ביי ביי #14

2.3.20


אני מסיימת מוצרים באופן די תדיר, אבל שוכחת לכתוב עליהם... כשהשקית הנוכחית התמלאה הבנתי שאין ברירה וצריך לצלם את השלל לפני שאפנה אותו למיכל המיחזור:

+ דפים סופחי שומן של סקארה (Blotting papers): אחלה של מוצר! הם שימשו אותי היטב ובפעם הבאה שאזדמן לסניף של סקארה בהחלט ארכוש עוד מהם. מוצלחים במיוחד לאירועים, אבל תמיד טוב שיש אותם בתיק לטאץ' אפים.

+ כדורי מגנזיום של ד"ר בסט: מצילים אותי מהתכווצויות שרירים בלילה ואחרי אימונים, מומלצים בחום. לרכישה.

+ מים מיסלריים של גרנייה: אני תמיד רוכשת אותם (או את המים המיסלריים של לוריאל שמופיעים גם כן בתמונה) בהתאם למבצעים הקיימים. נוחים מאוד לניקוי זריז של הפנים ותיקון טעויות איפור. לרכישה.

+ מסקרה Lash Princess של אסנס: אחת המסקרות האהובות עליי ביותר אם לא ה-. פשוט מצוינת, בוודאי ביחס למחירה הזעום, ושורדת כל היום בלי להתפורר. אני תמיד מקבלת איתה המון מחמאות על הריסים. לרכישה.

+ שמפו יבש של אמיקה*: נהדר לרענון של השיער כשחייבים לצאת מהבית צ'יק צק. היחיד שאני משתמשת בו "בלייב", דהיינו בבוקר (ולא בלילה לפני, כפי שאני נוהגת לעשות עם שמפואים יבשים שמשאירים הרבה לבן בשיער). לרכישה.

+ מסקרה לגבות Boy Brow של גלוסייה בגוון שקוף: מצוינת! לא נרכשה חדשה כי מאז ניסיתי את הדיופ של קולורפופ.

+ מסקרה Extended Play של מאק: עמידה מאוד ומפרידה את הריסים אחד אחד, אבל לא דרמטית מספיק לטעמי.

+ פילינג אורז של דרמלוג'יקה: כבר תקופה ארוכה שאני רוכשת אותו שוב ושוב לשטיפת הפנים בבוקר, מתיר את העור חלק, נקי ולא מגורה.

+ באלם ניקוי Take The Day Off של קליניק: ההולי גרייל שלי בכל הנוגע להסרת איפור, אין כמוהו! נרכש מחדש כבר המון פעמים, לא מחליפה אותו בעד שום הון שבעולם. לרכישה.

+ מסיכת שיער אמפולה של נטורל פורמולה: מסכה נגישה מאוד במחיר שמשאירה את השיער רך ונעים מאוד, כפי שניתן לראות סיימתי אותה כבר פעמיים (כרגע מנסה מוצרים אחרים). לרכישה.

+ מסיר איפור Take The Day Off של קליניק: מוצר מוקטן שאני מאוד אוהבת לנסיעות, כשפחות נוח להיסחב עם הבאלם ומגבות פנים קטנות. מסיר גם את המסקרה העקשנית ביותר בקלות, כבר נרכש גיבוי. לרכישה.

+ קרם לחות ברבדוס של אנה לוטן: הקבוע שלי זה שנים, כבר יש לי שניים נוספים במגירה. לרכישה.

+ תכשיר "קיור" של חברת ביופור: משחה טיפולית לפצעים שאני רוכשת מהקוסמטיקאית שלי, מצוינת!

+ תכשירי "אזולייט" של חברת ביופור: משחת חומצות קשוחה אך מעולה שאני רוכשת מהקוסמטיקאית שלי, עוזרת לעור שלי מאוד גם בתקופות קשות.

+ מסכת Smart Bond של לוריאל פרופשיונל*: מעין חיקוי של האולפלקס המיתולוגי, אני חושבת שהאולפלקס נותן תוצאות יותר טובות אבל עדיין נהניתי להשתמש במוצר הזה כמסכה במקלחת. 

+ קפסולות Skin Illuminating Brightening Night של אליזבת ארדן*: מוצר מ-ע-ו-ל-ה, סקרתי אותו כאן.


תאמינו או לא, אבל תוך כדי שעבדתי על הפוסט הזה גיליתי תיקייה גנוזה במחשב עם אמפטיז שכבר מיחזרתי ותכננתי לכתוב עליהם עוד ביולי (!). יש פה הרבה כפילויות במוצרים שכתב כתבתי עליהם (בכל זאת, אני בחורה נאמנה) ומנגד יש כאן כמה מוצרים שהייתי צריכה להתאמץ כדי להיזכר שבכלל השתמשתי בהם... ועדיין, מגיע להם אזכור של כבוד:

+ דיאודורנט רול און של רקסונה: הקבוע שלי, רוב הריחות בסדרה מצוינים והוא מחזיק כל היום ולא משאיר סימנים.

+ תכשיר Clear Start של דרמלוג'יקה: קרם טיפולי שהפסקתי להשתמש בו מזמן לאחר שעברתי לחומצות חזקות יותר. נהניתי ממנו מאוד בזמנו, הוא עושה עבודה טובה בלאזן עור שמן עם נקבוביות שנוטות להיסתם ולהוציא פצעים. 

+ חומצה היאלורונית של The Ordinary: שכחתי שבכלל היה לי את המוצר הזה, מה שמראה לכן עד כמה הוא השפיע עליי... ההייפ לגמרי היה מוגזם וכמו שהמותג שיגע את כולנו ככה הוא נעלם מהרדאר במהירות. 

+ נר בניחוח Roasted Marshmallow של ספרינג*: מוצר מהמם! תוצר של שיתוף פעולה בין ספרינג ל-Miss Reine, הלא היא לירונים. נהניתי מהנר מאוד ומתה לנסות ניחוח נוסף בסדרה, ה-Colorful Bloom, ששבה את ליבי בגרסת מפיץ הריח. יופי של שת"פ, כן ירבו! לרכישה.

+ מייקאפ HD Liquid Coverage של קטריס: מצוין! רכשתי חדש מיד כשהראשון הראה סימני גסיסה. יש לו כיסוי גבוה, עמידות מעולה והוא אף פעם לא מאכזב אותי. מומלץ בחום לבעלות עור שמן.

+ מסכת שיער Liss Unlimited של לוריאל פרופשיונל*: מסכה לשיער "מרדני", היה כיף להשתמש בה - יש לה ריח נעים והיא עזרה לשיער שלי להישאר רך מאוד גם בשיא הבלונד. לרכישה.

+ ליפ באלם חמאת שיאה של ל'אוקסיטן*: לא מוצר "לכתוב עליו הביתה", יש טובים ממנו בהרבה.

+ מסקרה גרנדיוז של לנקום*: לצערי ממש לא הסתדרתי איתה. המברשת עם הסיבים הקצרצרים לא התאימה לי וכל הזמן התלכלך לי העפעף מבלי שקיבלתי תוצאות מרשימות. אני מעדיפה בהרבה את מיסייה ביג הנהדרת.

+ סומק Coralista של בנפיט: יש לי אותו כבר שנים ולסיים אותו היה אתגר לא קטן... מדובר באחד הסמקים הכי אייקוניים וידועים בעולם הביוטי, ואחד הראשונים שאי פעם רכשתי. היום אני לגמרי יודעת להגיד שהוא אוברייטד ושאריזת הקרטון הזו די מגוחכת ולא נוחה בעליל. מה שנקרא - היה טוב וטוב שהיה. צ'או!

+ מסקרה Black Swan של איל מקיאג'*: מסקרה חביבה מאוד אבל לא מתקרבת לקרסוליים של ה-Icon האגדית.

+ קונסילר Creamy Radiance של נארס: מוצר שכבר נרכש ממנו גיבוי (שגם עומד להיגמר). פשוט מצוין להסוואת פגמים בעור שמצריכים כיסוי גבוה יותר מהמייקאפ. לרכישה.

+ עפרון עיניים חום ללא חידוד של קליניק*: לא יוצא דופן במיוחד בהשוואה למוצרים דומים, אבל פיגמנטי ודקיק כך שהיה מאוד נוח לעבוד איתו לתיחום קו הריסים. 

+ שמפו Clarifying של אמיקה*: שמפו מצוין, מנקה את השיער היטב ונטול מלחים ו-SLS. אני משתדלת לגוון בשמפואים שלי אבל תמיד שמחה לעשות בו שימוש חוזר. לרכישה.

+ קרם הגנה Watery Essence של ביורה: קרם ההגנה האהוב עליי. יש לו מרקם קליל ומיימי והוא הכי פחות שמנוני מכל המוצרים בקטגוריה שניסיתי. 

+ cc קרם של בורז'ואה: כתבתי עליו רבות בבלוג, הוא היה המייקאפ הקבוע שלי במשך שנים רבות ואיכשהו בשנה האחרונה חוויתי תחושת מיצוי והחלטתי להיפרד ממנו לטובת מוצרים אחרים. אני עדיין חושבת שמדובר בבסיס מעולה ליום יום עם כיסוי נבנה ותחושה קלילה על העור. 

+ תרסיס לקיבוע איפור של סקינדינביה: עבר כל כך הרבה זמן מאז שסיימתי אותו! למיטב זכרוני נהניתי ממנו, אבל חשוב לציין שבשעה שהוא תרם לעמידות האיפור - הוא לא נטרל את ההברקות בפנים (בשביל זה יש blotting paper...). 

+ שמפו יבש של שוורצקופף פרופשיונל*: הייתי מרוצה ממנו בסה"כ, אבל הוא לא עושה משהו שהשמפו היבש של בטיסט לא עולה בחצי מחיר. לסקירה.

תודה שקראתן!

*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. הקישורים בפוסט הינם רווחיים. 

תגובה 1

  1. Merkur Futur - The most detailed and detailed
    Its adjustable titanium framing hammer head race tech titanium exposes more efficiently. You could titanium tv apk even find a more titanium white dominus traditional face of the razor, a type toaks titanium of razor head for greater precision,

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.