Spring Break

12.4.19


אני חושבת שאפשר לומר די בביטחון שעל כולנו עברה תקופה קצת סוערת לאחרונה, כך שחופשת פסח מגיע בדיוק בזמן כדי להתאושש, לאגור כוחות ולבלות זמן עם האנשים האהובים עלינו (על אף שמי שמגיעה מבית פולני יודעת שזמן משפחתי לא תמיד שווה ערך למנוחה ושלוות נפש...). למרות שפסח רחוק מלהיות החג האהוב עליי (הדת שלי היא פחמימות!), השנה הוא לגמרי מגיע בזמן. אחרי הטירוף של הלימודים והראיונות להתמחות, סוף סוף יש לי שבועיים חופשיים שבמהלכם אפשר לטוס לחו"ל, לבלות עם המשפחה והחברים, לסגור קצת פערים בלימודים ובעבודה והכי חשוב - לנוח וליהנות מקצת Me Time.

קריאה מאז ומעולם הייתה אחד מהתחביבים האהובים עליי - אני קוראת בערך מגיל ארבע, ועד גיל 12 כבר שאלתי מהספרייה העירונית כחמישה ספרים בשבוע. גמעתי ספרים כמו מים: הייתי קוראת לפני השינה, בהפסקות בבית הספר, בזמן האוכל - אבא שלי אוהב לספר כיצד תפס אותי פעם מבריחה ספר לאמבטיה, ומדפדפת בו בין השמפו למרכך... 

בשנים האחרונות התחביב קצת נזנח, בעיקר מאז שהתחלתי את התואר. לימודי משפטים מצריכים קריאת כמויות עצומות של טקסטים משמימים, כך שרוב הזמן לקרוא זה הדבר האחרון שמתחשק לי לעשות כשאני חוזרת הביתה. בדיוק בגלל זה אני אוהבת את החגים, שמאפשרים לי אחת לכמה זמן להתנתק קצת מפסקי הדין ומהמאמרים באנגלית, להתכרבל במיטה ולקרוא ספר טוב (או שניים, או שלושה, או חמישה...). 

בסופ"ש האחרון סיימתי לקרוא את "שילה לוין מתה והיא חיה בניו יורק" של גייל פארנט (בתרגומה המצוין של שלי גרוס), ונזכרתי כמה כיף פשוט ליהנות מספר מענג. כמה שצחקתי ממנו! למרות שהספר נכתב בשנות ה-70, כל כך הרבה ממנו רלוונטי ונכון גם היום (במיוחד אם אתן מגיעות מבית פולני...). מדובר בעיניי במתנה נהדרת לחג, לעצמכן או לאישה שאתן אוהבות ורוצות לגרום לה לחייך. דוגמה מהפרק הראשון:
עובדה: הרבה בחורות לא יהודיות רוצות להתחתן עם בחור יהודי. האימהות שלהן מעודדות אותן לזה כי בחורים יהודים לא שותים ולא מסתובבים מחוץ לבית והם בעלים טובים. נשים יהודיות רוצות להתחתן עם גברים יהודים מאותן סיבות ממש, וגם בגלל שבעלים יהודיים מרשים לנשים שלהם להחזיק עוזרת.
אני יודעת שכשמישהי כמוני ממליצה על מתנות לחג בד"כ מדובר בבושם או מארז טיפוח, אבל באמת שהמתנה הכי טובה שהייתי רוצה לקבל לפסח הקרוב היא ערימת ספרים טובה וכוך שקט להתכרבל בו בזמן שאני מתענגת עליהם (טוב נו, גם בושם יהיה נחמד...).

ובכל זאת, כדי לא לחטוא למהות הבלוג אציין שאחת מהדרכים האהובות עליי לשדרוג חוויית הקריאה (וחלקכן יודעות שהיא גם השיטה האהובה עליי ללמידה למבחנים) הינה הדלקת נר ריחני. יש משהו מאוד מפנק ומרגיע בנר איכותי שדולק ברקע בזמן שאת שוקעת בספר מצוין, וכל עוד מזג האוויר נעים ולא חם מדי אני מנצלת את אוסף הנרות שלי עד תום... בתחום הזה ההמלצה שלי לא תפתיע אתכן כנראה, כי מעולם לא הסתרתי את אהבתי לנרות המצוינים של ספרינג. היחס בין המחיר לאיכות ומשך הבעירה שלהם הוגן מאוד בעיניי, ותמיד לקראת חגים הם מוציאים מהדורות מיוחדות ומרגשות אסתטית שגם יכולות להוות מתנה נפלאה לחג (אם אתן מתארחות, או סתם מחפשות תירוץ להתחדש בעצמכן...).

השנה ספרינג השיקו את הנר המקסים* שבתמונה, שלא רק שמגיע במיכל זהוב משגע אלא גם מצויד בפעמון זכוכית קלאסי שעוזר לשמור על ריחו המשכר לאורך זמן. על הניחוח המדהים White Flowers באמת שאין צורך להכביר במילים (מענג באופן אוניברסלי), אבל כיף שבד בבד מדובר גם בפריט דקורטיבי לכל דבר ועניין. שימו לב שבהזנת הקוד YANA20 (באדיבותה של יאנה פרוביז!) ניתן לקבל 20% הנחה על כל האתר של ספרינג.


ואם כבר במתנות לפסח עסקינן, לא חשבתן שאשכח אתכן - נכון? אני שמחה להעניק לאחת מכן במתנה את פלטת All Glowed Up של עפרה, שמכילה את מיטב ההיילייטרים של המותג: Beverly Hills בגודל מלא (10 גרם), Rodeo Drive, Blissful ו-Star Island בגודל מוקטן (4 גרם).

כל מה שעליכן לעשות הוא להגיב כאן על הפוסט (מוזמנות לספר לי על התוכניות שלכן לפסח, מה המתנה המושלמת לחג לדעתכן או כל דבר אחר) ולציין את כתובת המייל שלכן. ב-25 באפריל אצור קשר במייל עם הזוכה :)

חג שמח, תודה שקראתן!


*גילוי נאות: הנר של ספרינג התקבל לסקירה.

46 תגובות

  1. בהצלחה בהתמחות! מתכננת בעיקר זמן משפחתי וגם אני כמוך אוהבת מאוד לקרוא. חג שמח! noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
  2. לישון :) kerenelc@gmail.com

    השבמחק
  3. איזה פוסט זהוב וחגיגי ! צילומים מדהימים !!

    כיוון שהמקום שאני עובדת בו סגור לחול המועד ,ווהוווו איזה כיף !! שבוע שלם של חופש !!

    אני מתכננת לקחת זמן לעצמי ולעשות אך ורק דברים כיפיים . טיולים,אוכל טוב , מנוחה

    ממש אשמח להשתתף בהגרלה הנהדרת
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  4. קודם כל הרבה בצלחה בהתמחות, ומקווה שהיא תעבור בקלות.
    ושיהיה חג שמח ומלא במנוחה, משפחה וטיולים :)
    אשמח להשתתף בהגרלה: reut.cohen@yahoo.com

    השבמחק
  5. מלא הצלחה לפני הכל!
    המתנה המושלמת לחג? חופש מהעבודה ��
    tehiyasa@gmail.com

    השבמחק
  6. כרגיל פוסט מהמם !!
    מתכננת חופשה קטנטונת עם הילדודס ובעיקר קצת ניקוי ראש מהעבודה
    אשמח להשתתף בהגרלה את מקסימה 😍
    Rotem1408@gmail.com

    השבמחק
  7. סוף סוף אני שומעת על מישהי שיכולה להתחרות איתי באהבת הקריאה!!!
    אין דבר מושלם יותר מהתכרבלות במיטה עם ספר טוב, וזה לגמרי התכנית שלי לחג הזה.
    וכמובן- אני אשמח להשתתף בהגרלה a0527187944@gmail.com

    השבמחק
  8. מתנה מושלמת לחג בהצלחה בהתמחות אמן תסיימי בהצטיינות סוף סיף החיילת שלי תגיע לבית אחרי שבועיים וחצי מחכה לה בקוצר רוח ומאחלת חג שמח מלא באהבה שפע ושמחה לכל עם ישראל❤����

    השבמחק
  9. בהצלחה ה מהממת �� �� �� כ"כ מזדהה עם האהבה לספרים וגם אני פולנייה מבית טוב .. לגמרי הולכת לנסות את הספר . בפולניה אומרים בן אדם מתכנן ההוא למעלה צוחק. לכן אני לא מתכננת כלום.. �� מה שיצא ייצא. חג שמח ואיזו הגרלה שווה . אולי אתכנן לפנטז שאני זוכה. diklavf@gmail.com

    השבמחק
  10. המתנה המושלמת !
    זה שסוף סוף אקבל את הטבעת המיוחלת (הצעת נישואין) בואו נגיד שאני מחכה לזה בקוצר רוח .

    התוכניות הן לנוח ולקחת פסק זמן מהעבודה ופשוט ונטילציה ואתנחתא מהחיים.

    חג שמח וכשר לכל בית ישראללל❤

    Etty.asraf@gmail.com

    השבמחק
  11. קודם כל המון הצלחה בהתמחות! איך הזמן מאז שהיית חיילת חלף מכר, לפחות מהצד ��
    אין לי תכניות מיוחדות לחופש בגלל שאין לי חופש בחול המועד.. אולי טיול קצר בחג השני.
    מתנה מושלמת מבחינתי הם חפצי נוי לבית, למשל כריות יפות לספה, וגם מצעים משובחים זורמים לי..
    אשמח להשתתף בהגרלה המהממת levyamit40@gmail.com
    חג שמח ומהנה ����

    השבמחק
  12. היי:) התכנונים שלי החופש הוא להקדיש זמן עבורי, עבור הנפש שלי, עבור השלווה שלי שבשגרה הולכת ונעלמת ... כפי שישנם ניקיונות פסח בחדרי הבית כך יש צורך בניקיון עמוק בחדרי הלב שלנו. פסח זה זמן מעולה לנקות ולהתנקות גם מבחינה פנימית. אשמח לזכות בהגרלה:) מייל ליצירת קשר: reutbibi123@gmail.com

    השבמחק
  13. בהצלחה! אני טסה לכריתים עם בעל ושני ילדים, מקווה שנוכל להנות!
    אשמח להשתתף בהגרלה alpriva@gmail.com

    השבמחק
  14. בהצלחה!!! מי יתן והאביב ילווה את כל צעדיך ומעשיך �� Me Time וקריאה נשמע עתוכנית מעולה לפסח... גם לי ��
    אשמח להשתתף בהגרלה
    תודהההההה
    מירי
    Miriche54@gmail.com

    השבמחק
  15. משתתפת ♡♡♡חג פסח שמח!
    anangel9@walla.com

    השבמחק
  16. מתכוונת ללמוד למבחן שאחרי פסח חחחח
    Nofar88887@gmail.com
    פסח שמח :)

    השבמחק
  17. היי, זו פעם ראשונה שאני מגיבה בבלוג שלך אבל יצא לי לקרוא אותו כבר כמה פעמים ובזכותך רכשתי 2 אודמים של מאק Smoked almond ,Twig והם הרכישות הכי טובות שלי באודמים (:
    ממש עוד חודש וקצת אני טסה לטיול באיטליה (פעם ראשונה עם החבר) ולכן חופש פסח הזה יוקדש למנוחה ולטיולים בארץ.
    אני ממש גרועה במתנות בדר"כותמיד מקווה לקלוע אז החג הזה אני אגיע לדודה שלי עם זר פרחים וגיפט קארד של המשביר לצרכן (:
    גם אני אשמח להשתתף בהגרלה- tamarzelin@gmail.com
    תודה וחג שמח (:

    השבמחק
  18. התוכניות שלי בחג הזה הן לבלות כמה שיותר עם המשפחה ולנסות לנוח😂 המייל שלי zivit_18@shoresh.org.il חג שמח!

    השבמחק
  19. כמה כיף לקרוא את הבלוג שלך!!♥️✨
    החג הזה נסענו כל המשפחה לבקר את הדודים שלי בניו יורק - פעם ראשונה שאנחנו כאן!! וזה מרגש וכיפי בטירוף!!
    חג שמח🌸
    orianbenhaim0707@gmail.com

    השבמחק
  20. מתכננת בעיקר לנוח לפני שאחזור לבסיס, להיות עם משפחה וחברות
    sapirhaskyebaygmail.com 🌺

    השבמחק
  21. קודם כל מציינת שממש אוהבת את הבלוג שלך. ואצלי פסח זה בעיקר למנוחה, אחרי סטאז' מאוד עייף בהתפתחות הילד אוגרת כוחות לפני ההמשך.
    danna848@gmail.com

    השבמחק
  22. לצערי צריכה לעבוד.... אז אשמח לפינוק היילייטרי!
    ronyvardi3@gmail.com

    השבמחק
  23. כל דבר שאת נוגעת בו זהב��
    חוזרת להורים לקצת אוכל של בית ושקט מהשותפות ;)
    חולה עליך לובוצקי המוכשרת��
    Ykalimi243@gmail.com

    השבמחק
  24. היי מקסימה!!! איזה כיף שחזרת לפרסם 🍒🍒🍒 אני חובבת סוגרים בערך כמוך, ונתקלתי באותה בעיה ממש עם הלימודים והכמויות הלא זהירות של חומר לקרוא. שלושה חודשים של מנוחה עכשיו
    לפני ההתמחות מחזירים אותי לכיף הזה, אז אני מנצלת וקוראת. עכשיו עם "בית מאיה", שהוא סוג של רומן על משפחה בפורטוגל במאה ה-19, שזה יוצא דיי נחמד כי בקיץ אני טסה לכנס בליסבון 💃 תמשיכי לערבים, תנוחי מלא מלא מלא, מקווה שפראג הייתה טובה אליך ⁦♥️⁩ annager123@gmail.com

    השבמחק
  25. לצערי התוכניות שלי לפסח הן בעיקר לעבוד..:(
    מעדיפה לשמור ימי חופש לחופשה כלשהי 😍
    xxolyaxx@gmail.com

    השבמחק
  26. איזה כיף זה לקרוא ספר טוב. אני לגמרי הולכת לאמץ את הרעיון של הדלקת נר תוך כדי קריאה ולמידה.
    אני מנצלת את פסח למנוחה (והרבה ממנה), לקריאה, למשפחה ולהרבה זמן איכות עם חברות.
    המייל שלי- amitperetz202@gmail.com

    השבמחק
  27. התוכניות שלי לפסח זה להיות כמה שיותר עם האחייניות הקטנות שלי!! ללכת לגן חיות, לקניון, לפארקים ולכל דבר שהן ירצו!
    michalwajsbrot@walla.com

    השבמחק
  28. בתוכנית- נפליקס והמון שינה ��
    Taltoola98@gmail.com

    השבמחק
  29. התוכנית שלי לפסח היא לנצל את הזמן לכמה שיותר זמן משפחתי לחגוג את התוספת החדשה למשפחה 🥰
    נועם המתוק שנולד לפני חודשיים
    Hlevy111@gmail.com

    השבמחק
  30. כשהכרתי את בן זוגי, גיליתי שהוא מאוד אוהב נרות. ליום ההולדת שלו שהיה כמה חודשים לאחר שהתחלנו לצאת, קניתי לו 6 נרות ריחניים גדולים. רק החודש(שנה ומשהו לאחר הקניה) סיימנו את כל הנרות למרות שהדלקנו כמעט כל יום בשביל האווירה והריח.
    החג הזה אני חוגגת יום הולדת 30. ממש ביום רביעי 24/4. לא קורה הרבה שיום ההולדת שלי לא חל בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל או ביום השואה, בנוסף אני רגישה לגלוטן אז זה זמן מעולה לצאת למסעדה, לחגוג יום הולדת עם מגוון מנות שאני יכולה לאכול!
    שתהיה לך חופשה מהנה!

    השבמחק
  31. מתכננת בעיקר לנוח ולהיות עם המשפחה.

    השבמחק
  32. אוהבת את הבלוג שלך !
    מתכננת לבלות עם חברים ועם המשפחה :)
    Galagueta@gmail.com

    השבמחק
  33. אשתדל לנסות להצליח בחופש בכל זאת לעשוץ משהו כייפי עם שלושת ילדיי.
    ביניהם תינוקת בת 4 חודשים
    המזג אוויר הרס לנו את כל התוכניות
    המתנה המושלמץ היא המתנה שגורמת לנו להתרגש ממנה ולו רק לכמה רגעים להשכיח את הדאגות
    Lenakauli3@gmail.com

    השבמחק
  34. השנה וחצי האחרונות היו מאוד קשות...התגרשתי, איבדתי בית ועברתי עם שני ילדודס לשכירות,אבא שחלה בסרטן אבל ברוך השם תודה לאל עברנו גם את זה ואז הכל מהתחלה, לעמוד על הרגליים..המתנה הכי גדולה שלי שיכולתי לקבל אוור זה חיי עצמאות, כבוד עצמי ,אחרי 13 שנה הרצון לחזור ולאפר ,בקיצור עכשיו במירוץ חיי להגשים את כל החלומות שלי שהיו נעולים במגירה..ואת הפסח הזה אעביר בשמחה הכי גדולה שיש..
    vitab198111@gmail.com

    השבמחק
  35. דרך אגב שמי ויטה..בתגובה אחת לפני

    השבמחק
  36. שנה שלישית בתואר ולגמרי רק בחופשות מצליחה להביא את עצמי לקרוא ספר. מזל שיש חופשה בחול בקיץ הקרוב��
    netaalfandari@gmail.com

    השבמחק
  37. להיות לפחות יום אחד בחופש מוחלט מהעבודה,כשהתינוקת בגן
    פשוט לבהות בטלויזיה ולאכול חטיפים מלוחים
    ortal.084@gmail.com

    השבמחק
  38. גם אני כמוך שמחה לקצת חופש מהלימודים ונהנת פשוט לנוח :)
    taliaunterman@gmail.com

    השבמחק
  39. בוקר טוב.
    החופש שלי מתחלק ל 2 חלקים שבוע רק לעצמי. מנוחה. שופינג. ציפורניים ... ושבוע שהבן שלי בבית שאנחנו יוצאים כל יום לטייל במקום אחר חווים את הארץ...
    ובשביל זה אני צריכה להיות זוהרת 🤩


    המתנה המושלמת זה הבן שלי - קלישאתי אבל זה האמת, שיהיה לי בריא ומאושר ת ❤️

    Reut27assaf@gmail.com

    השבמחק
  40. בעיקר מסיימת המון עבודה בהמון קורסים, בתור סטודנטית אין לי יותר מידי זמן לנוח :)

    May22224@gmail.com

    השבמחק
  41. איזה כיף!
    לצערי החג שלי מלא בעבודה ולימודים, אז אין יותר מדי זמן מנוחה...
    המייל שלי - spikish@gmail.com

    השבמחק
  42. המתנה האמיתית בחג הזה היא תחושת המשפחתיות והחזקה למקור. פחות משנה עברה מאז שאיבדנו את אמא ועכשיו חוזרים לביחד. זאת המתנה המושלמת.
    המייל שלי nogadines@gmail.com

    השבמחק
  43. לצערי, אין לי ימי חופש, ולכן אני עובדת כל פסח ��
    המייל שלי
    Romaandalla12@gmail.com

    השבמחק
  44. מתכננת המון זמן איכות עם האחיניות המושלמות שלי ועם בן זוגי האהוב! והמתנה הכי יפה שהייתי מאוד רוצה לקבל זה מבשמים לבית של ספרינג בריח וויט פלאוור כמובן. galperlital@gmail.com

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.