Weekend Pampering Session

16.9.18


אומרים שהאופן שבו פותחים את השנה החדשה משפיע על שאר השנה, ובמקרה שלי זה לא ממש מעודד - את שנת תשע"ט התחלתי ברגל שמאל, עם צינון שאיכשהו הפך לסינוסיטיס מעיק. לקח לזה זמן מה לעבור (קופסה וחצי של אנטיביוטיקה, ארבע חבילות טישו והרבה יותר מדי אדוויל cold&sinus), אבל החלטתי שלא לתת להתקררות לשבור את רוחי. כדי לשפר את ההרגשה העברתי את יום שישי בסשן פינוקים ביתי ופשוט - כזה שכל אחת יכולה לארגן לעצמה בקלי קלות, אבל עדיין עוזר מאוד למצב הרוח. 

את הסשן תיעדתי בספונטניות באינסטגרם שלי - ומשם גם לקוחות כל התמונות (סליחה מראש על האיכות הירודה). חשבתי שזה יהיה נחמד לחלוק עמכן תיעוד קצר אך אותנטי של חמשת השלבים שבאמצעותם גם יצור מנוזל ומשועל שכמוני הצליח להרגיש טוב יותר, ולו לכמה שעות :) מי יתן שהשנה הקרובה תהיה מלאה בימי שישי מפנקים, שבהם נקדיש לעצמנו קצת יותר זמן איכות ו-self love!


את הפינוק פתחתי באחד החלקים בגוף שלי שהכי זקוקים לאהבה בזמן האחרון: השיער. מאז ינואר אני בלונדינית גאה, ותמיד נהניתי מכך שהשיער המלא שלי לא נחלש או התייבש כתוצאה מהצביעה. לאחרונה (כנראה בגלל חוסר בשינה, תזונה לקויה ולחץ) השיער שלי כמו שינה את טבעו והחל להיות יבש מאוד, פריזי, חסר ברק וחיים. המסכות הרגילות שבהן אני משתמשת בשגרה לא עשו יותר מדי כדי לשפר את המצב, אז שלפתי את התותחים הכבדים - טיפול מס' 3 של אולפלקס*, שקיבלתי לסקירה כבר לפני שנתיים. בשעתו השיער שלי לא היה צבוע, אז לא יכולתי להעריך את מלוא הפוטנציאל שמגולם במוצר הזה. כיום, כשהשיער שלי בהחלט זקוק לכל הסיוע שהוא יכול לקבל - אני שמחה להגיד שבהחלט מדובר במוצר משקם טוב שמשפר את הטקסטורה והמראה של השיער. פשוט מניחים כמות נדיבה על שיער לח, מסרקים וממתינים 15-10 דקות - ואז חופפים את הראש כרגיל. 


כשיצאתי מהמקלחת - נקייה, רעננה ובעיקר מרגישה הרבה פחות חולנית - החלטתי to step up בגזרת הפינוק ושלפתי את הרטיות לעיניים של Payot*. מדובר במארז של 10 רטיות (159 ש"ח) המכילות תמציות אצות ים וחומצה הילאורונית, ותקופה ארוכה חיכיתי לרגע המתאים שבו אוכל להניח אותן ולהרגיש כאילו אני בספא יוקרתי במלון (ולא בחדר שלי, מוקפת בטישו ובגדים שצריכים ללכת לכביסה...). הרטיות הרגישו דקיקות ונעימות על העור, והתחושה הקרירה שלהן הקלה מאוד על הלחץ שהיה לי סביב העיניים בגלל הסינוסיטיס. כשהחלטתי להסיר אותן העור הרגיש נעים וחלק, ובהתאם להוראות השימוש קינחתי במנה נדיבה של קרם העיניים מסדרת האבוקדו של קיהל'ס. 


אם כבר משחקים בספא, אז עד הסוף. לפני הטיסה שלי לדרום אפריקה קיבלתי להתנסות מכשיר חדש בשם Pedicurve*, שמאפשר לבצע פדיקור ביתי בקלי קלות באמצעות מכשיר נייד וקומפקטי שאליו מחברים דיסקית קריסטל. המכשיר (שפועל על סוללות) משתמש בדיסקית כדי לשייף את כף הרגל ולהסיר את העור הקשה ביעילות ובעדינות. אודה שמעולם לא יצא לי יותר מדי להתעסק בתחום כפות הרגליים (עשיתי פדיקור פעמיים בחיי, ובערך חמש פעמים בשנה אני זוכרת למרוח קרם רגליים) אבל בהחלט מצאתי את חוויית השימוש במכשיר קלה, נוחה ונעימה, ובעיקר מצוינת לעונת הנעליים הפתוחות (ניתן לרכוש את המוצר באתר החברה תמורת 199 ש"ח, וקיים קוד קופון - NEWPEDI2018 - שיעניק לכן הנחה נוספת בסך 20 ש"ח). 

למרות שיש לי כפות רגליים של פועל יחף, המכשיר הותיר אותן חלקות למגע ובעלות נראות אסתטית בהרבה. חשוב לציין שלא צריך לטרוח להשרות את הרגליים במים לפני השימוש במכשיר - די להרטיב אותן מעט לפני תחילת העבודה. כשסיימתי שטפתי את הדיסקית מתחת לברז (אחרי שנותקה מהמכשיר) ומרחתי קרם רגליים מפנק של סבון. גולת הכותרת, כמובן, הייתה הגרביים של רייבנקלו שבחרתי לגרוב כדי להבטיח ספיגה מקסימלית :-)


אחרי שפינקתי את הרגליים הגיע תורן של הידיים. שמחתי לשלוף את הטיובה הענקית של קרם הידיים של בודי שופ העולמית שקניתי בדרום אפריקה - 100 מ"ל של קרם בניחוח חמאת השיאה המשכר. למרות שאני מחזיקה את קרם הידיים ליד המיטה, לעיתים נדירות אני זוכרת להתמרח בו (בעיקר בגלל שאת הרגעים האחרונים לפני שאני נרדמת אני מעבירה בפלאפון - הרגל רע שקשה להיפטר ממנו!). היה ממש כיף לפנק את הידיים המסכנות שלי שבתכלס עובדות הכי קשה מכל איבר אחר (ואם אתן חולקות עליי - כנראה שאתן לא סטודנטיות/בלוגריות/עובדות בעבודה משרדית...). שקלתי להגדיל ראש וגם לשים לק, אבל לצערי מאז שהתחילה תקופת המבחנים הציפורניים שלי במצב קטסטרופלי שמצריך שיקום רציני. אם יש לכן טיפים להתמודדות עם כסיסה - אשמח לשמוע!


לגראנד פינאלה השתמשתי ב-Reve de Miel של נוקס, הבאלם הצרפתי והמיתולוגי שבעבר תמיד הצליח לשקם את שפתיי היבשות בין לילה. מדובר בבאלם עשיר וסמיך מאוד שמועשר בדבש, ובתקופת הטירונות בצבא הוא היה הדבר היחיד שהצליח לרפא את הסדקים בשפתיי. עם זאת, לאחרונה אני מורחת אותו באובססיביות ועדיין לא מצליחה להתגבר על היובש הכרוני - ככה שאולי אני פשוט צריכה לשתות יותר מים, או לנסות מוצר חדש (מישהי ניסתה את קרם 8 השעות של אליזבת ארדן? אני סקרנית!). כך או כך, גם הבאלם הוא מוצר שתמיד מונח לי לצד המיטה, כך שאחרי שהתמרחתי בו מיהרתי להתכרבל בשמיכה (עם מזגן כמובן) ולשקוע בקריאה הכיפית הנוכחית שלי - "שילה לוין מתה והיא חיה בניו יורק". לעיתים רחוקות אני מתחברת לצ'יק פליקס, משום שרובם יותר מדי דרמטיים ומגוחכים לטעמי - אבל כל כך נהניתי מ"החיים ומה שלבשתי" של שלי גרוס, שכששמעתי שהיא המתרגמת של המהדורה החדשה של "שילה לוין" מיהרתי לרכוש אותו, וסו פאר אני נהנית בטירוף! אין כמו ספרי feel good קלילים ומשעשעים שמשכיחים ממך לכמה שעות מהנות את העובדה שאת בעצם חולה ובא לך למות...

אז זה מה שעבר עליי במסגרת אירועי "שישי פינוק"... אשמח לשמוע על הדרכים שלכן לקחת הפסקה קצרה באמצע החיים ולהירגע, וכמובן - איך עוברת עליכן השנה החדשה עד כה!

תודה שקראתן, יום מקסים!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה; כותבת הפוסט גרועה בלצלם תמונות מהפלאפון.

6 תגובות

  1. עשית לי חשק לעשות ערב כזה גם, לגמרי אעשה זאת הערב ��

    השבמחק
  2. תנסי את הlip mask של laneige. היא ממש עוזרת בעיניי לאפשר לקנות קיט ניסיון קטנטן באמזון ואיביי

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי עליה דברים נפלאים! רושמת לי. תודה :)

      מחק
  3. גם אני התחדשתי לאחרונה באולהפלקס, עדיין לא ניסיתי. זה באמת שומר על הצבע כמו שאומרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי צבע אז קשה לי לענות על זה (עשיתי הבהרה של הגוון הטבעי). מה שכן, ראיתי השפעה ברורה על שימוש באולפלקס במסגרת תהליך הצביעה - משמעותית פחות נזק לשיער מבפעמים קודמות שהעברתי אותו תהליכים כימיים

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.