ביי ביי #8 | Empties

23.1.17


תודו שהתגעגעתן לראות את האשפה שלי ;) לקראת סוף 2016 נתתי גז בגזרת סיום המוצרים והגעתי להספק יפה בהחלט - הן של טיפוח והן של לא מעט איפור! שנת 2017 היא לגמרי בסימן התייעלות וצמצום מבחינתי, ובשבועות האחרונים אפילו פצחתי בדיקלאטר קל לאוסף (אם אני לא מגיעה למוצרים והם יכולים לשמח אנשים אחרים - למה לא להעביר אותם הלאה?). 

האמפטיז שאחלוק עמכן היום מוצלחים במיוחד, ואת רובם המכריע כבר רכשתי/ארכוש בשנית. אז מבלי להתמהמה, הבה נתחיל!



המים המיסלריים של גרניה הם מוצר שאני רוכשת שוב ושוב, למרות שאני לא מאוהבת בו. בעיניי, הוא לא מתקרב אפילו לקרסוליים של הביודרמה מבחינת ביצועים ותחושה, אבל כשזה נוגע לניקוי מהיר של עור הפנים - אין עליו. אם אני מעוניינת במים מיסלריים שמצליחים לטפל גם במסקרות ואיפור עיניים עמיד - אין מנוס מלפנות לביודרמה. לאחרונה ניסיתי להימנע מהזמנות אונליין וכשנגמרה לי הביודרמה - חזרתי למסיר הדו פאזי של קרליין, שליווה אותי לאורך גיל ההתבגרות. תראו, הוא לא רע - להיפך. אבל אחרי שמתרגלים לניקוי זריז ונוח, ללא תחושת שמנוניות - קשה מאוד לחזור אחורה...

אני עדיין מעוניינת לנסות את המסיר של קרליין בגרסה לעיניים רגישות (הוורודה) אבל בינתיים יכולה לומר שהמנצח שלי הוא ללא ספק הביודרמה! מחכה לאיחוד...


סבון הפנים של צטאפיל הוא סוס עבודה רציני ונותן תמורה מלאה למחיר (כמעט חצי ליטר, מטורף). עד היום השתמשתי בגרסה לעור שמן שיעילה מאוד בקיץ אבל נוטה לשחוק אותי לקראת החורף. אני משתמשת בו כבר שנים און אנד אוף אבל היות והעור שלי משמעותית פחות שמן לאחרונה, אני שוקלת לרכוש בעתיד את הגרסה העדינה יותר לעור רגיש. מוצר ניקוי נוסף שכבר סיימתי בפעם השנייה הוא תרחיץ הפנים 2 ב-1 של ניוטרוג'ינה, שיכול לשמש גם כמעין מסכת חימר לייט. אני ממליצה עליו בחום לבעלות עור שמן (אם אתן מתבגרות אתן תעופו עליו) - אבל לא נראה לי שאשוב לרכוש אותו כל עוד העור שלי נותר במצב מעורב-מיובש.

על מי הפנים של סבוקלם סיפרתי לכן לראשונה בספטמבר - עקרונית אני לא מאוד מחויבת לקונספט של מי פנים, אבל אם כבר - אלו מצוינים. מצמצמים נקבוביות, מותירים את העור נקי ומאוזן ובסה"כ מרגישים ממש אחלה. מסכת פנים, לעומת זאת, היא משהו שקשה לי לדמיין את חיי בלעדיו - וזו של אהבה מוצלחת מאוד. היא לא מייבשת מדי אבל עושה עבודה ראויה בניקוי וטיהור עור הפנים. בהחלט אשקול לרכוש אותה בגודל מלא.


קרם ההגנה של ביורה פשוט מופלא בעיניי, ואני ממליצה עליו בחום לכל מי שכמוני שונאת קרמים שמנוניים שפוגעים בעמידות ומראה האיפור. הוא קליל כמו מים, נספג ברגע ועושה עבודה ממש יפה בהגנה על העור. כבר נרכש בשנית :)

קרם העיניים של Reviva Labs, לעומת זאת, היה סתמי מאין כמוהו ולא יירכש שוב. היה לו ריח-לא ריח מוזר, מרקם שגרם לי לחשוב על ממרח תפל ובאופן כללי הוא לא עשה יותר מדי. תחסכו לעצמכן את הכסף...

קרם הלחות מסדרת Hydrance Optimal של אוון הפתיע אותי לטובה - הוא העניק הרבה לחות לעור מבלי להרגיש כבד, ובעיניי מתאים מאוד לעור מיובש-מעורב (לי יש את גרסת הלייט, קיימת גם גרסה עשירה לעור יבש). סיימתי את הדוגמית בשמחה ואני בהחלט שוקלת לרכוש אותו בגודל מלא. קרם לחות נוסף שאהבתי וסיימתי הוא הברבדוס הנפלא של אנה לוטן, שאני משתמשת בו און אנד אוף מאז גיל 14 ולאחרונה חזרתי לאהוב ובגדול (עוד שנייה מסיימת טיובה בגודל מלא). הוא פשוט מצוין - קליל אך מזין, מחליק את העור ויוצר קנבס מושלם לאיפור. הוא מרגיע עור אדמומי הנוטה לסבוריאה ובסופו של יום מדובר באחד המוצרים הוותיקים והאהובים ביותר באוסף שלי.


המים התרמליים של אוון חמודים מאוד (וגם לא יקרים) אבל אחרי שנחשפתי לפיקס+ של מאק קשה לחזור אחורה... בשעה שהמים התרמליים בעיקר מרעננים, הפיקס+ גורם למייקאפ לשבת כאילו אלוהים בעצמו עשה לי tap tap tap עם הספוגית והם נותנים בוסט של לחות לעור בעיצומו של יום עבודה מפרך. עוד בתמונה: ספוגיות HD מטונפות של ביוטיקייר שראו ימים יפים יותר. הן עדיין הספוגיות האהובות עליי ויש לי בכל רגע נתון בערך חמש חדשות ומוכנות לשימוש. בחיים לא חשבתי שאני אגיד את זה, אבל אין לי מושג איך החיים שלי היו נראים בלי ביוטיקייר...


אמרתי לכן שסיימתי לא מעט איפור בחודשים האחרונים, והרי ההוכחה (ואלו רק מוצרי הפנים!). על ה-tinted moisturizer של אנה לוטן לא ממש דיברתי בבלוג (בדומה לקרם הלחות שהוזכר קודם) אבל מלווה אותי כבר שנים בימים עצלניים ונטולי איפור. אחת הצרות הגדולות של בחורות בהירות היא במציאת לחויות עם גוון שלא יגרמו לנו להיראות כמו אומפה לומפה - וזה אחד המקרים הנדירים בהם התוצאה הסופית מחמיאה ומניחה את הדעת. הוא פחות מתאים לבעלות עור שמן בעיניי (מועשר בשמן זית ומבריקים איתו די מהר) אבל הוא יושב יפה על העור ואם יש לכן עור רגיל-יבש-מעורב הוא עשוי להפוך לחבר הכי טוב שלכן :)

המייקאפ של פופה התקבל לסקירה בשנה שעברה והפך חיש מהר לאחד הפייבוריטים שלי - הוא עמיד מאוד, יוצר בסיס אחיד וטבעי למראה והכי חשוב - מתאים לי בגוון ;) סקרתי אותו בהרחבה כאן ואם אתן מחפשות מייקאפ מוצלח מהדראגסטור - הוא בהחלט אופציה נהדרת.

שני קונסילרים שבאו לסיום הם טוש ההארה של איב רושה (לסקירה) והקונסילר האהוב עליי בכל הזמנים - Age Rewind של מייבלין. את הקונסילר של מייבלין כבר רכשתי בשנית לפני המון זמן (לוקח לו מיליון שנה להיגמר, בחיי) ואני חושבת שבשלב זה אין ספק כי מייבלין היא יצרנית הקונסילרים המועדפת עליי... מתי כבר יגיעו לארץ?!

מוצר אחרון חביב (וכזה שסיימתי ממש לאחרונה) הוא פודרת הבלוט המפורסמת של מאק. יש לי אותה כבר שנים וקצת זנחתי אותה אחרי שגיליתי אלטרנטיביות זולות בהרבה (Stay Matte של רימל, למשל). עם זאת, כבודה במקומה מונח ואין ספק שמדובר באחד מסוסי העבודה המוכרים והמוצלחים בשוק.


הפעם אני מרוצה מכל אחת מהמסקרות שסיימתי! הראשונה במעלה היא ללא ספק ה-Lash Princess של אסנס, שמפגינה ביצועים מושלמים תמורת מחיר זעום. יש לה מברשת נוחה, פורמולה עמידה ונהדרת ותוצאות פשוט מושלמות. Ultimate All-In-One של רבלון גם לא אכזבה, ואומנם לוקח קצת זמן להתרגל למברשת הקטנטנה אבל היא יוצרת מראה נהדר של ריסים בובתיים ועגולים. Volume Reveal החדשה של בורז'ואה התחבבה עליי מאוד הודות לגימיק המראה המגדילה, אבל מבחינת תוצאות היא הייתה הכי יומיומית ואם אתן מחפשות ווליום מטורף היא ממש לא הכתובת (הפרדה והארכה, לעומת זאת, לגמרי תקבלו איתה!).


כן כן, אתן רואות נכון - סיימתי עשרה מוצרי איפור! ה-Butter Gloss של NYX היה חמוד ותו לא ונגמר מהר בצורה מפתיעה (לא יירכש בשנית). את שפתון Viva Glam Cyndi, לעומת זאת, אני מושכת כבר שנים ומאוד מתרגשת להחזיר אותו בבאק2מאק הקרוב... אחד השפתונים היחידים מהם יש לי באק אפ!


לא ארחיב על תחליב הרחצה של כיף, שהותיר אותי מאוד Underwhelmed. יש לו ריח חזק של אפטרשייב ותו לא. בגזרת השיער - שתי המסכות נחמדות, כשזו של לוריאל מסדרת ה-Mythic Oil לוקחת בגדול עם ניחוח נהדר ופורמולה מוצלחת שמותירה את השיער רך וחלק. 


סיימתי נר! רק לאחרונה התחלתי להבעיר נרות על בסיס קבוע והראשון שהלך הוא החמודי הזה מבית MakeMeUp. יש לו ריח נעים מאוד (Clean Towels) והבעירה מצוינת - סקרתי אותו כאן. אין לי ספק שהשנה תראו כאן עוד נרות, כי ברגע שמתרגלים לאווירה החמימה הזו - זה ממכר!

אז זו הייתה נגלת האמפטיז הראשונה ל-2017. הספק לא רע, בעיניי, אבל אין ספק שבהמשך ארצה לסיים עוד ועוד מוצרי איפור (בדגש על אלו שיושבים אצלי כבר שנים) וכמובן לקיים את הבטחתי להשתמש ביותר קרמים לגוף ולידיים ;)

תודה שקראתן, יום מקסים!

6 תגובות

  1. מטורף לגמרי. איך את עושה את זה?

    השבמחק
  2. הכי כיף לסיים מוצרים, במיוחד איפור שהוא לא מסקרה �� ניסית את קרם הפנים של צטאפיל? הוא נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא בטוחה שהוא נמכר בארץ. לאיזה עור הוא מתאים?

      מחק
  3. איפה אפשר לרכוש את המסכה לשיער של לוריאל?

    השבמחק
    תשובות
    1. קיבלתי אותה במתנה, אבל אני די בטוחה שאפשר להשיג אותה במספרות או באתרים כמו איכמיסט :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.