I ♥ March

31.3.19


- "I want to win and I am going to win!" 

בחודש מרץ נכנעתי לפריס גלר הפנימית שלי (עונה 1, פרק 13) ואחרי שנתיים וחצי של עבודה מאומצת, השקעה בלימודים ועיבוי קורות החיים צלחתי בהצלחה את מרתון הראיונות וסגרתי התמחות :-) יש משהו מאוד מספק בלקצור את פרי עמלך, ואני חייבת לומר שעד כמה שהחודש האחרון היה מתיש (פיזית ונפשית), טוב שסוף סוף אפשר להוריד קצת את הרגל מהגז - אבל לא יותר מדי, כי בכל זאת יש עוד שני סמסטרים לתואר...


סגירת התמחות היא במידה רבה נקודת השיא של כל סטודנט למשפטים, אז אני מקווה שעכשיו אוכל לחזור ולנתב לכאן חלק משמעותי יותר מהאנרגיה שלי - יש לי כבר כמה פוסטים מוכנים בקנה, ואני מזמינה אתכן לעקוב אחרי עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הבלוג, שגם חזרו להתעדכן באופן תדיר.

אני חייבת להודות שבחודשיים האחרונים אהבתי יותר מדי מוצרים לפוסט אחד, אז החלטתי לצמצם מעט את הרשימה - אבל אל דאגה, הפייבוריטים שלא מופיעים כאן היום צפויים לככב בפוסטים משלהם ממש בקרוב!


אני פותחת עם הביוטי בלנדר* הקלאסית משום שהיא המוצר שליווה אותי הכי הרבה החודש, וגם ברגעים הקשים (aka כשהפרצוף שלי היה מלא בחצ'קונים מלחץ) הייתה שם לצידי ודאגה להנחת מייקאפ מושלמת, עם מקסימום כיסוי ומינימום קייקיות. אם אתן תוהות מה קרה שבגדתי בספוגיות האהובות שלי מביוטיקייר, אתוודה שהן פשוט נגמרו לי ובמקרה מצאתי במגירת הגיבויים ביוטי בלנדר חדשה דנדשה שקיבלתי בזמנו מגילטי.

בעבר הסתייגתי מעט מהביוטי בלנדר, שכן כשקיימות אלטרנטיבות מעולות ב-10 ש"ח קשה מאוד להצדיק מחיר גבוה כ"כ למוצר שהוא, בסופו של דבר, ספוג... אבל אני חייבת להודות שאחרי שהשתמשתי בה בצורה אינטנסיבית בחודשיים ומשהו האחרונים - אני מבינה שבאמת מדובר ברמה אחרת של ספוגית. היא פשוט מתעלה על כולן מבחינת ביצועים, אורך חיים ואיכות: את הספוגיות של הביוטיקייר אני חייבת להעיף לפח אחרי גג חודש כי קשה לנקות אותן בצורה מושלמת מבלי שהן יתחילו להתפורר; הביוטי בלנדר, לעומת זאת, נראית כמו חדשה אחרי כל ניקוי - ולמעט תאונת רחצה אחת שבמהלכה תלשתי ממנה חתיכה (היא עדיין שמישה, פשוט בעלת "גומה" מצחיקה) לא נראית שונה בהרבה מהיום שבו קיבלתי אותה. היא סופחת פחות חומר מהספוגיות של ביוטיקייר, מניחה את המייקאפ בצורה דקיקה וטבעית יותר ובאופן כללי מרגישה רכה ואיכותית לאין שיעור. אז אם אתן יכולות להרשות לעצמכן את ההוצאה הזו אחת לכמה חודשים, מדובר במוצר איכותי מאוד שישמש אתכן נאמנה ולאורך זמן (במיוחד אתן לא עצלניות ומקפידות על תחזוקה וניקוי קבועים...).

99 ש"ח | לרכישה*


עוד ביצועיסט מופלא שהרשים אותי החודש הוא הקונסילר Age Rewind של מייבלין, שלא מזמן עשה עלייה ארצה. אם אתן זוכרות מהפוסט הזה, מדובר כנראה בקונסילר האהוב עליי ביותר בעולם, וניצלתי את האירוע כדי לרכוש אותו בגוון Light המושלם. מדובר בגוון צהבהב ומעט כהה יותר מהעור שלי (שתואם ל-Fair), כך שהוא עושה עבודה מעולה בהסתרת הכהויות שמתחת לעיניי התשושות. יש לו מרקם דקיק ומושלם שלא מצטבר בקמטוטים, ובימים עצלניים במיוחד אני מפזרת אותו על כל הפרצוף עם הביוטי בלנדר וחוסכת לעצמי את הצורך במייקאפ. מומלץ בחום!

45 ש"ח | להשיג ברשתות הפארם ובאתר גילטי* (עכשיו במבצע, 35 ש"ח)


מוצר נוסף שרכשתי לאחרונה הוא עפרון העיניים המפורסם של מאק בגוון Coffee. מדובר במוצר שאולי לא נראה מרגש במיוחד, אבל למעשה מהווה Must Have מופלא באוסף האיפור, שקשה להעריך כמו שצריך עד שמנסים בעצמכן.

לכאורה מדובר בעפרון חום כהה סתמי, אפילו בלי חידוד אוטומטי - אבל איכשהו הוא עושה את העבודה הכי מושלמת וקלה בהדגשת קו הריסים! הצבע שלו מספיק כהה כדי לתת לעיניים מראה מצועף אבל לא כהה מדי (הוא לא נראה שחור, ככה שהוא מושלם גם ליומיום). הפורמולה של העפרון מיטשטשת בקלות מצחיקה והוא עמיד לכל היום מבלי להימרח ולגרום לכן להיראות כמו דביבון משוגע. ברוך הבא, הולי גרייל!


עוד פייבוריטית ממאק הינה המסקרה Extended Play Lash, שעשתה עבודה יפה מאוד בהתמודדות עם שיגעונות מזג האוויר והימים הארוכים שעברו עליי החודש. אל תטעו, אין לה אפקט דרמטי במיוחד - אבל היא ניתנת לבנייה ומצליחה להפריד את הריסים היטב תוך הדגשה אינדיווידואלית שלהם. מרגע שמניחים אותה היא לא זזה (עד שתחפצו בכך, כמובן), ואפילו נרדמתי איתה פעמיים רק כדי להתעורר ולגלות שלא רק שהיא לא התפוררה לי על כל הפרצוף, אלא אפילו שרדה בגבורה כאילו הונחה רק לפני שעה קלה.

בקיצור, אם אתן מחפשות מסקרה הארד קור לימים הארד קור (=בכי, זיעה, שינה, שפשופי עיניים וכו'), או סתם בקטע של מסקרות מפרידות ועמידות - זו אחלה אופציה. מבחינת גילוי נאות, לא קיבלתי אותה לסקירה, אבל למקרה שזה משנה למישהי משהו - לא רכשתי אותה מכספי אלא קיבלתי אותה כתגמול על כך ששימשתי כמודליסטית במאק :-)


לקינוח בגזרת העיניים, רציתי להמליץ על קרם העיניים של Payot* ששבה אותי לגמרי. מעבר לכך שהוא מגיע בשפופרת ורודה, חמודה והיגיינית - הוא פשוט מרגיש נהדר על העור ומתפקד נפלא מתחת לאיפור. הקרם מכיל קומפלקס ייחודי של אצות ים, עשבים אסייתיים, ויטמינים, חומצה הילארונית ועוד רכיבים מגניבים והתוצאה נעימה, יעילה ומוצלחת. קשה לי למצוא קרמים שמצד אחד מזינים טוב את העור העדין שמתחת לעיניים ומצד שני לא כבדים מדי לעור השמן שלי, ופה לגמרי מדובר בהצלחה. קשה לי להעיד על סגולותיו במיצוק העור או החלקת קמטוטים מפאת גילי הצעיר, אבל ברמה האישית אני נהנית להשתמש בו יותר מבכל קרם אחר שניסיתי לאחרונה.

149 ש"ח ל-15 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן


מוצר טיפוח נוסף שהפתיע אותי החודש היה הסרום המעולה של וישי - Mineral 89 Fortifying and Plumping Daily Booster*. מדובר במוצר שקיבלתי בשעתו לקראת אירועי ShopingIL, ובחודשים האחרונים הפך לתוספת מופלאה לשגרת הטיפוח שלי, ככל שמזג האוויר נעשה קר ואגרסיבי יותר. לחיצה אחת של חומר מתפזרת בקלות על כל הפנים ומותירה אותם פלאמפיים ומלוחחים. קרם הלחות שלי נספג מעליו בצורה נהדרת (ולמעשה הסרום מאפשר לי להשתמש בהרבה פחות לחות מלכתחילה). התחושה שלו על העור מאוד נעימה ולחה מבלי להיות כבדה או שמנונית, ואני נוטה להשתמש בו גם בערבים אחרי ניקוי הפנים, כשלב מקדים לחומצות או חומרים פעילים אחרים. יופי של מוצר לכל מי שרוצה בוסט של לחות לעור!

119 ש"ח ל-50 מ"ל | לרכישה ברשתות הפארם או במדי-לינק


במעבר חד לעולם השיער, המלצה ענקית על מוצר כל כך פשוט אבל כל כך נהדר: ספריי להתרת קשרים של Mane 'n Tail. אחת הצרות בלהיות בלונדינית (חוץ מזה שנהנים יותר מדי) היא תופעת הקשרים לאחר חפיפה. אין מה לעשות, שיער בלונדיני (מבקבוק) נוטה להיות יבש יותר, וכשהוא רטוב זה כמעט בלתי אפשרי לסרק אותו מבלי לקרוע את השיער או סתם לסבול מכאבים בשעה שנאבקים בקשרים. הספריי הנהדר הזה עושה עבודה מעולה בריכוך השיער והתרתו, ומאפשר לי לסרק את הרעמה מבלי לאבד חצי ממנה בדרך.

4.84 דולר ל-355 מ"ל | לרכישה מאייהרב (קוד להנחה נוספת: FAQ127)


כוכבת נוספת שטיפלה לי בפריזורה היא מסכת השיער של לוריאל פרופשיונל Liss Unlimited*. קיבלתי אותה לפני כמה חודשים כחלק מסט לשיער מרדני ומאז אני משתמשת בה בקביעות. לצד זה שהיא משאירה אותי עם שיער רך ומוזן, אני מרגישה שהיא תורמת המון לגמישות של השיער ומונעת ממנו להתנפח יתר על המידה. המסכה מגיעה בצנצנת ענקית של 500 מ"ל, ונוכח המרקם העשיר והסמיך שלה צריך ממש מעט בכל פעם כדי לקבל מקסימום תוצאה. אם אתן סקרניות למה אין תמונה בלייב, אתוודה שאחרי כל כך הרבה זמן בתנאי רטיבות היא פחות אטרקטיבית לצילום... עמכן הסליחה.

180 ש"ח ל-500 מ"ל | לרכישה מגילטי*


נחתום בגזרת הציפורניים שבד"כ לא זוכה ליותר מדי תשומת לב בבלוג: מכיוון שהתראיינתי ולחצתי המון המון ידיים בשבועות האחרונים, הקפדתי לשמור על ציפורניים מסודרות ומשוחות בלק. הגוון שבחרתי בו הוא Tip Top Taupe של אסנס מסדרת הג'ל הנהדרת - 6 ש"ח בלבד לפורמולה הטובה ביותר שיצא לי לנסות, עם מברשת נוחה ועמידות יוצאת דופן. מעליו הנחתי את מייבש הלק של סש ויט* - שאומנם יקר משמעותית מהמייבש של בוקי סטייל שבו אני משתמשת בד"כ, אבל גם אפקטיבי הרבה יותר (מושלם לחסרות סבלנות כמוני).

וזהו להפעם - על שאר הפייבוריטים שלי (הן מבחינת איפור והן מבחינת תרבות) אספר לכן בפוסטים הבאים. מקווה שהשבוע נפתח עבורכן בצורה חיובית, ושאתן מעבירות את הגשם המטורף שנחת עלינו מתחת לפוך עם משקה חם וטעים :-)

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

תגובה 1

  1. כיף שחזרת!!! יש פה כמה שהם גם הפייבוריטים שלי, בהחלט!

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.