March Beauty Routine

4.4.17


כל החודש היד שלי נשלחה שוב ושוב לאותם מוצרים, ויצרה לוק פחות או יותר קבוע: טבעי, שימרי, ורדרד - מראה איפור מושלם ליום עבודה או לימודים (או במקרה שלי, גם וגם...). אז רגע לפני שפסח מגיע ועמו פוסט פינוקים חגיגי, אתן מוזמנות לאתנחתא קצרצרה ואפקטיבית עם כמה מהמוצרים שהכי נחרשו אצלי החודש :-)



Base


מרץ ככל הנראה היה חודש החסד האחרון שלי מבחינת מזג האוויר, ודאגתי לנצל כל רגע ממנו. כבעלת עור מעורב-שמן שלעתים קרובות חווה OD מפודרה, יש לי מעין פנטזיה לא ממומשת על סקין חי וזוהר, dewy כמעט. חלום חיי (האיפורי, לפחות) הוא להשתמש ב-Face & Body של מאק מבלי להיראות כמו מחבת טיגון...

אבל שאיפות לחוד ומציאות לחוד, והכי רחוק שאני מגיעה בימים אלו הוא ה-Nearly Naked של רבלון, שמלווה אותי כבר מספר שנים בכל פעם שאני מעוניינת בעור פנים קצת פחות מאט מת ויותר קורן. כתבתי עליו כבר בעבר בבלוג ואם יש לכן עור רגיל עד מעורב הוא בהחלט שווה בדיקה.

על הקונסילר המצוין של מייבלין לא ארחיב הפעם (עשיתי את זה לפני שנייה בערך, כאן), אבל במקום זה אספר לכן על הביוטיבלנדר החדשה שלי... מי שמכירה אותי קצת כבר יודעת שאני חסידה גדולה של ספוגיות ה-HD של ביוטיקייר, ולכן הייתי מאוד סקפטית כשגילטי שלחו לי להתנסות את הביוטיבלנדר* המקורית והמדוברת. אין לי בעיה להשקיע עשרות שקלים במברשת איפור איכותית שתחזיק מעמד שנים, אבל בספוגית? בואו נדבר בכנות, אני לא באמת מספיקה או זוכרת לשטוף את הספוגיות שלי אחרי כל פעם ופעם שאני מתאפרת. המחשבה על כל הבקטריות שהספוג הקטנטן יכול לצבור במשך חודשים של שימוש די דוחה אותי, ולכן אני אוהבת את זה שביוטיקייר מאפשרים לי להחליף ספוגית אחת לחודש, פלוס מינוס, וככה לשמור על היגיינה מקסימלית.

ועדיין, חייבת להיות סיבה להייפ שמסביב לספוגית. ואחרי חודש שלם של התנסות, אני יכולה להגיד לכן סוף סוף את דעתי הכנה והמקיפה: מבחינת גימור, הביוטיבלנדר המקורית לוקחת ובגדול. היא מניחה את המייקאפ (והקונסילר) בצורה היפה והטבעית ביותר, גם אם אתן סובלות מקילופים או טקסטורה. בונוס נוסף, למי שכואבת את אובדן המייקאפ, הוא שהיא מבזבזת משמעותית פחות חומר מהספוגית של ביוטיקייר - עובדה שלקח לי לא מעט זמן להתרגל אליה... אולם, לא הכל מושלם. היא מוציאה ה-מ-ו-ן צבע ורוד בזמן שמנקים אותה (דבר שמעולם לא קרה לי עם ספוגיות אחרות) והחלק שמעצבן אותי יותר מכל - היא ממש קשה לניקוי, בהשוואה לספוגית של ביוטיקייר. מספיק ששכחתי את הספוגית לכמה שעות וכבר אי אפשר להוציא ממנה את הכתמים, לפחות לא בצורה מושלמת (ואל תגידו לי לקנות את הסבון הייעודי - הספוגית יקרה מספיק בפני עצמה!). נקודה נוספת שקצת מפריעה לי בזמן השימוש הוא מידת הלחות של הספוגית. אני מוצאת שהיא מתייבשת ממש מהר אחרי שאני מרטיבה אותה, ואני אישית אוהבת שהספוגית נשארת לחה לאורך ההנחה כדי לנטרל את המראה העשוי מדי שלרוב מתקבל עם הפודרה.

מסקנה? זו אכן ספוגית איכותית שנותנת עבודה (וגימור), אבל בשביל מי שבעייתית מבחינת שמירה על היגיינת הספוגית או סתם מתקמצנת (וזה לגיטימי!) - יכולה בהחלט להסתפק בספוגית של ביוטיקייר.

89 ש"ח (במקום 99) | לרכישה בגילטי


Cheeks


בד"כ אני נוטה לגוון במוצרי הלחיים שלי, אבל החודש I kept it simple - בין השאר בגלל שממש בא לי להגיע לפאן, לפחות של הסומק. הגוון הוורדרד והנהדר הזה הוא Well Dressed, הסומק הראשון שלי ממאק (עוד מהתקופה שחשבתי שלבהירות צריכות סומק ורוד ושחומות - כתום). הרבה מים עברו בירדן מאז שקניתי אותו, ובשנים האחרונות די החרמתי אותו לטובת סמקים פיצ'יים ונייטרליים יותר. לאחרונה חזרתי אליו ונשביתי מחדש בקסמן של הלחיים הוורדרדות והסמוקות. אם אני מכסה את הוורדרדות הטבעית של העור שלי, הן נותנות אפקט מאוד בריא ורענן.

את כל המתיקות הזו אני מאזנת עם הברונזר הכי כהה באוסף שלי - Solar Riche של מאק (מהדורה מוגבלת). הכתמתמות שבו מנטרלת את המראה התמים והפורצלני של Well Dressed ועכשיו כשמתחיל להתחמם אין לי ספק שאשתמש בו אפילו יותר (כבר אמרתי שאני מנסה להגיע לפאן של מוצרי האבקה הרבים שלי? One by one, they will go down). לקינוח אני מוסיפה קצת אבקת פיות בדמות Lightscapade של מאק, הידוע בכינויו "השימר המושלם ליומיום". לא גס, לא מנצנץ ולא מדגיש טקסטורה בלחיים. מומלץ בחום, במיוחד לבהירות.


Eyes


בגזרת העיניים הלוק שכיכב אצלי היה נייטרלי (מפתיע!) אבל לא פחות ממהמם - ולראייה, כמות המחמאות שקיבלתי... לא תמיד צריך להשקיע שעות בטשטושים ואייליינר ;) מעל הפריימר של מאק הנחתי את הפיינטפוט Groundwork כצללית בסיס וטשטשתי עם האצבע. מעליו הנחתי בטפיחות את הצללית All That Glitters של מאק, שעד שלב כתיבת הפוסט כבר הגיעה לפאן (קטנטן אבל פאן!). מאוד מרגש מבחינתי, כי מעולם לא סיימתי צללית אבן (או התקרבתי לכך). בזכות השילוב, אגב, הצללית נראית עשירה יותר וממש מאירה את כל אזור העפעף. אני מקנחת עם שתי שכבות מהמסקרה האהובה עליי בשנה האחרונה, Lash Princess של אסנס, וכמובן - עיפרון הגבות המושלם של מאק, Veluxe Brow Liner. כמה פשוט ככה מוצלח!


Lips


בגזרת השפתיים בחרתי באופן בלעדי כמעט בשפתון ורוד, כשהשחקן המרכזי היה ה-Made to Last Lip Duo* של פופה. זה קצת מצחיק, החזרה הזו למקורות שהרבה מותגים עושים עכשיו - הרי שפתונים נוזליים דו צדדיים היו כאן לפני שנים. החיסרון העיקרי של שפתונים מסוג זה, בעיניי, הוא שהם בלתי נסבלים על השפתיים ללא שכבת הגלוס - לרוב הם דביקים בצורה איומה, שאומנם תורמת לעמידות אבל לא ממש לשלוות הנפש שלי. אולם, מי מכן שלא אוהבת את המראה הגלוסי תמיד יכולה לטפוח על השפתיים עם טישו כדי לספוח את הברק.

הגוון שברשותי - 010 Vintage Pink - הוא ורוד יום יומי מושלם, ובסדרה ישנם עוד שלל גוונים יפים (ביניהם חום מהמם!). למרות שאני חובבת שפתוני מאט, דווקא כאן אהבתי יותר את האפקט שהתקבל לאחר הגלוס - שמוסיף המון המון, כפי שתיווכחו בעצמכן עוד שנייה. שלב 1 הוא פשוט צבע, ויפה ככל שיהיה - הוא פשוט לא נוח ללבישה בפני עצמו (וגם די מייבש).


שלב 2, לעומת זאת... או-לה-לה. הצבע העמום נראה פתאום כל כך חי ומחמיא, והכל בזכות הגלוס השקוף שנותן לשפתיים מראה עסיסי ובשרני. אני לא אוהבת גלוסים, זה ידוע - אבל הגלוס הזה לא דביק ולא מעיק, ולהיפך - הופך את חוויית הלבישה לנעימה בהרבה. השוס העיקרי בשפתון הזה, אגב, הוא היותו transfer-free לחלוטין. מהרגע שהנחתי את שכבת הגלוס (אחרי ששכבת הצבע התייבשה) הוא לא זז לשום מקום. אפשר לנשק, לאכול ולשתות - הוא לא ישאיר סימנים על העור, הכוס או הסכו"ם. מבחינת עמידות נטו - הוא נוטה להיעלם בחלק הפנימי של השפה לאחר אכילה, אבל חוץ מזה שורד כמו צ'אמפ.


59 ש"ח (מחיר מלא, פופה תמיד משתתפים במבצעים!) | ניתן לרכוש בסניפי סופר פארם


Scent


המלצה אחרונה לסיום, כי לוק נשי וקליל מחייב בושם תואם... Bamboo* של גוצ'י הוא לא בושם חדש (הושק ב-2015 בקמפיין בהובלתה של גל גדות - גאווה ישראלית!) אבל עד כה נאסר למכירה בישראל. השנה הוא הגיע לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וסוף סוף גם אנחנו יכולות ליהנות מהבקבוק המשגע - שמעוצב כמו תכשיט - ומהניחוח העצי-פרחוני, שהופך אותו להרבה יותר מעניין מהבושם הפרחוני הטיפוסי. הוא עדיין נשי מאוד, אל תטעו (שושנת קזבלנקה ווניל מטהיטי דואגים לכך) - אבל הנשיות לא מתוקה או בועטת מדי הודות לאיזון העצי (אלמוג ואמבר אפור). יש לו ריח מושלם של בושם למשרד, כזה שלא משתלט יותר מדי על האוויר המשותף ועדיין משאיר שובל נעים כשהולכים. העמידות שלו על העור, אגב, מהממת.

99.90 דולר ל-75 מ"ל e.d.p | ניתן לרכוש בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

למרות שאני לא אוהבת להיכנע לרוטינה, אני מאוד מרוצה מהשגרה האיפורית שסיגלתי לעצמי החודש. אני מתקשה להאמין שזה יהפוך למשהו קבוע, לא משנה עד כמה זה נוח ומאפשר לי להתארגן במהירות בבוקר - אני פשוט יותר מדי אוהבת לשחק במוצרים חדשים ומגוונים...

אשמח לשמוע אילו מוצרים אתן אהבתן במהלך מרץ, והכי חשוב - מה דעתכן על שגרת איפור קבועה? מעדיפות לגוון ולשחק או ללכת על הבטוח, המחמיא והמוכר?

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

4 תגובות

  1. נהדרת!
    פוסט כיפי, עשית לי חשק לחזור להשתמש בביוטיבלנדר. עכשיו רק צריך להמציא טריק שלא צריך לקום בשביל שהיא תהיה לחה וספוגה חח

    השבמחק
  2. מסכימה עם מה שאמרת על ה ביוטיבלנדר, באמת מעצבן כל הצבע שיורד ממנה , לדעתי להתפנק בקנייה חד פעמית שלה לא יזיק לאף אחת
    פוסט נהדר , As always ��

    השבמחק
  3. הבושם הזה מוצלח במיוחד ואני לא אשקר שLightscapade הוא אחת היציאות המוצלחות ביותר של מאק!

    השבמחק
  4. אחלה בחירות (ואני ממש רואה אותך עם הדברים!)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.