Shopping IL 2019

4.11.19


אם במשחקי הכס אומרים Winter is coming, אז לקראת נובמבר פקידי הבנק נכנסים לכוננות ספיגה...

כבר בפוסט ה-Shopping IL של שנה שעברה שטחתי בפניכן את משנתי - ככל שאני הולכת ומתבגרת ככה הריגוש שאני מקבלת משופינג רק מעצם היותו שופינג פוחת, ואני מבינה שאת הכסף שאני מרוויחה בעמל רב אני מעדיפה להוציא בחוכמה ומתוך מחשבה. עברו הימים שבהם אני קונה דברים רק בגלל שהם במחיר יחסית משתלם. עם זאת, אני בהחלט מאמינה שעם מספיק שליטה עצמית אפשר לעשות שימוש בוגר וחכם במבצעים הרבים של חודש נובמבר, ולנצל אותם כדי להוציא לפועל רכישות שתכננתן לעשות בלאו הכי. משפט המפתח הוא - אני מנצלת את המבצעים, ולא להיפך!

אז אחרי שלקחנו נשימה עמוקה והבנו שקניות לא ימלאו לנו את החלל בנשמה (בשביל זה יש פחמימות, כמובן) - הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על חגיגות ה-Shopping IL לשנת 2019:

השופינג IL הינו חג הקניות הישראלי ברשת ביוזמת Google - המקבילה הישראלית לאירועי הבלאק פריידי/סייבר מאנדיי המהוללים. במשך 48 שעות (7-6 בנובמבר) המון אתרים ישראלים יציעו מבצעים שווים במיוחד. את המותגים הרבים שמשתתפים באירוע ניתן לראות באתר הרשמי https://www.shoppingil.co.il, בחלוקה נוחה לקטגוריות כמו אופנת נשים, חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, ספורט וכו', כך שתוכלו לאתר בקלות את מה שמעניין אתכן מתוך למעלה מ-1,000 מותגים. 

בין המותגים והאתרים שמשתתפים באירועי Shopping IL ניתן למנות את הודיס, אלדו, סופר פארם, בובי בראון, אסנס, אסתי לאודר, קרליין, סבון, איל מקיאג', קיקו, יאנה פרוביז, ספרינג, סבוקלם, עפרה, קטריס, גילטי, קליניק, לבידו, אפריל, איב רושה, אמיקה, מאק, ג'ייד, יולטה, סוהו, אינסטבלוק, לופה, סטימצקי, K.S.P, שני יעקבי, פנדורה, מגנוליה, הגר סתת, שלומית אופיר, WeShoes, קרולינה למקה, טופטן, Kanken ועוד רבים וטובים. על חלק גדול מהמותגים הללו המלצתי לא פעם (לחיצה על שמותיהם תביא אתכן לאזכורים הרלוונטיים בבלוג), והם משמשים אותי ואת משפחתי דרך קבע.

נאמר כבר בעבר שאין טוב ממראה עיניים, ולשם המחשה קיבלתי ארגז גדוש כל טוב במותגים המשתתפים במבצע:


משקפיים של קרולינה למקה (חצי מהמשפחה שלי מסתובבת עם משקפי ראייה שלהם, חתיכים!), סריג מטרמינל X (אתר נהדר עם משלוחים מהירים בטירוף), שמן שקדים מפנק של ל'אוקסיטן, ספר של סטימצקי, פלטת היילייטרים של ג'ייד (בקרוב בהגרלה...), טבעת של פנדורה, בשמים של פאקו רבאן, גלוס של קטריס, מוצרי הסרת איפור של קיקו, שרשרת של מגנוליה, תיק ספורט של הודיס (רוב בגדי הספורט שלי משם), מוצרי טיפוח של Payot ו-Juvena, קפסולות קפה של עלית (חלופה נגישה ולא רעה בכלל לנספרסו), נעלי בית חמודות של דלתא ומטען נייד בצורת יצור פרוותי שמפאת גילי המתקדם (24) אני לא בטוחה מה הוא אמור להיות... וכאמור, מדובר רק בטעימה קטנה משפע המותגים שמשתתפים בחגיגות ה-Shopping IL לשנת 2019. 


רוב המבצעים באתרים המשתתפים ב-Shopping IL טרם נחשפו, אבל זכיתי לקבל הצצה מוקדמת למבצעים שיוצעו בגילטי במסגרת החגיגה. אספתי עבורכן את השווים ביותר:

- 25% הנחה על מוצרי פלורמר [להמלצות לחצו כאן]
- 25% הנחה על מוצרי עפרה (למעט סטים של שפתונים) ו-30% הנחה על מוצרים נבחרים [להמלצות לחצו כאן]
- השקת פלטת ה-Soul של עפרה במחיר מיוחד של 280 ש"ח במקום 350 ש"ח (מוגרלת עכשיו אצלי באינסטגרם!)
- 30% הנחה על מוצרי The Balm שלאחרונה נכנסו לאתר
- 25% הנחה על מוצרי RCK [להמלצות לחצו כאן]
- 20% הנחה על מוצרי יאנה פרוביז + תיק איפור במתנה ברכישה מעל 350 ש"ח ממוצרי המותג [להמלצות לחצו כאן]
- 30% הנחה על מוצרי מייבלין [להמלצות לחצו כאן]
- 25% הנחה על מוצרי קטריס
- 20% הנחה על מוצרי אנה לוטן [להמלצות לחצו כאן]
- 30% הנחה על מוצרי לוריאל [למלצות לחצו כאן]
- 25% הנחה על מוצרי אמיקה, ו-30% הנחה על מוצרים נבחרים [להמלצות לחצו כאן]
- 30% הנחה על מוצרי Essie [להמלצות לחצו כאן]
- 30% הנחה על מוצרי Mikaella (כולל השת"פ עם תום בר אמר) [להמלצות לחצו כאן]
- 20% הנחה על מוצרי ביוטי בלנדר (למעט מארזים)
- 25% הנחה על מוצרי ספרינג [להמלצות לחצו כאן]

כמו כן, כל רכישה באתר מעל 180 ש"ח תזכה אתכן במתנה לבחירתכן, ורכישה מעל 290 - בשתי מתנות. 

אני מאחלת לכן רכישות חכמות ומהנות במסגרת שגעת נובמבר!


*גילוי נאות: קופסת Shopping IL התקבלה במתנה מגוגל. רכישה דרך הקישורים בפוסט עשויה לזכות אותי בעמלה.

הוסף רשומת תגובה

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.