Yana Proviz Must Have Brushes

27.2.19


אני שמחה ונרגשת לשתף אתכן סוף סוף בסקירה שלי על המברשות של יאנה פרוביז! גיבשתי עליהן חוות דעת מהר מאוד, אבל לצערי Life is what happens when you're busy making other plans ופעם נוספתי נאלצתי להתמודד עם כמה בלת"מים לא צפויים בחיי האישיים... אך אל דאגה, מעתה והלאה אני חדורת מוטיבציה להחזיר שנת 2019 לתלם ;)

יש שני דברים שאני לא אוהבת למהר לסקור: מוצרי טיפוח ומברשות. הרציונל מאחורי מוצרי טיפוח קשור לזה שבד"כ דרוש פרק זמן מסוים של שימוש כדי לראות שינוי של ממש או כדי לוודא שלא מדובר ב"מזל של מתחילים", אך גם מברשות לדעתי מצריכות בדיקה קפדנית שתכלול לפחות חפיפה אחת ומספר שימושים שמצד אחד יאפשרו לבחון את ביצועי המברשות ומצד שני יהיו מגוונים מספיק מבחינת מרקמים ומוצרים כדי שניתן יהיה לקבוע לא רק שמדובר במברשות טובות אלא גם למה הן טובות יותר ופחות. לפיכך, על אף שאת המברשות של יאנה קיבלתי עם דעה קדומה חיובית ("האם יאנה מסוגלת להוציא תחת ידיה מוצר שהוא פחות ממושלם?") הקפדתי שלא לאפשר להתרשמות העבר שלי מהמותג לעוור את עיניי, שכן על אף תמחורן ההוגן של המברשות בכל זאת מדובר בהשקעה כספית מסוימת. 

אז על מה המהומה, בעצם? יאנה עשתה את הצעד המתבקש והרחיבה את ליין המוצרים שלה (שעד כה כלל שפתונים, גלוסים, ריסים מלאכותיים ואיילינר - שעד לכתיבת הפוסט כבר להשתדרג עם גוונים חדשים!) עם חמש מברשות פנים ועיניים בעלות השם המחייב "Must Have Brushes". הרעיון מאחורי המברשות, לדבריה של יאנה, היה ליצור מברשות סופר איכותיות ומולטי-טאסקריות אמיתיות, שיאפשרו ליצור מראה איפור שלם אך ורק באמצעותן. 


הדבר הראשון שמושך את העין במברשות הוא ללא ספק העיצוב שלהן: שלום תום פורד, שלום זואבה - הכירו את הלאב צ'יילד שלכם, מברשות המאסט הב של יאנה פרוביז... יאנה המשיכה את השפה העיצובית של המותג גם במברשות, שמגיעות עם ידיות שחורות אלגנטיות, חבקים זהובים איכותיים וסיבי שיער לבנים. על כל מברשת מופיע שמה של יאנה בפונט שכבר הפך למזוהה עם המותג, וכן מספרה של המברשת. אותם סיבים לבנים שהזכרתי הינם סיבי פרימיום מיוחדים שלדברי יאנה מהווים תוצר של שקידה רבה, כאשר המטרה שעמדה בפניה הייתה יצירת חיקוי מושלם של שיער טבעי (הן בביצועים והן בתחושה). ובכן, לגמרי עבד לה - לפחות מבחינת הרכות והתחושה על העור, המברשות של יאנה לוקחות בגדול מברשות אחרות שיש לי באוסף (סיגמה, זואבה, מיקיילה, ריל טכניקס וכו'). המלצה לפעילות מפנקת לסופ"ש: סשן התגפפות עם מברשת הברונזר הגדולה. ההנאה מובטחת!

הסיבים הללו לא רק יפים ונעימים במיוחד, אלא גם ניחנים בתכונות חשובות נוספות כמו אי ספיחת חומר (קל מאוד לנקות את המברשות, והן חוזרות לצבע הלבן המקורי שלהן צ'יק צ'ק - ולראיה, המברשות בפוסט צולמו לאחר שימוש מסיבי), ייבוש מהיר באמצעות טכנולוגיית fast dry, התאמה לשימוש עם חומרים רטובים ויבשים כאחד וכן שמירה על צורת המברשות גם לאחר חפיפה.    

אז אחרי ששטחתי בפניכן את התרשמותי הכללית מהמברשות, רמת הגימור והאיכות שלהן - הבה נרד לעומקם של דברים:

Foundation & Cheek Brush 01 *


מברשת 01 הינה, בדומה לשמש, המברשת הכי בסיסית ומולטי-טאסקרית בליין - היא מיועדת להנחת מייקאפ נוזלי, מינרלי, פודרה, הצללות, סומק ולמעשה כל דבר שתראו לנכון לעשות איתה. למרות שאין ספק שהיא מברשת איכותית מאוד, אני מעט התאכזבתי מהדחיסות שלה (חשבתי שהיא תהיה מעט פלאפית יותר, בדומה למקור של זואבה שממנו נשאבה ההשראה לצורתה). היות שאני לא אוהבת להניח מייקאפ עם מברשות, ייעדתי אותה בעיקר למוצרים כמו סומק והצללות - ולמרות שהיא עומדת בכך בגבורה וחוצבת לי עצמות לחיים מפלדה, אני מרגישה שהיה לי קל יותר לטשטש איתה סומק אם היא הייתה a touch פחות דחוסה. למעשה, חלומי הנוכחי הוא שיאנה תשיק מברשת נוספת שתהיה בדיוק באמצע בין המברשת הזו למברשת הברונזר מבחינת רמת הדחיסות. יאנה, אם את קוראת את זה - please do! 

מחיר: 100 ש"ח
לרכישה: Yana Proviz Beauty | גילטי*

Bronzer Brush 02*


הו, מברשת 02. יאנה, תודה לך על העונג שהבאת לעולם עם המברשת הזו. גם אם אתן לא מתאפרות, אני ממליצה לכן בחום על המברשת כחיית מחמד קטנה או מוצר מנחם לימים קשים שבהן אתן זקוקות לליטוף. מדובר במברשת הרכה והמלטפת ביותר שיצא לי לנסות, והעובדה שהיא עושה עבודה מעולה בהנחת פודרה וברונזר מהווה בונוס נחמד ביותר... אני אוהבת להשתמש בה להנחה קלילה של פודרה (מעולם לא נראיתי פחות קייקית, איזה כיף), להנחת ברונזר ואפילו לקונטור עדין וטבעי למראה (היא כל כך מרפרפת שקשה להגזים איתה). ניסיתי גם להניח איתה סומק והיילייטר והיא עשתה זאת בצורה עדינה כמו פיה, וגרמה לי להתאהב בה אפילו יותר. הצורה המיוחדת שלה (ארוכה ומעט שטוחה) מאפשרת להשיג ביצועים שונים לפי האופן שבו תחזיקו בה, ואני חייבת להגיד שמבחינתי מדובר בהברקה הכי גדולה בליין (אך גם היקרה ביותר, לתשומת ליבכן). 

מחיר: 120 ש"ח
לרכישה: Yana Proviz Beauty | גילטי*

Blend Brush 03*


לא אכחיש, הייתי סקפטית כשניגשתי לנסות את מברשת הטשטוש של יאנה בפעם הראשונה. כזכור לכן אולי מהביקורת שלי על המברשות של תום בר ומיקיילה, אני לא חובבת מברשות טשטוש ארוכות שכן הן פחות מתאימות לצורת העין שלי ולרוב לא מצליחות לתת לי תוצאות מרשימות. עם זאת, ועל אף שהמברשת של יאנה לא פחות ארוכה (למעשה, היא ארוכה קצת יותר) איכשהו היא הצליחה לעשות עבודה מהממת. אני משתמשת בה למראות עיניים שלמים שכוללים טשטוש בקפל, בזווית החיצונית ואפילו הנחת צלליות על כל העפעף, ולבדה היא מצליחה להוציא לי מעושנים משגעים בשתיים וחצי שניות. אני לא יודעת אם זה בזכות הסיבים האיכותיים, הפלאפיות המבורכת שלה או סתם פירור מהכישרון של יאנה שאיכשהו עובר אל המשתמשות דרך המברשת, אבל אני בהחלט מרוצה...

מחיר: 60 ש"ח
לרכישה: Yana Proviz Beauty | גילטי*

Smokey Eye Brush 04*


אני לא אבזבז לכן את הזמן ופשוט אגיד - אם רציתן לקנות את מברשת 219 של מאק, לכו על זו שעולה פחות ממחצית אבל עושה עבודה אפילו טובה יותר! אני מטשטשת איתה עפרונות בקו המים העליון והתחתון, מניחה צלליות כהות בזווית החיצונית ובהירות בזווית הפנימית ובייסיקלי היא כל מה שאי פעם תרצו ממברשת עפרון קלאסית. משהו בצורה שלה קצת יותר גדול ופחות דחוס משל מאק, כך שהטשטוש שלה פשוט פלולסי ולא משאיר אותי עם עיניי פנדה מבאסות. כיף כיף כיף!

מחיר: 60 ש"ח
לרכישה: Yana Proviz Beauty | גילטי*

Angled Eyeliner Brush 05*  


יאנה עבדה קשה על יצירת מברשת האיילינר המושלמת, כזו שתאפשר אפילו לבחורות עקומות כמוני לצייר קו דקיק של עשירית המילימטר. האם זה עבד לה? וואלה כן. הייתי מאוד underwhelmed כששמעתי על המברשת הזו, שכן אני לא חובבת גדולה של הנחת איילינר עם מברשת ותמיד מעדיפה את הגרסה לעצלניות (AKA טוש, וגם זה בארבע פעמים בשנה שיש לי כוח להשקיע בשרטוטים). עם זאת, לצורך המאורע שלפתי את הקרם דה לה קרם (=האייליינר הקרמי של יאנה, עליו כתבתי כאן) ומפה לשם התאהבתי מחדש באייליינר! ראשית, יאנה צדקה - מדובר במברשת מושלמת לאינוולידיות שידן אינה קלה על העין. לא יאמן כמה פשוט היה לצייר קו לא עקום כשהמברשת כל כך קטנה וממזרית. שנית, השילוב בין המברשת לאייליינר של יאנה פשוט מצוין, המרקם החמאתי שלו מאפשר למברשת להחליק בקלילות על העפעף ולצייר קו מושלם במינימום מאמץ. רגע בודד של פאניקה נרשם כשניסיתי לנקות את המברשת לאחר השימוש - במשך כמה שניות של שפשוף אגרסיבי נראה היה שאיבדתי אותה ושהיא לעולם לא תחזור ללובנה המקורי. רגע לפני שאמרתי נואש טבלתי אותה שנית בסבון והפלא ופלא - כמו חדשה. אני ממליצה לנקות אותה ישר אחרי השימוש כדי לחסוך רגעי פאניקה שכאלה, אבל חוץ מזה חווית השימוש בה הייתה קלה, נעימה ובעיקר מאוד מפתיעה לטובה. 

מחיר: 50 ש"ח
לרכישה: Yana Proviz Beauty | גילטי*


כאמור, ניתן לרכוש את המברשות בנפרד לפי צורך או לרכוש את הסט השלם - Must Have Brush Bundle - עבור 370 ש"ח (באתר של יאנה או בגילטי). מברשות הפנים מגיעות עם רשתות קטנות ששומרות על צורתן, וכל המברשות ארוזות יחדיו באריזת המעטפה האלגנטית הנושאת את הלוגו של יאנה - חסכוני, סביבתי ונוח מאוד. כפי שבוודאי הבנתן, אני התרשמתי מהמברשות מאוד וממליצה עליהן למי שמחפשת לרענן את אוסף המברשות שלה עם תוצרת מקומית ואיכותית במיוחד, שמשחקת בליגה של הגדולים. לדעתי, המברשת המיוחדת ביותר בליין היא ללא ספק מס' 02, והאהובה עליי אחריה היא מברשת העפרון מס' 04. המברשת היחידה שלא שבתה את ליבי באופן מוחלט היא 01 הדחוסה, אולם ייתכן שמי שאוהבת להניח מייקאפ עם מברשת דווקא תיהנה מהתכונה הזו מאוד. 

עד כאן להפעם, אשמח לשמוע את מחשבותיכן בנושא :)

תודה שקראתן! 


*גילוי נאות: המברשות התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

תגובה 1

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.