I ♥ April

12.5.19


אפריל היה חודש נחמד ביותר שכלל גיחה קצרה אך מהנה לפראג ודרזדן (אם עקבתן אחרי באינסטגרם זכיתן להצצה באוסף הגרביים החנוניות ששבו איתי לארץ), שבועיים שלמים של חופשה מהלימודים והפסקה טראגית מפיצה שהזכירה לי מחדש שמדובר באהבת האמת האחת והיחידה שלי. 
כמו כן, אפריל היה החודש שבו קיקו מילאנו - מותג האיפור האיטלקי, חביב הישראליות באירופה - הגיע לארץ. אחרי כמה שנים טובות שבהן שמענו שוב ושוב שמועות על בואו המיוחל של המותג, סוף סוף זכינו לחזות בהגעתו לארץ המובטחת. במהלך ההשקה ביקרתי בסניף הדגל של קיקו בישראל שממוקם בקניון איילון, והרשו לי לומר לכן שהחנות לא נפלה מזו שביקרתי בה בדרזדן. העיצוב הלבן, הנקי והחדשני והצבעוניות המרגשת של המוצרים יוצרים חגיגה נפלאה לעיניים, וסוף סוף לא צריך לקנות כרטיס טיסה כדי ליהנות מהמותג הנהדר הזה. 


אומנם צלליות הסטיק (המוצרים האהובים עליי מהמותג) עדיין לא הגיעו לארץ, אבל בחנות כבר נמצא שפע רב של מוצרים וגוונים, ולישראל אמורות להגיע גם הקולקציות המתחלפות שהמותג כה ידוע בהן (מה שנקרא, "מאק להמונים"). כצפוי המחירים לא זולים כמו באירופה, אבל הם עדיין נוחים מאוד בהשוואה לשאר מותגי הקוסמטיקה בארץ (למעט מותגי הלואו קוסט). 

אגב, גם אם אתן גרות הרחק מהחנות אין מה לחשוש - לקיקו חנות אינטרנטית ישראלית שתאפשר לכן לרכוש ממיטב מוצרי המותג מבלי להתרחק מהכיסא יותר מדי... כיף גדול!


עוד דבר ששימח אותי החודש הוא מסכת הפילינג החדשה של SR, שקרויה בשם המבטיח "Caffeine"*. אומר לכן בכנות שאחד הדברים המבאסים בלהיות בלוגרית הוא התנסות במוצרי טיפוח. אין מה לעשות, שימוש רב במוצרי טיפוח שונים ומשונים גובה מחיר מעור הפנים שלך, במיוחד אם לא נולדת עם עור חלק ומושלם. עם הזמן התחלתי לסנן משמעותית את מוצרי הטיפוח שאני מסכימה לקבל לסקירה - וגם אז אני לפעמים מתחרטת על כך (לא כל מוצר טיפוח מתגלה כפלא בבקבוק, כמו הקפסולות הכסופות של אליזבת ארדן). עם זאת, החלטתי לומר "כן" למסכת הפילינג הזו (בכנות, נטו בגלל שיש לה "קפאין" בשם) ואני שמחה על כך! 


המסכה עשויה מגרגירי קפה, מועשרת בויטמינים ונוגדי חמצון ונועדה לניקוי וחידוש מרקם העור. אני לוקחת כמות קטנה, מעסה על עור שהרטבתי מעט לפני ומניחה לעשר דקות. קל מאוד לשטוף אותה עם מים בלבד, והעור מרגישה נקי, רך וחלק יותר מבלי להיות מגורה. אני מאוד אוהבת את העובדה שהיא לא אגרסיבית כמו פילינגים אחרים, אבל כן עושה עבודה טובה יותר בחידוש וניקוי העור (לשם השוואה, אני משתמשת בפילינג האורז של דרמלוג'יקה בכל בוקר, והמסכה של SR אינטנסיבית יותר ומתאימה לשימוש פעם-פעמיים בשבוע). גם ריח הקפה הוא אחלה בונוס בעיניי, אבל מי שמעדיפה מוצרי טיפוח נטולי ריח עשויה פחות להתחבר למוצר.

420 ש"ח ל-200 מ"ל | לרכישה אצל קוסמטיקאיות בלבד


אי אפשר לשכוח מאורע נוסף שקרה באפריל - יום הבחירות, שהביא עמו לא מעט מבצעים שווים עבור הצרכניות הישראליות. אני בחרתי להיכנע בפני ההצעה המפתה ל-40% הנחה בבובי בראון, וכך התחדשתי ב-Crushed Liquid Lip, הכלאה בין מוצר לחות לשפתיים לשפתון נוזלי. כבר סיפרתי לכן על אהבתי לשפתונים הקלאסיים מסדרת ה-Crushed Color, ולכן הסתקרנתי מאוד לנסות את המוצר החדש בליין. כבר זמן מה שאני כמעט ולא משתמשת בשפתונים נוזליין עקב היובש האימתני שתקף את שפתיי, ולשמחתי המוצר הזה עושה עבודה נהדרת בלהעניק לשפתיים תחושה רכה ונעימה (הודות לתערובת ייחודית של שמנים מזינים) לצד פיגמנט עשיר שיוצר כיסוי קרמי ומחמיא. הגוון שרכשתי נקרא Juicy Date, חום-ורדרד מחמיא שיתאים לקשת רחבה של גווני עור ומושלם לשימוש יום יומי. העמידות לא מטורפת אבל הוא כן מחזיק עליי כמה שעות נטולות אכילה. מומלץ! [סווטץ' בהמשך]

110 ש"ח ל-6 מ"ל | לרכישה 


אני מושפעת באיחור מה מטרנד השפתיים המלאות שגודש את עולם האינסטגרם והיוטיוב (למרות שברוב המקרים מדובר בשימוש יתר בחומצה היאלרונית...) ולאחרונה התחלתי לתחום את השפתיים על בסיס כמעט יום יומי. אומנם השפתיים שלי רחוקות מלהיות דקות, אבל הן כלל לא תחומות באופן טבעי והוספת תיחום בעפרון מגדילה אותן משמעותית. שני העפרונות החביבים עליי לאחרונה שייכים לליין ה-Style Matic* של פלורמר, בגוונים 11 ו-12. 11 הוא ניוד בהיר, טיפה יותר בהיר מגוון השפתיים הטבעי שלי - ו-12 כהה בטון אחד ועמוק יותר, כך שהם משרתים אותי נאמנה בהתאם לגוון השפתון הנבחר לאותו יום. [סווטצ'ים בהמשך]

40 ש"ח (כרגע במבצע - 32 ש"ח) | לרכישה מגילטי


ניצלתי את חופשת הפסח כדי לעבור על אוסף האיפור שלי ולנפות מתוכו מוצרים ישנים/שלא בשימוש, וכך נזכרתי במוצר הגבות שאוטוטו חוגג שנתיים להשקתו - ה-Brow Factor* של איל מקיאג'. מהרגע שמצאתי אותו מחדש אני לא מניחה אותו, ונהנית מגבות מלאות, מעוצבות ומתוקתקות במינימום עבודה. הגוון שלו מושלם בעיניי - חאקי בהיר, לא חם בכלל אבל לא ירקרק מדי; והעמידות מושלמת (יצאתי לקמפינג עם המשפחה במוצאי יום העצמאות והוא החזיק עליי למעלה מ-24 שעות). כל מה שצריך הוא מברשת זוויתית קטנה, להניח אותו במקומות הדרושים ולסרק להטמעה מושלמת בגבות. יופי של מוצר!

119 ש"ח ל-6 מ"ל | להשיג בסניפי איל מקיאג'

L-R: Bobby Brown - Juicy Date | Flormar - 12&11 | IL Makiage - Latte


אני לא בטוחה איך זה קרה, אבל כבר תקופה ארוכה שזנחתי את הפודרות הדחוסות לטובת אחיותיהן בתפזורת. אני מרגישה שקל לי יותר להימנע מקייק פייס כשאני משתמשת בפודרה בתפזורת הגרוסה דק דק, אבל זה לא תמיד פשוט למצוא את האחת. אחרי שניסיתי כמה מחביבות הקהל (הפודרה של לורה מרסייה והשקופה של פלורמר שמתיימרת להוות לה דיופ) אני שמחה להכריז שהאהובה עליי נכון לעכשיו היא הפודרה האלמונית יחסית של RCMA, בעלת השם המדויק "No Color powder". בניגוד לפודרות "שקופות" אחרות שמשאירות מעטה לבן על העור, הפודרה הזו שקופה לחלוטין ולא מדגישה יובש או קמטוטים מתחת לעיניים. לפודרה התוודעתי בזכותה של עדי, והחסרון היחיד שיש לה (כי היא באמת מעולה וזולה מאוד ביחס לכמות ולאיכות שמקבלים) הוא המיכל דמוי המלחייה שבו היא מגיעה, שמאוד לא נוח לשימוש. הפתרון האידיאלי הוא העברתה לצנצנת ריקה של פודרה בתפזורת, אבל בהיותי עצלנית אני מסתפקת בפתרון ביניים של בזיקתה לתוך מכסה הפודרה של פלורמר... 

12 דולר ל-85 גרם | לרכישה 


Many moons ago קיבלתי לסקירה את הבושם Uncover Musk* של קרליין. קשה לי לדמיין מצב שבו הייתי רוכשת או אפילו מתעניינת בבושם הזה אלמלא הייתי בלוגרית, ואיכשהו ההזדמנות שנפלה בחלקי להתנסות בו חשפה אותי למה שהתגלה כהולי גרייל מוחלט. אני לא חושבת עליו כבושם קלאסי מכיוון שהוא לא מאוד עמיד, אבל אני כן משתמשת בו באופן קבוע (והרבה יותר ממה שאני משתמשת בבשמים באופן כללי). יש לו ריח סבוני מושלם, כך שהוא תמיד גורם לי להרגיש shower fresh ונקייה, גם אם אנחנו באמצע אוגוסט ואני מזיעה את חיי החוצה. אני אוהבת גם לשלב אותו עם בשמים אחרים כדי לשוות להם תחושה קלילה יותר, והוא באמת ראוי לתואר "המרענן הרשמי" של כל שנה שהיא. ניצלתי את מבצעי פסח בסופר פארם כדי לרכוש לעצמי אחד חדש לגיבוי, ואני ממליצה לכן בחום לנסות אותו אם עדיין לא יצא לכן. 

110 ש"ח ל-50 מ"ל | לרכישה

אשמח לשמוע כיצד עבר עליכן החודש ומהם המוצרים שגיליתן ו/או נהניתן מהם לאחרונה :-)

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

2 תגובות

  1. הג'וסי דייט של בובי בראון מדהים. גם אני התוודעתי אליו בשבועות האחרונים בזכות אחד המבצעים. ממש לא התחשק לי שפתון נוזלי אבל כשניסיתי אותו הבנתי שלמות מה היא.

    השבמחק
  2. הברונזר של קיקו מושלם ביותר, כל כך הופתעתי מנו! יש לי מלא מוצרים שלהם והברנוזר הוא ללא ספק אחד הכוכבים.
    סיקרנת אותי עם הצבע לגבות של איל מקיאג', חייבת לבחון מקרוב!
    איך עבר עלי האפריל את שואלת? גם אני כותבת על אפריל באמצע מאי :)) קשה, קשה..

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.