2018, It's time to say goodbye

31.12.18

הפעם, לצערי, אני לא מסיימת את השנה עם טעם טוב בפה. על אף שהשנה התחילה מדהים עבורי, עם הצלחה אקדמית ואישית, לא מעט הזדמנויות מקצועיות וגם טיול מהנה לבודפשט - המחצית השנייה שלה הייתה קשה מאוד. עומס בלימודים ובחיים האישיים גרם לי ללא מעט צער ותסכולים, שלא לדבר על ההזנחה הכפויה של הבלוג. רק בחודש האחרון חטפתי עוד מכה, עם פטירתו של סבי האהוב - וכבר אתמול הספיקו לפרוץ לנו הביתה ולגרום לי פעם נוספת לייחל לרגע שבו יתחלפו הספרות ו-2019 תפתח לי דף חדש וחיובי יותר.

אז בניגוד לשנים קודמות אני לא הולכת לפרט היום על המוצרים שעשו לי את 2018 או לספר לכן ארוכות על ההחלטות שלי לשנה החדשה. במידה מסוימת אני רוצה להשתמש בפוסט הזה דווקא כהזדמנות למיקוד עצמי, כאשר ישנם רק שני דברים שבאמת חשוב לי לשפר: שינה וכתיבה.

אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה ישנתי שבע שעות רצופות, ומעבר לזה שאני מותשת ברמות שאני אפילו לא מסוגלת להתחיל לתאר במילים - זה פוגע בתפקוד שלי וביכולת שלי להיות נחמדה לסובבים אותי. שינה זה חשוב לעור, לבריאות ולשפיות, ובאופן אירוני אני לא ישנה בגלל שיש לי יותר מדי דברים לעשות, אבל דווקא העייפות גורמת לי לעשות אותם לאט יותר ובצורה פחות טובה. השנה אני מתכוונת לעבוד על זה, גם אם זה אומר להכניס את עצמי למיטה בכוח בשעה מוקדמת.

דבר נוסף שחשוב לי ברמה אישית הוא עניין הפוסטים. לאורך השנה חזרתי וכתבתי כאן שזהו, סיימתי "להיעלם" ושמעכשיו אני אפרסם כרגיל - ואיכשהו בכל זאת שחררתי בין פוסט לשניים בחודש. הבלוג הזה - וכתיבה בכלל - הם דברים שמסבים לי הרבה מאוד הנאה, ואני לא אוהבת את זה שהם נדחקים לצד בכל פעם שאני נעשית עמוסה יותר. השנה אני אשתדל לכתוב יותר גם אם זה אומר לכתוב קצר. במקום לאגור עוד ועוד רעיונות או לשחרר פעם בחודש פוסט באורך הגלות, אני מתכוונת להיות פעילה יותר כאן ובעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולספק תכנים מעניינים וכיפיים גם אם פחות ארוכים מ"מלחמה ושלום". 

לצד אלה אני אמשיך במגמות שהתחלתי בשנה האחרונה - צמצום אוסף האיפור שלי, סיום מוצרים, חזרה לכושר וגם התרחבות לתחומים שהם קצר מעבר לעולם הביוטי. הייתי רוצה לספר לכן על ספרים מעניינים שקראתי וסדרות שעושות לי נעים על הלב, ואשמח לשמוע אם זה משהו שיהיה לכן מעניין לקרוא עליו.


כדי לנסות ולסיים את השנה הזו בטון חיובי כלשהו, ובגלל שלמרות כל הבלאגן המשכתן להיות מדהימות ותומכות כהרגלכן - אני מתכוונת להגריל עבורכן מתנות בכל אחד מהפוסטים הקרובים שיעלו בבלוג. הפעם אני מגרילה את פלטת הפנים המתוקה של עפרה, ה-Midi palette, שמכילה סומק, היילייטר וברונזר בגוונים אוניברסליים באריזה קומפקטית ונוחה. כל מה שצריך לעשות כדי להיכנס להגרלה הוא להגיב כאן למטה בצירוף כתובת המייל שלכן עד ל-10 בינואר בחצות, ומי שרוצה להגדיל את סיכוייה מוזמנת לעקוב אחריי גם באינסטגרם ובפייסבוק.

אז שתהיה לנו שנה אזרחית טובה ומשמחת, ואני מקווה לפגוש אתכן כאן שוב ממש בקרוב ;)

תודה שקראתן!

25 תגובות

  1. אשמח לזכות :)
    sheizafmek@gmail.com

    השבמחק
  2. מזדהה ככ עם הרבה דברים שרשמת . מקווה שהשנה תגשימי את כל מה שרשמת . שתהיה שנה טובה פוריה קלה ושתשאיר לך טעם מתוק בפה
    מחכה לפוסטים שלך 😍 אשמח להשתתף בהגרלה כמובן שעוקבות בכל המדיות באהבה רבה את מקסימה ❤
    Rotem1408@gmail.com

    השבמחק
  3. מאחלת לך שהשנה הקרובה תאיר לך פנים בכל המישורים. תשתדלי לזכור שלכל תקופה, גם קשה, יש סוף. עוקבת ותיקה שלך בכלל המדיות ❤️ אשמח להשתתף בהגרלה m032830@gmail.com

    השבמחק
  4. שתהיה שנה טובה יותר, עם שינה, הספקים והצלחות. אשמח מאוד לקרוא גם המלצות על ספרים וסדרות noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
  5. אשמח להשתתף בהגרלה ❤️ glambam1142@gmail.com

    השבמחק
  6. היי שהשנה החדשה תהיה טובה ושלווה לכולם
    אשמח להשתתף בהגרלה
    Ilanasagiv308@gmail.com

    השבמחק
  7. אשמח להשתתף בהגרלה
    Ravit2821@gmail.com
    שנה טובה ונפלאה לכולםםם

    השבמחק
  8. שנה טובה!
    אשמח להשתתף בהגרלה: rzussman@gmail.com

    השבמחק
  9. אשמח להשתתף בהגרלה
    lizay203@gmail.com
    מאחלת לך ולכולנו שנה טובה יותר מהקודמת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עוקבת גם בפייסבוק ובאינטגרם: lizliz05
      :)

      מחק
  10. מאחלת לך שהשנה הקרובה תביא אלייך אך ורק דברים טובים ומשמחים.
    אשמח להשתתף בהגרלה
    mikey.e.26@gmail.com
    עוקבת באינסטגרם,שם משתמש michalenglander
    וגם בפייסבוק : Michal Englander

    השבמחק
  11. שנה מוצלחת וטובה לך מדהימה, מי יתן וכל משאלות ליבך והיעדים שהצבת לעצמך יתגשמו השנה
    אשמח להשתתף בהגרלה
    miriche54@gmail.com

    השבמחק
  12. שהשנה תהיה טובה מקודמתה! ומלאת פוסטים ;)
    tehiyasa@gmail.com

    השבמחק
  13. מהמממת!
    מאחלת לך שנה של הצלחות מרגשות, שנה של אושר, שמחה ואהבה.
    אשמח להתחיל את השנה עם הפלטה המושלמת הזו
    Talrachman218@gmail.com

    השבמחק
  14. מאחלת לך שנה מהממת ומוצלחת
    אשמח להשתתף
    Shai3104m@gmail.com

    השבמחק
  15. שתהיה לך שנה מדהימה!(:
    אשמח להשתתף בהגרלה
    amalialevitt@gmail.com

    השבמחק
  16. מזדהה בהרבה רמות... שתהיה לנו שנה מוצלחת!
    adi.chep@gmail.com

    השבמחק
  17. שנה טובה !!
    מלאה בהמון אנרגיות טובות.
    veredkohlhaas@gmail.com

    השבמחק
  18. אשמח להשתתף
    Etty.asraf@gmail.com

    השבמחק
  19. שנה נהדרת
    Danadeco@hotmail.com

    השבמחק
  20. יקרה שלי, רק אכתוב כדי לאחל לך שנה נהדרת, שתהיה טובה יותר מקודמתה, ושתהיה מאושרת כפי שמגיע לך.
    את כשרונית ובנאדם מדהים ומגיע לך את כל הטוב שבעולם.
    חיבוק ענק

    השבמחק
  21. יקירה! גם אני, כמו רבות מהחברות פה, מזדהה. מקווה ש-2019 תביא איתה חופש, זמן, אהבה ודברים טובים.
    תמשיכי לעודד ולשמח ולתת נקודות קטנות של אור וכיף עם הבלוג. חיבוק!
    Annaannager123@gmail.com

    השבמחק
  22. שנה חדשה טובה מלאה חדשות טובות

    1julietb@gmail.com

    השבמחק
  23. אשמח להשתתף בהגרלה
    הלוואי ואזכה בתור מתנת תחילת לימודים

    Shelshel211@gmail.com

    השבמחק
  24. אשמח לזכות
    chelyb383@gmail.com

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.