Smashbox Cover Shot Palette in Petal Metal

4.2.19


מבליחה בין מבחן למבחן כדי לעדכן אתכן שאחרי חודש של בחינה מדוקדקת, אני שמחה לחלוק עמכן את מסקנותיי לגביי הפלטה החדשה של סמאשבוקס שקיבלתי לסקירה :-)

מה? פלטת Petal Metal* של סמאשבוקס מסדרת ה-Cover Shot. לדברי החברה, מדובר באחת מתוך "אוסף של פלטות נוחות לנשיאה שיוצרות מראות עיניים מדויקים; כל פלטה מכילה שש צלליות ושני גווני בסיס בגודל כפול. הנוסחה המשיית, הניתנת להנחה במשיחה אחת, מספקת פיגמנטים עוצמתיים, יכולת מיזוג יוצאת דופן ותערובת של מרקמים קרמיים וגימורים עזים במיוחד שיעוררו השראה ליצירת אינסוף מראות עיניים." 

למה? הפלטה כוללת מגוון צלליות נייטרליות ממשפחת הרוז גולד שישמחו מאוד את חובבות המראות הרומנטיים. מדובר בגוונים לבישים ומחמיאים מאוד שיתאימו הן ליום עבודה במשרד והן לדייט בשעות הערב, כך שבקטגוריית השימושיות הפלטה בהחלט קולעת בול. גם מבחינת איכות המוצר אני חייבת לומר שהתרשמתי - הפיגמנט של הצלליות עשיר וחמאתי, העמידות טובה (מעל פריימר!) והן נוחות לטשטוש. בנוסף, הצבעים באמת fool proof עבור מי שמתקשה בהתאמת גוונים וקומבינציות. היא בשום פנים ואופן לא מביאה עימה איזו בשורה חדשה מבחינת הגוונים או איכות שלא נראתה כמוה מעולם, אבל אם אתן מחפשות פלטה שימושית, מחמיאה באופן אוניברסלי ומוצלחת - היא בהחלט תענה על מבוקשכן. גם האריזה הנפלאה מוסיפה לשימושיות של הפלטה, שכן היא קטנטנה אך לא פרייארית (חסונה מספיק כדי להגן על הצלליות בדרכים ואף מצוידת במראה נהדרת). לגמרי פלטה שאפשר לזרוק בתיק ולהתאפר איתה במשרד, אם אתן מהז'אנר שמעדיף להעביר עוד חמש דקות במיטה... 

החיסרון היחיד מבחינתי בפלטה הוא שישנם רק שני גווני מאט על שישה גוונים מטאליים. אומנם צלליות המאט מצוינות (במיוחד צללית המעבר, Nude Rose), אבל הייתי מעדיפה שבמקום אחד מגווני הבסיס הבהירים והשימריים היו מפנקים אותנו בצללית מאט בגוון ביניים (כי Coffee Blossom נהדרת כאייליינר או להדגשה דרמטית, אבל אני אישית מעדיפה צבעים קצת פחות כהים בזווית החיצונית ובקפל). אומנם זו בעיה שאפשר לפתור בקלות עם ברונזר או, רחמנא ליצלן, שימוש בצללית חומה מפלטה אחרת (זה לא כאילו שחסר לי באוסף...), אבל עדיין - אם כבר פלטה, הייתי שמחה שיהיה בה הכל :-) 


כמה? 129 ש"ח ל-6.2 גרם.

איפה? ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנויות הדגל של סמאשבוקס בקניון גינדי TLV, בקניון עופר הקריון ובמתחם סמאשבוקס עזריאלי ת"א.

ובקיצור:
+ הפלטה כמו נוצרה עבור מי שאין לה זמן לטרוח בבוקר, שכן כל גוון מתוכה נראה טוב לבד או בצוותא. 
+ הגוונים בפלטה מחמיאים בצורה אוניברסלית, כך שגם אם לא ניחנתן בעיניי טורקיז מחשמלות - תיהנו ממנה מאוד.
+ גודל הפלטה, המראה הנהדרת וזה שחלק גדול מהצלליות ניתן להניח בקלות עם האצבע הופכות אותה למושלמת לנסיעות.
~ ישנם רק שני גווני מאט בפלטה, כאשר ניכר (לטעמי) חסרונו של גוון ביניים לטשטושים בשקע ובקפל העין. 
+ אפשר לדבר על העיצוב ההולוגרפי של הסדרה? אומנם זה לא מצטלם מדהים בסטילס, אבל כל כך כיפי במציאות!


אשמח לשמוע מה חשבתן על הפלטה הזו או על אחיותיה לסדרה - האם יצא לכן להתנסות בה או באחרות? מה דעתכן על הגוונים? מהמם או משעמם? ספרו לי בתגובות!

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: הפלטה התקבלה לסקירה.

הוסף רשומת תגובה

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.