Hair Me Out

27.1.17


ככל שאני מתבגרת טיפוחית אני לומדת שהשיער שלי הוא הרבה יותר מצבר תאים מתים שיושבים לי על הפדחת: הוא עולם ומלואו. לפעמים הוא כועס עליי ועושה ברוגז, לפעמים הוא רך כמו טישו אלוורה ולפעמים הוא משחק אותה אלפבה מוויקד ודופק Defying Gravity. כך או כך, הוא יצור הרבה יותר מורכב ומעניין משחשבתי (ממש כמו אחי בן העשר). 

עבר לא מעט זמן מאז פוסט השיער (הרשמי) האחרון בבלוג. פה ושם אני חולקת עמכן מסיכה טובה או מכשיר לעיצוב, אבל לרוב תוכן הבלוג מתמקד בפרצוף שלי והדברים שנמרחים עליו... עם זאת, הצטברו אצלי לא מעט מוצרי שיער מוצלחים והחלטתי שהגיע הזמן להתייחס אליהם בצורה מסודרת ומקיפה. Let's go: 


Amika - Sulfate Free Clarifying Shampoo*


אם נלך לפי הסדר, שמפו הוא אחד ממוצרי השיער שעליהם בחיים לא אוכל לוותר. בתור בעלת קרקפת שומנית (וחיבה לחד"כ, אל תגלו לאף אחד!) אני חופפת ראש לפחות שלוש פעמים בשבוע - ובכל אחת מהפעמים הללו דואגת לחפיפה כפולה ויסודית. השמפו האהוב עליי הוא Hands Down השמפו לשיער שומני* של אמיקה, שדואג לניקוי עמוק של הקרקפת מבלי לייבש או להתיש את השיער (שלא לדבר על הריח שלו - כמו בושם!). הוא מגיע בבקבוק ענק של חצי ליטר עם משאבה (a life changing experience in the shower) והחלק הכי חשוב - נטול מלחים ו-SLS, כך שהוא מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון החלקות וצבע. נכון, הוא יותר יקר משמפו של נקה 7 - אבל התוצאות בהתאם!


64 ש"ח  (במקום 80) ל-500 מ"ל | לרכישה


jul - Rebalance Dandruff Shampoo*


שמפו מוצלח נוסף בו התנסיתי בחודשים האחרונים הוא השמפו לטיפול בקשקשים* של ג'ול. כן, הכי לא סקסי שלי - אבל אין מה לעשות. גם אני סובלת אחת לתקופה מקשקשים, ושמחתי מאוד לגלות שיש אלטרנטיבות יותר מושכות מכל השמפואים הסרוחים שגורמים לי להרגיש כמו מצורעת שברחה מבידוד. לשמפו של ג'ול יש ניחוח עדין ונעים מאוד, ולמרות שההשפעה שלו לא מיידית כמו שמפואים "רפואיים" - הוא עושה עבודה מצוינת בתחזוקה ושמירה על קרקפת שפויה. הוא מועשר בתמצית מיוחד שמופקת מאצות (מגניב) ומותיר את השיער שלי נקי ונעים למגע. ביום יום אני מזגזגת בינו לבין השמפו של אמיקה לפי הצורך, ונהנית מאוד.

95 ש"ח ל-400 מ"ל | לרכישה במספרות מובילות ברחבי הארץ

L'oreal - Ultra Riche Intense Nourishing Mask


כבר שנים שאני מדלגת על מרכך ובסוף החפיפה פונה ישירות למסכת שיער. אחרי המלצות מרובות מצידה של חברתי גלוסברי החלטתי לנסות את מסכת השיער Ultra Riche של לוריאל - מסכת סופר עשירה ומזינה שעולה כלום כסף. קודם כל, יש לה מרקם מצחיק - לא ממש קרם ולא ממש ג'ל, משהו באמצע - שלא מצריך כמות גדולה בכל שימוש (אני מניחה אותה רק על החצי התחתון של השיער). למרות שהיא פחות סמיכה ממסכות אחרות שניסיתי, היא עשירה בטירוף - למעשה, עשירה מדי בשבילי. אני מבינה למה מתולתלות/בעלות שיער צבוע/יבש יאהבו אותה מאוד, אבל על שיערי החלק (והלא ארוך במיוחד) היא מעט כבדה מדי. אם אתן משתייכות לאחת הקטגוריות שהזכרתי קודם - עופו עליה, לא תתחרטו!


*Schwarzkopf Professional - Osis+ Line


לפעמים, כשמתחשק לי להשקיע, אני לא נותנת לשיער שלי להתייבש סתם כך ומפרגנת בחומרי עיצוב. סיפרתי לכן על הרחבת סדרת Osis+ של שוורצקופף פרופשיונל לפני כחודש, בדגש על אחד ממוצרי השיער הכי מרשימים שיצא לי לנסות - ה-Blow&Go* הנהדר, שגורם לכל ייבוש שיער להתקצר בחצי.

גם אם אין לי כוח להתחיל לייבש את השיער עם מייבש אני עדיין אוהבת לוודא שהשיער שלי לא ימצא את עצמו פריזי ומופרע. לשם כך אני אוהבת להשתמש בקרם Tame Wild* על שיער לח - הוא מחליק את שכבת הקוטיקולה של השיער ובכך מונע פריזיות וקרזול. הוא מגן על השיער מחום (כך שבהחלט ניתן להשתמש אחריו במייבש) ומכיל פולימרי עיצוב למראה שיער חלק ומסודר.

מוצר נוסף מהסדרה - שלצערי לא עשה עליי רושם מיוחד - הוא תכשיר ההכנה Undercoat*, שאמור להוות מעין פריימר לעיצוב השיער. מניחים כמות קטנה ממנו על שיער לח ומעצבים לפי החשק עם מוצרים נוספים (בחברה ממליצים להשתמש בו גם בפני עצמו להדגשת יופיו הטבעי של השיער). ניסיתי אותו בפני עצמו ובשילוב עם ה-Tame Wild ולא ממש ראיתי שוני כלשהו.

אומנם הפייבוריט שלי הוא תרסיס הייבוש, אבל בסדרה קיים מגוון עצום של מוצרים (28!) לשימושים שונים שיכולים להתאים לכל אחת לפי צרכיה. בקטגוריית העיצוב תוכלו למצוא 10 מוצרים שתפקידם להכין/להחליק/לסלסל/להעניק נפח, קטגוריית הפיניש מכילה 6 מוצרים שמטרתם לקבע או להעניק גימור זוהר לשיער ואחרונה חביבה היא קטגוריית הטקסטורה, שמכילה 12 מוצרים להגברת האחיזה ומרקם השיער.

את מוצרי שוורצקופף פרופשיונל ניתן להשיג במספרות נבחרות ברחבי הארץ.


Amika - The Wizard Multi-benefit Primer*


אם ממש מתחשק לי להשקיע אני מחליקה את השיער (גם בנות עם שיער חלק נראות טוב יותר עם מחליק!) וכמובן - דואגת להגן עליו לפני כן. אם יש פריימר לשיער שכן הצליח להרשים אותי, זה הוויזרד* של אמיקה. יש לו ריח משגע, הוא מותיר את השיער חלק ומבריק והכי חשוב - מגן עליו ביעילות מפני עיצוב בחום. כמו רוב מוצרי הטיפוח של אמיקה הוא מבוסס על שמן האובליפיחה המפורסם, ויתאים במיוחד לבעלות שיער פגום ויבש. כל עוד לא חם מדי בחוץ גם אני והקרקפת השומנית שלי אוהבות אותו, ובסה"כ מדובר ביופי של מוצר (עם שפריצר מעולה!). אגב, למי שעדיין לא התעדכנה - ניתן להשיג כעת את כל מוצרי אמיקה גם ברשת אפריל, נוסף על אתר האינטרנט הרשמי וגילטי. כיף כיף כיף!

96 ש"ח (במקום 120) ל-118 מ"ל | לרכישה


Wetline Pro - Tourmaline Ceramic Hair Straightener*


כשזה נוגע למחליק עצמו, אני לא מתחכמת. מכשיר טוב, אמין ויעיל זה כל מה שאני מבקשת. עד היום נהניתי מאוד מהמחליק הקרמי של אמיקה, אבל אחרי שקיבלתי לסקירה את המחליק של Wetline* אני מרגישה שאני מבינה קצת יותר טוב מה הופך מחליק מטוב לממש טוב. על הנייר שניהם דומים מאוד, אבל בפועל? מהרגע שקיבלתי את המחליק של ווטליין אני כמעט ולא נוגעת בזה של אמיקה (וחבל, כי הוא הרבה יותר יפה!). קודם כל - הוא מרגיש קל ונוח יותר ביד. הוא מתחמם תוך שניות ואני מרגישה שהחלקת השיער כולו לוקחת דקות ספורות. מצחיק לחשוב שפעם כל כך פחדתי מעיצוב בחום ועכשיו אני נהנית ממנו, ואפילו פוזלת לכיוונים פחות בנאליים (אני רוצה גלים קסומים! מישהי מוכנה להסביר לי איך?!). 

במישור הטכני, המחליק של Wetline עושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית - הלוחות הקרמיים מצופים בטורמלין, חומר המייצר יונים שליליים ובכך דוחה חשמל סטטי. בנוסף, הוא מגביר את ספיגת הלחות בשיער ושומר אותו מבריק וגמיש. מבחינה עיצובית, ב-Wetline יצרו גן חיות שלם ותוכלו למצוא את המחליק בהדפסי זברה קלאסית (שחור-לבן), זברה ורודה, צ'יטה מנומרת, ג'ירפה חמודה וכו'. את כל הדגמים הללו תוכלו למצוא בגילטי, עם משלוח חינם עד הבית.

400 ש"ח (במקום 500) | לרכישה


BeautyCare - Easy Comb Hair Brush


נסיים עם כלי פשוט אך נפלא - ה-Wet Brush של ביוטיקייר. היא זולה, יעילה ומצוינת, ועושה עבודה מופלאה בהתרת קשרים ללא כאבים. היא נהרסת די מהר אבל היי, בשביל 10 ש"ח אין לי בעיה להחליף מברשת שיער כל שלושה חודשים. לגמרי משהו ששווה להוסיף לסל בפעם הבאה שאתן נכנסות לזירת הקרב ביוטיקייר.

אשמח לשמוע על מוצרי השיער האהובים עליכן וכמובן - טיפים מנצחים לשמירה על רעמה מהממת :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!




*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

2 תגובות

  1. את המברשת של ביוטיקר לא אהבתי בכלל ואני לא מאמינה שלא התאהבת במסכה של לוריאל! אנחנו מחסלים אותה בבית כמו שאנשים מחסלים גביעי קוטג'

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.