Dior Lip Glow: A Girl's Best Friend

7.4.19


יש מוצרים אייקוניים שכל חובבת ביוטי מכירה: פיקס + של מאק, פלטת הנייקד של אורבן דיקיי, עפרון גבות של אנסטסיה וכו' וכו'. עם השנים למדתי לסנן מוצרים "אייקוניים" שאולי נראים ממש טוב בפיד באינסטגרם, אבל קצת פחות מתאימים או נחוצים בשגרת האיפור והטיפוח שלי (ע"ע פודרות של שאנל, צלליות של נטשה דנונה והיילייטרים של בקה). זה לא שאני סגפנית איפור (אלוהים יודע כמה משכורות השארתי במאק לאורך השנים), אבל כשזה מגיע למותגי יוקרה אני נוטה לגישה קפדנית יחסית וכמעט אף פעם לא מתפתה לאריזות הנוצצות או להייפ, קל וחומר כשאיכות המוצר עצמו לא באמת תטלטל את עולמי.

ההקדמה הצדקנית הזו נועדה להסביר, למעשה, מדוע רק כעשור לאחר שנדבקתי בג'וק הביוטי צירפתי לאוסף שלי את ה-Lip Glow של דיור. לכאורה מדובר בתוספת אייקונית קלאסית לאוסף - הוא לא מצריך כישורים איפוריים מיוחדים; הוא אמור להתאים לכולן, ללא הבדלי דת, גזע ומין; והוא לחלוטין לא תלוי בטעם האישי של המתאפרת, בשונה משפתונים נוזליים או צלליות. ועדיין, איכשהו, לא הצלחתי למצוא להצדיק הוצאת יותר מ-30 דולר על ליפ באלם פנסי שמנסי. "אז מה אם הוא מלחח", חשבתי לעצמי - "יש הרבה באלמים מלחחים שעושים עבודה הרבה יותר טובה לשפתיים יבשות בחצי מחיר! אז מה אם הוא נותן קצת צבע, יש שפתונים פיגמנטיים בהרבה שלוקחים אותו בסיבוב, בחצי מחיר..."

ופתאום, בלי אזהרה, השפתיים שלי, שתמיד כל כך התגאיתי ביכולתן לשאת את השפתונים הנוזליים היבשים ביותר מבלי למצמץ, נשברו. ליטרלי. בשנה האחרונה אני מסתובבת ביניכן נבוכה ונכלמת, עם שפתיים בקועות וכואבות, ועצם המחשבה על לבישת שפתון (שבימים כתיקונם הייתה ממלאת אותי באושר) גורמת לי לרעוד. ואז ראיתי את האור!

נכון, הליפ גלואו של דיור לא מספק איכויות ליחוח כמו באלמים "הארד קור", סטייל ה-Reve de Miel של נוקס או קרם 8 השעות של אליזבת ארדן. ונכון, הגוון הוורדרד העדין שהוא מעניק לא מתקרב אפילו לעוצמת הפיגמנט של השפתונים של מאק או שיסיידו - אבל כאן גדולתו. מדובר במוצר שבמשיחה אחת נותן לך נוחות לשפתיים ונוחות לנשמה, שכן הוא מאפשר לך להקל על הכאב והיובש מבלי לוותר על היכולת להרגיש יפה. הצבע שלו, עדין ככל שיהיה, מחמיא בטירוף, והמרקם הלחותי רק מוסיף למראה העסיסי, הבריא והטבעי. 

האם זה מוצר חובה, שכל אחת צריכה לחסוך עבורו את מיטב מעותיה? לא. האם זה מוצר כיפי, שתענוג להחזיק בתיק ולשלוף באמצע היום, כשאת צריכה a little pick me up? בהחלט כן.

36 דולר ל-3.5 גרם | לרכישה מ-StrawberryNet


*גילוי נאות: קישורי אפילייט.

2 תגובות

  1. בעיניי מוצר חובה! אם אוהבים משהו ומשתמשים בו מדי יום, המחיר מוצדק!

    השבמחק
  2. אם את סובלת משפחתיים יבשות נסי את מסיכת השפתיים הזו. היחידה שאת שמה אותה לפני השינה והיא שם גם בבוקר

    https://www.yesstyle.com/en/aritaum-ginger-sugar-overnight-lip-mask-25g/info.html/pid.1060061954?cpid=1060061953

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.