I ♥ May

28.5.20


אני מוותרת מראש על הניסיון לתאר, להסביר או לתמצת את התקופה האחרונה, ואסתפק בציטוט המדויק מאי פעם של ג'ון לנון:


עבר לא מעט זמן מאז פוסט המועדפים האחרון שלי, וכדי לא לחפור יותר מדי בחרתי עבורכן את הקרם דה לה קרם, קומץ מוצרים מצוינים שאני משתמשת בהם על בסיס יום יומי בחודש האחרון (חלקם מלווים אותי כבר חודשים, למעשה).

+ מייקאפ HD Liquid Coverage של קטריס בגוון 010

המייקאפ הזה שבה את ליבי לפני שנתיים (ראו את הופעת הבכורה שלו בבלוג כאן) ומאז כבר הספקתי לסיים אותו ולרכוש אחד חדש (yes, it's that good!). למרבה השמחה קטריס עשו עלייה ארצה בינתיים וכעת קל מאי פעם להשיג אותו בסניפי Be (לשעבר ניו פארם) הקרובים לביתכן. מדובר במייקאפ פנטסטי אם אתן מחפשות כיסוי טוב, גימור מאט ועמידות מהממת - והכל במחיר מצחיק של כ-30 ש"ח (או פחות, אם תזמינו מהאינטרנט). אני משתמשת בו בקביעות לאירועים בערב, ובימי עבודה ארוכים בעונה החמה. החיסרון העיקרי שלו נוגע להיצע הגוונים הדל - הגוון הבהיר ביותר הוא 010 שבו אני משתמשת, והוא לא מאוד בהיר (זה פחות מורגש אם משתמשים בכמות קטנה ממנו, אבל זה כן יכול להיות בעייתי אם אתן ממש לבנות). כמו כן, הוא מגיע עם טפטפת, שבעיניי זה גימיק נחמד אבל מאוד תלוי בשאלה אם נפלתן על אחת שמתפקדת כמו שצריך (כמעט סיימתי את הבקבוק הנוכחי והטפטפת בו פחות טובה, מה שדי מעצבן בעת השימוש). בסה"כ מדובר במוצר עם יחס עלות/תועלת גבוה מאוד ואני ממליצה עליו בחום של 44 מעלות ;)

+ ברונזר Dodge & Burn של יאנה פרוביז בגוון 01

סקרתי בבלוג לא מעט מהמוצרים המצוינים של יאנה פרוביז, ושמחתי מאוד כשהיא הודיעה על השקת גווני ברונזר בסדרת ה-Dodge & Burn המצוינת שלה (אני משתמשת בקונטור שלה כל יום!). עם השנים העפתי את כל הברונזרים מהאוסף שלי ולא הצלחתי למצוא אחד שבאמת אהיה מרוצה ממנו, כזה שלא יראה כתום מדי ומצד שני כן ייתן לעור שלי מראה בריא וטיפ-טיפה שזוף יותר. אני שמחה לבשר על הברונזר של יאנה בגוון הבהיר ביותר כאחד שעושה בדיוק את זה - הוא חמים יותר ממוצרי הקונטור בליין, אבל בהחלט לא כתום (יש לו תת גוון צהבהב-בז'י כזה שנראה נהדר על העור); הוא מיטשטש נפלא כמו שאר מוצרי הפנים שלה; וכמובן ארוז באריזות השיקיות של המותג, שתמיד גורמות לי להרגיש שאני משתמשת במוצר יוקרתי שעולה פי כמה וכמה. אני מניחה אותו עם המברשת הגדולה של יאנה, מברשת הסטיפלינג של זואבה או עם מברשת טשטוש לעיניים אם אני משתמשת בו כצללית. רכשתי את שלי מגילטי.

+ סומק Glow Play של מאק בגוון Cheer Up

מאק הוא אחד ממותגי האיפור האהובים עליי, אבל אחרי שנים של ריצה אחרי כל השקה חדשה (ומאק ידועים ביכולת שלהם להשיק קולקציות מפתות בקצב מהיר) למדתי איפוק מהו, ובדרך כלל ההשקות שמרגשות אותי יותר מכל הן של מוצרים חדשים שנכנסים לליין הקבוע (ראו ערך: שפתוני ה-powder kiss המושלמים). כך קרה גם עם הסמקים החדשים מסדרת ה-Glow Play, שלהם אני מחכה כבר חודשים אחרי שנחשפתי אליהם אצל Katie Jane Hughes והתאהבתי. בינתיים (וזה לחלוטין מצב זמני) רכשתי רק גוון אחד, ואני לגמרי מאוהבת. הפורמולה מרגישה כמו Putty - רכה כמו פלסטלינה, פחות קרמית מסומק קרמי רגיל אבל לחלוטין לא אבקתית קלאסית. באופן מפתיע הדרך האהובה עליי להנחתו היא עם האצבעות ולא עם מברשת, או בשיטה שנתקלתי בה אצל יוטיובריות אסייתיות - טפיחת הסומק עצמו על תפוחי הלחיים וטשטוש עם האצבעות. בחרתי בגוון Cheer Up כי הוא שונה מהסמקים שכבר יש לי באוסף, ורדרד פיצ'י מקסים ואביבי שגם נותן הברקה וחיות יפיפיות לעור. הסומק אכן עמיד ל-8 שעות כפי שמצהירים, וגם כשהוא דוהה הוא עושה זאת בחינניות. פשוט כיף של מוצר שעושה שמייח בלב.
 
L-R: Yana Proviz bronzer in 01 | MAC Glow Play blush in Cheer Up 


 + מסקרה Lash Paradise של לוריאל

אם אתן עוקבות אחריי באינסטגרם, אז אתן יודעות שהתלהבתי מאוד מכניסתם של מותגי איפור וטיפוח רבים לאתר - במיוחד בגזרת הדראגסטור האמריקאי. בהזמנה האחרונה שלי ניצלתי את ההזדמנות ורכשתי בזול את המסקרה המדוברת של לוריאל שכבר הוכתרה לדיופ של ה-Better than Sex של בנפיט (אותה לא ניסיתי בעצמי, אבל אמורה להיות משהו משהו). אני לא יודעת איך היא בהשוואה למקור, אבל היא לגמרי עומדת בפני עצמה - שחורה מאוד, נותנת לריסים נפח מרשים ועמידה כל היום מבלי להתפורר או להימרח מתחת לעיניים. המברשת שלה מעניינת, לא ענקית אבל בהחלט לא דקיקה א-לה טלסקופיק. אני אוהבת להיעזר במגן מסקרה של יאנה פרוביז - שזכה לשם החמוד Mess'CARA - כדי לשמור על העפעף שלי נקי יחסית בימים שאין לי כוח להקפיד במריחה, והשילוב של שניהם משרת אותי היטב. 

+ Soap Brows של West Barn Co

בטרנד הסבון לגבות נתקלתי כבר לפני זמן מה, אבל הוא לא ממש קרץ לי עד שנתקלתי באינסטגרם של המאפרת טל בנצור וראיתי את הקסם שהיא מחוללת באמצעותו לגבות של המאופרות שלה. הזמנתי אותו מביוטי ביי ותוך חמישה ימים הוא כבר היה אצלי. הקונספט ממש לא מורכב - מרטיבים קצת את הסבון (אני משתמשת בהתזה אחת מפיקס + של מאק) ומשפשפים אותו עם מברשת הגבות (spoolie) המצורפת כך שנוצרת מעין משחה לבנה-שקפקפה. את המשחה מברישים לתוך הגבות היטב ואז מעצבים ומסרקים אותן כאוות נפשכן. בפועל יש עקומת למידה מסוימת - לפעמים אני משתמשת בכמות גדולה מדי ואז יש לי קצת גושים בגבות, לפעמים אני משתמשת במעט מדי ואז האפקט פחות מוצלח. ברגע שלומדים את הכמות שנכונה לכן התוצאה פשוט מופלאה. בתור בחורה עם גבות מלאות יחסית ושיער שטני-בלונדיני, אני מוצאת שהגבות שלי או-נטורל נראית קצת חסרות כשהפרצוף מאופר במלואו - אבל כשאני כן ממלאת אותן עם עפרון/צללית הן לפעמים נראות טיפה מודגשות מדי. ה-Soap Brow מביא אותי למצב מושלם שבו גם בלי שהוספתי נגיעת צבע לגבות הן נראות מלאות ועשויות יותר, הודות לסבון שעוטף את השערות, מוסיף להן נפח ובעיקר מסדר אותן כך שהן נראות מלאות, מורמות ומרשימות יותר (אבל עדיין טבעיות). ברגעים הראשונים הסבון מרגיש קצת דביק, אבל אחרי שהוא מתייבש הוא בלתי מורגש על העור ומחזיק את הגבות במקום כל היום (שזה נפלא למי שהאחיזה של מסקרה רגילה לגבות לא מספיקה לה). האם זה המוצר הכי פשוט לשימוש שנתקלתי בו? לא. האם הוא נותן תוצאות מהממות? בהחלט כן. אם מוצרי גבות עושים לכן נעים בלב, בהחלט מדובר בקונספט מעניין שנותן תוצאות.

אשמח לשמוע על המוצרים שעשו לכן את החודש, ומאחלת לכולנו חזרה מהירה, בריאה וקלה לשגרה :)

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: הפוסט מכיל קישורים רווחיים.

הוסף רשומת תגובה

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.