ביי ביי #13

4.1.19


כמה זמן חיכיתי לכתוב את פוסט האמפטיז הזה! כל הג'אנקיאדה הזו הצטברה לי בשקיות מתחת לכיור, ובשלב כלשהו החלטתי שהגיע הזמן לשים סוף לבלאגן, צילמתי הכל ומיהרתי להשליך לפח הכתום (כי למחזר זה הכי סטייל, כמובן (;). אז מבלי להתמהמה יתר על המידה, הבה נצלול לנבכי אשפתי:



בחודשים האחרונים חיסלתי לא פחות משתי טיובות של קרם הלחות האהוב עליי ביותר בעולם, ברבדוס של אנה לוטן. אם יש לכן עור מעורב-שמן או שאתן סובלות מסבוריאה, אדמומיות או סתם מחפשות קרם שמרגיע את העור, נספג במהירות ולא מרגיש שמנוני - היכונו להתאהב. אני משתמשת בו באופן כמעט רצוף מגיל 14, ולא מתחרטת לרגע!

שני קרמי עיניים שסיימתי - ולא בפעם הראשונה - הם קרם העיניים של קליניק מסדרת Pep-Start וקרם האבוקדו של קיהל'ס. את הקרם הכתום של קליניק קיבלתי לסקירה לפני שנתיים, ומאז כבר הספקתי לסיים ולרכוש אותו מספר פעמים כי הוא פשוט הקרם האידיאלי לשעות היום - קליל, מלחח ויושב נהדר מתחת לקונסילר. את הקרם של קיהל'ס אני אוהבת מאוד לערב כי הוא מלחח ועשיר יותר, אבל בשום פנים ואופן לא "כבד".

מוצר מלחח נוסף שסיימתי הוא שפתון הלחות עם חמאת קקאו של Sierra Bees, שעלה ממש גרושים באייהרב (חבילה של שמונה יחידות עלתה לי דולרים בודדים). הוא לא מזין לעומק כמו הבאלם של Nuxe ודומיו, אבל הוא ממש שמנוני (בקטע טוב!) ונעים על השפתיים, ובמחיר כזה אי אפשר להפסיד. הדבר היחיד שלא ממש אהבתי בו היה הריח, אבל יש מצב שזה משתנה לפי סוג השפתון שבוחרים (ויש לא מעט סוגים!).

 עוד בגזרת הפרצוף, סיימתי שני קרמים של ביופור (מותג מקצועי שאני רוכשת מהקוסמטיקאית שלי). הראשון הוא Cure, קרם מנצח לריפוי פצעים סוררים; והשני הוא Bright, קרם חומצות שמכיל Aha ו-Bha ועוזר לי לשמור על העור חלק, מאוזן ונקי. זו לא הפעם הראשונה שסיימתי אותם, וכבר דאגתי לגיבוי.



עור נקי הוא עור שמח, ושוב סיימתי את אחד ממוצרי הטיפוח האהובים עליי ביותר בעולם - Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה, הידוע בכינויו "פילינג האורז". אני משתמשת בו בד"כ בבוקר כדי לנקות את העור בעדינות, להחליק את הטקסטורה שלו ולהבטיח שהאיפור ישב עליי מו-שלם. האמת היא שאת הבקבוק הזה סיימתי כבר לפני חודשים רבים (פשוט כבר מזמן לא היה פה פוסט אמפטיז...) כך שגם הגיבוי שקניתי כבר עומד להיגמר! אל תדאגו - כבר הזמנתי אחד חדש שעושה את דרכו אליי מבריטניה ברגעים אלה ממש...

חוץ מפילינג האורז סיימתי עוד שני סבונים - אחד שאני מאוד אוהבת וממליצה עליו, ורוכשת שוב ושוב (סבון הפנים לעור רגיש של סבוקלם) ואחד שממש לא הבנתי למה זכה לתהילה ברשת, שכן הוא סתמי להחריד ולא מרגיש אפקטיבי או נעים במיוחד (Low pH Good Morning של cosrx).



כבחורה שמתאפרת מדי יום, זה לא מפתיע שאני צורכת לא מעט מסירי איפור... הפעם סיימתי שני בקבוקי מים מיסלריים של לוריאל (האהובים עליי), בקבוק מים מיסלריים של גרנייה ובקבוק אחד של ביודרמה (פלוס "בייבי ביודרמה"); וכן שני באלמים להסרת איפור - הדרך האהובה עליי להתמודד עם המטלה המייגעת - מבית ל'אוקסיטן* וקליניק. כתבתי עליהם כאן וכאן, שניהם מעולים ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר מבלי לייבש או לגרות את העור.



בגזרת האיפור אני די מרוצה - סיימתי מייקאפ (ה-CC קרם הנהדר של בורז'ואה, שכבר סיימתי מספר פעמים בעבר ואני כבר מתקרבת לסיומה של עוד טיובה), שני קונסילרים (Age Rewind של מייבלין ו-City Radiance* של בורז'ואה), מסקרה לגבות של אסנס, שני אייליינרים (הטוש המהולל של פיזישנס פורמולה וה-Midnight Matte של פלורמר*, ותאמינו או לא - אני חושבת שאני מעדיפה את של פלורמר!), פריימר לשפתיים של קולורפופ (מעפן ביותר, תחסכו מעצמכן) ושפתון נוזלי מדהים של סמאשבוקס בגוון Stepping Out, שלצערי עבר זמנו ונאלץ לעזוב את האוסף.



לפני שתיבהלו מכמות המסקרות שמופיעות כאן - צברתי אותן במשך תקופה ארוכה מאוד, ושתיים מהן לא נגמרו לפני שהחלטתי שעשו את שליהן ויכולות לעזוב את אוסף האיפור שלי. אז מה יש לנו כאן?

מסקרה Lash Princess של אסנס, שכבר סיימתי כמה פעמים בעבר ונותרה מסקרה זולה ומצוינת.

מסקרה של Seacret*, שהייתה אחת מההפתעות הכי גדולות של השנה מבחינתי - מסקרה מעולה, עמידה, דרמטית ומחמיאה בטירוף.

- מסקרה Big Shot* של מייבלין, אולי זכתה לקמפיין מרשים במדיות החברתיות אבל ממש לא מצדיקה את ההייפ... העפתי לשקית האמפטיז אחרי כמה שימושים בודדים (ומאכזבים).

מסקרה Vamp!Definition* של פופה שהייתה ככה ככה, חיבבתי אותה בהתחלה אבל היא נמאסה עליי די מהר (מהווה את הגרסה הפחות מוצלחת ל-Icon של איל מקיאג'...).

מסקרה מיסייה ביג של לנקום* שהייתה פשוט נהדרת - דרמטית, נוחה למריחה, עמידה ומה לא.

מסקרה Icon של איל מקיאג'* שהייתה אחת המסקרות שהכי אהבתי שנה, מופלאה לריסים בובתיים ומושלמים.

מסקרה Push Up Angel של מייבלין* בעלת המברשת הדקיקה והעוגלת, למריחה קלה ונוחה ומראה יום יומי ומודגש בעדינות.



סיימתי גם מספר מוצרי השיער, ואני בטוחה שלא תופתעו מכך שחיסלתי שני מיכלים בגודל מלא של השמפו היבש* של אמיקה + אחד מוקטן לנסיעות. מאז שצבעתי לבלונד אני מנסה להימנע מחפיפה יומיומית, וזה ללא ספק השמפו היבש הכי טוב שאי פעם ניסיתי - הוא לא משאיר סימנים לבנים על השיער, אין לו ריח חזק ומחניק והוא בעיקר גורם לשיער שלי להרגיש כאילו לא עבר יותר הרבה זמן מאז שחפפתי - שזו מטרתו העיקרית של כל שמפו יבש, בעצם. סיימתי גם מסכה* של אמיקה שהתיימרה לטפל בקשקשים - לא משהו מרגש במיוחד. המסכה של לוריאל פרופשיונל*, לעומת זאת, הייתה מעולה ועשירה מאוד, ונהניתי להשתמש בה. 



אחרונים חביבים הם קבוצת מוצרים שלא ממש ידעתי לאיזו קטגוריה לשייך - תרסיס מקבע של סקינדינביה בגודל מוקטן, פיקס + של מאק, סבון למברשות של סיגמא* (נחמד, אבל לא עושה משהו שסבון כלים פשוט לא עושה), נר עיסוי של ספרינג*, קרם ידיים בניחוח ורבנה של ל'אוקסיטן* (הקרם נהדר, הריח כבר עלה לי על העצבים), תחליב רחצה של ל'אוקסיטן מסדרת חמאת השיאה* ושני מוקטנים (תחליב רחצה וקרם גוף) של ThisWorks שקיבלתי בקיץ באחד המלונות ששהינו בהם בדרום אפריקה. 

וזהו להפעם - היה כיף לחזור ולשתף אתכן באמפטיז שלי. אני מתכוונת לגבש רשימת מוצרים חדשה שאתמקד בסיומה בזמן הקרוב, מבטיחה לעדכן :) אל תשכחו להצטרף להגרלה בפוסט הקודם, וכמובן שאשמח לשמוע על המוצרים המוצלחים שסיימתן לאחרונה!

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

תגובה 1

  1. אני מחפשת אייליינר טוש חיפשתי בכל האינטרנט ואני לא מוצאת מה שאני מחפשת. למה זה קשה למצוא משהו מתאים.?

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.