Tried and tested beauty hacks

23.10.19

צילום: Dids

לעיתים קרובות אני נתקלת בסרטונים או כתבות שמבטיחים לחלוק טיפים וטריקים משני חיים בתחום הביוטי, אבל לרוב מתאכזבת לגלות שמדובר בעצות גנריות יחסית כמו "שימי פריימר כדי לשפר את עמידות הצלליות" או "תמיד הסירי איפור לפני השינה"... מכיוון שכתיבת רשימות היא אחת מהנאות החיים מבחינתי (איפשהו בין פיצה לבינג' פרוע בנטפליקס), החלטתי להרים את הכפפה ולרכז לכן את מיטב הטריקים והטיפים (האמיתיים!) שעשו הבדל של ממש בשגרת האיפור שלי.

1. מתקשות להתמודד עם שפתונים נוזליים עמידים? בשנה האחרונה השפתיים שלי נעשו יבשות בצורה מחרידה, ונאלצתי לנטוש את השפתונים הנוזליים האהובים שלי מכיוון שלא יכולתי לשאת את התחושה שלהם על השפתיים. לשמחתי, בחודשים האחרונים עליתי על טריק משנה חיים - להניח שכבה של הליפ קונדישינר של מאק ולמרוח מעליו כמות קטנה של השפתון. אפשר לטשטש עם האצבע ו-וואלה! מקבלים שפתון שמצד אחד נוח יותר משפתון נוזלי רגיל ומצד שני עמיד יותר משפתון לחותי (והכי חשוב, לא צריך להיפרד מהגוונים האהובים עליכן). אני מאמינה שאפשר לעשות זאת גם עם באלמים אחרים, אבל הליפ קונדישינר של מאק מוצלח במיוחד למטרה הזו, מכיוון שהוא לא שמנוני מדי ונספג בשפתיים בצורה טובה שלא גורמת לשפתון לנדוד או להתפרק.

2. השמפו היבש משאיר לכן אבקה לבנה בשיער שמסרבת להיעלם? הטריק הקבוע שלי עם שמפואים יבשים "הארד קור" שלא ממש נעלמים בקלות מהשיער (במיוחד אם יש לכן שיער כהה) הוא להניח אותם (ואפשר גם בנדיבות) לפני השינה, ולא דקה לפני שיוצאים מהבית. זה אומנם דורש תכנון מראש, אבל כשתקומו בבוקר האבקה הלבנה כבר לא תהיה שם, והשיער יהיה שמנוני פחות ומוכן ליום חדש.

3. הכהויות מתחת לעיניים לא נעלמות ויהי מה? טשטוש "נמוך" של צללית מאט חומה בקו הריסים התחתון יעזור לכן להוציא את הצד החיובי מעיגולים שחורים, ולהפוך את המראה הסהרורי לצרפתי ומצועף.

4. רוצות להדגיש את העיניים אבל האייליינר אף פעם לא יוצא לכן מדויק או שווה? My go to look כולל תיחום של קו הריסים העליון עם עפרון כהה (בד"כ Coffee של מאק) וטשטוש צמוד שלו עם מברשת עפרון (של יאנה היא האהובה עליי למטרה הזו). לחלופין, אפשר לקחת צללית שחורה (חשוב שתהיה פיגמנטית, כמו זו של מייקאפ גיק) ולהניח אותה בצמוד לקו הריסים עם מברשת זוויתית דקיקה.  

5. נוטות להגזים עם הברונזר/סומק? אחד הדברים ששדרגו לי משמעותית את רמת האיפור היה לעבור בסוף האיפור עם הביוטי בלנדר (או כל ספוגית אחרת שבה אתן משתמשות) על הלחיים כדי לטשטש את הגבולות של הברונזר והסומק. התוצאה שמתקבלת ככה הרבה יותר טבעית ומחמיאה, ואני אישית תמיד עושה את זה גם עם היילייטרים - זה עושה פלאים לטקסטורה שלהם על העור.

6. בעלות שיער חלק אך חסר צורה? טריק מהמם שלמדתי מהספרית שלי הוא להסתרק ולשים שמן שיער על השיער כשהוא עדיין רטוב, ואז לעזוב אותו לנפשו. התוצאה - השיער מתייבש בגלים וב"קווצות", מה שנותן לו טקסטורה מגניבה.

7. לא מסתדרות עם ניקוי ספוגית האיפור? הדבר ששינה את חיי בגזרה הזו היה סבון מוצק. הצורה שלו מאפשרת לשפשף עליו את הספוגית לניקוי פשוט וזריז, וככה אני יכולה בכל בוקר להחזיר את הספוגית שלי למצב מצוחצח בחצי דקה. גיליתי שהסבונים שעובדים לי הכי טוב הם הסבונים המוצקים של נקה 7 שמגיעים ברביעיות. מעבר לניחוח המהמם (אין על הקמומיל!), המרקם שלהם חלק ועדין ככה שהם לא "קורעים" את הספוג (בניגוד לסבונים מחוספסים/קשים כמו הסינטבון).

8. יש לכן Hooded eyes שהופכות את מלאכת ציור האייליינר לקשה במיוחד? הדרך הקלה ביותר ליהנות מהאפקט החתולי מבלי לסגור את העין הוא לצייר את האייליינר רק בשליש החיצוני. נסו בעצמכן ותיווכחו שהתוצאה הרבה יותר קלילה ונשית (וסלחנית לעקומות). 

9. יש לכן באוסף צלליות עדינות שאתן אוהבות אבל מתקשות להוציא מהן את המירב? נסו להניח מתחתן צללית קרם בגוון עמוק יותר. כך, למשל, התאהבתי מחדש ב-All That Glitters ו-Naked Lunch של מאק, שהנחתי מעל לפיינטפוט Groundwork. השילוב בין הצללית השימרית הוורדרדה וצללית הקרם החומה יצר מראה רומנטי ונשי במינימום מאמץ.

10. רוצות לתת לאיפור טאץ' סמוק, טבעי ורענן? הניחו את הסומק גם על גשר האף, לתוצאה יפיפייה ומתוקה מאוד.

אשמח לשמוע על הטיפים והטריקים המנצחים שלכן, ואם יצא לכן לנסות משהו מהרשימה - ספרו לי מה חשבתן!



*גילוי נאות: הקישורים בפוסט הינם רווחיים, ורכישה דרכם עשויה לזכות אותי בעמלה.

2 תגובות

  1. מתחברת לתשוקה לרשימות ולאכזבה החוזרת ונשנית מעוד אוסף טיפים בנאלי (למרות זאת אני אמשיך להכנס לכל רשימה שתיקרה בדרכי). ומאוד אהבתי את הרשימה שלך, במיוחד את 3 עם הלימונדה מלימונים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! גם אני תמיד נכנסת לכל הרשימות, גם אם ברור לי שהן יאכזבו... התמכרות

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.