Maybe It's Maybelline

28.3.17


מייבלין הוא אחד ממותגי הדראגסטור הנמכרים והמוכרים ביותר בישראל, ולא בכדי. הוא צעיר ובועט, נגיש במחיריו והכי חשוב - עם יד על הדופק, כך שכמעט תמיד תוכלו למצוא בו ייצוג הולם לטרנדים הכי נכונים של העונה. וחותם האיכות הגדול מכולם? הבחירה במייבלין, פעם אחר פעם, כנותני החסות הרשמיים של שבוע האופנה בניו יורק. 

מייבלין מאז ומעולם היה מותג איפור "צעיר", כזה שאומנם מגיע ממשפחת לוריאל המיוחסת, אבל מדבר בצורה הרבה יותר טבעית לקהל שאוהב את המוצרים שלו טרנדיים, ארוזים בצבעוניות וכמובן - לא יקרים. עם זאת, עם השנים אספתי לעצמי כמה מוצרי דגל שבעיניי יוכלו להתחבב גם על מכורת האיפור הקלאסית והאליטיסטית מכל - בין אם את בת 14 ובין אם בת 40, קשה לי להאמין שלא תתאהבי בצלליות הקרם או בשלל הקונסילרים הנהדרים של המותג.

הפוסט של היום מוקדש כל כולו לאוסף המוצרים שלי ממייבלין - חלקם ותיקים ונאמנים, חלקם אהבות חדשות ומקצתם אפילו לא נוסו עדיין. מנעד רחב, מה שנקרא, ואני מבטיחה לנסות לשמור על הסקירה עניינית, קולעת וכמה שיותר קצרה ;).


Color Tattoo 24HR Cream Eyeshadows


אחד ממוצרי האיפור האהובים עליי ביותר ממייבלין (ובכלל) הן הצלליות הקרמיות מסדרת קולור טאטו. יש משהו נפלא בצללית קרמית טובה, כזו שאפשר למרוח על כל העפעף עם האצבע, לטשטש בקלות וליהנות ממראה עיניים מחמיא במינימום מאמץ. את הצלליות הללו אני קונה כבר שנים, עוד לפני שניתן היה להשיגן בארץ (לא אשכח איך התאמצתי לצוד אותן בברלין, לפני משהו כמו חמש או שש שנים). 

אז על מה כל ההמולה? ובכן, הן פיגמנטיות, נמרחות נהדר, קלות לטשטוש ועמידות מאוד (מעל פריימר). השוס הוא כמובן במחיר הזעום - 7 דולר בלבד (או 25 ש"ח בגילטי). כן כן, אתן לא מדמיינות - התמחור שלהן בארץ ובחו"ל זהה לחלוטין. 


קיימים ברשותי ארבעה גוונים:

On and On Bronze - ברונזה יפיפה וככל הנראה הגוון האהוב עליי מכולם. הצללית היחידה שסיימתי (!) וכעת אני בצנצנת השנייה שלי. היא פשוט נהדרת למראה מעושן לייט על כל העפעף, ותמיד מזכה אותי במחמאות על המראה ה-soo called מושקע...

Pink Gold - הוורוד היחידי שאני מוכנה לקרב לעפעפיים שלי. יש בו שילוב נהדר בין כסף לוורדרדות שהופך אותו למאוד מאוד לביש ורומנטי, ומנטרל לחלוטין את המראה החולני שכל כך נפוץ בשימוש בצלליות ורודות. אני מאוד אוהבתת את הצללית הזו על כל העפעף עם מעט On and On Bronze בשקע, שילוב מושלם!

Creamy Beige - הגיעה לארץ יחסית לאחרונה, אבל אני נהנית ממנה כבר שנים אחרי שנרכשה בארה"ב. גוון חום מאט וסופר וורסטילי, מושלמת להדגשה עדינה של העין וקו הריסים התחתון או כבסיס לאיפור מושקע יותר. דיופ מ-ע-ו-ל-הה לפיינטפוט Groundwork של מאק!

Eternal Gold* - הצללית הכי פחות מוצלחת שיצא לי לנסות מהסדרה, הן מבחינת גוון (זהב צהוב מדי לטעמי) והן מבחינת פורמולה (מימית, לא אחידה וגרגרית). עדיף לוותר.

25 ש"ח ל-4 גרם | לרכישה


ועכשיו בואו נעבור לחלק האהוב עליי מכל כשזה נוגע למייבלין: קונסילרים!!!


מסיבה תמוהה כלשהי, במייבלין טרם השכילו להביא לארץ את מכרה הזהב הזה (בדגש על הליינים Age Rewind ו-Fit Me). האם העם היהודי לא סבל מספיק בגולה? האם לא מגיע לנו ליהנות מקונסילרים איכותיים ונגישים בדראגסטור, במקום לכתת אצבעותינו בין האתרים השונים בתקווה לתפוס גוון מתאים? איפה הצדק???

היות ואני בחורה אופטימית מטבעי, כזו שמתעקשת להאמין בטוב שקיים בכל אדם, אני ממשיכה להחזיק אצבעות שביום מן הימים תגיע הגאולה ועמה ארגזים מלאי קונסילרים נפלאים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. ובינתיים, אני כאן כדי לספר לכן על איזה קונסילרים אסור לכן לוותר - וגם על אחד שממנו קצת פחות התלהבתי...


Age Rewind & Fit Me Concealers


כבר שנים שאני נאמנה לקונסילר Age Rewind של מייבלין. אל תתנו לשם להטעות אתכן, הוא ממש לא מיועד רק לנשים מבוגרות שמעוניינות להשיב את הזמן לאחור... יש לו מרקם דקיק שלא מצטבר בקמטוטים העדינים של העיניים, ואיכשהו הוא מצליח להסוות בקלות ובמהירות גם לילות לבנים ונטולי שינה. לצערי קשה יחסית להשיג את הגוון שלי (Fair) באתרים הבריטיים מהם אני מרבה לרכוש, ולכן אני משתדלת לרכוש גיבוי מדי פעם כשאני בחו"ל.

>>עדכון: הקונסילר הגיע לארץ וניתן לרכישה ברשתות הפארם השונות ובגילטי! הידד!<<

 בניגוד ל-Age Rewind, שהיה אהבה ממבט ראשון - את ה-Fit Me לקח לי הרבה זמן לחבב. לא כל כך התחברתי למרקם שלו בהתחלה: קרמי מאוד, שונה כל כך מהמרקם הדקיק והיבש כמעט של ה-Age Rewind. הוא הצטבר לי בקמטוטים ונדד ממקום למקום, ואחרי מספר שימושים בודדים אפסנתי אותו עמוק במגירה. אבל לסיפור יש סוף טוב: אחרי כמה חודשים משהו השתנה - אולי החלפתי קרם עיניים, אולי הטכניקה שלי השתפרה - כך או כך, פתאום הוא נמרח כמו חלום ונתן לאזור מתחת לעיניים שלי מראה מואר וערני. חשוב לי להדגיש שהוא כן מצריך קיבוע עם פודרה כדי למנוע תזוזה והצטברות בקמטוטים, אבל מרגע שקיבעתן - הוא עושה יופי של עבודה.  

קונסילר נוסף שיצא לי לנסות פעמים בודדות הוא ה-Master Conceal, שבעיניי לא משתווה לאחיו המוצלחים. הוא סמיך יחסית ומתיישב על העור בצורה לא כל כך מחמיאה, למרות שאם להיות כנה לא נתתי לו יותר מדי הזדמנות להוכיח את עצמו... מי יודע, אולי בעתיד הוא יתגלה כמציאה - בדיוק כמו הפיט מי. 

הנה קצת סווטצ'ים "כבדים", שתוכלו להתרשם מתתי הגוונים והמרקמים:

L-R: Master Conceal - Fair | Fit Me - Light 10 & Fair 15 | Age Rewind - Fair

Fit Me Matte + Poreless Foundation


החיבה שלי לקונסילר מסדרת ה-Fit Me גרמה לי להרחיב את המשפחה, ובטיול האחרון בארה"ב צירפתי לאוסף עוד שלושה חברים - שני קונסילרים חדשים (אחד מהם בגוון Light, שמעט כהה מעורי ונדר להסוואת כהויות) ומייקאפ אחד שהפתיע ובגדול.


Fit Me Matte and Poreless כמו נוצר במיוחד עבורי - מייקאפ למראה מאט ונטול נקבוביות? כיסוי קל-בינוני שלא מכביד על העור? קניתי. הגוון שברשותי (110 פורצלן) הוא הבהיר ביותר, ובאופן מפתיע אפילו מעט בהיר לי! לא קל למצוא גוונים בהירים שאינם ורודים, כך שלשלגיות מדובר במציאה של ממש. עם זאת, שאר הגוונים בליין די מוזרים - חלקם ורדרדים וחלקם קופצים משמעותית בסולם הכהות. 

המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית חינני אך נטול משאבה (הלו, השנה 2017!) ונמרח על העור בקלות רבה. הוא לא יושב על העור אלא ממש נמס לתוכו, ויוצר גימור אחיד וטבעי. הטקסטורה שלו מעניינת, נוזלית וגמישה, כמעט ג'לית, ואני מוצאת שקל לי מאוד לעבוד איתו עם האצבעות ועם ספוגית (כבר מזמן הפסקתי להשתמש במברשות מייקאפ). לסיכום - אחלה בחלה של מייקאפ יום יומי מהדראסטור, שבהחלט מפתיע לטובה.



Baby Lips Balm & Blush*


ועכשיו לכמה מוצרים חדשים שהגיעו אליי לאחרונה הישר מגילטי :-) הראשון הוא הבאלם הדו שימושי מסדרת *Baby Lips של מייבלין, שממשיך את הקו המיתולוגי של שפתוני הלחות עם העיצוב המתוק. אודה בכנות שלא היו לי ציפיות ממנו, במיוחד נוכח העובדה שהוא משווק כבאלם לשפתיים וללחיים - לרוב מתכון לאסון. אני לא מאמינה במוצרים דו שימושיים ומעדיפה שכל מוצר יבחר מה הוא עושה ויעשה זאת הכי טוב שאפשר...

ובכן, לא מדובר כאן במוצר קסמים (ואני אישית ממש לא מקרבת אותו ללחיים עקב מרקמו הלחותי והחלקלק) אבל מי שאוהבת באלם נעים עם גוון מתוק תיהנה מאוד מהתצורה החדשה שמעניקה חוויית שימוש דומה לזו של שפתוני ה-eos המפורסמים. עגול, קומפקטי וחמוד! הוא משאיר גוון ארטיקי מתוק על השפתיים ואני אוהבת לזרוק אותו בתיק לימים שבא לי קצת צבע עם מקסימום נוחות.

20 ש"ח ל-3.5 גרם | לרכישה



Master contour V-Shape Duo Stick*


הנה מוצר חדש שזכה ללא מעט אהבה בקרב הבלוגריות והיוטיובריות הישראליות - סטיק ההארות וההצללות* החדש של מייבלין. אחרי שנים של הימנעות, אני הולכת ומוצאת את עצמי נשבית בקסמי ההצללה הרטובה (יש לי פוסט שלם בנושא, בקרוב בבלוג!). לצערי, הסטיק הזה לא הצטרף לנבחרת שלי מסיבה אחת עיקרית - הגוון. מתוך שלושת הגוונים הקיימים במלאי קיבלתי את גוון מדיום, בו גוון ההארות כהה מגוון עורי (!) וגוון ההצללות כהה וכתום מכדי להתאים לתפקידו. 

אני לא פוסלת את המוצר על הסף כי הפורמולה שלו נחמדה מאוד (והיי, אם אתן מחפשות מוצר הצללות רטובות במחיר מעולה - גוון לייט נראה מצוין!). עם זאת, אני כן רוצה להגיד שבחיים לא אבין את ההיגיון מאחורי מוצר קרמי "חצוי" - קשה מאוד להשתמש בגוון הבהיר מבלי לערבב את הכהה (ולראייה - הסווטץ' המלוכלך). הייתי ממליצה למייבלין פשוט לפצל את המוצר ולוותר על הגימיק, שבפועל מקשה על שימוש נוח בכל אחת מהפונקציות.

35 ש"ח ל-7 גרם | לרכישה



Vivid Matte Liquid Lipstick* 


מייבלין עושים הרבה דברים טוב - מסקרות, קונסילרים, צלליות קרם - אבל שפתונים נוזליים הם לא חלק מכך. היו לי הרבה ציפיות מליין ה-vivid matte liquid אבל הוא פשוט לא הוכיח את עצמו. קודם כל הפורמולה - לא מאט, לא מתקבעת ובטח שלא עמידה לשעות ארוכות. יש לשפתון ריח עז ומלאכותי שאני פשוט לא סובלת ואפילו הגוון החביב (Nude Thrill*) לא הצליח להציל את המצב. ממליצה לכן לחסוך את הכסף למוצר השפתיים הבא...

35 ש"ח ל-7.6 מ"ל | לרכישה


Color Drama Lip Pencil


יותר מדי זמן התחבטתי לגבי הבחורצ'יק שכאן, וכשקניתי אותו סוף סוף (כשיש לך כל כך הרבה שפתונים, כל קנייה דורשת הצדקה ממושכת) לא הבנתי איך יכולתי בכלל להתלבט! הוא נעים על השפתיים, שורד יפה ביחס לשפתון צ'אבי, מפוצץ בפיגמנט והשוס הכי גדול? גוון 630, Nude Perfection, מהווה דיופ נהדר לשפתון וולווט טדי האגדי של מאק. איזה יופי של מוצר! נוח לשימוש, לא מייבש את השפתיים וכל כך זול ביחס לאיכות שלו, פשוט לא להאמין. 

אני מתה לצרף עוד כמה חברים לאוסף ואולי לעשות לכן בהזדמנות פוסט על כל שפתוני הסטיק שברשותי... אם יש לכן המלצות על גוונים מהסדרה, שתפו אותי!

30 ש"ח ל-2.5 גרם | לרכישה

L-R: Color Drama Lip Pencil - Nude Perfection | Vivid Matte Liquid - Nude Thrill


Mascaras


מייבלין היא מעצמת מסקרות עממיות, ולמעשה המסקרה הראשונה שלי אי פעם הייתה מבית מייבלין - Great Lahses  המיתולוגית בוורוד וירוק... הו, הנוסטלגיה.

אחת לתקופה מייבלין משיקים מסקרה חדשה ומרגשת - תמיד באריזה צבעונית ומושכת ותמיד כזו שיוצרת באזז ברשתות החברתיות. לאחרונה קיבלתי לסקירה את ה-Push Up Drama* והחברה החדשה בליין הקולוסל -Colossal GO Extreme*. טרם התנסיתי בהן כי אני מקפידה להשתמש בכל פעם רק במסקרה אחת (בלוגרית חסכונית שכמוני...) אבל אני מבטיחה לעדכן אתכן ברשמיי, כשיהיו :-)

אם כבר במסקרות עסקינן, אמליץ לכן על מסקרה מעט "ישנה" יותר אך מאוד מוצלחת לעיבוי והענקת נפח לריסים - The Rocket הכחולה. היא הופיעה פה ושם בימיו הראשונים של הבלוג ועד היום אני זוכרת לה חסד נעורים. אם אתן יותרר בחורות של ורוד, השמועה אומרת שה-Lash Sensational פשוט נהדרת. 



הרבה גודיז לפוסט אחד! אז מה אתן אומרות? אשמח לשמוע על המוצרים האהובים עליכן ממייבלין ומה דעתכן על הליינים השונים - חדשים וותיקים כאחד. קדימה, בואו נדרדר אחת את השנייה ;)  

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייטס.

2 תגובות

  1. מייבילין הם בין חברות הדראגסטור האהובות עלי! אני אוהבת במיוחד את העפרונות והמסקרות, זולות ומעולות

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.