I ♥ May

2.6.18


אני הולכת לחסוך מכן את החפירות הנדושות על זה שאני מתנצלת על ההיעלמות שלי, או על כמה שזה אירוני שהכרזתי בגאון על שובי לבלוג ואז נעלמתי לחודשיים... אין מה לעשות, כאלו הם חיי לאחרונה. שנה ב' זו לא בדיחה, ועד כמה שהבלוג יקר לי אני פשוט לא מוצאת מספיק זמן לעשות הכל (ואין מה לעשות, לימודים תמיד יבואו במקום הראשון). בחודש האחרון הצלחתי לחזור לפעילות באינסטגרם, ככה שמי שעוקבת אחרי (מוזמנות) אולי פחות תתרגש משובי לפלטפורמה הכתובה... ועדיין, אותי זה מרגש מאוד :-)

אז מבלי להתעכב יותר מדי (בכל זאת, יש לי עבודות להגיש!) - הבה נתחיל:

Fudge - Clean Blonde Violet Toning Shampoo


לא יצא לי לדסקס על הבלונד שלי יותר מדי בבלוג (ולחשוב שאני איתו כבר כמעט ארבעה חודשים!), אבל אין מצב שאני נותנת למועדפי מאי לחלוף בלי לשתף אתכן בשמפו הסגול החביב עליי. למי שלא מכירה את הז'אנר, שמפו סגול הוא בייסיקלי מוצר חובה לבלונדיניות ומטרתו לנטרל את הגוונים הצהבהבים-חמים בשיער (אלו שגורמים לבלונד היוקרתי שעשיתן במספרה להיראות קצת יותר מדי עממיקו). לשמחתי הבלונד שלי יצא קריר באופן טבעי, גם ללא צורך בשטיפה - אבל שימוש תדיר בשמפו סגול שומר על הגוון ואפילו מאפיר אותו, לטובת חובבות הפלטינה שבחבורה. 

החיסרון העיקרי ברוב השמפואים הסגולים בשוק הוא שהם נוטים לייבש את השיער. מיד עם הצביעה רכשתי מהספרית שמפו כזה במרקם מוס, והוא עשה את השיער שלי ממש לא נעים - מה שבפועל גרם לי להימנע משימוש בו. זאת, עד שקיבלתי המלצה חמה על השמפו הסגול של חברת Fudge. אני משתמשת בו אחת לכמה שבועות לפני השמפו הרגיל (משאירה כמה דקות על השיער ושוטפת) ונהנית מגוון נייטרלי מושלם. אם אני קצרה בזמן אני מערבבת טיפה ממנו עם השמפו הקבוע שלי, ואז גם אפשר לעשות בו שימוש תדיר יותר (אפילו מדי יום, למי שצריכה אקסטרה תחזוקה). 

המחיר שלו נוח מאוד בהשוואה למוצרים מקבילים (פחות מ-60 ש"ח) והוא זמין לרכישה ב-Look Fantastic


Schwarzkopf Professional - BC Scalp Genesis Purifying Shampoo*


תקראו לי High-Maintenance, אני אוהבת שמפואים לניקוי עמוק של הקרקפת. יש לי קרקפת שומנית באופן טבעי, ועכשיו כשמזג האוויר השתגע - מעולם לא שמחתי יותר לנקות את הג'יפה שמצטברת לי בשורשי השיער. בחודש האחרון השתמשתי על בסיס כמעט יום יומי ב-Purifying Shampoo* של שוורצקופף פרופשיונל, מוצר חדש מסדרת BC Scalp Genesis. מדובר בסדרה הוליסטית חדשה לניקוי עמוק וטיפול בקרקפת, שכוללת שלל מוצרים להשבת האיזון הטבעי ומניעת מצבים כגון שמנוניות בקרקפת, קשקשים, שיער דליל וגירויים בקרקפת.

השמפו הזה, כאמור, מנקה לעומק את הקרקפת והשיער משומן ומשאריות של מוצרי עיצוב. הוא מכיל קומפלקס StemCode ייחודי ונגזרת של ויטמין B3 שמחזק את השיער. אל דאגה - למרות שמדובר בשמפו לניקוי עמוק הוא לא מייבש את השיער או משאיר את הקרקפת יבשה ומגורה, ואף מתאים לשימוש יום יומי בהינתן הצורך. אני מאוד נהנית להשתמש בו - יש לו ריח נקי ונעים מאוד, ומספיקה כמות קטנה ממנו כדי לנקות את כל השיער. 

השמפו עולה 99 ש"ח ל-200 מ"ל או 160 ש"ח ל-1000 מ"ל. 

ניתן להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ (לבירור נקודות מכירה: 1-800-33-33-2). 

Catrice - HD Liquid Coverage Foundation



תקופה ארוכה זממתי לנסות את המייקאפ ההו-כה-מדובר של קטריס, ובכל פעם מצאתי תירוצים למה לא להזמין אותו מהאתר הפולני ("כי יש דמי משלוח... ואז כבר צריך למלא עגלה כדי להצדיק את המשלוח... ואז אני קונה סתם שטויות!"). למרבה המזל מצאתי את המייקאפ הזה בגיחה שביצעתי עם אחותי לבודפשט, אי שם בשלהי פברואר (אח, אלו היו זמנים...). רכשתי אותו בגוון הבהיר ביותר וחיכיתי עד שהשמש תצא, מכיוון - ואני אומרת את זה כבר עכשיו - שהחיסרון הגדול ביותר של המייקאפ הזה הוא היצע הגוונים הדל שלו. 

הגוון שלקחתי (010) הוא הבהיר ביותר בליין, ותנו לי לגלות לכן משהו - הוא ממש לא כזה בהיר. למעשה, זה לא שהוא כהה כמו שהוא פשוט צהוב (הוא גורם למייקאפים של בורז'ואה להיראות כמעט אפרסקיים לידו). אני חושבת שהוא פחות יתאים לשלגיות בעלות עור ורדרד, אבל על בחורה עם עור נייטרלי כשלי (שמאוד אוהבת מייקאפים צהובים!) הוא עושה עבודה משובחת. בהתחלה הייתי מניחה מעט מאוד ממנו כי חשבתי שהוא קצת כהה לי, אבל כנראה שהשתזפתי טיפ-טיפונת כי עכשיו אני יכולה להניח ממנו בנדיבות ועדיין להיראות נהדר. 

הכיסוי שלו פשוט נפלא - הוא מסתיר אדמומיות, פגמים ונקבוביות, והכל מבלי להיראות כבד או עשוי מדי. אני אישית לא אוהבת כיסוי מלא ולכן מניחה כמה נקודות של מייקאפ על הפנים ומטמיעה בעור עם ספוגית לחה. יש לו עמידות פנומנלית וכרגע הוא שיאן אי-ההברקות שלי לקיץ 2018. זה לא שהוא לחלוטין חסין הברקות באזור הטי - אבל גם כשהוא מתחיל להבריק, המייקאפ לא מתפרק והשמנוניות פשוט גורמת למייקאפ להיראות אפילו טבעי יותר, ממש כמו עור. 


מבחינת חסרונות, היצע הגוונים הוא הבעיה הבולטת ביותר. דבר נוסף שמפריע לי הוא הטפטפת שבאמצעותה מוציאים חומר. מדובר בגימיק שהלהיב אותי מאוד בהתחלה, אבל עכשיו די עולה לי על העצבים... אני מניחה שמדובר בעניין של הרגל וטעם אישי. כמו כן חשוב לשים לב שמדובר במייקאפ עם מרקם יבש יחסית, כך שאני לא בטוחה עד כמה בעלות עור יבש יהנו להשתמש בו. לבעלות עור מעורב-שמן, לעומת זאת, צפויה אהבה ממבט ראשון. אה, וכבר ציינתי שהוא עולה פחות מ-30 ש"ח?

כ-24 ש"ח ל-30 מ"ל | לרכישה באתר הפולני


BeautyCare - HD Mini Sponge


כבר תקופה ארוכה שאני מכורה לספוגיות הנהדרות של ביוטיקייר, אבל משום מה רק בחודש ומשהו האחרונים החלטתי לנסות את ספוגית המיני מאותה סדרה. לא ממש ראיתי את הטעם ברכישת ספוגית מיני כשהספוגית הרגילה משמשת אותי בקלות גם להנחת קונסילר מתחת לעיניים, אבל החלטתי שאין יותר מדי מה להפסיד נוכח עלותה הזעומה. ובכן, אני מאוד שמחה שעשיתי את זה! 

קודם כל, הגודל הקטן של הספוגית מאפשר הגעה נוחה יותר גם לאזורים בעייתיים כמו הזווית הפנימית של העין, שהספוגית הרגילה מתקשה לכסות מבלי לפגוע בטעות באיפור העיניים (אני תמיד מתאפשר בעיניים לפני הפנים). בנוסף, וזו הנקודה העיקרית - ספוגית המיני דחוסה יותר מהספוגית הרגילה ורכה פחות, ואני מוצאת שהתוצאות שהיא נותנת לי עם קונסילר טובות פי כמה וכמה. הספוגית הרגילה רכה מאוד וסופחת מים, כך שהיא סוג של "מדללת" לי את הכיסוי של הקונסילר. ספוגית המיני, לעומת זאת, עושה עבודה נפלאה בהענקת מקסימום כיסוי עם מינימום "שפכטליות", ככה שאני מקבלת את הטוב משני העולמות: גימור טבעי של ספוגית מבלי לאבד מהכיסוי מתחת לעיניים. 

עבור 7.5 ש"ח אני בהחלט ממליצה לנסות! | לרכישה בחנויות ביוטיקייר ומאתר האינטרנט


Pupa - High Definition Eyebrow Pencil*


המרדף אחר מוצר הגבות המושלם לעולם לא מסתיים, ולכן אני שמחה לבשר על הצטרפותו לעולם של עוד מוצר מעולה בתחום: עפרון הגבות האוטומטי* של פופה. שמעתי בעבר דברים טובים על עפרונות הגבות של פופה (המתחדדים), אולם מעולם לא יצא לי לנסות אותם. הגרסה החדשה מגיעה באריזה דקיקה ללא חידוד, עם ספולי (Spoolie) בצד השני להברשת הגבות (מעולה!). המוצר עצמו פשוט מצוין - החוד של העפרון דקיק ומאפשר ציור מדויק של שיערות הגבה, למראה סופר טבעי או מוקפד, בהתאם לרצון המתאפרת. הפורמולה עמידה מאוד ומחזיקה מעמד כל היום, גם במזג אוויר מיוזע שכזה. הגוון שקיבלתי (001, בלונד) אומנם מעט כהה לטעמי לבלונדיניות מן השורה, אבל לשם שינוי (ובניגוד לרוב מקביליו בז'אנר) מתאפיין בתת גוון נייטרלי, כזה שלא עושה גבות כתומות. הידד! אני בהחלט חושבת שהגוון הזה יהלום גם ברונטיות בהירות. אגב, סלחו לי מראש על היעדר הסווטץ' - לא הצלחתי לגבות את הטענה בהוכחה ויזואלית, כי השמש העקשנית התעקשה לעוות את הצבעים. תיאלצו להאמין לי (או לבדוק אותו בעצמכן בסופר פארם).

החסרון היחיד שלו הוא ביחס מחיר/כמות: העפרון עולה 45 ש"ח, ומכיל 0.09 גרם של חומר בלבד (כמות זהה לזו של העפרון האוטומטי הדקיק של מאק, שידוע לשמצה בגודלו המינימלי). אומנם המחיר ההתחלתי לא כואב בכיס, אבל זה בהחלט דבר שצריך לקחת בחשבון אם תחליטו להפוך אותו למוצר הקבוע שלכן...

להשיג בנקודות המכירה של פופה בסניפי סופר פארם.

Flormar - Matte Waterproof Dipliner*

  
פלורמר הולכים ומסתמנים כעילוי בתחום האייליינרים, כך גיליתי לאחרונה. אחרי שהתאהבתי באייליינר טוש Midnight Matte Eyeliner (עליו כתבתי כאן), קיבלתי לסקירה את האייליינר הנוזלי* החדש שלהם, גם הוא בגימור מאט וגוון שחור פיגמנטי. בצעירותי נהגתי להשתמש באייליינר נוזלי באופן קבוע, וזו לא הייתה משימה פשוטה בכלל - אייליינר נוזלי נוטה להיות לא סלחני לטעויות, וצריך מיומנות מסוימת כדי להוציא ממנו כנף מושלמת א-לה קליאופטרה. ובכן, אני גאה לבשר שהאייליינר הנוזלי של פלורמר הוא לא פחות מנהדר. המכחול הקצרצר שלו נוח מאוד לשימוש, גם אם ידכן אינה הכי יציבה שיש; הגוון שלו עמוק, אטום ודרמטי, כמו שאפשר רק לחלום עליו; והכי חשוב? העמידות שלו פנטסטית, והוא מחזיק כל היום ללא תלות בטמפרטורה או מידת הלחות. 

ברמה האישית אני עדיין מעדיפה את תצורת הטוש של ה-Midnight Matte Eyeliner, אבל נסיבות מצערות (שכחתי לסגור את הפקק!) אילצו אותי להיפרד ממנו בטרם עת - כך שאת כל החודש ומשהו האחרונים העברתי עם הדיפליינר הנהדר בגרסתו המאטית (יש גם מבריקה). בקיצור, אם אתן חובבות אייליינר נוזלי - זה לגמרי מוצר ששווה לכן לנסות.

39.90 ש"ח ל-2.5 מ"ל | לרכישה בחנויות פלורמר ברחבי הארץ


Flormar - Contour & Highlight Sticks*


זוכרים את ההייפ המשוגע שהיה על צמד ההיילייט והקונטור שיאנה פרוביז השיקה עם פלורמר? המוצרים זכו לפופולריות רבה בארץ, ולא מעט בנות התאכזבו כשהמלאי חוסל והמוצר (במהדורה מוגבלת) נעלם מהמדפים. ובכן, בפלורמר לא פספסו את המסר והשיקו גרסה חדשה לסטיקים - והפעם היא כאן כדי להישאר, כחלק מהליין הקבוע של המותג.

אז מה השתנה, בעצם? המוצרים עדיין מכילים כמות נדיבה של 10 גרם, אבל היצע הגוונים התרחב פי שלושה: כעת ניתן להשיג את ההילייט סטיק בשלושה גוונים, ואת הקונטור סטיק בשלושה גוונים - כך שכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה. בנוסף, האריזה עברה שדרוגון קל ובמקום המדבקה הזולה שהייתה בזמנו, כעת על כל סטיק טבוע שם המוצר (היילייט או קונטור), עם עיטור חמוד בכסף או בזהב (בהתאמה). בונוס נוסף הוא הירידה במחיר: בשת"פ עם יאנה כל מוצר תומחר ב-80 ש"ח, וכעת כל אחד מהסטיקים עולים 65 ש"ח (לפעמים פחות, אם יש מבצעים!). 


בגזרת ההיילייטרים, אהבתי מאוד את גוון 02 Medium Rose*. מדובר בדיופ ל-Bright Champagne של יאנה ופלורמר, גוון ורדרד-פנינתי משגע שיחמיא מאוד לבהירות. גם גוון 01 Moon Light* הפתיע לטובה, למרות שבד"כ אני פחות נמשכת להיילייטרים זהובים. ישנו גוון שלישי שלא ניסיתי - 03 Deep Glow* - שמיועד לבעלות עור שזוף יותר.

הפורמולה של ההיילייטרים לא השתנתה - חלקה, נוחה לשימוש ומחמיאה מאוד. אני פחות אוהבת להניח אותם ישירות על העור (הסטיק הדחוס עלול להזיז את המייקאפ מתחת) ולכן מניחה מעט על האצבעות וטופחת באזורים הגבוהים של הפנים. התוצאה שמתקבלת מחמיאה מאוד, גלואו slightly מטאלי, מאוד מתאים ליום יום (ולא מנצנץ!).

L-R: 04 Deep | 03 Medium Deep | 02 Medium Rose | 01 Moon Light

ההפתעה הגדולה ביותר הייתה בגזרת הקונטור: כזכור, פחות התחברתי לקונטור של יאנה (הגוון לא היה קר מספיק עבורי, והתקשיתי לטשטש את הפורמולה). שמחתי מאוד לגלות שהסטיקים החדשים כנראה עברו שדרוג קל (או שאני נהייתי פחות כושלת בטשטוש?) כי לא חוויתי אף בעיה שכזו איתם. על הגוון הבהיר (02 Medium*) ויתרתי מראש, כי הוא חום חם מאוד שפחות יתאים לגוון עורי. הגוון הבינוני, 03 Medium Deep*, כבר יותר נייטרלי ולטעמי יחמיא לקשת רחבה יחסית של גווני עור. תאמינו או לא, דווקא 04 Deep*, הגוון הכהה ביותר, הוא זה שהפך לפייבוריט שלי הודות לתת הגוון הקר שלו, שפשוט מושלם להצללות מדויקות. צריך להניח ממנו כמות קטנה מאוד (בכל זאת, הוא די כהה) ולטשטש עם ספוגית או מברשת לקבלת עצמות לחיים נהדרות. אל תתנו לגוון הכהה שלו להפחיד אתכן: אני מניחה אותו בטפיחות ישירות מהסטיק, ועוברת מעל עם ספוגית לחה למראה מחוטב בחצי דקה. 

הסטיקים עולים 65 ש"ח ל-10 גרם (כרגע ההיילייטרים במבצע בגילטי, ב-52 ש"ח בלבד).

להשיג באתר גילטי או בסניפי פלורמר ברחבי הארץ.


Ipanema - Summer 2018 Colletion*


בדיוק לפני שנה ניסיתי לראשונה את הסנדלים הנהדרים של Ipanema, מבית Grendene Brazil (שגם אמונה על המותגים Rider ו-Grendha), וחוויית הקיץ שלי השתנתה לחלוטין. אני לא זוכרת אם דיברתי על זה כאן בבלוג, אבל אני ממש שונאת סנדלי/כפכפי אצבע. במשך תקופה ארוכה סירבתי לרכוש לעצמי סנדלים והמשכתי לנעול סניקרס ונעלי סירה אל תוך החום של יולי-אוגוסט, גם כשממש סבלתי (ובשלב כלשהו, גם הסביבה שלי...). בתור בחורה שמעבירה לא מעט זמן בהליכה ברגל, אני לא מוכנה להתפשר על הנוחות שלי - וכך מצאתי את עצמי שנה אחר שנה מזיעה בגרביים.

אבל הכל השתנה כשאומת האש החליטה לתקוף כשניסיתי את הסנדלים של איפנמה*. כמו יתר מוצרי המותג, הם מיוצרים בברזיל, מגיעים בשלל עיצובים משגעים (חלקם טרנדיים מאוד - עיצובי הבוהו-שיק חזקים עכשיו - וחלקם קלאסיים, נקיים וסולידיים) וממש נוחים. המחירים של הסנדלים הוגנים מאוד (הדגם בצבע מנטה, למשל, עולה 119 ש"ח) והם מחזיקים מעמד יופי, גם בשימוש יום יומי (אני עדיין חורשת על הסנדלים שקיבלתי בשנה שעברה, והם נראים מצוין).

השנה ניסיתי גם סוג אחר של סנדלים, ללא אצבע - ומה אגיד לכן, כמו ללכת עם נעלי בית בחוץ. בכל יום לימודים שבו אני מתעוררת אקסטרה עצלנית, הסנדלים הללו מהווים נחמה גדולה (וחיננית!)... 

את הסנדלים והכפכפים של איפנמה, גרנדה וריידר ניתן להשיג בחנות הדגל החדשה של Grendene Brazil ברחוב שינקין 8 בתל אביב, או באתר האינטרנט של המותג. 



אני הולכת לחרוג ממנהגי ולשלב בפוסט גם מוצר אחד שאכזב אותי החודש. בתור בלוגרית אני רגילה לקבל המון מוצרים חדשים לסקירה, ובאופן טבעי לפחות לחלקם אני פחות מתחברת. בד"כ אני מעדיפה לנצל את הפלטפורמה הזו (ואת הזמן המוגבל שלי) כדי לספר לכן על המוצרים שכן שווים התייחסות, אבל חשבתי לגוון קצת הפעם ואולי אם תרצו - להפוך את זה למשהו קבוע. אשמח לשמוע מה אתן חושבות בתגובות :-)

אז המוצר שאכזב אותי החודש הוא לא אחר מאשר המסקרה OMLashes! High Definition* של פלורמר, שזכתה ללא מעט אהבה ברחבי הרשת. יש לה מברשת לא שגרתית - מצד אחד בעלת זיזים קצרצרים סיליקוניים ומצד שני ראש ארוך ו-bulky, שונה מאוד מרוב המסקרות הסיליקוניות הדקיקות שיש בשוק. היא מתיימרת להעניק לריסים נפח יוצא דופן, הפרדה מושלמת, עיגול והארכה. כבר בשימוש הראשון נוכחתי לגלות שהיא גושית בטירוף, ולא בכדי - הפורמולה שלה סמיכה מאוד, שזה מצוין להענקת נפח, אבל פחות מצוין כשהזיזים קצרים כל כך ולא יכולים לסרק ולפזר את החומר באופן אחיד... כשניסיתי לסרק את הריסים רק הוספתי עוד ועוד חומר, והתוצאה הסופית הייתה לא מחמיאה כל כך. בפעמים האחרות שניסיתי להשתמש בה הקפדתי לנגב ממנה את רוב החומר, אבל זה עזר רק חלקית. המבנה של המברשת שלה פשוט לא תואם לפורמולה, ואני מוצאת את עצמי עובדת קשה מאוד כדי להוציא ממנה תוצאה לא גושית. עם זאת, אני כן אהיה הוגנת ואציין שהיא מקיימת את הבטחתה בנוגע לנפח מרשים (גם אם נדרשת עבודה מסוימת כדי להגיע לתוצאות "נקיות"). 

הבעיה הנוספת שגיליתי אצלה - ושהיטתה את הכף סופית מבחינתי - היא שהמסקרה גורמת לי לגירוי בעיניים. זה מעולם לא קרה לי לפני כן עם מסקרה, אבל הבחנתי שבכל יום שאני משתמשת בה העיניים שלי דומעות ומציקות. בהתחלה ייחסתי את זה לחוסר שינה (בכל זאת, סטודנטית) אבל אח"כ התחלתי לנסות מסקרות אחרות לסירוגין ונוכחתי לגלות שהתופעה נעלמה כלא הייתה, ללא תלות בשעות השינה שלי. ניסיתי להימנע מלמרוח אותה קרוב מדי לשורשי הריסים, אבל ללא הועיל. כל פעם שאני שמה אותי אני מרגישה לא בנוח, וכאן מבחינתי נגמר המבחן...



אז אלו היו מועדפי מאי! חודש יוני כבר הגיע, ולמרות שמדובר בחודש האחרון של הלימודים (ואחד עמוס יחסית), אני מקווה שאוכל למצוא זמן לכתוב לפחות עוד פוסט אחד לפני שתתחיל תקופת המבחנים הידועה לשמצה. אשמח לשמוע מכן אם יצא לכן לנסות חלק מהמוצרים שסקרתי, וכמובן - אם יש לכן בקשות לסקירות ספציפיות. 

אני מודה לכל מי שלא ויתרה עליי למרות היעלמותי הפתאומית. אתן מדהימות ואני מבטיחה להשתדל ולעשות ככל שביכולתי כדי ליצור יותר תוכן בהמשך 💗

תודה שקראתן, יום מקסים!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

4 תגובות

  1. כיף שחזרת, אחלה פוסט!
    הייתי שמחה לקרוא על דיס המלצות שלך על מוצרים שקנית או קיבלת."
    תודה!!

    השבמחק
  2. צחקתי כ"כ מהרפרנס לאוואטר! אין על אנג!
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. איזה כיף שאת מבליחה מדי פעם! האמת שיש לי את המייקאפ הזה של קטריס ואם אני מערבבת אותו עם סרום או משהו לחותי, הוא עושה עבודה לא רעה ואפילו לא צהוב לי מדי.. ואת המסקרה שלא אהבתי אני דווקא ממש אוהבת!

    השבמחק
  4. חחח ממש צחקתי בקול מאומת האש...
    איזה הפתעה כייפית להיכנס לבלוג ולראות פוסט חדש!:) ואישית אני ממש שמחה לשמוע על מוצרים פחות טוביםט(לפעמים אפילו יותר מהטובים)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.