I ♥ September

20.10.18


- "Life is what happens while you are busy making other plans".

מעבר לעובדה שהציטוט הנ"ל מתאר בצורה מושלמת את האופן שבו החיים שלי מתנהלים בזמן האחרון, חשבתי להתחיל לתת ביטוי במועדפים החודשיים שלי לאחת האהבות הגדולות שלי - ציטוטים. אני מכורה לציטוטים מצחיקים, מעוררי השראה או סתם מעניינים, והם ממלאים את היומן, הפלאפון והלפטופ שלי...

אז אומנם אנחנו כבר עמוק באוקטובר, אבל אין מצב שאני לא עוצרת לרגע כדי לחלוק עמכן כמה מוצרים מעולים ששימשו אותי שוב ושוב לאורך ספטמבר (וגם עכשיו). באופן קצת מפתיע לחודש רווי חגים, ספטמבר האחרון היה אחד החודשים העמוסים בחיי - עבדתי ללא הפסקה, ניסיתי לחזור להתאמן בצורה מסודרת יותר (תרצו פוסט בנושא?) ובעיקר עשיתי כמיטב יכולתי לסגור קצוות לפני תחילת שנת הלימודים. אירוני ככל שזה נשמע, החופש לא ממש הרגיש כמו חופש בשבילי, במיוחד מרגע שחזרתי לארץ...

המועדף הראשון שלי אינו מוצר איפור או טיפוח, אלא דווקא סדרה שממש עזרה לי לפרוק קצת מתח, לצחוק ובעיקר לקחת הפסקות קצרות (אך נחוצות) מהעבודה. Give it up for... Brooklyn Nine-Nine!


אין לי מושג איך פספסתי את הסדרה הנהדרת הזו עד עכשיו, אבל היא פשוט הדבר הכי טוב שיצא לי לראות בחודשים האחרונים. אל תתנו לעובדה שהיא עוקבת אחרי חבורת בלשי משטרה להטעות אתכן - מדובר בסדרה שכל-כולה feel good. הדמויות מצחיקות, הזויות ונהדרות אחת-אחת, וגם אם הפרק הראשון לא ירשים אתכן יותר מדי - אל תוותרו ותמשיכו הלאה. חיש מהר תמצאו את עצמכן מכורות לשטיקים של ג'ייק ונמסות מהדקדוק ה-flawless של קפטן הולט.

ניסיתי לשים את האצבע על מה הופך את הסדרה הזו לנהדרת כל כך, ואני חושבת שהבנתי: יש בה שילוב נפלא של קלילות, הומור איכותי/ילדותי, פיתוח דמויות ועלילה שאף פעם לא מפסיקה להפתיע, אבל יותר מהכל? היא סופר חיובית. הרבה קומדיות כיום ניזונות מהומור שחור או מכילות דמויות שכל מטרתן היא להיות מושא ללעג או אתנחתא קומית. לא כאן. גם הדמויות שמסתמנות בהתחלה כמגוחכות להפליא מגלות צדדים נוספים, ומצאתי את עצמי מושקעת ומעוניינת בטובתן לאורך כל הדרך. בקיצור - צפיית חובה לכל מי שרוצה לחייך, והרבה! 


המועדף הבא שלי "מסורתי" יותר - רביעיית צלליות Color Boss של איל מקיאג' בגוון Call The Shots*. מדובר בהשקה החדשה ביותר של המותג, וכזו שלחלוטין מתכתבת עם המיתוג המחודש (וההצלחה הטרייה מעבר לים, למי שפספסה!). ישנן שבע רביעיות בליין, עם שמות מגניבים וצבעים מטריפים לא פחות. שמחתי מאוד לגלות שהפורמולה של הצלליות (לפחות המטאליות) זהה לפורמולה של צלליות ה-Gemstone של המותג, שכבר היללתי בעבר.

הדבר הראשון שחשבתי כשראיתי את הרביעייה הזו היה "וואו". הכל בה - החל מהעיצוב המוקפד והמראה הנהדרת וכלה במשקל שלה - משדר איכות ויוקרתיות, ואני שמחה לומר שגם הביצועים פנומנליים. השתמשתי בה באופן כמעט בלעדי במהלך חגי תשרי, וזכיתי למחמאות רבות על לוק העיניים הזוהר שיצרתי בחסותה (במינימום מאמץ!). 


ברביעיית Call The Shots יש ארבעה גוונים נייטרליים-חמימים (משמאל לימין):

Champagne Shower - גוון שמפניה מטאלי משגע, הכוכב של הפלטה; השתמשתי בו במרכז העפעף, בפינה הפנימית של העין, על כל העפעף מעל צללית קרם בגוון עמוק יותר וכן הלאה. נ-ה-ד-ר.

Bling Bling - זהב חם חם ועשיר, כמעט נחושתי (אני פחות מתחברת לגוונים חמים כל כך).

Trust Fund - רוז גולד פוגש נחושת, מעין דודנית של Sable של מאק על סטרואידים. גוון משגע שיש לי גם בצללית בודדת. סופר מחמיא לעיניים בהירות!

Cognac Quarts - חום קקאו עשיר בגימור מאט. סופר קרמי וקל לטשטוש.

אני חייבת להוריד בפני איל מקיאג' את הכובע - כל אחת מהצלליות הללו חמאתית, פיגמנטית בטירוף ומיטשטשת היטב. אפילו גוון המאט הכהה הצליח להרשים אותי באיכותו. רק בשביל להמחיש עד כמה הצלליות הללו פיגמנטיות ועשירות - הסווטצ'ים שבתמונה נעשו "על יבש", ומבלי לשוב ולטבול את האצבע בצללית.

המחיר המלא של רביעיות Color Boss הוא 239 ש"ח. מומלץ לחטוף במבצעים, כאשר הן עולות 139 ש"ח!


עוד מוצר נהדר של איל מקיאג' שזכה לחיבתי החודש הוא המסקרה Black Swan*. קשה לי לקרוא לה "חדשה" שכן היא הושקה כבר בחודש מאי, אבל כזכור לכן (אולי מכאן), אני לא אוהבת להחזיק הרבה מסקרות פתוחות במקביל - ועל כן נחשפתי ליכולותיה רק לאחרונה. הרעיון במסקרה הזו הוא המברשת "הייחודית", שמתיימרת ליצור אפקט הרמה משמעותי, עיגול, הארכה והדגשה של כל ריס וריס.

האומנם ייחודית? לאורך השנים נתקלתי ביותר ממסקרה אחת שהתאפיינה במברשת דומה לזו של ה-Black Swan - מברשת קצרצרה וכמעט שטוחה בצד אחד, עם זיזים ארוכים יותר בצד השני לסירוק של הריסים. כאמור, קונספט שכיום כבר רחוק מלהיות ייחודי, ועדיין - כשזה עובד, זה עובד!

בניגוד למסקרות דומות שניסיתי בעבר, שעיקר הצלחתן היה בהדגשת בסיס הריסים והארכתם, ה-Black Swan נותנת עבודה רצינית מאוד בגזרת ההרמה והעיגול - גם ללא שימוש נוסף במעגל ריסים, תאמינו או לא. למרות שהיא לא מעבה במיוחד, משהו בשילוב בין ההדגשה וההרמה שהיא יוצרת גורם לריסים שלי להיראות פשוט מעולה, ואפילו לקבל מחמאה או שתיים... היא לא המסקרה שהייתי בוחרת לאירועים מיוחדים כגון חתונה, שכן היא לא דרמטית מספיק (ומתפוררת מעט בלבישה ממושכת) - אבל היא משרתת אותי נאמנה ביום יום, עם מינימום לכלוך של העפעף ומקסימום תוצאות בגזרת ה-flutter. אני חושבת שאני עדיין מעדיפה את אחותה הגדולה, מסקרת ה-icon, אבל היא בהחלט תוספת ראויה לליין המסקרות של המותג.

139 ש"ח (79 ש"ח במבצעים) | להשיג בסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ


משהו שאולי יפתיע אתכן (אבל לא ממש, אם אתן עוקבות אחריי ברשתות החברתיות/קוראות ותיקות) זה שכבר מזמן לא קניתי לעצמי איפור חדש. כן כן, בלוגרית איפור שלא קונה איפור - מי היה מאמין? זה התחיל מניסיון לחסוך כסף והמשיך מהבנה אמיתית שיש לי יותר מדי מהכל, שאני לא מצליחה להשתמש במוצרים שאני אוהבת לפני שהם מתקלקלים ובעיקר שהשילוב בין קנייה כפייתית של מוצרים חדשים לקבלת מוצרים תדירה ממשרדי יח"צ שונים יוצרת מצב לא כל כך בריא שבו אני טובעת במוצרים אבל לא נהנית מכלום. אז הורדתי את הרגל מהגז ולאט לאט הפסקתי לקנות, ואיכשהו הגעתי למצב שבו המוצרים היחידים שאני עוד קונה מדי פעם הם מוצרי טיפוח שנגמרו או שטויות מאסנס שראיתי בדרך לבית מרקחת והחלטתי להוסיף לסל תמורת כמה שקלים. נחמד, לא? 

עם זאת, כנראה שהגמילה שלי השתלמה כי לאחרונה התחיל לבצבץ בי שוב הרעב הזה של להתחדש ולהתפנק. לא בצורה חסרת היגיון כמו בעבר, ובטח שלא באותו קנה מידה - אבל כן רציתי לקנות לעצמי משהו נחמד וחדש, כזה שבאמת יהיה שימושי אבל גם יהווה איזשהו פרס על הציונים היפים שקיבלתי במהלך הקיץ. וככה, באופן די ספונטני אבל סופר נחמד, מצאתי את עצמי מזמינה שפתון של בובי בראון שהיה במבצע באותו יום. אין לי ניסיון רב עם מוצרי בובי בראון - הם טובים אבל יקרים יחסית - אבל משום מה דווקא השפתון הזה עשה לי עיניים, והחלטתי ללכת עליו. 


למרות הקרבה המשפחתית למאק הטרנדיים, בובי בראון הוא מותג עם אופי קלאסי שעד היום מצליח לשמור על פאסון. בהתאם, גם העיצוב של השפתון מאוד מאופק ומינימליסטי, עם טוויסט חמוד בדמות גוון השפתון. בחרתי בגוון Bare* מסדרת ה-Crushed Lip Color, שמתאפיינת בפורמולה לחותית ונעימה ללבישה, עם פיגמנט אטום למחצה. במשיחה קלה של השפתון מתקבל צבע מרומז ועדין, אבל אפשר לבנות אותו כדי לקבל גוון נוכח יותר. הגוון שבחרתי התגלה כ-My Lips But Better מושלם, כזה שאפשר ללבוש עם כל איפור מבלי לחשוש מהתנגשות או חוסר התאמה. 

בהתאם לאופי הלחותי של הפורמולה, היא לא עמידה לכל היום - אבל בהחלט מחזיקה יפה כל עוד לא אוכלים, וכאשר היא דוהה היא עושה זאת בחינניות ואחידות. בתקופה האחרונה, כשהשפתיים שלי סובלות מיובש ומתקשות להתמודד עם שפתונים נוזליים עמידים - מדובר בשפתון המנצח שלי, שמלווה אותי תמיד בתיק. שמתי כבר עין על גוון נוסף (Babe), ואם גם אתן חובבות של שפתונים מזן ה-Effortless - אני בהחלט ממליצה לתת לסדרה הזו צ'אנס.

100 ש"ח | לרכישה


עוד שפתון ששווה להזכיר הוא ה-Very Fabulous* של יאנה פרוביז, אחד הגוונים החדשים ביותר בליין השפתונים המוצלח שלה. לצערי אני כמעט ולא לובשת אותו לאחרונה בגלל המצב המצער של השפתיים שלי, אבל זה לא אומר שלא מגיע לו קרדיט. כאמור, יאנה השיקה עוד רביעיית שפתונים בשם Very Nude - על טהרת גווני הניוד, כמובן. זה רגע שפיללתי לו רבות והשפתון שהגיע אליי לסקירה אכן לא אכזב.

Very Fabulous הוא גוון הניוד המושלם לבחורות בהירות כמוני - הוא לא גונב את ההצגה אבל גם לא מחוויר, ומשמש כשחקן חיזוק נהדר למראות איפור דומיננטיים, שכל כך קשה למצוא להם פרטנר טוב שלא יהיה טו מאץ' או טו ליטל.  הייתי אומרת שהוא יכול להיות אחיהם הפחות ורוד של Burnt Spice של מאק ו-Matte Karma של איל מקיאג' - גוון חום-ורדרד נייטרלי מאוד. מבחינת פורמולה הוא דומה לשאר השפתונים של יאנה שניסיתי ואהבתי - עמיד (למרות גוונו הבהיר), פיגמנטי ונמרח בצורה אחידה ויפה. חשוב לציין שהגוון מתייבש כהה יותר ממה שהוא נמרח בהתחלה, אז לא להיבהל אם בניסיון הראשון הוא מרגיש חיוור מדי :-)


אני חייבת לזרוק מילה טוב על האפליקטור - כזכור, יאנה שדרגה את אריזת השפתונים והאפליקטורים מוקדם יותר השנה, ואין ספק שזה משפר משמעותית את חוויית המריחה. אפליקטור טוב עושה שינוי משמעותי כשמדובר בשפתון נוזלי, ואני מוצאת שהמריחה נעשתה הרבה יותר פשוטה, במיוחד עבור מי שאוהבת לצייר לעצמה שפתיים עסיסיות ומלאות :-)  

80 ש"ח ל-5 מ"ל | לרכישה בגילטי


אחרון חביב - המים המשזפים של Isle of Paradise, או בשמם הרשמי: "Self-Tanning Water". נחשפתי אליהם בזכות גברת אלינור ברטל, ואחרי התלבטות קצרה הזמנתי בקבוק מאסוס. בקצרה? מדובר במשזף האידיאלי לבחורות לבנבנות וחסרות כישורי שיזוף-עצמי. באריכות? בבקשה:

Isle of Paradise הוא קודם כל מותג מתוק ומושקע להחריד (מוזמנות להציץ באתר). המייסד שלו הוא ג'ולס וון הפ, הידיד הגיי שכל אחת הייתה רוצה לעצמה, ופרצוף מוכר עבור מי שעוקבת אחרי אסתי ללונד (כן כן, זה ההוא שהקים לה אוהל שיזוף בבית!). זה מותג מאוד מרענן וחיובי - הם מצהירים שהם לא הולכים לפי הנורמות הישנות של עולם השיזוף, ואי אפשר להתווכח עם זה. המוצרים שלהם 100% נטולי אכזריות, טבעוניים ואורגניים, והכי כיף - הם מפזרים body positivity לכל עבר, עם דוגמניות יפיפיות במגוון גדלים וצבעים. 

המותג דוגל ב-Color Correcting, כלומר לא שיזוף כתום ואחיד שאיכשהו אמור להתאים לכולן אלא קטגוריות צבע שונות שנועדו להחמיא לצרכים ותתי גוונים שוני. קטגוריית ה-Peach כוללת מוצרים אפרסקיים שמתאימים בעיקר לבחורות בהירות (או מתחילות בגזרת השיזוף) שמחפשות מראה טבעי, בריא וזוהר; קטגוריית ה-Green מתאימה למי שרוצה זוהר זהוב ונטול אדמומיות; לבסוף, קטגוריית ה-Lavender מציעה מוצרים סגולים שיוצרים שיזוף עמוק וכהה ומנטרלים אפרוריות או כתמתמות שעשויות להרוס את אשליית "הרגע חזרתי מחופשה בקאריביים". 

באופן טבעי בחרתי ללכת על ליין הפיצ', מתוך הבנה שנובית כמוני לא צריכה להסתכן... (במקרה הכי גרוע, החלטתי, אם השיזוף לא יהיה משמעותי מספיק - אזמין גוון כהה יותר). גם אחרי שבוחרים את קטגוריית הצבע הרצויה, יש להחליט איזה מבין המוצרים המפתים של המותג לנסות - לצד המוסים הקלאסיים, Isle of Paradise מציעים שלל מוצרים מעניינים כמו טיפות משזפות שאפשר לערבב בקרם לחות (או גוף!) ולשזף באמצעותן את הפנים. אני החלטתי לנסות את המים המשזפים, שנשמעו לי כמו אחלה של גימיק - מרססים, מורחים קצת ו-וואלה! מהניסיון האישי שלי, הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם היא בעמידה על מגבת (הריסוס נדיב והרצפה עלולה להירטב...). אני מתיזה על עצמי חומר ואז עוברת עם כפפת שיזוף יבשה כדי להבטיח כיסוי אחיד ומלא. עם השאריות של המים על הכפפה אני מעבירה "ויש" על כפות הרגליים, הזרועות והכתפיים ומתפנה לעיסוקיי. המוצר מתייבש מהר יחסית - אחרי 20 דקות כבר הרגשתי בנוח לשבת על כיסא ולעבוד על המחשב. אחרי כמה שעות נכנסתי להתקלח, ונוכחתי לראות התכהות קלה בגוון העור. שימו לב שבהתחלה השיזוף לא נראה מרשים במיוחד, אבל חשוב להתאזר בסבלנות: הוא מתפתח משמעותית במהלך הלילה (או השעות הבאות), ובבוקר כבר מתעוררים עם רגליים של אלה (טוב, הכל יחסי...). אני מרססת בצורה נדיבה יחסית ומוצאת שהרגליים שלי נראות שזופות מאוד (יחסית לעצמן), כך שאני מניחה שהגוון הפיצ'י לא מגביל כמו שחששתי בתחילה (אלא בעיקר מושפע מכמות החומר ששמים והגוון ההתחלתי של העור). אני מוצאת שהשיזוף מחזיק עליי בין שבוע לשבועיים, תלוי בכמות המקלחות. הוא דוהה ממש יפה, ובאופן כללי מצאתי שהאתר והאינסטגרם של המותג מלאים טיפים מעולים לשיזוף נכון ומוצלח במיוחד (זו הפעם הראשונה שכפות הרגליים שלי לא נראות כתומות או פאצ'יות להחריד! הללויה!). בקיצור - ביג לייק.

18.99 פאונד (לפני הורדת מס/קוד הנחה) | לרכישה באסוס (מומלץ להשתמש באתרי קאשבק כמו Quidco או Ebates)


עד כאן להפעם - אני מקווה שהחודש האחרון עבר עליכן בהרבה שינה ואכילה, ומאחלת הרבה בהצלחה למי שכמוני, חזרה לספסל הלימודים ;) אשמח לשמוע על המוצרים שאתן הכי נהנות מהן בזמן האחרון!

תודה שקראתן, יום מקסים!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

6 תגובות

  1. מאוהבת בפוסטים שלך!
    אשמח לדעת מאיפה המגש המהמם, מחפשת כאלה בנרות

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמיני או לא - 20 ש"ח ממקס סטוק!!!
      ותודה רבה רבה <3

      מחק
  2. אני ממש לא בענייני שיזוף וגם לא כל כך אוהבת אונליין שופינג, אבל איכשהו די מתחשק לי לנסות עכשיו את מי השיזוף האלו. כתבת עליהם היטב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! גם אני לא מהמכורות לדבר ולרוב מתעצלת אפילו לחשוב על זה, אבל זה באמת חוסך הרבה עוגמת נפש כשרוצים ללבוש חצאית או שמלה...

      מחק
  3. תתחדשי על העיצוב, ביג לייק!

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.