I ♥ August

7.9.16


ירחם עליי האל, הג'ט לג שלי כל כך אכזרי שאני בקושי מצליחה ללכת ישר - let alone לסכם חודש ארוך ועמוס חוויות בצורה קוהרנטית. הלילות הפכו לימים והימים הפכו ללילות, העור מיובש ואדמומי מהטיסות ואיפה שהוא על ציר לוס אנג'לס-לונדון אפילו הספקתי לחטוף צינון מרושע. So yeah, אפשר לומר שאני במיטבי :)

אז למרות שאני פותחת את ספטמבר כשיאנית צריכת הטישו העולמית, ועל אף שכרגע כל מה שמתחשק לי לעשות זה להתחפר במיטה ולא לצאת ממנה עד אוקטובר - אוגוסט בכל זאת היה חודש מוצלח ועל כך מגיע לו יחס מתאים. הצלחתי ליצור תכנים חדשים לבלוג (5 פוסטים!), טסתי לטיול מרגש ברחבי החוף המערבי ובסה"כ אוגוסט התאפיין באנרגיות גבוהות ותחושה כללית טובה. מי מכן שעוקבת אחרי בסנאפצ'ט (chic-sa) זכתה לחזות בכמה מהמקומות היפים ביותר שיש לאמריקה הצפונית להציע, ואפילו להצצה מוקדמת ומורחבת לקניות הרבות שעשיתי במהלך הטיול. אל דאגה - אני מתכננת לחלוק חלק מהן גם כאן...

אז מבלי להתמהמה יתר על המידה, הבה נעבור למוצרים שהנעימו את זמני החודש:


Careline - Color Matte #29*


המוצר הראשון שהתחבב עליי החודש זכה ללא מעט חשיפה בסנאפצ'ט שלי (כמה סלף פרומוטינג בפוסט אחד, ג'יזס). סווטצ'ים, אזכורים, השתפכויות... אז כמו שהבטחתי לכן בפוסט הקודם, קבלו את שפתון Color Matte של קרליין בגוון 29!

הפורמולה מאוד מייבשת את השפתיים, שלא תגידו שלא הזהרתי. אבל הגוון... הו, הגוון. חום-ורדרד, ניינטיז-יומיומי מושלם - כל מה שבחורה כמוני צריכה. הוא מחמיא בטירוף ובעיניי מהווה שיחוק אדיר מצד קרליין. גם גוון טרנדי וגם קליעה מדויקת לאזור החמקמק שבין "חום מדי" ו-"ורוד מדי".


בגלל שאני מופרעת האוסף שלי מלא בגוונים דומים (אך שונים!), ושמחתי לגלות כי הגוון הנהדר הזה הוא דיופ מאוד קרוב לפסדינה (Pasadena) של עפרה, וגם Charmed מהשת"פ עם MannyMUA מסתמן כבן דוד... 29 של קרליין פחות חום וטיפ-טיפונת בהיר מפסדינה, ובהשוואה לצ'ארמד הרבה פחות כהה וורוד.
Shade-wise, זהו השפתון היום-יומי המושלם עבור בחורה בהירה שכמוני. עם זאת, כפי שציינתי מקודם הוא מייבש מאוד את השפתיים כך שאני לא באמת ממליצה למרוח אותו מדי יום ביומו. ועדיין, העמידות שלו מטורפת (Transfer-proof לחלוטין) ולכן הוא יתאים במיוחד לימים ארוכים שדורשים something extra.

L-T: 29 | Pasadena | Charmed


 Biore - Aqua Rich Watery Essence SPF 50+ PA++++


החודש חרשתי על מוצר נפלא בהמלצתה של חברתי האהובה גלוסברי - קרם ההגנה Aqua Rich Watery Essence SPF50 של Biore. היא כתבה עליו פוסט שלם ונהדר כאן, ואני חייבת לחזק אותה ולומר שמדובר בקרם ההגנה הכי נעים לשימוש שאי פעם ניסיתי! כבעלת עור שמן אני מוצאת שרוב קרמי ההגנה לא מסתדרים איתי. כבדים מדי, שמנוניים מדי ולבנים מדי, מהסוג שלא רק מציק לעור שלי אלא גם מפריע להנחת האיפור. וכאן גדולתו של קרם ההגנה של Biore - הוא מיימי, עדין וקליל, ונספג צ'יק צ'ק בעור מבלי להשאיר זכר לשמנוניות או לבנבנות. הוא לא משפיע על עמידות האיפור ולראשונה בחיי אני מוצאת את עצמי משתמשת בקרם הגנה לפנים באופן יום יומי (נו, בשעה טובה).

נקודת חוזק נוספת היא מחירו הנגיש - כארבעים ש"ח בלבד! את שלי רכשתי באיביי ממוכר יפני, ואין לי ספק שאמשיך להזמין ממנו עוד ועוד. 


Clinique - Chubby In The Nude Foundation Stick*


יש בי לא מעט חיבה לשפתוני הצ'אבי של קליניק, ולכן שמחתי מאוד לגלות שפעם נוספת הסדרה מתרחבת וכעת כוללת גם מייקאפים. למייקאפ סטיק יש לא מעט יתרונות - הוא קומפקטי, נוח לשימוש ובעיקר מתאים מאוד לאורח החיים המודרני. עם זאת, יש בעיה אחת עם הגרסה של קליניק: טווח הגוונים שהגיע לארץ לוקה בחסר בעיניי היות ולא ניתן למצוא בו גוונים בהירים באמת. אבל כמו שאומרים, מעז יצא מתוק - גוון Voluptuous Vanilla) 14) אומנם כהה מכדי לשמש עבורי כמייקאפ, אבל הוא עושה יופי של עבודה בכל הנוגע להצללות רטובות.

אגלה לכן שעד כה מעולם לא יצא לי להתנסות בטכניקת הקונטור הזו - אני בחורה בינונית וסבירה שרחוקה שנות אור מהגלאם הקרדאשיאני. ועדיין, המייקאפ סטיק של קליניק מספיק רך ומיטשטש בקלות כה רבה שגם טירונית כמוני מסוגלת להפיק תוצאות יפות ומחמיאות. בסדרת הסטיקים של קליניק קיים אומנם סטיק ייעודי להצללות, אבל אני מוצאת שהוא מעט כתום לטעמי. באופן כללי, מדובר בטריק ששווה לאמץ גם במוצרי אבקה - פודרה כהה בכמה גוונים יכולה לשמש כיופי של ברונזר או קונטור טבעי, נטול כתמתמות.


אני מורחת את המייקאפ מתחת לעצמות הלחיים, בצידי האף, הרקות וקו הלסת. הוא מאוד קרמי (אך לא שמנוני!) ומיטשטש בקלות רבה. ניתן להשתמש באצבעות או בספוגית, אבל אני מעדיפה עבורו את ה-expert brush של ריל טכניקס. התוצאה שהוא מעניק לי מאוד טבעית ומחמיאה, מושלמת למי שעושה את צעדיה הראשונים בעולם ההצללות הרטובות.


Mikaella - Contouring & Highlighting Brush #26*


ואם כבר בהצללות עסקינן, אני חייבת לציין את המברשת ששמשה אותי רבות החודש בכל פעם שבחרתי ללכת על הצללות יבשות קלאסיות. את מברשת מספר 26 של Mikaella קיבלתי לסקירה מאתר גילטי, כחלק מקופסת יופי המופצת לבלוגריות מעת לעת. זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מברשת מהמותג, ולמען האמת היא הייתה די מעורבת. בשורה התחתונה אני חושבת שמדובר במברשת טובה שעושה עבודה מצוינת בהצללות - טובה אפילו יותר ממברשת ה-F40 האהובה עליי מסיגמא. הצורה שלה אידיאלית לשקע הלחי והיא מטשטשת גם את המוצרים העקשניים ביותר בקלות מרהיבה.

עם זאת, יש שני דברים שמפריעים לי בה: ראשית, סיבי המברשת עשויים שיער טבעי - מה שאומר שהיא איננה נטולת אכזריות, לא כל כך רכה (אחרי שמתרגלים לסיבים סינתטיים נורא קשה לחזור אחורה!) ואף מדיפה ריח מעט לא נעים (שלא נעלם לחלוטין גם אחרי חפיפה). בעיה שנייה ולא פחות מעצבנת היא הנשירה. במהלך החפיפה הראשונית הבחנתי כי היא משירה לא מעט שיער, אבל ידעתי שזו לא תופעה נדירה בקרב מברשות חדשות. עם זאת, גם לאחר שתי חפיפות היא המשיכה להשיר שיער - לא באותו סדר גודל, ועדיין - ובכל פעם שאני משתמשת בה אני צריכה לסלק מהפנים שתיים-שלוש שיערות שחורות וסוררות. אני יודעת שלמתבוננת מהצד זה נראה מטופש - מברשת "ריחנית" שמשירה שיער? למה לכל הרוחות היא במועדפים שלך? ובכן, יקירותיי - אף אחד לא מושלם, ונכון לעכשיו התוצאות היפות שהיא נותנת מתעלות על החסרונות. מחזיקה אצבעות ש-Mikaella יוציאו גרסה סינתטית למברשת הזו, כי אז היא תהיה פשוט מושלמת (ובאמת שווה 144 ש"ח...).


Revlon - Ultimate ALL-IN-ONE Mascara*


באוגוסט ריעננתי קצת את שגרת הריסים שלי והתנסיתי במסקרה החדשה מבית רבלון - Ultimate All In One. הדגשה, עיבוי, עיגול והארכה - המסקרה הקטנטנה הזו מתיימרת להיות the whole package. שאפתני? בהחלט. 
אגלה לכן כבר עכשיו שמדובר במסקרה טובה בעיניי, גם אם לא ה-אולטימטיבית. היא מעניקה לריסים אורך משמעותי והדגשה יפה, ודווקא בגזרת הנפח קצת פחות מצליחה.

המברשת הקטנטנה שלה היא אליה וקוץ בה: מצד אחד אפשר לעבוד איתה בצורה מאוד מדויקת ולהתמקד בקבוצות ריסים ספציפיות (גם בריסים התחתונים) ומצד שני היא דורשת קצת יותר זמן מריחה מאשר מברשת גדולה ויעילה. היא הרבה יותר נוחה לעבודה מהבולד של קרליין הודות למברשת המדויקת, והפורמולה שלה פחות סמיכה ורטובה ככה שהיא עושה פחות גושים (אבל גם מעבה פחות). אני אישית אימצתי אותה כמסקרה היומיומית שלי, וככזו היא עושה עבודה מצוינת.


Victoria's Secret - Hand & Body Cream in Passion Struck 


החודש הייתי ילדה טובה והתמרחתי כמעט בקביעות אחרי המקלחת. קשה לנטוע באדם הרגלים חדשים אחרי כל כך הרבה זמן, אבל אין ספק שעם המוצר הנכון מריחת קרם גוף הופכת ממטלה לתענוג. 

סדרת Victoria's Secret Fantasies המוכרת והאהובה זכתה למתיחת פנים ורענון בחודשים האחרונים, ובתור אחת שהתהדרה בבודי מיסט מהסדרה כבר מגיל 9 (אני רק זוכרת שהוא היה בצבע כחול והריח מהמם) הסתקרנתי מאוד לראות במה מדובר. הרעיון מאחורי ההשקה המחודשת הוא קונספטואלי, הרבה מעבר לאריזות המעוצבות והניחוחות החדשים. סדרת Fantasies, לפי ויקטוריה'ס סיקרט, היא אקססורי לכל דבר ועניין. כמו שאפשר להחליף נעליים, להוסיף צעיף, כובע או שרשרת בהתאם לשעה ביום, טיב האירוע או מצב הרוח - כך ניתן לשנות ולבחור ניחוחות מתוך המגוון הרחב שבסדרה (ואף לערבב ביניהם). 


לניחוח של הבודי מיסט שנשלח אליי לא התחברתי בכלל (Coconut Passion - יתאים רק לאוהבת ניחוחות מתוקים-סכריניים) אבל קרם הגוף Passion Struck התגלה כלהיט של ממש. ריח פירותי-פרחוני וכיפי שנשאר על הגוף שעות ארוכות ומצליח להעלות חיוך על הפנים. הפורמולה מתאימה גם כקרם ידיים, ואני פשוט נהנית להשתמש בו כל פעם מחדש. 

את מוצרי ויקטוריה'ס סיקרט ניתן לרכוש בבלעדיות בחנויות המותג בנתב"ג - אחת הפתוחה לקהל הרחב (מתחם שחקים, טרמינל 3) ואחת המיועדת לנוסעים לחו"ל (ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי). בהתאם, המחירים הם 79.90 ש"ח/16.90 דולר ל-200 מ"ל. אז בפעם הבאה שאתן טסות לחו"ל או אוספות מישהו מהשדה - שווה להציץ!


Schwarzkopf Professional - OSIS+ Refresh Dust*


אומנם אני לא מהמכורות הקשות לשמפו היבש (איכס, תתקלחו!) אבל אין ספק שלכל אחת יש את הימים האלה שבהם אין מספיק זמן לחפוף ראש ועדיין צריך להיראות ייצוגית. אני נוטה לחלק את השמפואים היבשים לשני סוגים: קלילים והארד קור. הקלילים הם שמפואים יבשים שניתן לרסס בכיף חמש דקות לפני שיוצאים מהבית, והם מעניקים לרעמה תחושה רעננה ומשופרת מבלי להכביד או להלבין את השיער (דוגמה מושלמת לכך היא השמפו היבש של אמיקה). הסוג השני הוא ההארד קור, שמפואים "כבדים" שסופגים היטב את השמנוניות בשיער ולכן כדאי להניח כמות נדיבה מהם לפני השינה - ולהתעורר לשיער סמי-נקי ומלא ווליום. 

השמפו היבש החדש של שוורצקופף פרופשיונל - OSIS+ Refresh Dust - משתייך לקטגוריית ההארד קור, ועושה עבודה נפלאה בספיחת השומנים משורשי השיער. הקיץ לא הקל על הקרקפת השמנוניות ממילא שלי, ובכל פעם שהתזתי מהשמפו הזה התעוררתי לשיער רענן, רך ונקי למראה. בעיניי, החיסרון העיקרי שלו הוא הריח החזק בעת ההתזה, ואני ממליצה לכן בחום להשתמש בו בחדר מאוורר היטב (אל דאגה - הריח לא נותר על השיער). הוא משאיר אבקה לבנה על השיער (שמכילה, בין השאר, עמילן אורז) ובמקום להיאבק ולסרק אותה החוצה אני ממליצה פשוט לתת לה לעבוד במהלך הלילה לתוצאות מושלמות. מדובר בשמפו היבש היעיל ביותר שיצא לי לנסות (אני יכולה למשוך איתו אפילו יומיים - לא שזה מומלץ...), כך שאם אתן סובלות משיער שמן ומחפשות פיתרון אפקטיבי לימים שבין החפיפות - שווה מאוד לנסות.

את מוצרי שוורצקופף פרופשיונל ניתן לרכוש במספרות מובחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה: 1-800-987698

ו...זהו לבינתיים. אני כבר לא בטוחה מה השעה ומי אני, אבל מקווה שחודש אוגוסט עבר עליכן בנעימים! ספרו לי איך אתן ביליתן את השבועות האחרונים :-)

תודה שקראתן, יום נפלא!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

14 תגובות

  1. שמעתי כל כך הרבה על הקרם הזה! בלתי נמנע שאנסה אותו פעם הבאה שאני בהונג קונג. תמיד מחפשת אופציות טובות להגנה. יש ללה רוש פוזה וקיהלס מוצלחים בעיני

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי את של לה רוש פוזה והוא ממש נחמד אבל בעיניי ביורה לוקח ובגדול :)

      מחק
  2. פוסט נהדר
    והלכתי לחפש את הקרם הגנה באיביי

    השבמחק
  3. פוסט מצויין, המוצרים נראים מעניינים מאוד!

    השבמחק
  4. הביורה נשמע באמת טוב. קנה אותי ההסבר של גלוסי על שכבות העור העמוקות. אחפש אותו בביקורי הקרוב בארה"ב, כי לאיביי ולדואר ממש אין לי כוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. גלוסברי אכן משכנעת ביותר! אני סופר מרוצה ממנו

      מחק
  5. העע רציתי לשאול אם הקרם בא בגוונים?תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. קרם ההגנה שקוף :) הקרם של ויקטוריה'ס סיקרט מגיע במגוון ריחות

      מחק
  6. יופי של פוסט יקירתי! גם אני הסתקרנתי לגבי קרם ההגנה!

    השבמחק
  7. בחירות נהדרות ואני חושבת בדיוק כמוך לגבי המברשת של מיקיילה! הצורה שלה מושלמת אבל יש בה גם מעט חסרונות

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.