Makeup Geek Vol. 2 | מייקאפ גיק מכה שנית

12.1.17


את 2017 אני פותחת עם חוב גדול מאוד. כמה גדול? ובכן, הפוסט הזה מחכה לכן משנת 2015, לא פחות ולא יותר. ביוני של אותה שנה סיפרתי לכן לראשונה על הרומן שלי עם מייקאפ גיק - הפוסט הכי פופולרי בתולדות הבלוג עד היום. אם עדיין לא יצא לכן לקרוא את הפוסט הראשון אתן מוזמנות לעשות זאת, שכן הוא מגולל את סיפורו המלא של המותג וכמה מהפייבוריטים האישיים שלי עד היום (ובכל זאת עברה שנה וחצי!). 

כדי לגשר על הפער (בכל זאת, עבר לא מעט זמן...) אספר לכן כי מעט אחרי פרסום הפוסט הקודם הוצאתי הזמנה נוספת ממייקאפ גיק - מעט קטנה יותר אבל לא פחות מעניינת. ההזמנה נחתה כאן באוגוסט 2015, ואפילו תיעדתי זאת באינסטגרם החמוד שלי:


אז מה השתבש בדרך? שאלה מצוינת. הפוסט הזה צולם מזמן (אני מתנצלת מראש על האיכות והתאורה... הייתי הרבה פחות מיומנת!) אבל כתיבתו נדחתה בעקבות טיול ממושך בחו"ל. לכאורה הייתה לי יותר משנה להשלים את כתיבתו ופרסומו, אבל אתן יודעות איך זה עובד - למה לדחות ל-2016 את מה שאפשר לדחות ל-2017?

אז אחרי שהבהרנו עד כמה שאני דחיינית, עצלנית ועוד מילים שמתחרזות - הבה נתחיל:



הכירו את אוסף המייקאפ גיק הנוכחי שלי: 13 צלליות (תשע מהן נסקרו בפוסט הקודם), סומק ומברשת (שתופיע בהמשך). אגב, קחו בחשבון שהפוסט צולם בסמוך לקבלת המוצרים - כך שכיום הצלליות הרבה יותר משומשות... הפייבוריטיות שלי היו ונשארו צלליות המאט הנהדרות להן אני פשוט לא מוצאת תחליף: כמעט כל איפור עיניים כולל הנחת Vanilla Bean כצללית בסיס, הכנת השקע עם Beaches & Cream כצבע מעבר ולטשטושים - Creme Brule המצוינת. כשאני רוצה להוסיף דרמה אני בוחרת ב-Cocoa Bear האדמדמה (מופלאה לעיניים בהירות!) ועל סגולותיה של Corrupted השחורה סיפרתי לכן כבר יותר מפעם אחת.


ומה לגבי הרכישות החדשות? ובכן, יש הצלחות ויש אכזבות...

Barcelona Beach


הצללית הכי מוצלחת מההזמנה השנייה, By far. קשה לטעות עם צלליות המאט של מייקאפ גיק (לפחות מהסדרה המקורית, לא יצא לי עדיין להתנסות בכל הגוונים החדשים שהושקו) וברצלונה ביץ' השלימה לי חוסר מסוים באוסף בדמותו של גוון חום-נייטרלי שהולך עם כל דבר. יש בה אפרפרות קלה אבל בסה"כ מדובר בגוון די נייטרלי ומאוד מאוד שימושי, שנמרח כמו חמאה ומיטשטש כמו חלום מתוק מתוק. מאז שקניתי אותה אני משתמשת בה אפילו יותר מבקרם ברולה, וזה הישג! נהדרת בקפל או על כל העפעף, אם אתן עצלניות כמוני ;)


למי שתוהה מה ההבדל בין ברצלונה ביץ' לצלליות מאט חומות אחרות באוסף שלי, הנה השוואה קלה:

L to R: Barcelona Beach | Creme Brule
Clockwise: Barcelona Beach | Preppy | Mocha

Bleached Blonde


מזל שברצלונה ביץ' הייתה כל כך מוצלחת, כי Bleached Blonde אכזבה אותי כמעט כמו הבלונד הצבוע שהיה לי לפני כמה שנים. פורמולה מתפוררת, גרגירית ולא אחידה - אפילו בסווטץ' אפשר לראות שהיא לא יושבת יפה על העור. כל כך קיוויתי לגוון זהוב ומחמיא ליום יום, והאכזבה הייתה קשה מנשוא. סתם, הכל בסדר (אבל אל תקנו אותה, חבל).

6$, (לא) לרכישה.

Pretentious


Pretentious היא צללית ברונזה יפה ומוצלחת - פיגמנט עשיר, נמרחת טוב. אבל היא לא שונה מהרבה צלליות ברונזיות אחרות שיש לי באוסף, ובדיעבד אני קצת מתחרטת שלקחתי אותה ולא גוון מאט נוסף או משהו קצת יותר מעניין ומגוון. עם זאת, היא בהחלט מהווה נציגה ראויה בגזרת הברונז ואם אתן מחפשות אחת לאוסף שלכן - זו בהחלט אופציה טובה.



Moondust


אם כבר מדברים על צלליות מדהימות ומיוחדות במינן... Moondust עשויה להיראות כמו סתם גוון כסוף-אפרפר במבט ראשון, אבל מדובר בלא פחות מאוצר בלום. מעבר למרקם האלוהי (פיגמנטית ורכה כמו חמאה!) היא מלאת מימדים נסתרים - יש בה ורדרדות, סגלגלות ואפילו קומץ ירקרקות, והיא פשוט נהדרת בפני עצמה או כחלק ממראה איפור מעושן ודרמטי. יופי של גוון!



Smitten


עוברים לסומק הראשון (וככל הנראה גם האחרון) שלי ממייקאפ גיק. מזכירה לכן שכשרכשתי אותו הוא היה אחד מ-8 (למיטב זכרוני) ומאז הסדרה הספיקה לחזור ב-relaunch עם פורמולה וגוונים משודרגים... נו, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. הגוון שרכשתי הוא Smitten אשר יצא מהמגוון בינתיים - הפסד גדול? לא ממש. רציתי גוון שונה ממה שיש לי באוסף אבל בפועל הבנתי שיש סיבה לכך שאין לי הרבה גוונים כתמתמים... הם פשוט לא מתאימים לי לאיפור!

עם זאת, מדובר בגוון יפה וקיצי - לא כתום בצורה גסה אלא מאוד מחמיא לעור בהיר (תחשבו על משמש). הפורמולה לא הדהימה אותי. די פרווה - מיטשטשת בסדר, לא סופר פיגמנטית ולא סופר רכה. בדיעבד הייתי הולכת על גוון מעניין יותר כמו Cherish או Love Letter (אם בכלל).



Round Blush Brush


בימים בהם עוד האמנתי לג'קלין היל (הא), רכשתי בהמלצתה את מברשת הסומק העגולה של מייקאפ גיק. כשזה נוגע למברשות אני נאמנה בעיקר לריל טכניקס וסיגמא, עם הבלחות נקודתיות של מאק ומינרלז (על רובן כתבתי בבלוג). לא עפתי יותר מדי מהאיכות של המברשת של מייקאפ גיק - השיערות שלה לא רכות במיוחד, לא אוספות חומר בצורה מיטבית והיא קצת יותר דחוסה משהייתי רוצה. עם זאת, היא די נוחה לקונטור מדויק ותתאים למי שמחפשת מברשת שמתאימה לפנים קטנות. 


כפי שניתן לראות מהתמונות, הראש שלה מעט יותר קטן ממברשת הקונטור של ריל טכניקס והיא דחוסה יותר. למי שיש את מברשת הקונטור - אין צורך גם במברשת של מייקאפ גיק, ובכל מקרה זו של ריל טכניקס מרגישה רכה ואיכותית יותר. בקיצור: לא נפלתי. אם אתן ממש רוצות לנסות מברשות של ריל טכניקס, השמועה אומרת שמברשות המייקאפ לא רעות. אני, בכל אופן, נשארת בגזרת האיפור...

10$, לרכישה.


Large Z Palette in Sky Blue


אני לא אוהבת להוציא הרבה כסף על חתיכת קרטון ומגנט, אבל גם אני נשברתי בסופו של דבר ורכשתי זי פאלט יפיפייה לאוסף הצלליות המתפתח שלי. בסופו של דבר זו השקעה משתלמת (וגם רכשתי במבצע!) - היא מחזיקה נהדר כבר שנה וחצי, לא מראה סימני שחיקה ומחזיקה היטב את כל הצלליות שלי. בונוס נחמד הוא חבילת מגנטים נדבקים שאפשר לצרף לצלליות שלא נצמדות מעצמן - ממש צופה פני עתיד!


בחרתי בגוון תכלת שמיים שנראה פשוט נהדר עם כל הגוונים החמימים באוסף שלי, אבל יש עוד שלל גוונים ודוגמאות למי שאוהבת לקשט את האוסף :-) אגב, אם כל מה שאתן רוצות הוא בית פשוט שמכיל עד 9 צלליות - הציצו בפוסט הקודם שלי בו המלצתי לכן על פלטה מתמגנטת ונגישה מאיביי.

20$, לרכישה.



לסיכום - ההזמנה הזו הייתה מגוונת יותר מהקודמת, אבל טמנה בחובה כמה אכזבות. ההמלצה הגורפת שלי היא על הצלליות המאטיות הנהדרות והקרמיות, אבל בהחלט יש עוד הרבה מוצרים שאשמח לנסות מהמותג. צלליות נוספות, פודרות הקונטור המרשימות ואפילו קולקציית שפתונים החדשה והמסקרנת. מי יודע - אולי ב-2019 תיראו כאן פוסט שלישי בנושא...

תודה שקראתן, יום מקסים!

2 תגובות

  1. תודה רבה.
    אשמח להמלצה על מייקאפ עמיד שמסתיר נמשים ופצעונים ומשווה מראה אחיד של העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. המייקאפ הכי עמיד שאני מכירה הוא הקולורסטיי של רבלון - יש לו כיסוי מצוין ואם תרצי אפשר בקלות לדלל אותו עם קרם לחות :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.