Legally Blonde

27.2.20


אחד הדברים הנחמדים בלנהל בלוג הוא שאפשר לעקוב בצורה מסודרת אחרי השלבים השונים שעוברים בחיים ולהתבונן בהשתאות "איך שהזמן רץ" (קלישאתיות 101, מישהו?). הבלוג נפתח כשהייתי בטירונות בצבא, וכמעט שש שנים לאחר מכן הוא עדיין מלווה אותי בשעה שאני מסיימת תואר במשפטים ועומדת רגע לפני תחילת ההתמחות.

הפוסט הזה לא דרמטי או חשוב במיוחד, אלא בעיקר נועד לעדכן אתכן - ואיכשהו גם לשמש הזדמנות לרפלקציה קצרה. אני חושבת שהשנה האחרונה הייתה השנה המאתגרת ביותר מבחינתי בכל הנוגע ליצירת תוכן חדש, גם בבלוג וגם במדיות הנוספות שלי (פייסבוק ואינסטגרם). מצד אחד היו לי המון רעיונות, ומצד שני הייתי עמוסה בטירוף והתקשיתי לעמוד בלו"ז קפדני של פרסומי פוסטים ודרישות מיח"צ. זה חידד אצלי תובנה שהייתה קיימת מתחילת דרכי כבלוגרית: התוכן שלי טוב כל עוד אני נהנית מליצור אותו, וברגע שזה הופך לנטל או מעמסה - עדיף להוריד את הרגל מהגז. כמו חומוס, יש לעשות באהבה או לא לעשות בכלל... מכאן, אגב, נובעת גם ההתעקשות שלי לשמור על הבלוג כתחביב באופן מוצהר, ולא לעשות שיתופי פעולה בתשלום. אני יודעת שזה חוטא למגמה הקיימת של בלוגריות שמתפרנסות מהתוכן שלהן, גם אם במשרה חלקית (ו-kudos לכל מי שעושה את זה, הכי מגיע לכן!) - אבל מבחינתי זה קריטי כדי לשמר שליטה על מינון וסוג התוכן שעולה. כשאני כותבת על מוצרים שלא מעניינים אותי כל כך רק בגלל שהיח"צ דורש, זה לא כיף לי - ואם אני לא נהנית, אז מה השגתי כאן בעצם? למרבה השמחה, ככל שאני מתבגרת אני הולכת ומבינה שלצד ההתלהבות הטבעית מ"חינמים", בסוף את מה שבאמת מעניין אותי אני יכולה לרכוש בעצמי, כך שגם אם זה משליך על מערכת היחסים שלי עם מותגים שונים - זה בסדר גמור.  

אסכם ואומר שברור לי שהשנה הקרובה תהיה עמוסה וקשה מאוד, אבל דווקא בגלל זה אני מקווה שאשכיל לנצל את שעות הפנאי שלי (מעטות ככל שיהיו) לדברים שעושים לי טוב ושמח, ובכלל זאת לכתוב כאן :-) התדירות אולי תשתנה, ואולי יהיו קצת פחות תמונות (בכל זאת, קשה לצלם באור טבעי כשעובדים כל יום 10+ שעות), אבל התוכן עדיין יהיה 100% אני. אגב, קיבלתי לא מעט שאלות באינסטגרם לגבי התואר והמסלול המקצועי שבחרתי, כך שאם תרצו שאעלה לכאן גם תכנים כאלה (החל מטיפים ללמידה למבחנים וכלה ב"מה בתיק שלי למשרד") - אתן מוזמנות לכתוב לי בתגובות.

אם מעניין אתכן להישאר מעודכנות בשטויות שלי (ובהגרלות!) אל תשכחו לעקוב אחריי באינסטגרם - thealist.blog@.

נתראה בפוסטים הבאים ;)


הוסף רשומת תגובה

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.