Valentine's Day 2017 | רעיונות לפינוקים + הגרלה

8.2.17


עייפתי מימי אהבה מתקתקים. עייפתי מט"ו באב, עייפתי מהוולנטיינ'ס דיי ועייפתי מחברות מסחריות שרק מחפשות תירוץ לארוז את אותם מוצרים משמימים באריזות ורודות, על מנת לעשות קופה על גבם של הצרכנים המושפעים. אבל היי - if you can't beat them, join them. בסופו של יום, היחס שלנו לוולנטיינ'ס דיי נקבע לפי הסטטוס שלנו: אנשים במערכת יחסים מוצלחת יחבבו אותו - או לפחות יתייחסו אליו בשוויון נפש - בשעה שעבור מי שרווקה, פרודה או סתם לא מרוצה מהסטטוס הזוגי שלה - מדובר ביום מעצבן ששווה ערך לארוחה משפחתית מלאה בביקורת "דודתית". 

ועדיין, בדיוק כמו חגי תשרי שטופי המבצעים, שרק מעודדים אותנו לבזבז כסף - גם לוולנטיינ'ס דיי יש יציאות לא רעות, ומי שבכל זאת חוגגת אותו (או סתם רוצה להתפנק) תיהנה השנה ממבחר נאה של מארזים, קולקציות ומתנות יפות. בסופו של יום אהבה לא נמדדת בכמה כסף הוצאת על האחד/אחת שלך - אבל אני לא מכירה הרבה אנשים שיכעסו אם יפנקו אותם :-)



אם אתם רוצים לתת במתנה מארז טיפוח מפנק, אבל כזה שבאמת כיף לקבל - ל'אוקסיטן זו בחירה מנצחת. חברת הטיפוח הצרפתית תמיד קולעת בול, וטרם יצא לי לפגוש מישהי שלא התחברה למגוון המוצרים שלהם (בניגוד למחנות ללין Vs. סבון, שמפלגים את המדינה...). תמיד אפשר לסמוך על ל'אוקסיטן שישיקו מארז חגיגי ומותאם לכל מאורע, וגם הפעם הם לא אכזבו עם קולקציה שלמה (!) על טהרת הוורדים. 

בתמונה תוכלו לראות את ערכת Rose Originelle* המקסימה, שכוללת את שפתון הלחות המפורסם מסדרת השיאה, מי פנים מסדרת האימורטל, קרם ידיים מוקטן, סבון מוצק, תחליב גוף וג'ל רחצה בניחוח הייחודי לקולקציה. כל הטוב הזה מגיע בתיק איפור מרווח ומגה שימושי בגווני אדום, ורוד וזהב - כיאה לחג האהבה.

119 ש"ח | לרכישה באתר האינטרנט ובחנויות הרשת 


אם ה-boo שלכן/ם (או אתן) פריקיות של סקין-קייר, כמוני, תוכלו לפנק אותן עם מארז טיפוח חגיגי על טהרת טיפוח העור. Calm Red* מבית HL היא סדרת טיפוח ייעודית לעור רגיש ועדין במיוחד, עם פורמולה מבוססת ויטמינים חיוניים ותמציות צמחים. מוצרי הסדרה פועלים להרגעת העור (בדגש על אדמומיות), שיפור מרקמו והאטת תהליכי הזדקנות.


המארז מכיל שני מוצרים בגודל מלא: באלם מזין ללילה (50 מ"ל) וסרום לחות ליום (30 מ"ל). הבאלם - שמזכיר בכלל ג'ל במרקמו - פועל להרגעה, שיפור רמת הלחות בעור ועידוד מנגנון הריפוי הטבעי של התאים. בין מרכיביו הפעילים ניתן למצוא תמצית ברוקולי, הממליס, שחן חוחובה, קולגן, אלסטין, שמן זית ושמן שקדים. 

הסרום הוא המוצר המועדף עליי מבין השניים, ולא סתם - תראו איזה מגניב הוא! הסרום עשיר בוויטמינים (F, E ו-H) שמאוכסנים במיליקפסולות מיוחדות במטרה לשמור על החומרים הפעילים. למעשה, רק ברגע הוצאת החומר הקפסולות "נשברות" ומתערבבות עם הסרום - כך שיעילות החומרים נשמרת ממש עד לרגע האחרון. עדיין לא יצא לי להשתמש במוצרים הללו לאורך זמן אבל הם בהחלט עשו עליי רושם התחלתי מצוין :-)

375 ש"ח | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות (לבירור נקודות מכירה לחצי כאן)


אם כבר בטיפוח העור עסקינן... ב-HL מספקים טיפים להשגת עור זוהר וקורן לקראת הוולנטיינ'ס דיי, והנה כמה מהמוצלחים שבהם (באדיבות מירב בן יקר, מנהלת מחלקת ההדרכה):

> טיפול אינטנסיבי לעור: כדי להעלות את רמת הלחות ולשפר את מרקם העור, כדאי מאוד להשקיע בשגרת טיפוח מוקפדת בימים שלפני הוולנטיינ'ס. זה הזמן להתמיד בניקוי והזנה יסודיים, שיביאו אותך לתאריך המיוחל עם מקסימום תוצאות.

> הקפדה של שעות שינה: אף קרם קסמים לא יחליף שנת לילה טובה, ושנת שינה מספקת תעזור לעור שלך להיראות במיטבו.

> צריכת מלח מופחתת: לפחות יומיים לפני הוולנטיינ'ס, הגבילי את צריכת המלח שלך. מלח גורם לאגירת נוזלים ובכך מעודד הופעת בצקות ונפיחות בפנים (ומי כמוני יודעת...). 

> שיפור עמידות איפור העיניים: מיד לאחר ניקוי הפנים - ולפני מריחת האיפור - הקפידי לנקות את אזור מתאר העין באמצעות תכשיר עדין ונטול אלכוהול (המלצה שלי - מים מיסלריים). הניקוי יסיר את השמנוניות הקיימת על הריסים והעפעפיים ויאפשר קליטה טובה ועמידות מוגברת של האיפור.


אם תרצו לפנק a special someone עם תקציב מוגבל, דעו שספרינג השיקו מארז שי ריחני במחיר נגיש במיוחד. ניחוח ה-Velvet Crystal* מוגדר כרב המכר של המותג, ומורכב ממולקולות "חמקמקות" ומתוחכמות שלרוב ניתנות להרחה רק ע"י אנשים אחרים. אני באופן אישי כמעט ולא מצליחה להריח את הניחוח הזה, אבל עם רב מכר לא מתווכחים :-)

בתוך המארז החמוד תמצאו את אריזת ה-To Go הנהדרת של בשמי ספרינג, שמכילה 20 מ"ל ומושלמת לנשיאה בתיק ללימודים, לעבודה ואפילו לטיול. בנוסף, המארז מכיל סבון מוצק בצורת לב שמשמש כמפיץ ריח נהדר בארון הבגדים. הכי מתוק שיש!

59 ש"ח | לרכישה באתר ספרינג


אפשרות נוספת היא סט בהרכבה עצמית, כזה שניתן להתאים לצרכים ולתקציב האישי שלנו. בללין גם כן מציעים קולקציה מיוחדת לכבוד הוולנטיינ'ס דיי (Laline Patisserie) על טהרת ניחוחות הווניל, חמאת קרמל ופריחת הסחלב. בסדרה ניתן למצוא שלושה מוצרים לגוף, מארז סבונים, תיק רחצה וקופסאות מתנה מהודרות (זו רק אני, או שללין ממש משחקים אותה בתחום העיצוב לאחרונה?).

כל המוצרים בסדרה מתומחרים בצורה נוחה מאוד (29.90-59.90 ש"ח) עם עיצוב יפה ונעים לעין. אני אישית פחות מתחברת לניחוח הוונילי המתקתק - אבל אין לי ספק שאני בדעת מיעוט :-) 

להשיג בחנויות הרשת או באתר ללין.


על האהבה שלי לבוטיק אינדיבידואל הקסום כבר סיפרתי לכן בעבר (ואולי עוד אספר בהמשך...), אבל כשזה נוגע למתנה רומנטית לוולנטיינ'ס - אין רלוונטי ממנו. זה ידוע שבושם הוא מתנה מנצחת למישהי או מישהו מיוחדים, ואם הבושם מיוחד בפני עצמו - הרי שמדובר בזיווג משמיים.

דמיינו לכן: במקום לקנות בושם מרשתות הפארם - שבמקרה הרע לא יקלע לטעמה ובמקרה הטוב יריח בדיוק כמו הבושם של השכנה - קחו אותה לבוקר רומנטי בנווה צדק, תיהנו מגלידה טעימה באניטה ולסיום תיכנסו לבוטיק אינדיבידואל. תחשבו על זה כמו קניית טבעת - מדובר במחויבות לא קטנה, וחייב להיות חיבור אמיתי... באינדיבידואל כל אחת תוכל ליהנות משירות אדיב וסבלני, ייעוץ מקצועי והכי חשוב - אווירה נעימה ולא מלחיצה, שתאפשר התאמה מדויקת ככל האפשר של הניחוח המושלם. והיי - הוא ממש לא יריח כמו השכנה...

מותגי הבישום בבוטיק לא מפסיקים להתחדש, ולאחרונה הגיע אחד שממש לא כדאי להתעלם ממנו: The Different Company היא ההגדרה של בישום בוטיק איכותי ובעל מעוף, כזה שבאמת מתייחס לבישום כאומנות ולא מתפשר על חומרי גלם ואיכות. לצד ניחוחות לא קונבנציונליים (למשל, ה-Sens & Bois שבתמונה, שמהווה טייק מעושן ולא שגרתי על בושם עצי "רגיל") תוכלו למצוא ריחות מנצחים, ממכרים והכי חשוב - ייחודיים. 


דבר נוסף שחיבבתי מאוד במותג הוא הגמישות - אני לא מכירה הרבה נשים שייקחו עמן בקבוק בושם יקר וכבד בתיק ולשם כך עלו על קונספט חדשני שמשלב בין יוקרתיות לשימושיות: אריזות נסיעה מוקטנות שניתן לארוז "בשריון" אלומיניום, כך שלבושם לא יאונה כל רע. ההשקעה בפרטים לא נגמרת כאן, ומי שרוצה לחסוך בעלויות הניחוח האהוב עליה תשמח לגלות כי בקבוקי הזכוכית אף ניתנים למילוי חוזר. 

אני באופן אישי התאהבתי במותג (ובמנהל האומנותי, לוק גבריאל - יש לי חולשה לאירופאים שרמנטיים...), ואפילו התאהבתי בניחוח שעושה לי חלושעס בכל הגוף. אם מתחשק לכן להתחדש בבושם שהוא מעבר לעוד בקבוק על השידה אלא חוויה בפני עצמה, אני ממליצה בלב שלם על ביקור (ולא כשאתן ממהרות!) בבוטיק אינדיבידואל.

399-900 ש"ח עבור 50-90 מ"ל | להשיג בבוטיק אינדיבידואל (שבזי 40, נווה צדק)


למרות האמונה המסתורית שכל הנשים אוהבות מוצרי טיפוח לגוף - קיימות לא מעט עלמות שממש לא מתרגשות מסלסלה עמוסה בקרמים, פילינגים ושמנים. עד לאחרונה הייתי מהבנות האלו (לבידו, ל'אוקסיטן והבודי שופ הבריטית שברו אותי) אבל בשביל טיפוסים בעייתיים כמונו - יש איפור.

לא הייתי ממליצה לרכוש במתנה מייקאפ או קונסילר (אני אישית מאוד אוהבת, אבל זה דורש התאמה בעייתית ויש בזה גם אלמנט "בייסיקי" ולא בדיוק מפנק). שפתון, לעומת זאת, הוא מוצר מתנה מושלם - קל יחסית להתאמה, תמיד כיף לקבל ולרוב גם מגיע בעיצוב נעים לעין. הבלוג מלא בהמלצות על שפתונים מוצלחים, והיום אחלוק עמכן שניים:


איל מקיאג' ממשיכים עם ההשקות המסקרנות והפעם מדובר בסדרת Color Master Lip Palette* - שש פלטות שפתונים מעוצבות המכילה שישה שפתונים כל אחת. כל פלטה מכילה 5 שפתונים בגימור מאט/סמי-מאט (רובם מליין ה-XO) וגוון אחד מבריק (מסדרת ה-Rave, המוכרת לכן בוודאי מהצ'אבי סטיקס החדשים).

עקרונית, אני לא חובבת פלטות שפתונים. יש להן שני חסרונות עיקריים: לא קופקטיות - כלומר, קומפקטיות ביחס לכמות השפתונים שהן מכילות, אבל אי אפשר בדיוק לזרוק אותן בתיק - ומצריכות שימוש במברשת שפתיים. אני תמיד מורחת שפתון ישר מה-bullet, כך שההכרח להשתמש במברשת ייעודית די מבאס אותי.

א-מ-מ-ה, אם כבר פלטות שפתונים - של איל מקיאג' ממש חמודות ויחסית מונגשות גם לאוכלוסיה הלא מקצועית. נכון, עדיין חייבים להשתמש במברשת שפתיים איתן - אבל הן קומפקטיות, קלות משקל ובעלות עיצוב מגניב שממש כיף לראות על שידת האיפור. הפלטה שקיבלתי לסקירה היא על טהרת גווני הסגול (קיימות גם פלטות בכתום, אדום, ורוד, חום וניוד) והיא מכילה מגוון יפה של שפתונים, ביניהם שניים שרציתי לנסות כבר זמן רב.


את הסווטצ'ים עשיתי באמצעות השקה נוספת של איל מקיאג' - מברשת שפתיים מקצועית בעבודת יד. אני לא מומחית גדולה למברשות שפתיים, אבל בעיניי היא מאוד נוחה לשימוש :-)

מחירה של פלטת שפתונים עומד על 229 ש"ח (מחיר השקה - 129 ש"ח) ומברשת השפתיים - 129 ש"ח.


אופציה נוספת שאי אפשר לטעות איתה - שפתון אדום. לא כל הנשים אוהבות שפתונים ניודיים/חומים/סגולים/ורודים, אבל שפתון אדום הוא אייקוני ומנצח תמיד, וגם אם לא נעשה בו שימוש לעתים קרובות - הוא מהווה יופי של מתנה. אתן כבר יודעות שיש לי התמכרות קשה לשפתונים הנוזליים של עפרה (למעשה, מדובר בשפתונים האהובים עליי ביותר בעולם!) והאוסף שלי עמוס וגדוש בגוונים שונים ומדהימים. האדום המנצח בעיניי - ולא רק של עפרה, אלא בכלל - הוא Atlantic City, שככל הנראה מופיע במילון תחת ההגדרה "אדום קלאסי מושלם".

אטלנטיק סיטי, אגב, היה השפתון הראשון של עפרה (טוב, יחד עם פסדינה) שרכשתי בעצמי - אחרי שקיבלתי גוון אחר להתנסות ופשוט התאהבתי בפורמולה. קיים ברשת הייפ לא קטן סביב השפתונים הנוזליים של עפרה, וחשוב לי להדגיש ששפתונים נוזליים - מוצלחים ככל שיהיו - הם דבר מאוד אינדיבידואלי, כך שתמיד יכול להיות מצב שבו מוצר שיתאים לי ויפגין עמידות מהממת לא יעבוד בצורה זהה עליכן. עם זאת, מדובר באחד המוצרים שאני באמת הכי הכי אוהבת (ושמחה שגיליתי בזכות הבלוג!) ולכן אני תמיד ממליצה עליהם בלב שלם.

כשאני בוחרת שפתון אדום אני מחפשת שתי תכונות: עמידות וגימור מאט. בעיניי, גוון כל כך דומיננטי נראה פחות טוב עם גימור גלוסי (כמובן שיש חריגים). בנוסף, עמידות היא גורם מכריע כי אין הרבה מראות מחרידים כמו שפתון אדום שגולש לכל עבר... עם אטלנטיק סיטי אני יכולה לאכול, לשתות, לקשקש וכו' - והוא לא יאכזב אותי או ימרח על הסנטר ;) אומנם לעפרה יש עוד כמה גוונים אדומים בליין - אבל המנצח הבלתי מעורער הוא ללא ספק אטלנטיק סיטי.


כשמורחים שפתון אדום חשוב להקפיד על דיוק, ולשם כך אני אוהבת להיעזר בעפרון שפתיים. וידוי מביך: עד כה לא היה לי עיפרון אדום באוסף (פשוט בחרתי בגוון ניודי כלשהו על מנת לשרטט את מתאר השפה). לקראת הוולנטיינ'ס עפרה שלחו לי להתנסות את Delicious Red*, גוון אדום בהיר שעובד נהדר מתחת לאטלנטיק סיטי. את הפורמולה של עפרונות השפתיים של עפרה אני מכירה כבר שנים, והיא לא מאכזבת!

שפתון אטלנטיק סיטי, 80.8 ש"ח (במקום 108) ל-6 מ"ל | לרכישה
עיפרון שפתיים דלישס רד, 43.4 ש"ח (במקום 58) | לרכישה

עשיתי לכן חשק לשפתון אדום משלכן? המשיכו לקרוא...


>>Valentine's Day Giveaway<<


מה דעתכן על הגרלה קטנה (ואדומה!) לכבוד הוולנטיינ'ס דיי? :-) הפעם, בניגוד להגרלות קודמות, החלטתי להקדיש את ההגרלה נטו לקוראות הנאמנות של הבלוג - כלומר, לא תידרשו לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק, חשבון האינסטגרם וכל שאר הנלווים (למרות שאתן תמיד מוזמנות...). עם כל הכבוד ל-self promoting, לפעמים פשוט מתחשק לי לפנק בחזרה (ואם למישהו מגיע, זה לכן!).

על מנת להשתתף בהגרלה, כל שעליכן לעשות הוא להגיב כאן בפוסט עם שמכן וכתובת מייל ליצירת קשר. סה טו! ההגרלה מוגבלת לתושבי ישראל בלבד ותסתיים בעוד שבועיים (22.2 בחצות). בהצלחה!!!

אני מקווה שיום האהבה יעבור עליכן בנעימים, לא משנה אם אתן חוגגות או בזות לו. אצלי בתכנון - סופ"ש בברצלונה עם כל המשפחה, בילויים וכיף עד שחוזרים לתקופת המבחנים המאיימת... נשתמע! מוזמנות לעקוב בסנאפצ'ט ובאינסטגרם אחרי מסעותיי ברובע הגותי, לה סגרדה פמיליה וכמובן - זארה ;-)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייטס

43 תגובות

  1. קודם כל נהניתי לקרוא את הסקירה האחרונה. ראיתי פרסום של הפלטות החדשות של איל מקיאג'ורציתי לנסות אותן :) *להגרלה* אולגה רחלין והמייל הוא:malicenorth@yahoo.com

    השבמחק
  2. תהני בברצלונה!!
    טל שיף
    Talschiff14@gmail.com

    השבמחק
  3. להגרלה -
    ירדן שדה.
    yarden.sy46@gmail.com

    השבמחק
  4. מישל לוריא
    miwka1202123@gmail.com

    השבמחק
  5. קורל לזרוף
    Coralyarin64@gmail.com

    השבמחק
  6. עדי שפירא
    Adishapira2505@gmail.com

    השבמחק
  7. פוסט מקסים :)
    דור גולדצבייג
    dorg8391@gmail.com

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. שיזף מקלר
    sheizafmek@gmail.com
    :)

    השבמחק
  10. אשמח להשתתף 😘
    רותם זריהן
    Rotem1408@gmail.com

    השבמחק
  11. אשמח להשתתף :),
    דינה ברלוביץ

    dinaberlovitch@gmail.com

    השבמחק
  12. נטע אלפנדרי
    netaalfandari@gmail.com

    השבמחק
  13. תהני בברצלונה!
    נעה גדול
    noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
  14. אסנת Blankspacebaby28@gmail.com

    השבמחק
  15. אני חושקת כבר הרבה זמן בפלטה של איל מיאקג'
    ולא קונה אותה רק בגלל שהיא נראת כלכך לא נוחה !
    אשמח להשתתף בהגרלה :)
    שי מרלוב
    shai3104m@gmail.com

    השבמחק
  16. אוי האטלנטיק סיטי הוא פשוט שלמות...אני חייבת לציין שעשית לי חשק לכתוב פוסט בבלוג לכבוד יום האהבה..פוסט שלמות בובי!!

    השבמחק
  17. פוסט מושלם, באלי הכל *_* חחח
    מאוד רוצה להשתתף בהגרלה
    אדיטה גיידמן
    edita.geidman@gmail.com

    השבמחק
  18. תמיד נהנית לקרוא את הפוסטים שלך.. פשוט מדוייקים ומיוחדים😊❤
    שמי תהילה מאירוביץ והמייל שלי הוא golangln@gmail.com

    השבמחק
  19. היי, אשמח להשתתף... שושנה גולבראיך
    Shoshanna123@gmail.com

    השבמחק
  20. אשמח להשתתף בהגרלה
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  21. פוסט כייפי, אכן שפתון אדום זה הכי מושלם שיש, אשמח להשתתף בהגרלה מיה לוי m032830@gmail.com

    השבמחק
  22. פוסט נפלא ואינפורמטיבי כרגיל. אשמח להשתתף בהגרלה, והמייל שלי הוא michalbenigigi@gmail.com :) תודה, מיכל

    השבמחק
  23. נהנת לקרוא את הבלוגים שלך. אשמח להשתתף בהגרלה המייל שלי benhaill97@gmail.com איילת בנחייל

    השבמחק
  24. מתה מתה מתה על הבלוג שלך!
    הכתיבה הכל כך כיפית וזורמת, תמונות יפות שלא מכבידות, פשוט אין דברים כמוך. וההגרלה מקסימה ;)
    תחיה שגיב, tehiyasa@gmail.com

    השבמחק
  25. פוסט מעולה, תהני בברצלונה!:)
    ארבל רבי arbeloss01@gmail.com

    השבמחק
  26. רוצההההה 😊
    נועה לבקוביץ
    Noalevko15@gmail.com

    השבמחק
  27. נהניתי לקרוא את הפוסט. שיהיה יום אהבה שמח ❤ תמי ממיסטבלוב tami2488@gmail.com

    השבמחק
  28. להגרלה, לינוי כהן linoyL1992@gmail.com

    השבמחק
  29. מאוהבת בבלוגים שלך כמו תמיד!
    Ofer moisa
    Oferosh@gmail.com

    השבמחק
  30. מעיין ביטון maayanbiton8@walla.com

    השבמחק
  31. תמיד כיף לחזור לקרוא בבלוג שלך :)
    Miri7077@gmail.com

    השבמחק
  32. את האמת שאני באותה דעה איתך, שונאת פלטות של מוצרי שפתיים בגלל שצריך להשתמש במברשת, אבל זו של אילמקיאג' נראית נחמדה :)
    turh503@gmail.com

    השבמחק
  33. איזה פוסט מושקע ויפהפה , כרגיל :) ות'אמת שכרגע אין לי ולבעלי שום רעיון באופק ליום האהבה המתקרב ובא...
    ברצלונה מדהימה ואני בטוחה שאת נהנית שם כי פשוט אי אפשר שלא !!! טיילנו שם כבר פעם אחת ובא לי לחזור אליה שוב. כל כך מגוונת וססגונית.
    גם אני אשמח להשתתף בהגרלה :
    שמי ענבל רייזלמן (שייט נעורים)
    במייל inbalul999@gmail.com
    בהצלחה לכולן וחג אהבה שמח :)

    השבמחק
  34. תודה על ההגרלה :)
    אפרת אשרף
    efratashraf@gmail.com

    השבמחק
  35. אושר זעפרני תודה על ההגרלה. הפוסט נהדר.
    oshoshi127@gmail.com

    השבמחק
  36. אשמח להשתתף בהגרלה.
    לאנה נטס lana.tm@gmail.com

    השבמחק
  37. סוף סוף סיימתי טירונות והתפנתי לקרוא בבלוג, התגעגעתי לזה.
    אשמח להשתתף גם בהגרלה- שירלי גל,
    nekoshirli@gmail.com

    השבמחק
  38. עדי מקסימה! סופסוף הגרלה שמתחשבת ברגשותיהן של סרבניות הרשתות החברתיות ;)
    וגם - הגיע הזמן, שמתי לב ששינית ל"סטודנטית ביום". השארת את החיילת כמה חודשים טובים אחרי השחרור.!
    מעולה ומשעשעת כהרגלך.
    אנה.
    annager123@gmail.com

    השבמחק
  39. פוסט כיפיי! נהנתי לקרוא וכמה כיף הגרלה מפנקת לסיום! אשמח להשתתף, נטלי לוי, TNT1005@walla.com

    השבמחק
  40. עכשיו אני חייבת;)
    טל ספר
    talsaphar@gmail.com

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.