I ♥ February

5.3.17


יותר מדי זמן עבר מאז שהיה בבלוג פוסט מועדפים חודשי. למעשה, מאז נובמבר לא היה כאן אחד כזה... ינואר היה פרודוקטיבי מספיק גם ככה (7 פוסטים, כבוד!) אבל פברואר כבר לא הותיר לי ברירה. יותר מדי מוצרים נהדרים הגיעו אליי בחודשים האחרונים (למעשה, חלק אפילו תכננתי להכניס בפוסט הזה ושכחתי...) אבל אני מקווה שלאט לאט אצליח לעשות צדק עם כולם. 

פברואר, בניגוד לינואר, הניב רק שני פוסטים - תקופת המבחנים הראשונה שלי כסטודנטית הייתה לא פשוטה, אבל עברה בהצלחה (כלומר, נגמרה. אני עדיין מחכה לרוב הציונים...). במקביל התחלתי בעבודתי החדשה כאזרחית עובדת צה"ל, מעין המשך ישיר לתפקיד שביצעתי כחיילת. זה אולי יישמע מוזר לרוב האנשים, שרק מחכים לסיים את השירות ולברוח מצה"ל כל עוד הם יכולים - אבל עבורי מדובר בלא פחות מתענוג. אנשים טובים, עבודה מעניינת ואם אני יכולה לקבל בתמורה קצת כסף לבזבוזים - מה טוב! 

בקיצור, עבר עליי חודש מלא עיסוקים, הרפתקאות וקצת פחות מדי שעות שינה.... אבל עכשיו המבחנים הסתיימו (בתקווה שלא יהיה צורך במועדי ב') וזה אומר שאפשר ליהנות ממה שנשאר מחופשת הסמסטר :-)



Clarins - Booster Repair*


החודש דגמתי מספר מוצרי טיפוח חדשים, אבל זה שהפתיע אותי יותר מכל (וגם נתן את האפקט הכי מהיר) היה ה-Booster Repair* של קלרינס. מדובר במוצר טיפוח מסוג חדש לגמרי, שפותח במשך 10 שנים במעבדות המותג. הבוסטרים בעצם "מאיצים" (Boost) את שגרת הטיפוח וע"י ערבוב שלהם עם הקרמים הקבועים ניתן לקבל תוצאה אפקטיבית פי כמה וכמה, בהתאם לייעודם.

בסדרה קיימים 3 בוסטרים: Booster Energy הכתום (לעור עייף וחסר אנרגיה), Booster Repair הכחול (לעור מוחלש שזקוק לשיקום) ו-Booster Detox (לעור שזקוק לניקוי רעלים). חשוב לציין שאת שלושתם יש למהול במוצרי טיפוח אחרים, ולא למרוח as is על העור. 

לא היו לי ציפיות גדולות מהבוסטר הכחול, שמיועד לעוד דקיק ורגיש ומומלץ ע"י החברה למצבים של כוויות שמש, חשיפה למזג אוויר קיצוני וכדומה. אומנם לא סבלתי מכוויות או גירויים יוצאי דופן, אבל בזמן האחרון - כנראה מהלחץ של המבחנים והתזונה מבוססת השוקולד שפיתחתי - העור שלי התמרד ונעשה רגיש ומגורה יותר מבדרך כלל. את הבוסטר דגמתי באמצעות ערבוב של שתיים-שלוש טיפות בסרום שלי ממש לפני השינה, וכשהתעוררתי למחרת בבוקר גיליתי לשמחתי עור קורן ו-plump, כזה שלא נצפה במחוזותינו כבר תקופה ארוכה. 

אני לא משתמשת בבוסטר כל יום, אלא כמעין טיפול עזר פעמיים-שלוש בשבוע, בהתאם למצב העור. אני אוהבת אותו במיוחד אחרי שאני משתמשת במסכות מייבשות, שאומנם משאירות את העור נקי אבל גם אדמומי ורגיש. למעשה, כל כך התרשמתי מהבוסטר הכחול שאני שוקלת לקנות חבר נוסף מהסדרה - Booster Detox הירוק, שנשמע מושלם לבחורה כמוני שחיה על מזון שמנוני, דוחה ולא בריא בעליל. 

250 ש"ח ל-15 מ"ל | ניתן להשיג בסניפי סופר פארם או ב-LifeandLooks


Bobbi Brown - Shimmer Brick in Pink Quartz*


בחודשיים האחרונים התאהבתי מחדש בשימר בריק היפיפה של בובי בראון בגוון Pink Quartz*. מדובר באחד ההיילייטרים הוותיקים באוסף שלי, וכל פעם מחדש אני נהנית מהגוון המיוחד והאפקט המהמם שלו על העור. הגוון שלו מתקבל טבעי יחסית ולאחרונה אני פשוט לא יכולה להפסיק להשתמש בו. אני מניחה אותו עם מברשת ההארות האהובה עליי, F35 של סיגמא, ונהנית מעצמות לחיים חינניות במיוחד. אל דאגה - סווטץ' יגיע בהמשך הפוסט :-)


Pupa - Easy Liner Eyes in Gold*


לפופה יש עפרונות יוצאים מן הכלל, גם בגזרת השפתיים וגם בגזרת העיניים. ביום מן הימים, כשסוף סוף אתעשת על עצמי ואצלם לבלוג את אוסף עפרונות העיניים שלי, תיווכחו לגלות בדיוק עד כמה שאני אוהבת אותם... (סדרת המולטיפליי , למשל, מלווה אותי עוד מאז התיכון!). סדרת Easy Liner Eyes* החדשה לא נופלת באיכותה מהעפרונות הקיימים, והיא מספקת 24 גוונים חדשים ונהדרים עם פיגמנט עשיר, מרקם חמאתי והכי חשוב - עמידות מצוינת. 

בחודש האחרון השתמשתי בגוון 551 מספר פעמים לתיחום קו הריסים העליון (עם המון מסקרה, כמובן) והתוצאה הייתה מקסימה ומחמיאה במיוחד. הגוון הזהוב (שנראה כמעט רוז גולד על העין) מעניק המון אור ועניין, והוא לא זז ממקומו לאורך יום עבודה ארוך של 12 שעות. חוץ מהגוון הנפלא שברשותי, תוכלו למצוא בסדרה עפרונות בגוון חמאה (מעולה לקו המים התחתון!), ירוק, כחול, אפור ואפילו ורדרד-כסוף מיוחד במינו. יופי של מוצר תמורת 25 ש"ח בלבד!


Max Factor - Creme Puff Blush in Seductive Pink*


אם במקרה נרדמתן מתחת לסלע בחודש האחרון, אולי לא שמעתן על חזרתו לישראל של המותג הוותיק, מקס פקטור. כמעט 40 שנה אחרי שירד מהמדפים בארץ, מקס פקטור חוזר ובגדול. מדובר בשם דבר בקרב מי שעוקבת אחרי בלוגריות בריטיות, ולמרות התדמית המעט מיושנת של המותג בשנים האחרונות הוא מפגיז עם השקות אטרקטיביות ומוצלחות במיוחד. שפתונים נוזליים ועמידים, צלליות קרם משגעות וכמובן - סדרת סמקי ה-Creme Puff המופלאה, שאפילו זכתה לתואר "הדיופ העממי של Hourglass", בעיקר הודות לעיצוב השיש המקסים. 

הסומק נפלא בעיניי - Seductive Pink* הוא ורוד טבעי שמעניק ללחיים מראה בריא וקורן, לא משנה באיזה מראה איפור בחרת הבוקר. הוא פיגמנטי מאוד, מיטשטש בקלות וזכה למקום של כבוד בתיק האיפור היום יומי שלי. בסדרה קיימים עוד מספר גוונים מטריפים, ביניהם סומק ניודי משגע שאני ממש מתאמצת שלא לקנות (השנה אני צרכנית מאופקת, זוכרות?). המותג אומנם מתפרס לאט לאט ברחבי הארץ, אבל למי שממש לא יכולה לחכות - ניתן להתעדכן בלוקיישנים החדשים באמצעות דף הפייסבוק.

49 ש"ח | להשיג בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ


Syoss - Kertains Shampoo & Jul - Repair Hair Mask*


השיער שלי בתקופה שדורשת שינוי (אני חושבת על גוונים), אבל מבחינת מרקם וצורה - החודש עברו עליו כמה ימים מופלאים. היות וסיימתי כמה מוצרים התפניתי לנסות שילובים חדשים, ולהפתעתי הרבה עליתי על אחד שעושה ממש נעים לרעמה שלי: השמפו החדש של Syoss מסדרת Keratin Perfection 5* ומסכת השיער של jul מסדרת ה-Repair*. 

קודם כל, לגבי השמפו של Syoss: ניגשתי אליו עם הרבה חששות, כי לפני כמה שנים הייתה לי התנסות לא מוצלחת עם שמפו אחר של המותג. לשמחתי הרבה גיליתי שמפו מצוין שמריח כמו מספרה (!), מותיר את השיער רך וחלק והכי חשוב - עוזר להפחית את הפריז הנוראי שתמיד מוציא לי שוונצים. 

המסכה של jul הייתה ממש פנינה חבויה - קיבלתי אותה במתנה לפני כמה חודשים, כשעברתי טיפול אולפלקס בגדעון קוסמטיקס. הנחתי אותה במגירת הבאק אפים שלי ודי שכחתי ממנה. כשמסכת השיער של לוריאל הסתיימה לה, עברתי להשתמש בזו ואני כל כך מרוצה! היא סמיכה מספיק כדי להיטמע טוב בשיער (אבל לא דביקה או כבדה), מריחה נהדר (שוב, ריח של מספרה!) וממש עוזרת להתרת קשרים וריכוך השיער. יופי של מוצר.

שמפו קרטין של סאיוס | 30.90 ש"ח ל-750 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק השונות
מסכת הזנה של ג'ול | 141 ש"ח ל-500 מ"ל, לרכישה: 1-800-225-922


The Body Shop - Shea Body Butter


הניחוח האהוב עליי במוצרי טיפוח לגוף - חמאת שיאה. נייטרלי, ממכר ופשוט נהדר. לא מתנגש עם בשמים, לא נמאס ובעיקר תורם לתחושת הניקיון המפנקת של אחרי מקלחת. בחודשיים האחרונים התחלתי להתמרח בקביעות בחמאת הגוף של הבודי שופ, וזה פשוט תענוג צרוף. העור שלי מרגיש רך ומלוחח, אני ריחנית מתמיד ואפילו האדמומיות על רגליי (ככה זה כשאת יותר אשכנזייה מטיי-זקס) נרגעה. 

זו הפעם הראשונה בחיי שאני משתמשת בקרם גוף באופן יום יומי - והכל הודות להחלטות שלי לשנת 2017, שבינתיים עובדות לא רע. אם אמשיך כך יש סיכוי טוב שאסיים את כל הצנצנת עד לפוסט האמפטיז הקרוב :-) במהרה בימינו אמן!


L'occitane - Shea Butter Hand Cream


כבר אמרתי שאני אוהבת חמאת שיאה? קרם הידיים של ל'אוקסיטן הוא לא פחות משלמות בטיובה, ולמרות שזכיתי לקבל לא מעט ניחוחות ומהדורות מוגבלות מהליין - תמיד אשאר נאמנה למקור, קרם ידיים קלאסי ונהדר עם 20% חמאת שיאה. 

לא תמיד הייתה לי מערכת יחסים כה אוהבת עם קרמי ידיים: בילדותי סלדתי מהם, במיוחד מהזולים שהותירו שכבה שמנונית וחלקלקה על העור ופשוט סירבו להיספג. העברתי לא מעט שנים עם ידיים יבשות עד שרכשתי את קרם הידיים של ל'אוקסיטן - והשאר היסטוריה. הוא מריח מדהים, נספג מהר ומותיר את הידיים רכות ומטופחות. אני די בטוחה שעוד שימוש או שניים והטיובה תסתיים לי, אבל תהיו בטוחות שזה ממש לא סוף הרומן שלנו...


אם גם לכן מתחשק קרם ידיים מפנק ויוקרתי, דעו של'אוקסיטן חוגגים איתנו את יום האישה - ובכל רכישה מעל 100 ש"ח תוכלו לקבל במתנה את הקיט המתוק הזה, עם ארבעה קרמי ידיים מוקטנים שאוירו ע"י האמנית הצרפתייה Charlotte Gastaut. בתור מי שמחזיקה לא מעט קרמים מוקטנים של ל'אוקסיטן, אני יכולה להעיד שמדובר במוצר חובה בתיק לכל אישה... בתוקף עד ה-8.3, ברכישה באתר או בחנויות הרשת. תיהנו :-) 

ועכשיו, לסווטצ'ים המובטחים:

L-R: Bobbi Brown Shimmer Brick | Max Factor Creme Puff Blush | Pupa Easy Liner Eyes

ו...זהו. אני מקווה לנצל היטב את חופשת הסמסטר בכדי לייצר תוכן חדש ומעניין, ומאחלת לכן חודש מרץ שמח, שמשי ומלא בחיוכים :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. 

2 תגובות

  1. הקרם של בודי שופ ממש קורץ לי!! יש לי את ה body mist שלהם בריח וונילה וזה פשוט ממכר!!

    השבמחק
  2. יותר אשכנזייה מטאי-זקס... גמרת אותי! אם הייתי יכולה להכניס אימוג'י זה היה האחד שדומע מצחוק

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.