Shopping IL 2018

5.11.18



- "Show me the MONEY!!!" 
אם חודש נובמבר היה יכול לדבר, כנראה שככה זה היה נשמע...

כשהייתי צעירה ופוחזת והקניות ברשת היו דבר חדש עבורי, הבלאק פריידי היה המאורע הכי מרגש שיכולתי להעלות על הדעת: חגיגת קניות מטורפת וכמעט חד פעמית, כזו שאסור לפספס בשום מחיר (גם אם המחיר הזה שווה למשכנתא על דירת שלושה וחצי חדרים בתל אביב). עם הזמן והניסיון שצברתי למדתי לא לתת למבצעים לעוור את עיניי - כלומר, גם אם הפלטה הנחשקת שכולם מדברים עליה נמכרת במחיר מציאה של ממש (ביחס לעצמה), אין שום סיבה שארכוש אותה אם מלכתחילה לא חשקתי בה כל כך. המבצעים הפכו להיות הדבר שעוזר לי לרכוש בזול מוצרים שתכננתי לרכוש בלאו הכי, גם אם היו במחיר מלא - ולא הסיבה העיקרית שבגללה אני בכלל רוכשת משהו. ברגע שעשיתי את הסוויץ' הזה בראש התחלתי ליהנות מחודש נובמבר באמת, ובמקום להרגיש משולחת רסן ואשמה - להרגיש סופר דופר אחראית וחכמה. 

אז שני הסנט שלי בסיפור הזה הם כדלקמן: זה בסדר גמור לנצל את מבצעי נובמבר, זה לא הופך אתכן לצרכניות לא אחראיות או לנשים שנכנעות לגחמות שלהן/למניפולציות שיווקיות כל עוד אתן אלו שמנצלות את המבצעים - והם לא אלו שמנצלים אתכן. דהיינו, אל תקנו משהו רק בגלל שהוא במבצע. תקנו משהו כי אתן רוצות אותו, ומסוגלות לדמיין מצב שבו הייתן רוכשות אותו גם אילולא נמכר בהנחה של 25%. 

ואחרי שאמרתי את זה, הגיע הזמן לבצע את חובתי המקצועית ולעדכן אתכן באירועי ה-Shopping IL :-)


אז מה הוא ה-Shopping IL, לטובת אלו מכן שנרדמו מתחת לסלע? מדובר ב"חג הקניות הישראלי", 48 שעות (בין התאריכים 8-7 בנובמבר) של מבצעים שווים במגוון עצום של אתרים ישראליים. גוגל יזמו את האירוע בניסיון ליצור מקבילה ישראלית לבלאק פריידי בארה"ב, ואני חייבת להגיד שמשנה לשנה הם רק stepping up their game - כמויות האתרים והעסקים שלוקחים חלק בחגיגה פשוט מטורפת (יותר מ-1,000!). היתרון העיקרי, בעיניי, הוא בזמני השילוח. כולנו מכירים את הבאסה הגדולה שמגיעה אחרי הבלאק פריידי, כשלחבילות שהזמנו מחו"ל לוקח שבועות (ולפעמים אפילו חודשים) עד שהן מגיעות ליעדן. כאשר המשלוח נעשה בתוך הארץ זמני ההמתנה מתקצרים משמעותית, ובתור מי שדחיית סיפוקים אינו הצד החזק שלה... זה חשוב!

כדי לראות את כל המותגים שמשתתפים במבצעים ניתן להיכנס לאתר https://www.shoppingil.co.il, שבו מוצגים כל העסקים בחלוקה נוחה ופשוטה לקטגוריות (טיפוח ויופי, חשמל ואלקטרוניקה, למשרד, תכשיטים וכו').   


רפרפתי בקטגוריות השונות (נחשו איזו הכי תפסה את עיניי...) והבחנתי בלא מעט מותגים ובתי עסק שווים שיקחו חלק במבצעים: ספרינג, סבון, אמיקה, אפריל, סופר פארם, ל'אוקסיטן, עפרה, איב רושה, אסתי לאודר, יאנה פרוביז, סבוקלם, מאק ועוד ועוד... על כולם כתבתי והמלצתי כאן בבלוג בשלב זה או אחר, ואני אישית מתכננת לנצל את המבצעים השווים כדי לחדש מלאים (למשל, של סבון הפנים המעולה של סבוקלם) או להתחדש במוצרים שאני רוצה כבר זמן רב (כמו פריימר סטיק לצמצום נקבוביות של מאק). כמו שאמרתי, אין בושה בלנצל את המבצעים - כל עוד אתן הצד המנצל ;)

בין האתרים השונים שלוקחים חלק במבצעים ניתן למצוא, שלא במפתיע, גם את גילטי. זה לא סוד שגילטי ואני חברים -האתר והעומדים מאחוריו עובדים בגלוי ובהיקף חסר תקדים עם קהילת הביוטי הישראלית. עם זאת, זה לא הדבר היחיד שבו הם מתכתבים עם הסטנדרטים שאנחנו רואות בחו"ל - שירות הלקוחות שלהם עושה עבודה מופלאה, הם מספקים משלוחים זריזים מאין כמוהם ואני מזמינה מהם מוצרים (מכספי שלי) על בסיס קבוע. מהסיבה הזו הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי מגילטי את רשימת המבצעים הנוכחית היה לקחת עט ולסמן את כל המוצרים שאני מתכננת לרכוש בעצמי... 🙈


אז קודם כל, דעו שהמבצעים של גילטי בתוקף כבר מעכשיו (וימשכו עד ל-11 בנובמבר, כולל). בנוסף, על כל רכישה מעל 180 ש"ח תקבלו מתנה לבחירתכן, וברכישה מעל 290 ש"ח - שתי מתנות לבחירתכן. שימו לב שאחת מהמתנות שניתן לבחור הינה השפתון Girl Abroad משיתוף הפעולה המוצלח בין אשלי לעפרה, שהמלצתי עליו בחום כאן וכאן.

אז איזה מבצעים לא כדאי לפספס?

> מוצרי פלורמר יימכרו ב-25% הנחה (הכוכבים שלי: שפתונים נוזליים, BB קרם להצללה, אייליינר טוש Midnight Matte. לחצו לסקירות)

> מוצרי יאנה פרוביז יימכרו ב-20% הנחה (הכוכבים שלי: שפתוני Very Matte בגוונים In Love ו-Very Hollywood. לחצו לסקירות)

> מוצרי מייבלין יימכרו ב-20% הנחה (הכוכבים שלי: קונסילר Age Rewind, צלליות קולור טאטו, מייקאפ Fit Me מאט)

> מוצרי לוריאל פריז יימכרו ב-25% הנחה (לאחרונה התמכרתי למסקרה השקופה לגבות, מומלצת בחום!)

> מוצרי גרנייה יימכרו ב-25% הנחה (אל תפספסו את הבקבוק הענק והסופר משתלם של המים המיסלריים!)


> מוצרי אמיקה יימכרו ב-25% הנחה (הכוכבים שלי: שמפו יבש(!!!), ספריי טקסטורה Un.Done ומייבש שיער Blow. לחצו לסקירות)

> הנחות ענק על מוצרי Wetline (מחליק השיער האהוב עליי! לסקירה)

> כל מוצרי ספרינג ב-20% הנחה (הכוכבים שלי: בושם סיישל פרש, נרות ריחניים)

> כל מוצרי ביוטי בלנדר ב-20% הנחה 

> כל מוצרי השמפו היבש של בטיסט יימכרו ב-15 ש"ח (במקום 30 - שווה!)


> כל מוצרי אנה לוטן יימכרו ב-20% הנחה (כולל קרם לחות ברבדוס, ה-Holy Grail שלי לעור מעורב-שמן!)

> מייקאפ Double Wear של אסתי לאודר יימכר ב-135 ש"ח בלבד (!)

> מייקאפ קולורסטיי של רבלון יימכר ב-65 ש"ח בלבד

> מגוון מוצרי לנקום יימכרו ב-25% הנחה (לא לפספס את מסקרת Monsieur Big המדהימה! לסקירה)

> מוצרי עפרה יימכרו במגוון הנחות, ביניהן 25% הנחה על מגוון מוצרים; שפתונים נוזליים ב-79 ש"ח והשקה מיוחדת של פלטת Glow Into The Winter החדשה ב-280 ש"ח (הכוכבים שלי מהמותג רבים מספור, אבל אם עדיין לא ניסיתן את השפתונים הנוזליים - Charmed, Pasadena ו-Mocha הן בחירות בטוחות ומושלמות! לסקירה אחת מיני רבות...)


אני מאחלת לכולנו חגיגת קניות כיפית אך שקולה, ובעיקר - שנעשה קניות שישאירו אותנו עם טעם טוב בפה, וללא אשמה!

תודה שקראתן, יום מקסים!


* המוצרים שמופיעים בפוסט התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט. 

2 תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. <a href="https://coopermoshecpa.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93/%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A8-%D7%9E%D7%A1-%D7%9C%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D/ ”>החזר מס לשכירים באשקלון</a>

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.