I ♥ November

8.12.19


אלוהה! אני חוזרת אליכן מחופשה בפלורידה עם ג'ט לג מפנק ומועדפים שלמעשה מלווים אותי כבר מאוקטובר (כי ניהול זמן זה overrated)...


אחת הרכישות הכי טובות שלי בשנה האחרונה היא ללא ספק מעגל הריסים של מאק, שהפך לשלב חובה בשגרת האיפור היומיומית שלי. בעבר ניהלתי מערכת יחסים לא מחייבת עם מעגלי ריסים - היו שבועות שלמים שלא הייתי חושבת עליהם, ולפעמים לפני יציאות בערב הייתי נזכרת בהם, שולפת אותם מהמגירה ונותנת לריסים הרמה קטנה לפני המסקרה. התוצאה תמיד הייתה נחמדה יותר עם, אבל לא מספיק כדי להיצרב במוחי כ"מאסט". אבל הכל השתנה כשאומת האש תקפה כשהמעגל המיתולוגי שלי מטוויזרמן נשבר (דווקא בתקופה שיחסית הקפדתי בה על עיגול ריסים!), מה שהוביל אותי לצאת למסע מרגש בעקבות מעגל חדש. קיבלתי מכן המלצות רבות למעגלים שונים ומשונים, אבל בסוף הלכתי על המוכר והבטוח ורכשתי את המעגל הקלאסי והמהולל של מאק [לינק לרכישה], שמגיע בשחור-מאק שיקי ומגניב. נכון, הוא לא זול - אבל כבר לפני שנים למדתי שאסור להתקמצן כשזה נוגע למעגל ריסים (אלא אם, כמובן, אתן בסדר עם האפשרות של קיצוץ הריסים שלכן).

לא קל לי למצוא מעגלי ריסים שמתאימים לעין השקועה שלי ומצליחים לתפוס את הריסים מבלי לצבוט את העור, אבל המעגל של מאק עושה עבודה יפה ונותן לי עיגול משמעותי שמחזיק מעמד שעות ארוכות. אני אפילו משתמשת בו על ריסים נקיים ממסקרה בימים שאין לי כוח להתאפר, והעיגול מחזיק מעמד כמעט כל היום מבלי ליפול. מתחת למסקרה התוצאה מרשימה אפילו יותר, ובחודשים האחרונים אני מקבלת מחמאות מטורפות על הריסים שלי למרות שאני משתמשת במסקרה פשוטה שמלווה אותי כבר שנים (און אנד אוף, אבל בעיקר און...).

וזה מביא אותנו למוצר המומלץ הבא - מסקרת Lash Princess של אסנס [לינק לרכישה], שאיכשהו למרות מחירה הפעוט (16 ש"ח) מצליחה לשמור על מעמדה כאחת המסקרות המרשימות והאהובות עליי. היא כל כך נוחה לשימוש, נותנת תוצאות מדהימות ובובתיות (במובן הטוב של המילה) ולא נמרחת או מתפוררת בכלל, גם בימי עבודה של 16 שעות. אני משלבת אותה מדי יום עם מעגל הריסים של מאק ואין מבסוטה ממני. מומלצת בחום!


עוד מוצר איפור נפלא במחיר נגיש הוא עפרון השפתיים של NYX, שצירפתי לעגלה שלי באסוס בגחמה רגעית והפך להתמכרות של ממש. בחודשים האחרונים התאהבתי מחדש בעפרונות שפתיים (צריכה לכתוב פוסט על הפייבוריטים שלי בתחום!) והחבר הקטן הזה הפך לפרטנר היומיומי שלי. הגוון Soft Spoken [לינק לרכישה] פשוט נהדר והולך נפלא עם רוב השפתונים באוסף שלי.


יש לו גוון חום ורדרד משובח, כזה שאפשר למלא איתו את כל השפתיים וללכת איתו בפני עצמו - אבל גם נותן בוסט נהדר לשפתונים אחרים "בתחום". המרקם שלו נוח מאוד, לא שעוותי מדי ולא רך מדי. כדי שתבינו עד כמה אני אוהבת אותו, אספר לכן שסיימתי יותר משליש ממנו (אם לא יותר...). 

צילום: צביה בן שבת

לפני שלושה חודשים עשיתי לראשונה לק ג'ל, וכל מה שיש לי לומר הוא - למה חיכיתי עד עכשיו?! כבר שנים שאני נאבקת בהרגל המגונה של כסיסת ציפורניים ללא הועיל, ובכל פעם שאני מצליחה לגדל ציפורניים חינניות, ברגע שהלק מתחיל להתקלף אני מסתערת עליהן ומחריבה מאמץ של שבועות. רוב החברות שלי עושות ג'ל, אבל איכשהו זה תמיד היה נראה לי כמו פינוק מיותר - למה לשלם 100~ ש"ח על משהו שאני יכולה לעשות לבד, עם לק נהדר של אסנס ב-6 ש"ח? בנוסף, פחדתי מהשיוף ומהמחשבה שאולי משהו בפרוצדורה יכאב לי (תינוקת מגודלת, אין מה לעשות). נקודת המפנה חלה ביוני האחרון, כשחברה שלי הופיעה לחתונה עם לק היסטרי בדוגמה גיאומטרית - מסוג הדברים שבחיים לא היו מחזיקים יותר משבוע עם לק רגיל. זה כל כך מצא חן בעיניי שהתחלתי לנבור בפינטרסט ולמצוא כל נייל ארט גיאומטרי שקיים, וגם לעשות סטוקינג באינסטגרם לבחורה המוכשרת שעשתה לה את הג'ל - וככה, אחרי תקופה ארוכה של היסוס, הלכתי על זה. מהטיפול הראשון הבנתי שזהו, אני מכורה. התהליך לא כואב בכלל (רק בכיס...) והציפורניים מרגישות חזקות מאי פעם ונראות מדהים (הג'ל לא מתקלף לי בכלל, וכרגע השיא שלי בין טיפולים עומד על חמישה וחצי שבועות). לראשונה בחיי יש לי ציפורניים ארוכות ונשיות (למרות שאני תמיד מקצרת אותן בכל טיפול, כי אחרת קשה לי להקליד...) ואני ממש שמחה שהחלטתי ללכת על זה. נכון, זה לא זול - אבל עוזר לי להימנע מכסיסה, גורם לי להרגיש מטופחת ושמחה ונראה מעולה. אגב, אני תמיד שמחה לקבל רעיונות לעיצובים חדשים ומגניבים באינסטגרם!



בחודשיים האחרונים אני משתמשת במוצרי טיפוח הגוף של Liv.Unique* שנשלחו אליי לסקירה, ומרוצה מאוד! מדובר במותג טיפוח חדש בדיוטי פרי לאנטי אייג'ינג טבעי המבוסס על סופר-פודס (מזונות על) וויטמינים פעילים לספיגה גבוהה בעור. על אף השם הלועזי, ליב.יוניק הוא מותג ישראלי, פרי יוזמתה של של שני בר-עוז, שנולדה עם רגישות יוצאת דופן שאילצה אותה ללמוד לקרוא רשימות רכיבים ולסנן את מה שנכנס לגוף שלה. הסיפור האישי שלה לצד הרצון ליצור אלטרנטיבה בריאה ונקייה מסיליקונים וכימיקלים הובילו אותה לפתח את הפורמולות הייחודיות של המותג, המבוססות על חומרים אורגניים וטבעיים בלבד עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים.

מבין המוצרים שקיבלתי לסקירה, החביב עליי ביותר הוא ללא ספק פילינג הקפה הממריץ*, שלצד קפה, פתיתי יהלומים ושמן מקדמיה מכיל גם מלח ובוץ מים המלח - לניקוי עמוק, חידוש והחלקת העור ומלחמה בצלוליט ובסימני מתיחה. לפילינג יש ריח חזק ומשכר של קפה (מומלץ לחובבות הז'אנר!) והחלק האהוב עליי בו הוא שמדובר בפילינג אמיתי ו"גס", כזה שבאמת עושה את העובדה ולא מתמוסס במים מיד. הוא מעולה בהחלקת והמרצת העור, ואני אוהבת להתפנק בו אחרי אימונים או בסופו של יום לימודים ארוך. 39.90 דולר ל-350 מ"ל.

הופתעתי לטובה מקרם הגוף מולטי-ויטמין*, שברחרוח הראשון היה נדמה לי משעמם וכמעט רפואי (יש לו ריח מאוד נייטרלי, כמו של משחה), אבל מהמריחה הראשונה התגלה כקרם גוף מצוין שהופך את העור לחלק בטירוף. הקרם מכיל תאי גזע, דמוי אסטרוגן ממקור צמחי ומסנני קרינה. יש לו מרקם נעים שנספג בקלות, וגם בימים חמים ולחים נחמד להשתמש בו (בניגוד לקרמים סופר עשירים וכבדים שמרגישים שמנוניים על העור). 28 דולר ל-125 מ"ל.

הכי פחות התחברתי לויטמין E* של המותג, פורמולה של 100% ויטמין E שנועדה להזין ולשקם את העור באמצעות שימוש ישיר על צלקות, סימני מתיחה ואזורים יבשים במיוחד. יש למוצר מרקם סמיך ודביק שלא אהבתי, וגם כשניסיתי לערבב אותו עם קרם הלחות של המותג (כפי שמומלץ) התקשתי לפזר אותו באחידות על העור. חווית השימוש הלא נוחה גרמה לי לזנוח אותו מהר יחסית, כך שקשה לי להעיד על סגולותיו בתחום שיקום הצלקות וסימני המתיחה. אם זה מוצר שמעניין אתכן, דעו שהוא נמכר בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ומחירו 64 דולר ל-60 מ"ל.

כל מוצרי ליב.יוניק נטולי סיליקונים, עשויים מחומרים טבעיים וטבעוניים (לא מכילים מוצרים מהחי ולא מנוסים על בעלי חיים). המותג דוגל במודעות סביבתית ועושה שימוש בחומרים ירוקים וניתנים למחזור שאינם פוגעים בכדור הארץ.


לא יודעת למה לקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב על המגנזיום שלי, בהתחשב בעובדה שזה אחד המוצרים שאני מזמינה הכי הרבה מאייהרב [לינק לרכישה] ומלווה אותי כבר יותר משלוש שנים... התחלתי לקחת מגנזיום כדי להיפטר מהתופעה המעצבנת של התכווצויות שרירים ברגליים בזמן השינה (מי שסובלת מזה יודעת שזה נורא!) אבל הסיבה שהתמדתי לאורך השנים האחרונות היא דווקא בגלל האימונים שלי. בימים שאני מתאמנת אני לוקחת שני כדורים לפני השינה ואני מרגישה שזה עוזר לי משמעותית עם ההתאוששות - השרירים תפוסים פחות ואני לא משותקת לגמרי אחרי אימון אינטנסיבי ;)

המגנזיום הספציפי הזה טבעוני, נטול גלוטן ומגיע בתצורה שנספגת מהר יחסית. אני לא רופאה, אבל ממידע שאספתי למדתי שלצד היתרונות של המגנזיום בהרגעת התכווצויות שרירים, מדובר במינרל חשוב לתפקוד היומיומי שמשפיע על היכולות הקוגנטיביות, צפיפות העצם, מסייע לפעילות הלב, מערכת החיסון וויסות רמת הסוכר בדם. בגלל שיש לי תזונה בעייתית של ילד בן שלוש, אני לא מקבלת מספיק מגנזיום מהאוכל שלי - אבל גם אנשים שאוכלים בריא יחסית עשויים לסבול מחוסר במגנזיום, ויש לכך כל מיני תופעות לוואי לא נעימות כמו התכווצויות השרירים שהזכרתי, עייפות, החמרה של מיגרנות ואפילו הפרעות קצב.

נקודה שחשוב לי לציין היא שכדורי המגנזיום של Doctor's Best גדולים יחסית (אבל אין בעיה לבלוע אותם עם מים, מבטיחה). אם אתן יודעות שיש לכן קושי בבליעת כדורים, ייתכן שתעדיפו לנסות מוצר אחר. 

עד כאן להפעם! אל תפספסו את ההגרלה החדשה באינסטגרם - אחת מכן תזכה בפלטה מהממת של TheBalm :)


*גילוי נאות: מוצרי ליב.יוניק התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

2 תגובות

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.