Mac Powder Kiss Lipsticks

15.5.19


מה? שפתוני Powder Kiss* של מאק, מרקם חדש שנכנס לליין הקבוע של המותג ומתאפיין בגימור קטיפתי ורך. במאק מתארים את הסדרה כ"שפתוני מאט עשירים בלחות וקלי משקל, שמחקים את המראה הטרנדי של "שפתיים מטושטשות" כפי שמקובל לראות בתצוגות אופנה. הפורמולה החדשנית מכילה פיגמנטים אבקתיים מצופי לחות המרככים את השפתיים לתחושת נוחות מושלמת. התוצאה - גימור חסר ברק עם תחושה רכה כמו באלם לשפתיים".

למה? כי השפתונים הללו יכולים לגרום אפילו לבייסיק ביץ' כמוני לדמיין לרגע שהיא דוגמנית מסלול במילאנו. מראה המאט הרך כבר אינו נחלתן הבלעדית של מאפרות מיומנות או צרפתיות שנולדו עם שיק בוורידים - גם את ואני יכולות! מה שאהוב עליי במיוחד בשפתונים הללו הוא המראה הרך שהם מעניקים, כך שאפשר להשתולל עם גוונים עזים שביום רגיל היו עלולים להיראות מעט מאיימים, במיוחד כשהם מגיעים במרקם מאט חסר פשרות. השפתונים מרגישים קטיפתיים על השפתיים, נוחים למריחה וללבישה וכל זאת מבלי להתפשר על המראה הסופי - מתוחכם yet נטול מאמץ. הם נמרחים היטב וניתנים לבנייה, כך ששכבה אחת תעניק נגיעת צבע ושכבה נוספת תעמיק את הפיגמנט. למראה אקסטרה טרנדי ולא תחום ניתן לטשטש אותם עם האצבע (ואז להעביר את האצבע על הלחיים, ליצירת סומק תואם - עובד נהדר!). 

ברשותי שני גוונים מוצלחים - Devoted to Chilli* (אדום בריק חמים) ו-Mull It Over* (קורל עמום). על אף שהגוון האדום של Devoted to Chilli יכול להרתיע במבט ראשון, הוא סופר לביש ויכול להתאים הן ליום והן לערב בהתאם לאיפור שאתן מצוותות איתו. המרקם הרך הופך אותו ל"אדום לייט" מחמיא מאוד, שיתחבב גם על מי שחוששת משפתונים אדומים. את תקן "האובססיה שלי לקיץ הקרוב" קיבל דווקא Mull It Over, שהתגלה כגוון הכתמתם המושלם לחימום המראה. גם מי שפחות נמשכת לגוונים כאלה בדרך כלל (אני!) תאהב אותו לדעתי, כי יש בו עמימות נהדרת שמונעת ממנו ליפול להיראות זועק או צהוב מדי. הוא מחמיא לעור בהיר ושזוף כאחד, ואם תשתמשו בו גם כסומק תראו שהוא משתלב נהדר עם ברונזר ונמשים. למעשה, החסרון היחיד שמצאתי לשפתונים הללו הוא העמידות - שאינה מרשימה במיוחד ביחס לשפתוני מאט - אבל זה בהחלט מחיר שאני מוכנה לשלם בשביל הנוחות והמראה שמתקבל באמצעותם.


כמה? 93 ש"ח ל-3 גרם.

איפה? חנויות מאק ובאתר מאק אונליין.

ובקיצור:
+ מרקם חדשני ואופנתי שיוצר מראה מאט רך, מחמיא מאוד וקל ללבישה.
+ נוחים מאוד על השפתיים, לא מייבשים או דביקים.
+ מגיעים במגוון נאה של צבעים, טבעיים ועזים כאחד - כך שכל אחת תוכל למצוא לעצמה פייבוריטים. בנוסף, הפורמולה הענוגה מאפשרת להתנסות עם גוונים בולטים מבלי לחשוש ממראה ליצני או מוגזם.
+ העיצוב החיצוני של שפתוני Powder Kiss דומה מאוד לעיצוב הרגיל למעט מאפיין אחד מגניב - ה-bullet השחור הקלאסי מגיע בגימור מאט פוטוגני להחריד. זו דרך נחמדה להבחין בין השפתונים הללו לשאר השפתונים של מאק שככל הנראה יש לכולנו באוסף...
~ העמידות של השפתונים לא גבוהה והם ידהו/יעלמו בצורה אחידה ונקייה לאחר אכילה ו/או שתייה.


אשמח לשמוע אם יצא לכן לנסות את השפתונים בסדרה, ואם כן - מה חשבתן? אילו גוונים הכי מצאו חן בעיניכן? ספרו לי בתגובות! אני כבר זוממת על גוון נוסף בשם Sultry Move... 

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: השפתונים התקבלו לסקירה.

7 תגובות

  1. נראים ומרגישים מושלם! פוסט מצוין

    השבמחק
  2. הנסיון שלי איתם לגמרי הפוך משך - יושבים פטצ'י על השפתיים ויש להם טעם מזעזע של אקמולי.
    למה בכלל צריך להוסיף טעם לליפסטיק?!?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שמתי לב לטעם, אבל מבינה אותך - הרבה פעמים אני מתבאסת על מוצרים עם טעם חזק שפוגע לי בחווית השימוש

      מחק
  3. ...היי מאמי האמת שכבר שיצאו במאק בחו"ל זממתי עליהם ושהגיעו לארץ עמדתי ליד הדלת במאק כאחרונת הנלהבות
    ועוד יותר התלהבתי שניסיתי אותן על my lips
    והתחושה והצבע היו נהדרים אני לקחתי את:
    a little tamed, fall in love ו lasting passion ממליצה לעור בהיר

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.