Mikaella x Miss Tommy brushes

11.1.19


כשהשת"פ של תום בר אמר ומותג המברשות Mikaella נחשף, אני חייבת להודות שהתרשמתי. למרבה השמחה אנחנו נמצאים בתקופה שבה שיתופי פעולה בין יוטיובריות, בלוגריות ומובילות דעת קהל אחרות אינם דבר יוצא דופן (ראו כאן, למשל) - אבל רובם עדיין נופלים בקטגוריה המוכרת של מוצרי איפור וטיפוח (וכאן אסייג ואומר ששיתוף הפעולה של לירון עם ספרינג היה לא פחות ממושלם בעיניי, והניב את אחד הנרות האהובים עליי ביותר - Roasted Marshmallow, שבדיוק אתמול נפח את נשמתו. RIP). לפיכך, כששמעתי שתום חוברת למותג מברשות מקצועי ומוציאה לא פחות משמונה מברשות חדשות, ידעתי שזה הולך להיות מעניין. בניגוד לשפתונים, סמקים או כל מוצר אחר שעתיד לפוג תוקף וגם ככה יש לי ממנו יותר מדי - מברשות איכותיות הן מוצר שאני תמיד שמחה לנסות, שכן הן יכולות to step up my makeup game בקלות ובד"כ מלוות בהרבה פחות רגשות אשם...

הדבר הכי בולט במברשות הללו הוא ללא ספק העיצוב. הן מאוד מזכירות לי את קולקציית הרוז גולד של זואבה - ידיות בגוון ורוד ענוג עם חבקי מתכת מזהב וסיבים לבנים (שעשויים מטקלון A+ היפואלרגני, לפי החברה). בשונה מזואבה, כל מברשת ארוזה בנפרד באריזת קרטון איכותית שעליה טאץ' עיצובי מקורי ומתוק - איור של המברשת. אומנם אני פחות אוהבת את זה שגם המברשות שנמכרות בסט ארוזות אינדיבידואלית (כי זה לא הכי ידידותי לסביבה), אבל עבור מי שקונה מברשות בודדות זה בהחלט מוסיף לתחושה שמדובר במוצר מושקע ואיכותי ששווה את הכסף.

כאמור, ניתן לרכוש את המברשות במספר קומבינציות: סט מלא של שמונה מברשות, סט עיניים (ארבע מברשות), סט פנים (ארבע מברשות) או בבודדות, בהתאם לצורך האישי. בעיניי מדובר בבחירה חכמה שלא מאלצת את הצרכניות להתחייבת להוצאת סכום גבוה על סט שלם כאשר הן מעוניינות רק במברשות מסוימות (או סתם רוצות להתרשם מאיכות המברשות בטרם יתחייבו לסט המלא). גם ברמה האישית זה מקל עליי לחלוק עמכן את רשמיי, שכן על אף שכל המברשות איכותיות מאוד ובעלות סיבים רכים ונעימים, החוויה שלי איתן הייתה די מעורבת: בשתי מברשות התאהבתי ממש, שתיים אכזבו אותי והאחרות היו נחמדות ואיכותיות אך לא מרגשות או יוצאות דופן בנחיצותן וביצוען.

אז, שנתחיל?



MT1 Definer Brush* - מוגדרת כ"מברשת אנטומית ליצירת קפל העין המושלם ולהדגש המבנה האנטומי הטבעי של העפעפיים". זוהי מברשת שמבחינתי נופלת בין הכיסאות, שכן היא קצרה מדי להנחה יעילה של צלליות על העפעף, עבה מדי להנחת וטשטוש אייליינר ודחוסה מדי לטשטוש בשקע. הדבר היחיד שאני מצליחה לעשות איתה היטב הוא הנחה מדויקת של צלליות באזורים מסוימים, אבל בסה"כ היא לא הרשימה אותי. מחיר: 45 ש"ח.

MT2 Blending Brush* - מוגדרת כ"מכחול טשטוש בעל מבנה טיפה קלאסי מנצח וסיבים רכים במיוחד". היא אכן רכה מאוד, אבל לצערי הסיבים שלה ארוכים מדי וצורתה לא מספיק פתוחה עבור מבנה העין השקוע שלי. אני משתמשת במברשת הזו בעיקר כאשר אני רוצה לטשטש צלליות בצורה ממוקדת יותר, בעומק השקע. מחיר: 54 ש"ח.

MT7 Eyeliner Brush* - מוגדרת כ"מכחול מושלם ליצירת אייליינר מדויק וחתולי". יש שתי אסכולות למברשות אייליינר: הישרות הדקיקות מול הזוויתיות. לפני כמה שנים חציתי את הקווים מהאסכולה הזוויתית לאסכולה הישרה, ובעיניי מדובר במברשת טובה מאוד לחובבות הז'אנר. אומנם כיום אני כמעט לא מציירת איילינר עם מברשת (מעדיפה טוש), אבל תמיד טוב שיש אחת כזו בבית - ובתמחור כזה באמת שאי אפשר לטעות. מחיר: 27 ש"ח.

MT 9 Pencil Brush* - מוגדרת כ"מכחול 'עפרון' לתיחום מושלם של העפעף העליון והתחתון". זו ללא ספק מברשת העיניים האהובה עליי ביותר מהקולקציה הזו, ואני משתמשת בה מדי יום ביומו לתחימת קו הריסים התחתון. בניגוד למברשות עפרון "קלאסיות" סטייל ה-219 של מאק, מדובר כאן במברשת קטנטנה עם ראש מחודד, שעושה עבודה נפלאה בהטמעת צלליות בקו הריסים בצורה הכי פלולסית שיש. אני פשוט טובלת אותה בברונזר/קונטור/צללית ומעבירה "ויש" על קו הריסים התחתון שלי ליצירת הדגשה קטנה אך מחמיאה מאוד. פשוט נהדרת! לא נתקלתי עדיין באף אחת כדוגמתה, ואני ממליצה עליה בחום למטרה הזו. מחיר: 36 ש"ח.

את ארבע המברשות הנ"ל ניתן לרכוש בנפרד או יחד, במסגרת ה-Glam Eye Set שעולה 137 ש"ח (במקום 162).


MT4 Multi Brush* - מוגדרת כ"מכחול פנים רב שימושי המתאים לכל מטרה". באתר כתוב שניתן להשתמש בה לפידור קליל, הנחת סומק ופיסול, אבל לטעמי היא מתאימה בעיקר לקונטור קרמי - וזה השימוש היחיד שאני עושה בה. היא קצת דחוסה מדי לטעמי להנחת קונטור באבקה, קל וחומר להנחת פודרה או סומק. הצורה הזוויתית שלה כן נוחה מאוד להנחת קונטור קרמי, אבל לא הייתי קונה אותה במיוחד למטרה זו שכן יש מברשות שעושות את אותה עבודה בצורה טובה יותר. מחיר: 81 ש"ח.

MT5 Glam Brush* - מוגדרת כ"מכחול 'גלאם' שטוח ורחב, אידיאלי להנחת שימרים והיילייטרים". זו ללא ספק הייתה המברשת שהכי אכזבה אותי, שכן במברשת ראשון חשבתי שמדובר בדיופ למברשת 126 של זואבה. בפועל היא צרה ודחוסה ממנה, כך שאם תנסו להניח איתה סומק תמצאו את עצמכן עם כתם ליצני מביך (סיפור אמיתי). גם למטרתה המקורית שלשמה היא נועדה, הנחת היילייטר, היא לא מוצלחת בעיניי - שכן צפיפותה ועוביה יוצרים "פס" עבה וגס של שימר על הלחי. השימוש היחיד שהצלחתי לעשות בה הינו הנחת קונטור אבקתי, אבל גם לכך אני מאמינה שיש מועמדות טובות יותר. אגב, כדי להוסיף חטא על פשע אציין שעל אף שהסיבים מתיימרים להתנקות בקלות ולא לספוח אליהם פיגמנטים - בפועל התקשיתי להחזיר אותה לצבע המקורי לאחר שימוש בפודרת קונטור כהה. מבאס. מחיר: 72 ש"ח.

MT6 Contouring Brush* - מוגדרת כ"מכחול קונטור גאוני המציע חוויית הנחה מדויקת להפליא בדיוק בקווי המתאר המחמיאים של הפנים". אקדים ואומר שאני לא אוהבת מברשות קונטור מהז'אנר הזה, כך שסביר להניח שאני לא עושה עימה חסד ואולי היא בעצם אחת היציאות המוצלחות ביותר של הקולקציה. כך או כך, מדובר במברשת רכה ונעימה מאוד, שאכן נכנסת היטב בזוויות הפנים אך אני אישית לא כ"כ נהנית להשתמש בה (שוב, כנראה בגלל חוסר התאמה אישית. אני אוהבת מברשות זוויתיות רכות שגם מטשטוש את הקונטור תוך כדי הנחתו). הבנתי שחובבות קונטור האף עפו עליה, אבל קשה לי להעיד על כך ממקור ראשון. לחובבות הז'אנר. מחיר: 108 ש"ח.

MT8 Sculpting Brush* - מוגדרת כ"מברשת מפסלת, אידיאלית למראה מפוסל ומחוטב". העוול הכי גדול שנעשה למברשת הזו הוא הגדרתה כמברשת מפסלת, שכן אני שמחה להכריז שמדובר במברשת הטובה ביותר שאי פעם ניסיתי להנחת קונסילר. כן כן, שמעתן אותי - לא קונטור ולא בטיח. המברשת הזו יכולה לקחת כל קונסילר ולטשטש אותו בצורה המושלמת והמחמיאה ביותר מתחת לעיניים, באפס מאמץ. אני יודעת שזה נשמע קצת מצחיק אבל עד שלא מנסים לא מבינים. מאז שקיבלתי אותה אני משתמשת בה להנחת קונסילר מתחת לעיניים בכל יום, וכבר מזמן שלא פונה לספוגית או לאצבע לשם כך. אם הייתי צריכה לבחור את המברשת האהובה עליי מהקולקציה של תום ומיקאלה, זו ללא ספק הייתה המברשת הזו. מומלצת בחום! מחיר: 63 ש"ח.

את ארבע המברשות הנ"ל ניתן לרכוש בנפרד או יחד, במסגרת ה-Glam Face Set שעולה 275 ש"ח (במקום 324).


לסיכום, ואחרי שסקרתי בפניכן את הסט המלא - המכונה The Perfect Glam Set* - אני יכולה להגיד שבעיניי יש בקולקציה הזו מברשות טובות יותר ופחות, אבל בסה"כ מדובר בשת"פ מעניין, מרענן ואיכותי מאוד ששמחתי להתנסות בו. לצד הנפילות הבודדות ישנן כמה מברשות (MT8 ו-MT9) שהפכו לפייבוריטיות שלי, ולגבי השאר זה לחלוטין עניין של טעם אישי והאופן שבו אתן אוהבות להתאפר. אני חייבת לציין לטובה את מחירי המברשות, שעל אף שמדובר בחברה מקצועית שחברה ליוטיוברית מוכרת מאוד (ועל כן יכלה לנצל את ההזדמנות כדי להקפיץ את המחירים ו"לעשות קופה" על חשבון העוקבים של תום), נשארים הוגנים מאוד - חלק מהמברשות זולות בצורה מפתיעה בהשוואה למחירים שאליהם אנחנו רגילות ממותגי מברשות מקצועיים (מברשות עיניים ב-27 ו-36 ש"ח? תענוג!).

המברשות והסטים השונים זמינים לרכישה באתר גילטי, עם משלוח בחינם עד הבית בהזמנה מעל 150 ש"ח.


ורגע לפני סיום - לא לשכוח שאנחנו בספיישל תחילת שנה רווי הגרלות...

הפעם אני מגרילה סט מוקטנים של עפרה שכולל היילייטר Pillow Talk, שפתון Treasure וספריי לקיבוע ורענון האיפור. כדי להשתתף בהגרלה צריך להגיב על הפוסט בצירוף כתובת המייל שלכן עד ל-20 בינואר בחצות, ומי שרוצה להגדיל את סיכוייה מוזמנת לעקוב אחריי גם בפייסבוק ובאינסטגרם. 

בהצלחה לכולן! אשמח לשמוע מה חשבתן על השת"פ של תום ומיקאלה :-)

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.



19 תגובות

  1. המברשות נראות ממש ממש יפייפיות ,עיצוב בטוב טעם .
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה הנהדרת .
    עוקבת באינסטגרם ,שם משתמש michalenglander
    וגם בפייסבוק : Michal Englander
    המייל שלי : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  2. פוסט כלבבי . עיניני וכנה והכי מקצועי . ככ הולכת להזמין את mt8
    אשמח להשתתף בהגרלה
    Rotem1408@gmail.com

    השבמחק
  3. תודה על סקירה מעולה וסופר מקצועית!!! בזכותך אני יודעת איזה מברשת קונסילר אני חייבת לקנות �� אשמח מאוד להשתתף בהגרלה הנהדרת עוקבת והגבתי בכל המדיות :
    Maya.elrom@gmail.com אימייל
    Maya_elrom באינסטגרם
    Maya elrom בפייסבוק
    אמן ואזכהההה שבת שלום ������

    השבמחק
  4. סקירה מעולה ! מפורטת היטב .
    אני חובבת איפור אבל מעדיפה לא להוציא סכומים גדולים על מברשות . העיצוב מהמם בעיניי אבל המחיר לא כל כך - לפחות לא של כל המברשות .
    אשמח להשתתף בהגרלה !
    alexandra.rudshtain@gmail.com

    השבמחק
  5. אשמח להשתתף בהגרלה
    Coralyarin64@gmail.com
    עוקבת גם בפייסבוק ובאינסטגרם

    השבמחק
  6. אשמח להשתתף בהגרלה עוקבת באינסטגרם ובפייסבוק דרך המשתמש sapir Tadmor
    המייל שלי הוא Sapir2259@gmail.com

    השבמחק
  7. אשמח להשתתף בהגרלה :)
    Yula90@walla.com
    כמובן שעוקבת בפייסבוק ובאינסטגרם
    Yulia_sivan1

    השבמחק
  8. איזה כיף לקרוא סקירה כזאת אובייקטיבית ומפורטת!! אשמח להשתתף בהגרלה
    maskitgalant@gmail.com
    כמובן שעוקבת����

    השבמחק
  9. טוב, סקרנת לגמרי לגבי המברשת לקונסילר כי אני מחפשת אחת כזאת בנרות
    אשמח להשתתף בהגרלה
    מייל: noa_gadol@hotmail.com
    אינסטגרם:noa.gadol

    השבמחק
  10. היי יותר מאשמח :)
    Sofern0103@hotmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת מה האניסטגרם אבל עוקבת בפייס
      Nava

      מחק
  11. פוסט נהדר!
    אשמח להשתתף בהגרלה - talsohlberg@gmail.com
    תודה לך (:

    השבמחק
  12. עדיין לא יצא לי להתנסות במומרים של עפרה
    המייל שלי:
    bamba_88@walla.co.il

    תמי

    השבמחק
  13. עוקבת כבר מזמן גם בפייס וגם באינסטגרם, וברור שרוצה להשתתף בהגרלה! tehiyasa@gmail.com

    השבמחק
  14. אשמח להשתתף בהגרלה!
    Elisheva58@gmail.com

    השבמחק
  15. פוסט מעולה!!
    אשמח להשתתף
    Nonanaama@gmail.com

    השבמחק
  16. פעם ראשונה שאני קוראת סקירות שלך, ואני חייבת לציין שנהניתי מהכנות בסקירה תוך התייחסות גם להעדפות האישיות שלך בביקורת. מעניין ואשמח לקרוא סקירות בהמשך וכמובן גם להשתתף בהגרלה ����

    השבמחק
  17. פעם ראשונה קראתי את הסיקור שלך והתלבטתי אם לקנות את המברשות וממש עזרת לי להבין לגבי המברשות ומה כדאי יותר ומה פחות
    המייל שלי:shaked562@gmail.com

    השבמחק
  18. איזו סקירה מעמיקה! אני מתה לנסות את המברשת קונסילר! נשמע מושלם

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.