I ♥ June

16.7.18


שלומות! אני מנצלת הפוגה קלה במרתון המבחנים שלי כדי לקפוץ לכאן ולעדכן אתכן קצת בחודש שעבר עליי, שהיה עמוס במיוחד (כפי שבטח יכולתן לנחש מהיעדרותי הוירטואלית...). לצד המבחנים, המטלות וה-Day jobs, יוני היה מלא באירועים משמחים כמו ימי הולדת לקרובי משפחה, לחברה הכי טובה ואפילו לי. מוזר לחשוב שאני בת 23 עכשיו, במיוחד בגלל שהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה בגיל 18!

אומנם יוני נגמר כבר לפני יותר משבועיים, אבל עדיין היה לי חשוב לא לשתף אתכן במוצרים חדשים (וותיקים) שניסיתי ואהבתי במהלכו. אין לכן מושג כמה רעיונות לפוסטים מתרוצצים לי בראש, ואני מבטיחה "לחזור למוטב" ברגע שהעומס ישכך :-)

OFRA - Bo$$y Eyes Liquid Metallic Eyeshadows*

השקות חדשות של עפרה הן תמיד בשורה משמחת, אבל הפעם מדובר במאורע מרגש מהרגיל - שכן אין זה גוון חדש של מוצר מוכר (כמו שפתון או היילייטר מסנוור) אלא משהו חדש לגמרי מבית עפרה: צלליות נוזליות בגימור מטאלי. אומנם אני אוהדת מושבעת של צלליות קרם, אבל גם צלליות נוזליות מוצלחות יכולות להביא לי הרבה נחת... 

בתור התחלה המוצר הושק בשלושה גוונים (ואני מאמינה שיצאו עוד בהמשך):

Penthouse* - הגוון החביב עליי, טאופי מושלם ועדין שיתאים לכל אחת ולכל מצב.
Five Star* - גוון זהוב קריר, כמעט ירקרק.
Rozay* - גוון ורדרד פיצ'י ומקסים.

לקחו לי כמה ניסיונות כדי לגבש את חוות דעתי על הצלליות הללו, שכן הן שונות למדי ממוצרים מקבילים שניסיתי בעבר (כמו הצלליות הנוזליות הנהדרות של אסנס ורימל). מבחינת פיגמנט, הן בהחלט מהממות - אבל יש להן נטייה to sheer out משמעותית בעת המריחה. זה השפיע גם על הגימור המטאלי הנהדר שלהן, כך שאופן ההנחה של הצלליות קריטי לתוצאה הסופית. אני מוצאת שעדיף להניח אותן ישר מהאפליקטור על מרכז העפעף ולטפוח עם האצבע בעדינות (רצוי כמה שפחות, כדי לא לאבד את הגימור בטשטוש). אפשר לעשות איתן גם שטיפת צבע על כל העפעף, אבל אז לא נחשפים למלוא היופי שלהן (ויש צלליות אחרות שהרבה יותר טובות לכך בעיניי). מבחינת עמידות, שמחתי לגלות שהן סופר עמידות עליי (מעל פריימר כמובן), ואם אני מניחה אותן בשיטה שתיארתי אני יכולה להגיע לסוף היום ועדיין ליהנות מעיניים בוהקות. אגב, הצלליות לגמרי ניתנות לבנייה - לעיתים קרובות אני מניחה כמה שכבות כדי לחזק את המראה המטאלי (אחרי שכל שכבה מתייבשת מעט), וזה לא משפיע לרעה על העמידות.

L-R: Penthouse | Rozay | Five Star

האם אלו הצלליות הנוזליות הכי טובות שניסיתי? תלוי מה הקריטריון שהכי חשוב לכן. הצללית הנוזלית של אסנס, למשל, הרבה יותר אינטנסיבית ובוהקת, ואפקט "הוואו" שלה לגמרי מנצח את אלו. עם זאת, היא פחות עמידה ועשויה להשיר נצנצים - בעוד שהצלליות של עפרה חלקות לגמרי ולא מתפוררות. אני חושבת שהן עושות עבודה מעולה כצלליות נוזליות לשימוש יום יומי, לחובבות הז'אנר.

75 ש"ח (עכשיו ב-69) ל-6 מ"ל | לרכישה מגילטי*


Seacret - Non-Smudge Mascara*


עבר המון זמן מאז שניסיתי מסקרה חדשה שבאמת באמת הלהיבה אותי. יש הרבה מסקרות יומיומיות שטובות בשביל לסמן "וי" על סעיף הריסים, אבל לא פשוט למצוא מסקרה שנותנת לריסים מראה מהמם ומניפתי מבלי להיות דביקה, גושית, מתפוררת וכו'. האחרונה שממש הצליחה להרשים אותי בקטגוריה הזו הייתה Monsieur Big של לנקום, ואחרי שסיימתי אותה לא ממש מצאתי מקבילה ראויה בין שאר השחקניות החדשות במגרש (דימויי ספורט, ברוח המונדיאל...). כלומר, עד שקיבלתי להתנסות את המסקרה החדשה של Seacret*. 

המסקרה הזו (בעלת השם הפשוט Non-Smudge Mascara) מיועדת לעיניים רגישות ונוטות לדמעות (אני!), ומתיימרת להעניק לריסים מראה עדין וטבעי מבלי להימרח ולגרום ל"עיניי פנדה". גולת הכותרת של המוצר אמורה להיות עניין ההסרה: מדובר במסקרה שניתן להסיר במים חמים, מבלי להזדקק לקרצוף ושפשוף עם מסירי איפור.

בפועל? המסרה אכן ניתנת להסרה בקלות באמצעות מים חמים, ונוכחתי לגלות שגם לא צריך לעבוד קשה בשביל זה (אני עושה את זה תוך כדי מקלחת). אני אישית עדיין מעדיפה להסיר את המסקרה יחד עם שאר האיפור שלי (באמצעות הבאלם הנהדר של קליניק), אבל זה תמיד טוב לדעת שבמקרה הצורך, אם נתקעתן בלי מסיר - אתן מסודרות. עם זאת, בעיניי השוס האמיתי הוא בביצועים של המסקרה, שכן באתי אליה עם ציפיות למראה "עדין טבעי" ונוכחתי לגלות שמדובר באחת המסקרות היפות והמרשימות שיצא לי לנסות. היא עושה עבודה מדהימה בבניית ריסים ארוכים, מעוגלים ובולטים, מבלי להיות גושית או עכבישית. המברשת שלה ממש נוחה ואם אני עושה שימוש במעגל ריסים לפני (האהוב עליי הוא המעגל החצוי של טוויזרמן) אז אני נהנית מריסים בובתיים שמחזיקים מעמד כל היום. היא עומדת בגבורה בחום והלחות של יולי, ואם אתן נוטות ללכלך את העפעף בעת המריחה, כמוני - דעו שהיא יחסית פשוטה לתפעול בקטע הזה (וגם אם פישלתן, קלה לניקוי). מומלצת בחום!

29.90 דולר | לרכישה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון


Nars - Radiant Creamy Concealer


A blast from the past! זוכרות את הבחורצ'יק הזה? הרבה לפני השייפ טייפ של טארט והקונסילרים של קולורפופ, הקונסילר של נארס היה להיט היסטרי שכל חובבת איפור רצתה להשיג לעצמה. בזמנו גם אני נפלתי בהייפ, וכפי שסיפרתי לכן בעבר - לא התרשמתי יותר מדי. לקח לי לא מעט זמן ללמוד לאהוב אותו, וגם כיום יש לי קונסילרים אחרים שאני ללא ספק מעדיפה לשימוש יום יומי. 

אז למה הוא מופיע כאן, אתן שואלות? פשוט מאוד... תקופת המבחנים הביאה איתה לחץ נוראי, שבשילוב עם העובדה שאני לא זוכרת מתי לאחרונה הייתי אצל הקוסמטיקאית - גרמה ללא מעט פצעונים לקשט את פניי האומללים. אולי הקונסילר של נארס לא אידיאלי לאזור העדין שמתחת לעיניים, אבל כשמדובר בכיסוי נקודתי לחצ'קון? תותח על! יש לו כיסוי מצוין ועמיד שעוזר לטשטש גם פצעים מסיביים יחסית, והודות למרקם הסמיך שלו הוא לא זז ולא יורד בקלות (גם כשאני מניחה אותו על פצעים באזור הפה, שתמיד מועדים לפורענות). עם קיבוע מתאים אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, וזו בדיוק הסיבה שבמהלך החודש הקודם (וגם בימים אלו) הוא לגמרי הולי גרייל מבחינתי ועושה עבודת קודש. הגוון שברשותי הוא Vanilla, ולמרות שהוא מעט כהה לי - אין לי תלונות. הלוואי שלא אזדקק לו יותר...


Elizabeth Arden - Skin Illuminating Brightening Night Capsules*


אם כבר העלינו את נושא העור האומלל שלי, אני חייבת להקדיש כמה רגעים למוצר הטיפוח שלגמרי הציל אותי לאחרונה: קפסולות הלילה החדשות של אליזבת ארדן, או בשמן המלא והפנסי - Skin Illuminating Brightening Night Capsules*. 

הקפסולות של אליזבת ארדן הן שם דבר בעולם הטיפוח, במיוחד למי שאוהבת את האנטי-אייג'ינג שלה יוקרתי ומפנק. באופן טבעי, עקב היותי עוללה בת 23, הן פחות דיברו אליי - אבל אז קיבלתי הצעה לסקור את הגרסה החדשה למוצר האהוב והמוכר, ומה אומר לכן? מזל שאמרתי כן. הקפסולות הליליות נועדו להבהרת העור ושיפור מרקמו, וכבר משימוש ראשון ראיתי שינוי משמעותי במצב העור שלי. מטקסטורה מחוספסת ומראה עייף ולא אחיד, העור שלי נראה קורן וחלק יותר, והרגיש הרבה הרבה יותר רך. כמו כן נרשם שיפור משמעותי במצבן של צלקות טריות שנשארו אחרי פצעים שהחלימו, ובאופן כללי העור נראה הרבה יותר חיוני. 

בתור בעלת עור שמן חששתי בהתחלה מהמוצר - אני לא חובבת מרקמים עשירים במוצרי הטיפוח שלי, וחששתי שהפורמולה תהיה כבדה מדי עבורי. בפועל כל חששותי התבדו - המוצר מרגיש נהדר על העור, ולא גרם לי לשום גירוי או התפרצות פצעים. השימוש פשוט מאוד: צובטים את לשונית הקפסולה ומסובבים אותה עד לשבירתה. אפשר להניח את החומר בנקודות על הפנים או לסחוט הכל לכף היד, לפי העדפה אישית. הכמות נראית קטנה אבל מספיקה לכל הפנים ואפילו לחלק מהצוואר, ואני ממליצה לכן לנצל את ההזדמנות לעיסוי קטן לפרצוף - מגיע לו... 

המרכיבים העיקריים בקפסולות הם ויטמין C, ניאצינמיד, נוגדי חימצון ותמציות צמחיות שפועלים ביחד לטיפול בכתמי שמש, אדמומיות ונקודות שחורות, הסרת תאי עור מתים והבהרת העור תוך תמיכה בהפקת אולגן ואלסטין טבעיים. ניתן להשתמש בהן מדי לילה או לפי צורך, ובהחלט אפשר ונוח לקחת את הקפסולות עמכן לנסיעות (כיוון שלא צריך לארוז את המיכל השלם). כאמור, מדובר במוצר יוקרתי (ויקר), אבל אם יש לכן את האפשרות והרצון להשקיע בטיפוח, ואתן מחפשות מוצר טוב לשם כך - אני לגמרי ממליצה.

104 דולר למיכל עם 50 קפסולות | להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון


Payot - Masque Carbon*


עוד בגזרת הטיפוח, לאחרונה אני נהנית להשתמש במסכת הפחם החדשה של Payot*. מסכות פחם הן מוצר מעולה לבעלות עור שמן ובעייתי, ובניגוד לקודמת שהייתה לי (מבית אוריג'ינס) - זו קלילה יחסית ולא מכסחת את העור, כך שתהיה סלחנית גם כלפי מי שעורה אינו בהכרח שמן, אבל עדיין רוצה להשתמש במסכה מטהרת ומנקה. 

המסכה אמורה לעודד את התחדשות תאי העור, להבהיר אותו ולנקות אותו באמצעות ספיחת הפסולת והלכלוך שהצטברו עליו. חוץ מפחם היא מכילה קאולין, מנטה צ'יליאנית ואבץ שמסייעים בוויסות השמנוניות והחלקת העור. קל מאוד למרוח אותה על העור (היא מרגישה קרירה ונעימה!) ואחרי כעשר דקות מוסרת בלי מאבק בעזרת מים פושרים. בניגוד להרבה מסכות בסגנון היא לא ממש מייבשת, ולמרות שתמיד כדאי להניח קרם לחות לאחר שימוש במסכה מטהרת - כבר קרה לי שנרדמתי בלי ולא התעוררתי עם יובש או תחושת אי נוחות. 

אחלה של מסכה, במיוחד עכשיו בקיץ המיוזע. מתאימה לשימוש קבוע וגורמת לעור להרגיש חלק ונקי מבלי להתיש אותו יותר מדי.

79 ש"ח ל -50 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם השונות 


Amika - The Shield Style Extending Spray*


נכון, The Shield* של אמיקה הוא לא מוצר חדש (למעשה, הוא הושק כבר בשנה שעברה) - אבל אין זמן טוב לשלוף אותו כמו הקיץ, כשהלחות הדוחה שבחוץ הופכת את השיער שלי לפריזי מהרגיל. הרעיון מאחורי התרסיס הינו לייצר "מגן" לשיער באמצעות קפסולות איטום מיוחדות שמופעלות בחום. כלומר, מרססים את התכשיר על שיער לח לפני ייבוש במייבש שיער (או על שיער יבש לפני עבודה עם מחליק/מסלסל), ונהנים מהגנה מחום, לחות, חשמל סטטי ושאר רעות חולות המתרגשות לבוא לעולם. אני מדגישה את עניין החום בגלל שבעבר ניסיתי להשתמש בו לבדו ולא הבנתי למה הוא לא עובד... הקפסולות מופעלות בחום, ולכן צריך להשתמש בתרסיס לפני ייבוש השיער במייבש או לפני השימוש במחליק, אחרת לא תקבלו את האפקט הנהדר שלו.

יש לי כמה וכמה תכשירים באוסף שמיועדים להגנה מחום, אבל אני מוצאת שספריי המגן של אמיקה חוסך לי עבודה וזמן בגלל האופן המהיר והנהדר שבו הוא מתפזר על השיער (בניגוד לתרסיסים נוזליים שדורשים סירוק רציני לשם כך) ובגלל שהוא שומר על השיער שלי חלק ולא פריזי, כך שאני לא צריכה לטרוח להשתמש בסרום או שמן בגמר העיצוב. אחלה של מוצר!

90 ש"ח ל-222.7 מ"ל | לרכישה בגילטי*/אתר אמיקה* (קיים גם בגודל מוקטן) 



בפוסט המועדפים הקודם העליתי את האפשרות להוסיף פינת מאכזבים, ולצערי אני נאלצת לממש אותה גם החודש... אני בטוחה שלא פספסתן את העובדה שיאנה פרוביז השיקה גוונים חדשים של שפתונים נוזליים וגלוסים לכבוד העונה החמה, ולצערי - בניגוד להתלהבות הרבה שחשתי ביחס להשקותיה הקודמות - הפעם היה מדובר באכזבה מבחינתי. 

קודם כל, מילה טובה: יאנה שינתה את העיצוב של השפתונים שלה, שהיה משגע בעיניי עוד קודם ועכשיו הוא אפילו מוצלח יותר. האריזה נעשתה קומפקטית יותר (מבלי לאבד מיופייה), "איבדה" מ"ל אחד (5 מ"ל במקום 6) והוזלה ב-9 ש"ח. בנוסף, יאנה שינתה את האפליקטור מ-Doe foot ארוך לאפליקטור קצר בצורת לב, שנועד להבטיח שליטה מיטבית בעת הנחת השפתון. בעיניי מדובר בשדרוג מעולה, שכן הפורמולה של השפתונים נוזלית מאוד, ולא אחת מצאתי את עצמי מתקשה לדייק בהנחתה. אני חייבת לשבח אותה על האומץ לעשות שינוי כזה בשלב מוקדם יחסית של המותג, שכן נחשפתי ללא מעט תרעומת בנושא ברשתות החברתיות. התלונות לא מוצדקות בעיניי, שכן השינוי בראש ובראשונה מעיד על היותה של יאנה קשובה לצרכניות. שנית, אין לי ספק שמדובר בצעד לא פשוט מבחינה כלכלית, הדורש תכנון ועיצוב מחדש של האריזות (הליך בעל השלכות כספיות לא מבוטלות). ישנם מותגים רבים ש"חיים" עם הפגמים המוכרים במוצריהם, ועושים צעדים נרחבים לעיצוב מחדש רק אחרי שהתבססו היטב (דוגמה מצוינת לכך היא ה-rebranding הנוכחי של עפרה). במקרה של יאנה, היושרה המקצועית ניצחה והיא בחרה לתקן ולשפר את האריזה כבר בשלב מוקדם - ואני חושבת שמגיע לה על זה את מלוא הקרדיט. שוב, זה לא שהאפליקטורים הקודמים היו פגומים - אבל מדובר בשדרוג מבורך שמשפר את חוויית השימוש במוצרים הבאמת מוצלחים שלה.   

ועכשיו לענייננו - יאנה השיקה במקביל גוונים חדשים וקיציים של שפתונים נוזליים ושני ליפגלוסים אדומים שתואמים לשפתונים שכבר קיימים בליין. מבחינה רעיונית - מבורך ונהדר. הביצוע, לצערי, פחות הרשים אותי.

L-R: Very Retroactive | Very Witty

קיבלתי לסקירה שני גוונים - שפתון בשם Very Witty* וליפגלוס בשם Very Retroactive*. הבעיה עם Very Witty מתחילה בגוון - הוא פשוט לא מחמיא בעיניי. מדובר בגוון אפרסקי-קורלי עם טונים לבנים חזקים, שגורמים לו להיראות ממש פסטלי על השפתיים. לדעתי האישית, שפתונים פסטליים תמיד בעייתיים ללבישה - במיוחד אם אתן בחורות רגילות ללא הלבנת שיניים... אולי על בחורות שזופות זה פחות יבלוט, אבל אני לא הצלחתי to pull it off בכלל, וחבל (כי ממש רציתי עוד גוון יומיומי ונהדר מבית יאנה פרוביז). 
אני ממש מקווה שבעתיד יאנה תרחיב את הליין עם גוונים יומיומיים חומים, בדומה לעפרה - כי אני אהיה הראשונה לקפוץ עליהם. בנוסף לגוון הבעייתי, נוכחתי לגלות שהשפתון ניחן בפורמולה לא אחידה ולא אטומה. אני די בטוחה שזה קשור לגוון הבהיר, שכן הפורמולה בשפתונים הראשונים שקיבלתי הייתה סופר פיגמנטית ואטומה. 

לגבי Very Retroactive, האמת שזו הייתה אהבה ממבט ראשון. יאנה אמרה שמדובר בגלוס התואם של Very Hollywood, אחד השפתונים האדומים האהובים עליי ביותר בעולם, כך שהיו לי הרבה מאוד ציפיות ממנו. הוא נמרח מדהים על השפתיים ונראה משגע, אדום דובדבני שנותן לשפתיים מראה עסיסי ורטוב, כאילו הוצא מדפי הפקת אופנה. א-מ-מ-ה? נזכרתי בלקח שלמדתי כבר לפני שנים רבות: ליפגלוסים אדומים זה big no-no, במיוחד אם את בחורה רגילה ולא דוגמנית על סט. לאורך היום גיליתי לחרדתי שהגלוס המשגע נמרח לי על השיניים, על הידיים ועל הסנטר. מגה פאדיחה. זה ממש מצער בגלל שכמו שאמרתי, מדובר בגלוס מהמם וסופר מחמיא (כלומר, כל עוד הוא נשאר בגבולות השפתיים). עם זאת, כאמור, חוויית המריחה שלו עם האפליקטור החדש הייתה נהדרת. ממליצה לנסות את הגוונים הטבעיים בליין, שכן איתם לא הייתה לי אף בעיה שכזו.

ו... זהו! היה לי ממש כיף לקחת הפסקה מהלימודים בשביל לכתוב את הפוסט הזה, מקווה שגם אתן נהניתן :-)

תודה רבה שקראתן, יום מקסים!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

תגובה 1

  1. היה לי ממש כיף לקחת הפסקה מהלימודים שלי ולקרוא את הפוסט הזה. היה תענוג. לקרוא פוסטים שלך זה כמו ווינדו שופינג מוצלח במיוחד.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.