Yana Proviz Beauty | Dodge & Burn collection

31.5.19


הו, כמה שההשקה של סדרת Dodge & Burn* של יאנה פרוביז שימחה אותי. מה יכול להיות רע בשילוב בין מוצרי קונטור, אהבתי הנצחית, לגברת יאנה פרוביז - מאפרת בחסד, יוצרת תוכן מוכשרת ויזמית פרפקציוניסטית? כבר כשהטיזרים הראשונים שוחררו ידעתי שמדובר במוצרים שימלאו את ליבי הפולני והקר בהתרגשות רבה, הודות לשילוב מופלא בין עיצוב יוקרתי לגוונים מחמיאים ומקצועיים. עם זאת, לקחתי את הזמן והתנסיתי במוצרים באופן ממושך ומעמיק כדי לוודא שאני לא נותנת להערכה ולחיבה שאני רוכשת כלפי יאנה להשפיע על ההתרשמות שלי.

אזהרת ספוילר: אני עדיין חושבת שהם נהדרים. כמה מפתיע...

אז כפי שניתן להבין מהשם של המוצרים, מדובר בסדרת מוצרי הצללה והארה אבקתיים שנועדו לחקות את האפקט המתקבל בפוטושופ משימוש בכלי ה-Dodge וה-Burn לריטוש הפנים. השם הזה לא רק מקורי וחמוד במיוחד, אלא גם מספק קריצה ביקורתית לתופעת הריטוש המפורסמת בעולם האופנה והביוטי (ואולי יאנה פשוט רוצה לומר לנו שהמוצרים שלה יחסכו לכולנו פוטושופ...). ישנם ארבעה גוונים להארה וארבעה להצללה, וכדי להקל עלינו הם ממוספרים בהתאם לדרגת הכהות/בהירות - מה שמקל מאוד על מלאכת ההתאמה. אני, למשל, יכולה להסתדר הן עם גוון 01* והן עם גוון 02* בהצללה, תלוי באינטנסיביות של התוצאה שאני רוצה לקבל. 


אחד הדברים שהכי התלהבתי מהם בהתחלה הוא ההבטחה לגוון קונטור בהיר ממש, שבחורות חיוורות יוכלו להשתמש בו ביד חופשית. כשקיבלתי לידי את גוון 01* (העליון בתמונות) נבהלתי - יכול להיות שהוא אפילו בהיר מדי? אבל לא. מדובר בגוון מושלם להצללות לבהירות, כזה שמצד אחד מדגיש את תווי הפנים ומצד שני טבעי ובהיר מספיק כדי לא לבלוט במלאכותיותו. כל כך התרגלנו למראה הגס של קונטור מובחן (גם אם מטושטש היטב), שיש משהו ממש מענג בגוון הזה ובתוצאה הנהדרת שהוא יוצר על עור בהיר. אני מניחה אותו עם מברשת 01* הרב שימושית של יאנה ונהנית מקונטור יום יומי מושלם ומחמיא. אגב, מדובר בגוון פנטסטי להצללה באף!

אם אתן לא בהירות בטירוף, או סתם אוהבות את הקונטור שלכן עוצמתי יותר - 02* הוא הגוון שלכן. אני בד"כ משתמשת בו לאיפור ערב, או בימים שאני רוצה לתת לאיפור שלי נגיעה מודגשת יותר (או סתם אם הגזמתי עם הפיצה יום לפני כן...). אני מניחה אותו עם מברשת רכה ואוורירית, שכן הוא מאוד מאוד פיגמנטי ופחות סלחני מאחיו הבהיר. אגב, מדובר בגוון מולטיטאסקינג מושלם שיראה נהדר גם על העיניים.

מבחינת תת-הגוון של הפודרות להצללה, יאנה קלעה בול והצליחה למצוא גוונים שאינם אפורים מדי או חמים מדי - כלומר לא יראו בוציים על עור צהבהב אבל גם לא יראו כתומים על עור בהיר וורדרד. לשם השוואה, ה-Sculpting Powder של קווין אוקוין (הסווטץ' האמצעי) צהבהב יותר, בבהשוואה לגווני 01* (מימין) ו-02* (משמאל) הטאופים, שנבדלים זה מזה בעיקר ברמת העומק והכהות. אני תוהה אם בשלב כלשהו יאנה תוציא גוון ביניים (1.5?) כי הוא ללא ספק יהיה הפייבוריט שלי.


מבחינת פורמולה, אני חושבת שניתן לראות בבירור בתמונה שהמוצרים נמרחים כמו חמאה - הם פיגמנטיים וחלקים מאוד למגע, עם תחושה משיית ממש. הם מיטשטשים בקלות מבלי ללכת "לאיבוד", ועובדים טוב מעל או מתחת לפודרה (כלומר, לא נעשים בוציים אם מונחים ישירות על מרקם קרמי של מייקאפ). שימו לב שהמוצר אבקתי יחסית, כך שכדאי לנער את המברשת לפני ההנחה.


אני חייבת לומר בכנות שעיקר ההתרגשות שלי הופנתה כלפי מוצרי ההצללות בליין, כך שבאמת ובתמים הופתעתי מכמה שנהניתי מההיילייטר בגוון 01*. יש לו גוון שנהב פנינתי משגע והפורמולה שלו ייחודית ממש - שקפקפה ומבריקה, הודות לריכוז גבוה של אבקת פנינים. יאנה לא רצתה שהוא יהיה פיגמנטי ואטום אלא שיצור מראה "דמוי זכוכית" על העור, ואני חייבת לומר שזה עובד - מדובר באחד ההיילייטרים היותר מוצלחים באוסף שלי.

לצערי היופי האמיתי שלו לא בא לידי ביטוי בסווטץ' (שכן אני מניחה ממנו שכבה הרבה יותר דקה בד"כ). מדובר במוצר שנהדר הן ליום יום והן לאירועים, ואפשר להניח אותו גם בזוויות הפנימיות של העין, על עצמות הבריח ותאמינו או לא - אני אפילו שמה ממנו קצת על האף ;) אני יודעת, משבר זהות רציני...



אז ביססנו את זה שמדובר במוצרים איכותיים ומוצלחים - עכשיו אפשר בבקשה להתעלף על העיצוב?

קודם כל, אני מתה על הלוגו הנהדר של ליין האיפור של יאנה. העובדה שהוא מוטבע בתוך המוצרים רק מוסיפה ליוקרתיות שלהם (וגורמת לי לחכות ליום שבו היא תוציא שפתונים "רגילים" עם הטבעה כזו, א-לה טום פורד). לא צריך לפחד שהלוגו יעלם ברגע שתעשו שימוש במוצרים - גם היום, אחרי חודש של שימוש יום יומי, הוא עדיין נוכח וקיים (לפחות אצלי).

גם מבחינה חיצונית מדובר במוצרים היסטריים - האריזות מרובעות ומעוצבות בשחור-זהב משגע, והמשקל המורגש שלהן ביד תורם לתחושה היוקרתית. אגב, המשקל לא פוגע בקומפקטיות הנהדרת שלהן, שכן הן קטנות יחסית והמראה המצורפת הופכת אותן למוצר נהדר לנשיאה בתיק. החסרון היחיד שמצאתי בעיצוב הוא הקושי להבחין בין המוצרים השונים - האריזות של מוצרי ההצללה וההארה זהות לחלוטין, וכשממהרים בבוקר זה יכול להיות די מבלבל להבין מה זה מה מבלי להתחיל לבדוק את התווית האחורית/לפתוח הכל. מה שמוזר הוא שאריזות הקרטון החיצוניות כן נבדלות זו מזו - קונטור בשחור, היילייט בלבן - כך שאני תוהה למה הקו העיצובי הזה לא המשיך גם במוצרים עצמם.


Let's Talk Business: כל אחד מהמוצרים הללו מתומחר ב-125 ש"ח, ומכיל 10 גרם (שיספיקו לרובנו לכמה שנים). לשם השוואה - הברונזרים של מאק מכילים 10 גרם ועולים 153 ש"ח, ומגיעים באריזות פשוטות בהרבה. אני חושבת שזה ממש מרשים שיאנה הצליחה לייצר לבד מוצרים באיכות ובגימור כזה ועדיין לשמור על תמחור הוגן מאוד - במיוחד כשמדובר במוצרים שלא נופל בעיצובם ממותגי יוקרה בינ"ל.

אגב, גם אם אתן פחות בעניין של קונטור יום יומי תוכלו ליהנות מהמוצרים - יאנה ממליצה על גוון 03 גם כברונזר לחימום הפנים, ואחרי ההתנסות המוצלחת עם הסדרה אני בהחלט מתכוונת לרכוש אותו לקראת הקיץ המתקרב.

>> לרכישת הקונטור לרכישה מגילטי או מהאתר של יאנה פרוביז

>> לרכישת ההיילייטר לרכישה מגילטי או מהאתר של יאנה פרוביז

אשמח לשמוע מה חשבתן על ליין המוצרים החדש - האם יצא לכן להתנסות בהם? מה חשבתן על העיצוב והגוונים?

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

6 תגובות

  1. תודה על הסקירה, תמיד אפשר לסמוך עליך לכתוב לעומק עם תמונות יפהיפיות ובהירות! תוכלי לכתוב מה המרכיבים של הקונטור והיילייטר? לא מצאתי את המידע בשום מקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נעמי!

      המרכיבים של ההיילייטר:
      Talc, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Boron nitride, Mica, Zinc stearate, Silica, Nylon 12, Cyclopentasiloxane, Simmondsia chinensis (jojoba) seed oil. May contain: C. I 77891, C.I 77499, C.I. 77007, C.I 77492, C.I. 77510, C.I. 77289, C.I 77491, C.I. 77288, C.I. 77742

      המרכיבים של הקונטור:
      Mica, Titanium Dioxide, Kaoline, Zinc Oxide, Simmondsia Chinensis (jojoba) Powder, Silica. May contain: CI 77491. CI 77499, CI 77492, CI 77510, CI 77007, CI 77742, CI 77288, CI 77289

      מחק
    2. תודה רבה רבה זה כל כך עוזר לדעת! זה היה המידע החסר היחיד שמנע ממני לקנות. עכשיו אני יודעת שאני יכולה לקנות את הקונטור!

      מחק
    3. בשמחה! מקווה שתיהני ממנו כמוני

      מחק
  2. יכולה בבקשה להמליץ על המוצרים האהובים עלייך לעור הפנים? סבונים, קרמי לחות וכו'...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נושא לפוסט שלם, אבל שני המנצחים שלי הם ללא ספק פילינג האורז של דרמלוג'יקה (אני משתמשת בו לניקוי יום יומי של העור) וקרם הלחות מסדרת ברבדוס של אנה לוטן. כתבתי כאן על שניהם בעבר

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.