Gifting for Dummies | מהדורת פסח

9.4.17


עקרונית, כמעט ולא יוצא לי להעניק במתנה מארזים - אני אוהבת להתאים את המתנה לאדם הספציפי בצורה הכי מדויקת שיש. עם זאת, אי אפשר להכחיש את היתרונות הרבים שמאחורי מארזי המתנה: עלות משתלמת, אריזה יפה וכמובן - החיסכון בזמן. לרובנו אין זמן וכוח לחשוב במשך שבועות ארוכים על קונספט אישי ומרגש, ובכנות? בשעה שעם מתנה אישית אפשר לקלוע בול או לפספס בגדול (אהמ בושם), עם מארז מתנה מוצלח קשה מאוד לטעות. 

אז אם אתן מתארחות בחג או סתם רוצות להביא מתנה למישהו - תוכלו למצוא כאן מספר המלצות למארזים טובים. ובונוס קטן לסיום - שתי מתנות שוות לקראת האביב, כי גם לנו מגיע להתפנק! :-)



L'occitane - Arlesienne Gift Set*


באמת שאי אפשר לטעות עם מארז של ל'אוקסיטן. בניגוד למותגים אחרים (כבר הזכרתי את מחנה ללין ומחנה סבון, נכון?) מדובר במותג שהוא סוג של קונצנזוס - יוקרתי, איכותי, מפנק ומעוצב. המארזים של ל'אוקסיטן אף פעם לא מאכזבים מבחינת אריזה (הפעם מדובר בקופסה מקסימה שמזכירה לי נשיות של פעם, עם כובעים אלגנטיים שמאחסנים בקופסאות עגולות בארון...), שלא לדבר על מה שבתוכם. במבט ראשון המארז קצת מטעה, כי בניגוד לגודלו המכובד הוא כולל רק שלושה מוצרים: קרם ידיים (30 מ"ל), ליפגלוס (12 מ"ל) ובושם מוקטן (7.5 מ"ל). עם זאת, קשה מאוד להתאכזב ברגע שמריחים את ניחוח ה-Arlesienne הנהדר שמורכב מזעפרן, ורד וסיגליות - נשי, פרחוני ואביבי. קרם ידיים חדש מל'אוקסיטן הוא תמיד סיבה למסיבה מבחינתי, וגם הבושם המוקטן עושה לי חלושעס. 

139 ש"ח (99 ש"ח לחברי מועדון) | לרכישה בחנויות ל'אוקסיטן ובאתר המותג.


SPRING - Gift sets*


זה לא באמת חג האביב בלי קצת Spring ;) החברה הישראלית כבר הוכיחה את כוחה בניחוחות מנצחים ומארזים מקסימים, והפעם יש לי לא אחד אלא שני מארזים להציג בפניכן - אחד לחובבות הטיפוח והניחוחות הנשיים ואחד לחובבות הלייפסטייל והניחוחות הנקיים-ניטרליים.

Love Apple* הוא ניחוח חדש במשפחת הריחות של ספרינג, עם שילוב מהמם בין תפוח אדום, פולי קפה, יסמין ווניל. הוא לא מתוק מדי כך שיתחבב גם על מי שפחות מתחברת לניחוחות הסכריניים, אבל בהחלט יש בו משהו נשי, חיוני וכיפי. הניחוח החדש והמוצלח מופיע במארז בתור בושם e.d.p, תחליב גוף וקרם ידיים - כולם בגודל מלא ונדיב. יופי של מתנה!

176 ש"ח | לרכישה באתר ספרינג ובנקודות מכירה ברחבי הארץ (לבירורים: 09-8999981).



הפייבוריט האישי שלי הוא דווקא מארז הבישום לבית המכיל נר ריחני וענק (400 גרם) ומפיץ ריח יפיפה בבקבוקון חגיגי ומלא נצנצים (225 מ"ל). אם הייתי מארחת מישהו בחג, זו בדיוק המתנה שהייתי שמחה לקבל :-)

על מפיץ הריח בניחוח White Flower* כבר המלצתי לכן בעבר, אבל זו הזדמנות טובה לחזור ולשבח את האופן בו החדר מתמלא בניחוח נהדר שאף פעם לא נמאס ממנו. אבל, עם כל הכבוד לדיפיוזר המצוין - הכוכב האמיתי של הסט הוא ללא ספק הנר הכסוף, שמתהדר בניחוח שטרם יצא לי לנסות בעבר - Flower of The Alps*. היסטרי!!! ניחוח מושלם לאוהבות בשמי היוניסקס, פרשי ועצי עם נגיעות ברגמוט ויקינטון. או, כמו שאני מגדירה את זה: Flower of The Alps מריח כמו הגבר המושלם. 

היות וגברים מושלמים לא באמת קיימים (לפחות לא באזור שלי. אשמח לשמוע אחרת) - אני ממליצה לכן להסתפק בנר הנהדר הזה. בכלל, הנרות של ספרינג הם שם דבר בקהילת הביוטי/לייפסטייל בישראל, ולא לחינם. הם מפיצים ריח נהדר, בוערים שעות ארוכות ו-all in all מספקים חוויית שימוש מספקת ואיכותית.

180 ש"ח | לרכישה באתר ספרינג ובנקודות מכירה ברחבי הארץ (לבירורים: 09-8999981).


Yves Rocher - Lavender Body & Feet Gift Set*


אופציות נוספות למארזי מתנה תוכלו למצוא ברשת איב רושה, שמציעים מגוון רחב של מארזים לחג בטווח מחירים נוח מאוד (מ-49 ש"ח עד 149 ש"ח), כך שגם מי שמוגבלת מבחינת תקציב תוכל למצוא את מבוקשה. שברשותי מארז טיפוח לגוף ולרגליים בניחוח לבנדר*, שכולל חמישה מוצרים: דיאודורנט בוטני (50 מ"ל), פילינג מפנק לכף הרגל (50 מ"ל) ג'ל רחצה מסדרת Jardin du Monde המצוינת (200 מ"ל), משייף לכפות הרגליים ולופה חמודה לגוף.

79 ש"ח (במקום 89 ש"ח) | לרכישה בחנויות איב רושה ובאתר האינטרנט (משלוח חינם בכל רכישה לרגל החג!)


IL Makiage - Gift Set*


מי שפחות מתרגשת ממארזי טיפוח ובישום ודאי תשמח לגלות כי גם השנה איל מקיאג' מפנקים אותנו במארזי איפור* יפים ומשתלמים. השנה המארז אוניברסלי מהרגיל ויתאים גם לבחורה הממוצעת, זו שלא מתאפרת הרבה מעבר למסקרה. המארז כולל שני לקים מסדרת הלקים המצוינת של איל מקיאג', מסקרת Encore שחורה ועמידה במים וצ'אבי סטיק מסדרת ה-Rave החדשה והמופלאה. כמו תמיד, תוכלו לבחור בעצמכן את הגוונים (מי שזקוקה להמלצות לשפתונים - מוזמנת).

 המארזים יימכרו במחיר מיוחד עד ה-20.4, ובמידה ותרכשו יותר מאחד - תוכלו ליהנות מהנחה מדורגת: 

מארז ראשון - 159 ש"ח, מארז שני ב-139 ש"ח ומארז שלישי ב-99 ש"ח בלבד | לרכישה בסניפי איל מקיאג' 


אז אחרי שפינקתן את כולם - הגיע הזמן למתנה או שתיים בשביל עצמכן :-) 


Amika - Curl Addiction*


אני לא זוכרת אם כבר יצא לי להתלונן על זה בבלוג, אבל השיער שלי ואני מנהלים מערכת יחסים של frenemies מושבעים. הוא לא נוראי או משהו בסגנון, אבל יש לו נטייה לעשות פאדיחות כשזה הכי לא מתאים. אחרי שנים של התמודדות עם נפח מוגזם וגלים לא רצויים, השיער שלי החליט לעשות אחורה-פנה ולהפוך לחלק - אבל לא חלק מקלות, כאילו עשיתי פן או מחליק. הו לא. חלק מבאס, מהסוג שנדבק לראש, נראה שטוח ונטול כל זכר לשיק. כשיש לי כוח אני מחליקה אותו, אבל רוב הזמן אני מתמודדת עם זה בשלוש דרכים עיקריות: שיער אסוף, כובעים וספריי טקסטורה. אולם, מסתבר שכל מה שהייתי צריכה זה להתחבר למקורות - וליצור לעצמי שיער גלי מחדש.

ממש לאחרונה השיקו באמיקה את ה-Curl Addiction*, שזו בעצם הדרך שלהם לאפשר גם לבנות מאותגרות טכנולוגית כמוני ליהנות משיער גלי א-לה כוכבות קולנוע. היתרון ב-curling wand, בניגוד למכשירי הבייביליס הישנים עם הקליפס, הוא שגם טמבלה כמוני מסוגלת להתמודד עם הקונספט ה-הו כה מורכב של לסובב קצוות שיער על מקל, להחזיק לעשר שניות ואז לעזוב. 


אבל פה לא נגמר העסק: מכשירי עיצוב הם דבר יקר (ותופסים מקום), ומי כמוני יודעת שלא קל להתחייב (לקוטר אחד...). איך אני אמורה להחליט אם אני רוצה beachy waves או תלתלי שירלי טמפל? בדיוק בשביל בחורות כמוני המציאו את ה-Curl Addiction, עם עיקרון ה"Build your own set". כבר לא צריך לבחור בין מסלסל אחד קבוע או לחילופין - מסלסל עם חמישה ראשים מתחלפים ומיותרים, שסתם צוברים מקום ואבק - כעת כל אחת יכולה להרכיב לעצמה את המסלסל האולטימטיבי, עם הראשים שהכי מתאימים לסגנון ולהעדפות שלה.

המסלסל הבסיסי מגיע עם הראש הקלאסי, בקוטר 25 מ"מ. במידה ורכשתן ראש אחר, תוכלו לנתק את הראש הקלאסי בלחיצת כפתור ולחבר את הראש החדש לבסיס בקלי קלות. למעשה, ניתן להחליף בין הראשים תוך כדי עבודה (כשהמכשיר עדיין חם) הודות לטכנולוגיה חדשה בבסיס הראש שאינה מוליכה חום. המסלסל עצמו מגיע עם צג דיגיטלי שמאפשר לנווט בין הטמפרטורות בקלות ובמהירות (200-80 מעלות צלזיוס) וכבל גמיש שמסתובב 360 מעלות לנוחות עבודה מקסימלית. והכי חשוב - במיוחד לקלוצית כמוני - המסלסל מגיע עם כפפה מבודדת חום, שתאפשר לכן לעבוד צמוד לראש הלוהט מבלי לשרוף את עצמכן (חשוב!).

כרגע הראשים הכי שימושיים עבורי הם ה-25 מ"מ הקלאסי וה-32 מ"מ הרחב, שיוצר נפח וטקסטורה בשיער בצורה הכי טבעית שיש. לרוב אני פשוט משלבת בין השניים, כשה-32 נותן לי מסגרת יפה וה-25 סוגר את המראה הגלי. 


בעיניי אין על שיער גלי, במיוחד באביב. יש בו משהו מאוד רומנטי שיראה פשוט נפלא עם שמלת חג בהירה וחיוך גדול. אז אם מתחשק לכן להתפנק במסלסל חדש ומשוכלל, מדובר ביופי של מוצר - שגם נמכר כעת במבצע שווה במיוחד בגילטי!

המסלסל + ראש בסיסי של 25 מ"מ עולה 405 ש"ח (במקום 450) | לרכישה
ראש מתחלף עולה 179 ש"ח (במקום 199) | לרכישה

אבל פה הכיף לא נגמר - לרגל השקת המסלסל, גילטי מעניקים לכן ראש מתחלף במתנה! פשוט הוסיפו ראש לבחירתכן לסל הקניות, ומחירו יתאפס אוטומטית :-)


Guerlain - Mon Guerlain Perfume*


מתנה יפה נוספת מכן לעצמכן יכולה להיות בושם, וההמלצה הנוכחית שלי היא על ה-Mon Guerlain* - אחד הבשמים הכי יפים שיצא לי להריח. כן כן, בושם יפה (ואני לא מדברת רק על הבקבוק). תריחו בעצמכן ותבינו על מה אני מדברת...

אי אפשר לדבר על Mon Guerlain בלי להזכיר את הפנים שלו - אנג'לינה ג'ולי האחת והיחידה. אם טרם יצא לכן לראות את סרטון הקמפיין המלא, לחצו כאן. לא סתם אנג'לינה ג'ולי נחשבת לאחת הנשים היפות בעולם - לצד המתנות שקיבלה מאמא טבע בדמות גנטיקה מוצלחת, מדובר באישה חזקה ואמתית שלא מפחדת לעמוד בראש מטרות הומניטריות חשובות ומורכבות כגון תופעת הפליטות העולמית, אלימות מינית וכמובן סיפורה האישי של התמודדות עם סרטן השחלות הנורא. 

בקמפיין רואים את ג'ולי טבעית, נינוחה ורגועה - הכי בבית שיש, עם פנים עירומות מאיפור וחלוק. רגע לאחר מכן היא לבושה בשמלת ערב עם שיער אלגנטי ומוקפד. אותה אישה, אותו יופי, אותה עוצמה - וכל זה בא לידי ביטוי בסיטואציות שונות ומשונות, מבלי לגרוע זה מזו. וזה בדיוק הרעיון שמאחורי הבושם Mon Guerlain: אישה נשית, רכה, רומנטית - אבל בו זמנית מקועקעת, חזקה, למודת ניסיון. את המתיקות העזה של הווניל מאזן לבנדר מהפנט וגברי כמעט, וכל זה יוצר בושם נהדר ואביבי שכל אחת חייבת לכל הפחות להריח. 

אגב, אם הייתן צריכות סיבה נוספת להתאהב בג'ולי, דעו שאת כל הרווחים מהקמפיין היא בחרה לתרום לצדקה. נשמה!

399 ש"ח ל-50 מ"ל, 550 ש"ח ל-100 מ"ל | לרכישה ברשתות הפארם


אני מאחלת לכולכן חג שמח, מלא בדברים טעימים (עד כמה שפסח מאפשר זאת...). מקווה שתצליחו לנצל את החג בשביל לבלות עם האנשים שאתן הכי אוהבות, לנוח וגם קצת לטייל. ואל תשכחו לספר לי מה קיבלתן במתנה לחג :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

תגובה 1

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.