New & Exciting | מרגש ומחדש

18.1.17


זה לא סוד שמוצרים חדשים מגיעים למפתן ביתי דרך קבע, בין אם נשלחו לסקירה מהמותג ובין אם נרכשו ברגע של חולשה... אחד התפקידים העיקריים של בלוגריות, בעיניי, הוא לשמור על אצבע על הדופק בכל הנוגע להשקות ומוצרים חדשים (לצד ביקורות מעמיקות וכנות, כמובן!). כשאני נתקלת במוצר חדש ומסקרן - לרוב באינסטגרם - המקום הראשון אליו אני פונה הוא האינטרנט. בלוגריות ויוטיובריות מחו"ל לרוב מקדימות להתנסות בכל השקה (לפעמים אפילו שבועות לפני כן!) כך שעוד לפני שהמוצר מגיע לארץ אני כבר מספיקה ללמוד על טיבו וגווניו. 

בארץ, לעומת זאת, ההתנהלות קצת שונה. רוב הזמן בלוגריות מקבלות מוצרים במקביל להשקתם לקהל הרחב, כך שלוקח זמן מה עד שהרשת מתמלאת בחוות דעת שונות. מעטים המותגים שבאמת טורחים להקדים תרופה למכה ולספק מענה לסקרנות הצרכנית המתבקשת. עם זאת, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא - כך שגם אם המוצר כבר הספיק להתמקם בנוחות על המדף, אני רואה חשיבות גבוהה בסקירה מהימנה ומסודרת שתעזור למכורת האיפור הממוצעת לעשות סדר בבלאגן (והכי חשוב - לבחור היכן להשקיע את מיטב כספה). 

לשם מה ההקדמה הזו? קודם כל, כדי שתכירו קצת יותר טוב את ה-state of mind שלי בכל הנוגע למהות ותפקידי הבלוג. שנית, חלק לא קטן מהמוצרים בפוסט משתייכים לקטגוריית "חדש על המדף" ושאר קלישאות ברכה בודקת. בנוסף, הפוסט כולל מוצרים שאינם חדשים באופן רשמי אך חדשים אצלי באוסף - שזו גם סיבה לא רעה לסקירה :-)


OFRA - Blissful 3D Highlighter*


ההייפ המטורף שהיה סביב השקת Rodeo Drive של עפרה בקושי הספיק להירגע וכבר החברה השיקה היילייטר נוסף (וזהה בעיצובו) העונה לשם Blissful*. א-מ-מ-ה, באופן יחסי (יחסי!!!) מדובר בהשקה שדי עברה מתחת לרדאר - הן ברמה העולמית (במשך חודשים עשו לנו טיזינג על רודיאו דרייב בכל פלטפורמה אפשרית, אבל בליספול המסכן? בקושי זכה לכמה סנאפים לפני השקתו) והן ברמה המקומית. אין לי מושג למה, אגב, כי בעיניי Blissful הרבה יותר יפה ומיוחד מרודיאו דרייב... אבל על כך בהמשך.

קודם כל, למי שלא מכירה את ההיילייטרים של עפרה - מדובר במוצרים סופר פיגמנטיים וחמאתיים, שבעיניי פחות משתייכים לזן ההארות הטבעיות ליום יום (לשם כך אני מעדיפה את Lightscapade של מאק או Halo של איל מקיאג'). כפי שוודאי ראיתן באינסטגרם, המראה המתקבל עמם הוא מרשים ומורגש, עם ברק מטאלי כמעט שמושך את כל תשומת הלב לנקודות הגבוהות בפנים. מי שאוהבת הברקה חזקה ורטובה כמעט - זו הכתובת. כמובן שאפשר גם להניח אותם ביד קלה למראה יותר לביש ויומיומי (הדרך האהובה עליי היא לטפוח עליהם עם ספוגית איפור לחה) אבל עקרונית הם לגמרי נולדו לאירועים, עם נוכחת מרגשת ומהפנטת. 

הפייבוריטים האישיים שלי הם ללא ספק You Glow Girl וההיילייטר פיצה, אבל תוכלו למצוא בבלוג סקירות של כל ההשקות האחרונות בתחום ההארות. מרודיאו דרייב (המקסים, אין ספק) פחות נפלתי פשוט בגלל שאני לא אוהבת היילייטרים זהובים על עצמי. אז מה בעצם מיוחד ב-Blissful? במבט ראשון הוא נראה כמעט זהה לרודיאו דרייב - אבל הכל משתנה כשמעבירים בו אצבע. קודם כל, בליספול הוא לא "זהב" רגיל. הגוון שלו הוא מעין רוז גולד מיוחד במינו, כזה שמשנה את טבעו בכל זווית (בכל זאת, 3D...). יש לו נגיעות שמפניה ונגיעות ורדרדות ולמרות שבמבט ראשון הוא נראה כהה מרודיאו דרייב - בעיניי הוא הרבה יותר אוניברסלי ומחמיא ממנו. כן, גם על עור בהיר!

עם זאת, אליה וקוץ בה - הממדיות הרבה שלו וההברקה האינטנסיבית נוטות להדגיש את הטקסטורה בלחיים שלי, ואלא אם יש לכן עור טוב יחסית (או שאתן מייעדות אותו לצילומים עם תאורה חזקה) הוא עלול להדגיש נקבוביות. היות ולא יכולתי לוותר על הגוון ההיסטרי בחרתי להשתמש בו בעיקר על העיניים - והוא עושה עבודה יוצאת מן הכלל! הפורמולה שלו כמו נועדה לשמש כצללית: הוא עמיד וחמאתי בטירוף (נמרח כמעט כמו צללית קרם),  עשיר בפיגמנט עם רווית צבע נהדרת. המראה התקבל הוא של עפעף מואר וקורן (שלא לדבר על השילוב בין עיניים בהירות לרוז גולד... מממ!) שגורף המון מחמאות. 

מילה נוספת על הפורמולה: היא רכה מאוד, שזה טוב מבחינת טשטושים - אבל פחות מבחינת עמידות המוצר. כבר כשקיבלתי אותו הבחנתי כי ההיילייטר מעט סדוק, ויש בי חשש די מבוסס כי הוא לא ישרוד יפה נפילות. חשוב לציין שזו בעיה שלא נתקלתי בה עם היילייטרים אחרים של עפרה (בדגש על השת"פ עם DupeThat והפיצה), ששורדים אצלי כמו גדולים. 

135 ש"ח עבור 10 גרם | לרכישה


OFRA - Eye Shadow in Syrup*


אין ספק שעפרה ידועים במיוחד בהיילייטרים ובשפתונים שלהם, ואלו גם עיקר המוצרים שיצא לי לנסות מהמותג. עם זאת, כחברת איפור מקצועי שמכבדת את עצמה - לעפרה יש היצע רחב של מוצרים, החל מפריימרים שונים וכלה בצלליות. הפגישה הראשונה שלי עם הצלליות של עפרה הייתה בביקורת הנהדרת שכתבה גלוסברי חברתי על פלטת היהלומים המהוללת, אבל עד כה לא יצא לי להתנסות בהן. לפני מספר שבועות קיבלה לסקירה צללית בשם Syrup* - שם נהדר שישר גרם לי לחשוב על סירופ מייפל... בפועל השם שהכי מתאים לה הוא Copper - כיאה לצללית בגוון נחושת עז.

רגע של וידוי: צלליות חמות מאוד קצת מרתיעות אותי, במיוחד כשמדובר בגוונים זהובים. הן נראות נהדר על בחורות שחומות אבל אני תמיד מרגישה איתן קצת חולנית... עם זאת, מצאתי שבשילוב נכון עם צלליות מאט ניתן ליצור איתה מראה סתווי ומחמיא מאוד שמקפיץ בטירוף עיניים כחולות. הפורמולה ממש מפתיעה - היא לא מרגישה רכה במיוחד כשטובלים בה אצבע, אבל הפיגמנט המטורף מלמד אחרת. המחיר, אגב, ממש לא זול (88 ש"ח) - אבל לא בלתי הגיוני בהתחשב בכך שכל צללית מגיעה בגודל עצום של 4 גרם. ורק לשם השוואה: צלליות של מאק מכילות 1.5 גרם ועולות 90 ש"ח ליחידה...

88 ש"ח ל-4 גרם | לרכישה



Shiseido - Rouge Rouge Lipsticks*


יש לי פינה חמה בלב לשיסיידו, שמשלבים בין חדשנות אסייתית ליוקרתיות אוניברסלית. את השפתון הראשון שלי מהמותג קיבלתי במתנה מאבי ועד היום יש לו מקום מיוחד באוסף שלי. כשהוזמנתי להשקתה של סדרת השפתונים החדשה התרגשתי מאוד - עם שפתונים של שיסיידו אי אפשר לטעות!

הרעיון מאחורי סדרת Rouge Rouge (שקצת מטעה במבט ראשון) הוא שמדובר בסדרת שפתונים על טהרת הפיגמנט האדום. בפועל פיגמנט אדום לאו דווקא אומר שפתון אדום - הרי גם השפתון הניודי ביותר מכיל פיגמנט אדום. כלומר, מדובר בסדרה שמקדשת את תפקידו ומעמדו של הפיגמנט האדום בעולם השפתונים, ועל אף שמכילה נציגות מכובדת של גווני אדום - כוללת גם גוונים יומיומיים ונהדרים (הידד!).

קודם כל, דעו כי מדובר בשפתונים לחותיים יחסית - הם נמרחים ברכות על השפתיים ומעניקים להן מראה עסיסי ובשרני. העמידות, בהתאם, לא יוצאת דופן - אבל הם כן משאירים סטיין מקסים ששורד גם אחרי שהשפתון עצמו נעלם. אם קראתן את פוסט החלטות היופי שלי לשנת 2017 אתן ודאי זוכרות שהשנה החלטתי להשתמש יותר בשפתונים לחותיים - החלטה שקל לאמץ עם גוונים כה יפים ומוצלחים :-)


הסדרה כוללת 16 גוונים המתחלקים לארבע קבוצות: אדומים עמוקים ומפתים, אדומים בינוניים וזוהרים, אדומים נועזים ומוארים ואדומים חיוורים ויומיומיים. בהשקה דגמתי את רובם כאשר הגוונים הראשונים שמשכו את תשומת ליבי דווקא לא היו אדומים קלאסיים: Rouge Rum Punch (גוון RD504, שזיף מהפנט ועמוק), Sweet Desire (גוון RD714, מאוב מושלם ליום יום) ו-Red Queen (גוון 716, חום אדמדם נהדר).  

מבין הגוונים שקיבלתי לסקירה בחרתי להציג לכן שניים שמייצגים בצורה יפה את ההיצע העשיר בסדרה: אדום ("של ממש") וגוון חום-ורדרד (מושלם ליום יום).

Toffee Apple RD308* הוא גוון אדום משמח ומתקתק שנוצר בהשראת תפוח מקורמל. אם כבר ללכת עם אדומים ביום יום - זה גוון מושלם לכך. הוא בהיר מספיק כדי לא להיראות דרמטי מדי, אבל הצבע המקסים מוסיף הרבה אור וחיות לפנים.


Rose Crush RD715* הוא גוון "שיקסע" קלאסי. חום-ורדרד מושלם, מהסוג שאני הכי אוהבת ביום יום. הוא עמוק מספיק כדי לשמור על עניין גם בפני עצמו (נהדר לימים שאין כוח להתאפר!) אבל בהחלט ניתן לשילוב עם מראה עיניים דומיננטי. השפתון האהוב עליי לאחרונה!


היוקרתיות, אגב, לא נגמרת בפורמולה הנהדרת - השפתונים מגיעים באריזה שחורה ואלגנטית עם סגירה מגנטית (יש יותר מפנק ומספק מזה?). לחלוטין מוצר איכותי, ורסטילי (16 גוונים!) ונהדר, ואני ממליצה על הסדרה בחום. 

145 ש"ח ל-4 גרם | לרכישה ברשתות הפארם


SPRING - White Flower Perfume*


ספרינג משיקים מוצרים חדשים בקצב די מסחרר, אבל הפעם מדובר בהשקה סופר מתבקשת ו-long overdue - בושם בניחוח White Flower! כן כן, עד היום הניחוח האהוב היה קיים בנרות, מבשמי בדים, תרסיסי גוף, קרמים למיניהם - אבל לא בבושם. הזוי, אני מסכימה - אבל סוף סוף נעשה צדק היסטורי עם הצרכניות המסורות ;)

אז אחרי שסקרתי לא מעט מוצרים היקפיים בניחוח הזה, הגיע הזמן לגשת לבושם עצמו. לא לחינם מדובר באחד מרבי המכר של ספרינג - הוא נייטרלי, לא משתלט וקשה לי לדמיין מישהי (ואפילו מישהו) שלא יתחברו אליו. עם זאת, הופתעתי לגלות שבהשוואה לשאר המוצרים (בדגש על מפיץ הריח ומבשם הבדים) - פחות נהניתי מהצורה בה הבושם התקבל עליי. אני מניחה שזה קשור לכימיה עם העור, כי אני מגיבה טוב בעיקר לבשמים פרשיים ורעננים (במובן הזה סיישל פרש הוא לגמרי הבושם האהוב עליי מספרינג). אגב, כל מי שהריחה אותו עליי התלהבה ממש - כך שבהחלט יכול להיות שהכשל הוא אצלי במוח... כך או כך אני מברכת את ספרינג על השקה חדשה ומוצלחת, ושמחה לבשר לכל המייחלות על הבשורה! 

99 ש"ח ל-50 מ"ל e.d.p (לא לשכוח להתפנק בדוגמית מתנה!) | לרכישה 


MAC - New Goodies 


אני מניחה שכולן שמעו על המבצע המהמם (והתקדימי!) שמאק עשו לקראת תקופת החגים (ותודה לאל שחנוכה וכריסמס יוצאים בערך באותה תקופה...). 20% הנחה ברשת שאף פעם לא יוצאת במבצעים זה לא עניין של מה בכך, בוודאי למכורה כמוני, אז החלטתי לנצל את ההזדמנות ולהתחדש בכמה מוצרים שתמיד סיקרנו אותי מהליין הקבוע.


MAC - Cleanse Off Oil / Tranquil


ההיכרות שלי עם מוצרי הטיפוח של מאק מוגבלת ביותר, ומבוססת בעיקר על חוויותיי האקראיות כמודליסטית פנים... לאחרונה קיבלתי המלצות גורפות על שני מוצרים: Cleanse Off Oil להסרת איפור וג'ל הניקוי הירוק עם (המלצה שקיבלתי מהמלכה האם עצמה, נטע סקלי!). אומנם במסגרת המבצע הספקתי לרכוש רק את השמן, אבל לא בוכים על חלב שנשפך (רק על המינוס העתידי בבנק...).

בכנות, לא ציפיתי להתרשם כל כך מהשמן - אבל אין ספק שהוא עושה עבודה מצוינת בהסרת האיפור והגרסה הכחולה לעור רגיש אכן רחמנית מאוד כלפי עיניי הבהירות. למעשה, אני כל כך נהנית ממנו שכמעט סיימתי את גודל הנסיעות ואני בהחלט מתכננת לרכוש אותו שוב בגודל מלא.

50 ל-30 מ"ל (או 140 ש"ח ל-150 מ"ל) | לרכישה

MAC - Perp + Prime Lip


פריימר השפתיים של מאק תמיד נשמע לי כמו מוצר מיותר לחלוטין, ומסיבה לא ברורה נמנעתי מלנסות אותו בעצמי. הנחתי שמדובר במעין באלם משודרג, ולשם כך יש לי מספיק מוצרים באוסף... עם זאת, אין הזדמנות טובה יותר לנסות מוצרים מאשר במבצע - ומזל שעשיתי זאת, כי הוא פשוט נפלא!

קודם כל, הוא הרבה יותר מבאלם לחות: הוא אשכרה משפר עמידות לשפתונים. כן כן, אני באמת רואה הבדל בזמני הלבישה של שפתונים (במיוחד לחותיים - כמו השפתונים של שיסיידו). בנוסף, הוא מחליק ומרכך גם את השפתיים הקשות והסדוקות ביותר, ויוצר קנבס מושלם לשפתון הנבחר. הלחות שהוא מעניק לא אינטנסיבית כמו הבאלם של נוקס, למשל, אבל בהתאם לא מפריעה לשפתונים ולא גורמת להם לגלוש ולזלוג לכל עבר. בקיצור - מוצר ממש מוצלח!

לא הייתי אומרת שהוא חובה, כי בהחלט אפשר לחיות גם בלעדיו - אבל אין ספק שהוא משפר לי את רמת החיים (והשפתונים...). שימושי במיוחד לבלוגריות שצריכות להסוויץ' המון שפתונים אחד אחרי השני ;)

90 ש"ח ל-1.7 גרם | לרכישה


MAC - Veluxe Brow Liner in Omega


אתן כבר יודעות שאני נאמנה לצללית אומגה של מאק בכל הנוגע לגבות שלי, וכשמאק יצאו בקולקציית גבות שלמה ומפנקת גמלתי בלבי לנסות גם את עיפרון הגבות המהולל באותו הגוון. הייחודיות בעיפרון הזה (מעבר להיותו דו צדדי, שזו תמיד תכונה מבורכת) היא הפורמולה האבקתית - עם העיפרון הזה אי אפשר ליצור "גבות מרקר". הוא רך, טבעי למראה וישים גם בידיה של טירונית האיפור הגדולה ביותר. כל מה שצריך הוא להבריש קצת את הגבות כדי להיפטר מקווים חדים או חומר עודף ו-וואלה! למתקדמות, אפשר גם להרטיב אותו על מנת לקבל גוון רווי יותר (אני אוהבת לעשות זאת "בזנב" הגבה). לגמרי מוצר שהפך למאסט יום יומי שלי!

110 ש"ח ל-1.2 גרם | לרכישה


MAC - Paint Pot in Soft Ochre


הרכישה הכי ספונטנית שלי, אבל כזו שאני מברכת עליה מדי יום! במסגרת המבצע חיפשתי המון אחר Smoked Almond המהולל מסדרת ה-Liptensity החדשה, וכשלא מצאתי אותו במלאי פניתי בחזרה לאזור הנוחות שלי... אתן יודעות שאני מאוד אוהבת צלליות קרם, כשבטופ ניתן ללא ספק למצוא את הפיינטפוט המופלא בגוון Groundwork. בשנים האחרונות מאק הרחיבו מאוד את ליין הפיינטפוטים והוסיפו המון גוונים נפלאים, אבל המפורסמים ביותר הם ככל הנראה גווני הבסיס Painterly ו-Soft Ochre. היה לי את פיינטרלי בעבר והאמת היא שלא עפתי עליו - הוא היה לי ורדרד וכהה מדי, והרגשתי שגרם לאזור העין שלי להיראות עייף ואדמומי.

כשהסווטצ'תי את סופט אוקר בחנות גיליתי להפתעתי שעל אף מראהו, הוא בהיר מאוד - ותת הגוון הצהבהב דווקא מצא חן בעיניי, שכן יוכל לעזור לי לנטרל את הדיסקולורציה בעפעף (אשכנזיה שקופה עם מלא כלי דם!). אומנם העמידות של הפיינטפוט בפני עצמו לא שורדת עליי יום שלם מבלי להצטבר בעפעף, אבל עם פריימר מתחת (גם הוא של מאק...) הוא שורד כמו גדול, ומצליח ליצור עבורי בסיס אחיד וחלק עליו אני יכולה להניח צלליות כאוות נפשי (או סתם ליהנות מעפעפיים בהירים "ונקיים"). איזה כיף שהצטרף לאוסף :-)

הבא על הכוונת שלי: Vintage Selection!

108 ש"ח ל-5 גרם | לרכישה


אני מקווה שנהניתן מהפוסט ושעזרתי לכן לעשות סדר בהשקות החדשות (או סתם להכיר מוצרים חדשים!). אשמח לשמוע אם יצא לכן לנסות חלק מהם ובאיזה מוצרים חדשים אתן התנסיתן לאחרונה :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

6 תגובות

  1. תענוג! בחרת שלל נהדר במאק

    השבמחק
  2. פוסט נפלא! עשית לי חשק לשמן ולפיינטפוט של מאק... עד שעמדתי בפני ה20%!

    השבמחק
    תשובות
    1. מגיע לך, עם כל הדרדורים שאת עושה לי!

      מחק
  3. אם אהבת את השמן של מאק, את תעופי על השמן של ג'וזי מארן. שלמות.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.