Killing Me Softly | Kilian

2.11.19


קיליאן הוא שם דבר בקרב חובבת בשמי הנישה - מותג יוקרתי ואקסקלוסיבי שרבות וטובות נשבעות בו. עם זאת, בהיותי נובית בישום מוצהרת, היכרותי עם המותג ומורשתו החלה בעקבות הגעתו המרגשת לארצנו הקטנטנה, או יותר נכון, לשער הכניסה/יציאה מארצנו הקטנטנה - הדיוטי פרי. 

אם השם "קיליאן" נשמע כמו גיבור חתיך של רומן רומנטי, זה לא במקרה - מייסד המותג הוא לא אחר מאשר קיליאן הנסי, נצר לשושלת צרפתית מפוארת של יצרני משקאות חריפים. כמי שגדל בבית עם מרתפי אלכוהול, לא מפתיע שקיליאן יצר ממלכת בישום בעלת ניחוחות עשירים, עמוקים וייחודיים. לצד הלוק המודרני והגישה הנישתית, הבשמים של קיליאן מנסים לשמור על תו התקן האיכותי של בשמי היוקרה הצרפתיים "מפעם", עם אקורדים הנותרים על העור לאורך זמן ושימוש בחומרי גלם איכותיים ונדירים. 

כל זה נשמע טוב ויפה, אבל בואו נדבר דוגרי. לפני כמה חודשים התפרסמה בכתב העת האמריקני Harper's Bazaar כתבה שכותרתה "כל העולם חושב שריהאנה מריחה כמו גן עדן". מסתבר שמפורסמים רבים היללו לאורך השנים את ניחוחה המשכר של ריהאנה, ביניהם קארדי בי, ניק ג'ונאס, ג'ניפר לורנס, ניקי טוטוריאלס - ואף הגדיל לעשות Lil Nas X כשהשיב "ריהאנה" לשאלה מהו הריח האהוב עליו... מסתבר שעל אף שלריהאנה יש מספר בשמים משלה, הניחוח האייקוני והמהולל שלה הוא לא אחר מאשר בושם של קיליאן בשם "Love, Don't Be Shy".

צילום: שחר ארביב

ובכן, מה שטוב לבאד גירל רירי בוודאי טוב גם עבור פשוטות עם שכמונו... כאמור, בשמי הנישה של קיליאן הגיעו לאחרונה לדיוטי פרי, ולצד הבושם המיתולוגי של ריהאנה ישנם ניחוחות רבים ומסקרנים ששווה לנסות. בהשקה החגיגית קיבלנו להתנסות את אחד מהבשמים היותר מוכרים של המותג - Good Girl Gone Bad* (וכן, זהו גם שמו של האלבום השלישי של ריהאנה. צירוף מקרים? I think not).

ההשראה לבושם הגיעה מהאייקון ההוליוודי מיי ווסט, וציטוטה "כשאני טובה אני טובה מאוד, אבל כשאני רעה - אני טובה יותר". זהו בושם שמשחק על קו התפר בין תמים לחושני, בין טוב לרע. הבקבוק שלו מגיע בגוון לבן מלאכי וצחור, אבל הניחוח הצפון בתוכו רחוק מלהיות תמים וילדותי. בין תווי המפתח ניתן למנות יסמין, טובורז, נרקיס, פריחת תפוז ואוסמנתוס. הדבר שהכי בולט לי בו הוא הפריחה הלבנה - לא בדיוק הטעם האישי שלי, אבל משהו במרקחת הספיציפית הזו עובר נעים ומתוחכם.

צילום: שחר ארביב

ניחוח נוסף שריחרחתי בהשקה ומצא חן בעיניי אפילו יותר הוא Moonlight in Heaven, בושם כחול (כמובן, אתן יודעות שאני פריקית של בשמים כחולים) עם ניחוח הדרי ופרשי יחסית. לא מדובר כאן בפרשיות סטייל לייט בלו של דולצ'ה וגבאנה, אלא בגרסה הבוגרת והמורכבת יותר של המושג פרשיות - הוא מריח קצת טרופי ועמוק וישתלב נהדר עם מזג האוויר הלח והמזרח תיכוני שלנו.

מחירו של הבושם 189 דולר ל-50 מ"ל (ניתן לרכוש את הבושם עם קלאץ' תואם עבור 225 דולר).

צילום: שחר ארביב


*גילוי נאות: הוזמנתי להשקת קיליאן מטעם דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. הבושם התקבל לסקירה.

2 תגובות

  1. אחד המותגים היותר משובחים והמסקרנים שיש!
    שמתי עליו עין כבר מזמן, אבל עוד לא יצא לי לנסות אף אחד מהניחוחות וכיף לשמוע שהם הפכו זמינים עכשיו בדיוטי.
    המחיר "נושך" אבל נראה לי ששווה להשקיע לפחות בבקבוק אחד שלו כי זה חוויה שלמה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש משמח! הלוואי שעוד מותגים מעניינים כאלה יגיעו לדיוטי, כיף שאפשר להתנסות בלייב

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.