Flormar New Age Matte Liquid Lipsticks | סקירה וסווטצ'ים

12.3.17


יש לי חולשה לקולקציות מוגבלות. קחו מוצר טוב ואיכותי, עטפו אותו באריזה מיוחדת ומתגו אותו כ-Limited Edition  - וקניתם אותי. במידה מסוימת זה חלק גדול מהקסם שיש למאק כמותג, וחלק מהסיבה להצלחה הכבירה של קיקו ברחבי אירופה. יש הרבה מותגים טובים בשוק, אבל רובם טרם השכילו להבין את הקסם המכשף של הקולקציות.

קולקציות מוגבלות הן סקסיות. הידיעה שההצעה לא תעמוד לנצח, ושבכל פעם ניתן יהיה ליהנות מקונספט קצת שונה, מאריזות קצת אחרות - מושכת מאוד. אולם, לפעמים הקסם הזה מעוור אותנו וגורם לנו להוציא לא מעט כסף על מוצר שאנחנו לא באמת צריכות (במיוחד לא בתמחור הזה), רק בגלל הפחד שהוא יעלם ונתחרט על כך. 

פלורמר הוא מותג שיש לי עמו היכרות קצרה יחסית. אהבתי את רוב המוצרים שקיבלתי לסקירה - בעיקר השפתונים - אבל מה שבעיקר משך את תשומת לבי היה הקולקציות. אולי קיקו עדיין לא הגיעו לארץ, אבל מי שחולקת איתי את החולשה לאריזות מעוצבות ומוצרים LE במחירים הוגנים - בהחלט תקבל כאן את מבוקשה. 


קולקציית Future Historical מתהדרת באריזות בגווני ארגמן ורוז-גולד, שזו כבר סיבה להתעלף עליה. היא כוללת מגוון רחב של מוצרים כגון צלליות קרם, מייקאפ, טוש הארה ומסקרה, אבל השוס האמיתי (לפחות בעיניי) הם השפתונים הנוזליים. 

שפתוני New Age* מגיעים בחמישה גוונים מקסימים, מתוכם קיבלתי שניים - Misty Rose 03 ו-Pretty Plum 05. אני חובבת לא קטנה של שפתונים נוזליים (הקמפיין שלי לנשיאות מועדון המעריצים יוצא לדרך ממש בימים אלה) וגם ההתנסות הקודמת שלי עם השפתונים הנוזליים מהליין הקבוע של פלורמר הייתה חיובית מאוד (ובכך אני מתכוונת - gotta have them all), כך שהתרגשתי מאוד לנסות אותם.


אז כבר הסכמנו שהאריזות מהממות, נכון? בנוסף ליופיין החיצוני הן גם נוחות מאוד, עם חלונית נדיבה שמציגה את צבע השפתון ומאפשרת התמצאות קלה בין הגוונים. הפורמולה, בדומה לליין הרגיל, מוצלחת. הגוונים פיגמנטיים, יפים ומחמיאים לקשת רחבה של גווני עור. הם נוחים ללבישה לאורך זמן ומתקבעים בגימור מאט במהירות. העמידות לא רעה בכלל - פחות עמידה מהליין הרגיל (החלק הפנימי של השפה דוהה לאחר אכילה) אבל עדיין נוכחת - והשפתון לא מתפורר אלא דוהה לאיטו.

והגוונים - הו, הגוונים. Misty Rose*, באופן לא מפתיע, כבר הפך לאחד הפייבוריטים באוסף שלי. אתן יודעות שיש לי חולשה לכל מה שנמצא על התפר הזה שבין חום לורוד. הגוון הזה כל כך נהדר ועל-זמני, אני פשוט לא יכולה להפסיק להשתמש בו. הוא מחמיא, משתלב עם כל מראה איפור ואני באמת לא יכולה לחשוב על מישהי שלא תיהנה ממנו. 

L-R: Pretty Plum 05 | Misty Rose 03

Pretty Plum* מקסים גם הוא, אבל קצת פחות נייטרלי. מדובר בגוון פירות יער שכל כך מתאים לעונה הקרה, אבל בניגוד לרוב הגוונים בסגנון שומר על קלילות מסוימת ומאוד "Daytime Appropriate". הוא קצת פחות אטום ואחיד מחברו לקולקציה, אבל מריחת שכבה נוספת פותרת את הבעיה (בסווטץ' למעלה תוכלו לראות כיצד הוא מתקבל בשכבה בודדת). 

אגב, מדובר בדיופ לא רע בכלל לשפתון Cape Town הנהדר של עפרה מקולקציית Vintage Vineyard. קייפ טאון יותר עמוק וסגול, אבל האפקט שלהם על השפתיים די דומה - לשיפוטכן:

L-R: Flormar Pretty Plum | OFRA Cape Town

אני חושבת שפלורמר עשו עבודה ממש טובה עם הקולקציה היפה הזו (ועם השפתונים הנוזליים בכלל). שפתונים נוזליים ורוז גולד הם שני טרנדים חמים מאוד בקהילת הביוטי והלייפסטייל כבר תקופה ארוכה, והשילוב בין השניים הוא לא פחות מנהדר. בנוסף, התמחור הנוח של השפתונים בהחלט מאפשר להתפנק בגוון או שניים מבלי לפשוט רגל. 

את השפתונים (יחד עם שאר מוצרי פלורמר) ניתן לרכוש בחנויות הרשת ברחבי הארץ או באתר גילטי. למעשה, גילטי מוכרים כעת את השפתונים במחיר מבצע - 39 ש"ח במקום 49.90 ש"ח. שווה! | לרכישה

אשמח לשמוע מה דעתכן על קולקציות מוגבלות, על מוצרי פלורמר ואם יצא לכן לנסות את השפתונים הללו :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

תגובה 1

  1. אני בדעה שלך לגמרי, ומאוד אוהבת את הסדרה הזו! האריזה מהממת כמו הפורמולה

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.