USA Haul | איפור, איפור ועוד קצת איפור

14.9.16


הבטחות צריך לקיים... הגיע הזמן לחלוק עמכן את הקניות שעשיתי במסגרת הנסיעה האחרונה לארה"ב. בדרך כלל כשאני טסה לחו"ל אני כותבת פוסט שלם בנושא ואף כוללת תמונות "אווירה", אבל הפעם הרגשתי שזה פחות מתאים. מי שעוקבת אחריי בסנאפצ'ט (chic-sa) יודעת שתיעדתי חלק גדול מהטיול - נופים, חוויות ואפילו haul בזמן אמת - ולכן פחות בוער בי לעשות זאת פעם נוספת. מי שפספסה את זה תוכל להתנחם בכמה תמונות נחמדות בחשבון האינסטגרם שלי ;) 

התלבטתי ארוכות אם להכביד עליכן בפוסט מייגע שכולל את כ-ל הקניות שעשיתי - אופנה ולייף סטייל אינקלודד - אבל בסוף הוחלט להתמקד בתחום הקוסמטיקה (שמכיל לא מעט רכישות בפני עצמו). למרבה הצער אני לא בחורה אופנתית במיוחד, כך שלמרות שאני מאוד מרוצה מהבגדים שקניתי אני מניחה שהם לא ירגשו אתכן במיוחד... אז לבינתיים (לפחות עד שאלינור תצליח להפוך אותי לפאשיניסטה) נישאר בקומפורט זון שלי ונדבר על איפור, איפור, ועוד קצת איפור:



לא משנה כמה מוצרי איפור יהיו לי, ולא משנה עד כמה ארגיש חנוקה, מוצפת או משועממת - אני תמיד אמצא משהו מרגש במאק. החנות הראשונה שנכנסתי אליה בטיול הייתה מאק (ואם להיות ספציפית, המאק שביוניון סקוור, סן פרנסיסקו) ויצאתי ממנה עם שלל קטן אך איכותי. ראשית, אחד השפתונים המדוברים ביותר של המותג - Whirl, שזכה להצלחה עצומה בארץ ואף הוגדר תקופה ארוכה כ-sold out. גוון חום-רוזי מושלם, ניינטיזי אמיתי ולא מתנצל - בדיוק כמו עיפרון השפתיים התואם (שגם אותו יש לי). הוא הרבה יותר חום מרוב השפתונים שיש לי, אבל ברגע שמתגברים על המחסום המנטלי שגורס כי "שפתון חום = דודה" מקבלים גוון אופנתי, מחמיא ואיכותי במיוחד. מהרגע שרכשתי אותו לא הפסקתי להשתמש בו, ואין לי ספק שהוא הולך להיות השפתון המועדף עליי בחורף הקרוב. 
אל דאגה, בקרוב יגיע פוסט שלם שעוסק בגוון הזה...

את הרכישה השנייה תכננתי לעשות בארץ, אבל כבר כמה חודשים שאני מתקשה למצוא את פריימר העיניים של מאק במלאי. מצד אחד - מבאס, מצד שני - די מבטיח... שמעתי עליו דברים ממש טובים, בין השאר שהוא דומה מאוד לפריימר המהולל של עפרה (אותו טרם יצא לי לנסות, הייתן מאמינות?). יש לי ציפיות גדולות ממנו ואני מבטיחה לעדכן ברגע שאגבש חוות דעת מלאה!

אחרון חביב - פיגמנט מוקטן שנרכש בלהט הרגע. מסתבר שמאק בארה"ב החלו למכור מוצרים מוקטנים תמורת 10$ בלבד, כאשר הבחירה שעמדה לרשותי הייתה ליפגלוס או פיגמנט. היות ואני בחורה משעממת וחובבת נייטרלים הלכתי על Tan, שבשילוב עם פיקס + עשוי להתגלות כחלומה הרטוב של כל בעלת עיניים כחולות. 


זו לא תהיה נסיעה לארה"ב בלי ביקור בספורה, וכשהייתי בלאס וגאס דאגתי לבקר בכל סניף שנקרה בדרכי. הפריט הראשון שמצא את מקומו בסלסלה שלי הוא השפתון הנוזלי המהולל של ספורה בגוון 13, Marvelous Mauve. נדמה שכל יוטיוברית/בלוגרית שמכבדת את עצמה מחזיקה אחד כזה באוסף, וכמובן שלא יכולתי להישאר מאחור ;)

מציאה נוספת שקטפתי בדרך לקופה היא סט מוקטנים של Bite Beauty, חברה שזכתה להמון ביקורות חיוביות ברשת וטרם יצא לי לדגום. יש לי חולשה רצינית למוצרי שפתיים בסטיק, והסווטצ'ים שעשיתי בחנות נראו מבטיחים. 
ועכשיו... מוכנות לחלק הבאמת מעניין של הרכישה?


אחת האטרקציות הגדולות בספורה היא היצע המארזים הרחב. הרשת מציעה דרך קבע מגוון רחב של מארזים בתחומים, מחירים וגדלים שונים, ולא אחת מדובר בדרך נפלאה להשיג שלל מוצרים איכותיים ונחשבים בעלות מופחתת. למרבה המזל, הצלחתי להניח את ידיי (או ליתר דיוק, כמעט לחטוף מידיה של אישה זרה) על Give Me Some Lip, סט השפתיים החדש והסופר מבוקש של ספורה. בעבור פחות מ-30 דולר קיבלתי שישה מוצרים שונים, ידועים ויוקרתיים, כאשר שניים מהם אף מגיעים בגודל מלא. לרוב הקאץ' במארזים כאלה הוא שחלק מהמוצרים לא מרגשים או שווים במיוחד, אבל במקרה הספציפי הזה אני מרגישה שדי זכיתי בלוטו. כל המוצרים קולעים לטעמי - לפחות בתיאוריה, מבחינת גוונים ופורמולה - ומאפשרים לי להתנסות בשישה ליינים שטרם יצא לי לדגום. 

אז מה יש בסט? שפתון נוזלי של סמאשבוקס, מוצר חדש יחסית שזכה להמון שבחים ברשת (גודל מלא); ליפ באלם מוקטן של Fresh, חברה שאני משתוקקת לנסות כבר שנים; ג'וסי שייקר של לנקום, מוצר גימיקי שכנראה לא הייתי רוכשת בעצמי אבל אשמח לנסות (גודל מלא); שפתון סטיק מוקטן של נארס; שפתון נוזלי מוקטן מסדרת Melted של טו פייסד; שפתון מוקטן של קאט וון די, המוצר הראשון של החברה שייצא לי לנסות. אחלה דיל, הייתי אומרת...



אם עקבתן אחרי סדרת האמפטיז שלי, וודאי הבחנתן שאני משתדלת לסיים מוצרי בסיס ישנים ששכבו אצלי בשנים האחרונות. כשאת מכורת איפור בעלת אוסף מכובד - שלא לדבר על בלוגרית שמקבל מוצרים דרך קבע - קל מאוד למצוא את עצמך משתמשת בכל מוצר פעמים בודדות ואז משאירה אותו להעלות אבק לעשור הקרוב. כשזה קורה עם צלליות ומוצרי אבקה, ניחא - אבל מוצרים נוזליים/קרמיים נוטים להתקלקל די מהר וחבל. בדיוק מהסיבה הזו אני לא מרשה לעצמי להשתולל ברכישות של מייקאפים ומבחינתי - כל מייקאפ חדש צריך לבוא במקום מייקאפ שעוזב.

בגלל שהייתי כזו ילדה טובה וסיימתי לא מעט מוצרים בשנה האחרונה (ובכנות, אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שקניתי מייקאפ. אני פשוט עובדת על לסיים את הסטאש הקיים) החלטתי להתפנק במוצר שמשך את עיניי כבר תקופה ארוכה: Infallibe Pro-Matte של לוריאל - מייקאפ שזכה ללא מעט שבחים על עמידותו הגבוהה ותפקודו על עור שמן. הוא הגיע לארץ כבר לפני מספר חודשים בגרסה האירופאית, אך זו מתאפיינת בגוונים ורדרדים שלרוב פחות מחמיאים לעורי האדמומי מלכתחילה. החלטתי לנצל את הנסיעה הקרבה בשביל לרכוש גוון אמריקאי וצהבהב לתפארת, וסוף סוף לגלות האם יש אמת מאחורי ההייפ.

הסיפור של המייקאפ השני שרכשתי, Fit Me Matte + Poreless הרבה פחות מחושב ומנומק: ראיתי אותו, התלהבתי לגלות שיש במלאי גוון מאוד בהיר וקניתי. הביקורות עליו טובות למדי ועל הנייר הוא נשמע כמו משהו שיתאים לי בדיוק. את הקונסילרים בסדרה אני מחבבת מאוד, והחלטתי לרכוש שניים נוספים - גיבוי לגוון 15 FAIR שכבר יש לי וכן לנסות את 10 LIGHT שמעט יותר כהה ולפיכך אמור להסוות היטב כהויות.



יש לי חולשה למוצרי שפתיים ואני מניחה שכבר הבנתן את זה... הפעם בחרתי בארבעה מוצרים בהם אני חושקת כבר זמן רב (וכולם פחות או יותר באותה קטגוריית צבע, כמה מפתיע). הראשון הוא ה-Lip Elixir של מייבלין בגוון Caramel Infused, מוצר שמשלב בין ברק של גלוס, רכות של באלם ופיגמנט של שפתון. אני מתה לנסות אותו כבר, והוא מסתמן כמוצר מושלם לזרוק בתיק ליום יום. המוצר השני הוא הצ'אבי סטיק של רבלון ב-Sultry, גוון סתווי מושלם בו אני חושקת מהרגע שהושק. יש לי כבר שלושה גוונים מהסדרה המקורית ואני לא יכולה לחכות עד שאחלוק עמכן את רשמיי מגרסת המאט.

צמד אחרון חביב הם שפתוני המאט הנוזליים של NYX בגוונים Stockholm ו-Cannes. שטוקהולם תמיד חסר במלאי עקב הפופולריות הרבה שלו ברשת (בכל זאת, ניוד מושלם) וכשאיתרתי אותו ב-CVS לא הייתה מאושרת ממני. צירפתי אליו גם את Cannes שנראה כמו חום-ורוד נהדר, מהסוג שאני הכי אוהבת. אני מאוד סקרנית לגבי העמידות וההבדלים בין הפורמולה של NYX לזו של עפרה ואיל מקיאג', ותהיו בטוחות שאעדכן ברגע שאגבש רשמים.


לאורך כל הנסיעה תרתי אחר סניף של ULTA, נורדסטרום או כל מקום אחר שיכול למכור לי את פלטת הפרו המהוללת של לוראק. למרות שאני לא ממש צריכה צלליות נוספות (מעולם לא סיימתי צללית, אני חוששת, והאמת שזה נשמע כמו אתגר מעניין) החלטתי לפנק את עצמי במתנה - מתנת שחרור, אם תרצו - וסוף סוף לצרף לאוסף שלי את המהממת הזו. ביום האחרון לטיול כבר השלמתי עם זה שכנראה לא אחזור לישראל עם הפלטה המדוברת, והופ - נמצא סניף של אולטה! לזה אני קוראת קארמה ;)

אין לי מה להרחיב יותר מדי היות ואני מסרבת לגעת בה לפני שתעבור סשן צילומים מקיף, אבל מהתבוננות שטחית היא נראית פשוט מקסימה. אני מקווה מאוד שהפורמולה אכן תתגלה כחמאתית ונדירה כפי שנוהגים לתאר אותה, כי עבור למעלה מ-40$ יש לה הרבה מה להוכיח...


הכיף לא נגמר ברגע שעליתי על המטוס... בדרך חזרה עצרנו בלונדון ובזמן שהמתנו לטיסת ההמשך רכשתי מעט מגזינים כמיטב המסורת. החלק הכי נחמד במגזינים מחו"ל - מעבר להפקות המושקעות והמגוון הרחב - הוא ההפתעות שלא פעם מצורפות לגיליון עצמו. מגזין Elle הגיע עם הגרסה הנוזלית של Hoola, הברונזר המפורסם של בנפיט, בגודל מוקטן. ב-Marie Claire קיבלתי, לצד פרצופה המעט מבוהל של בריטני, לק של Ciate בגוון Prima Ballerina. במבט ראשון הוא נראה כמו Greige (אפור/בז') מושלם, ה-צבע לעונות הקרות.

ובכן, נראה לי שזה הכל לבינתיים! יש לי הרבה עבודה לעשות - כלומר, הרבה מוצרים לסקור - אבל אני מבטיחה להגיע לכולם, לאט לאט. אם יש משהו שמעניין אתכן במיוחד והייתן רוצות לראות בהקדם, אתן יותר ממוזמנות לכתוב לי בתגובות :)

תודה שקראתן, יום מקסים!

12 תגובות

  1. תתחדשי בייבי! אני חייבת לצלם את הרכישות שלי, עולב עולבי שמיים

    השבמחק
  2. ברור שלראות סווצים ותמונות של כללללללל השפתונים ...אוי הקנאה

    השבמחק
    תשובות
    1. למה אין לי חמישה זוגות שפתיים, למה?

      מחק
  3. אני אוהבת פוסטי הול) מכורה לקניות(
    ובקשה לי אליך-ברגע שתמצאי מחדד לעיפרון של נארס בבקשה תשתפי מאיפה רכשת כי הוא גדול לכל מחדד שברשותי

    השבמחק
  4. תתחדשי על כל הרכישות השוות! הסט מוקטנים הזה מושלם! ♥

    השבמחק
  5. איך תמיד הפוסטים האלה עושים לי חלושס. מהמם!

    השבמחק
  6. מחכה לראות את המראות שתעשי עם הלוראק!

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.