Beauty Decisions for 2017 | מטרות שטחיות לשנה יפה יותר

8.1.17



אין כמו שנה חדשה כדי להחליט שמעכשיו אהיה האדם שתמיד רציתי להיות: מתוקתק, מאורגן, אסרטיבי - כזה שלעולם לא דוחה משימות לרגע האחרון או מרגיש חסר ביטחון באירועים חברתיים. כיף להחליט ששינוי של ספרה אחת ביומן אמור לעקור הרגלים מגונים שמלווים אותי מזה עשור, אבל אם נהיה פרקטיים לרגע - זה לא הולך לקרות. שינויים זה משהו שלוקח זמן, אימון, ובעיקר - סוויץ' יסודי בצורת החשיבה. אז השנה החלטתי להתחיל בקטן, בתחום הכי שטחי וקל ליישום: ביוטי!



1. השנה, לא משנה כמה עסוקה אהיה, לא אזניח את טיפוח עור הפנים

אני אף פעם לא הולכת לישון עם איפור או שוכחת לשטוף פנים, אבל גם פריקית טיפוח כמוני נוטה להזניח שגרות טיפוח קצת יותר רציניות כגון מסכה דו-שבועית או פילינג מפנק. השנה אמצא את הזמן בשביל לתת לעור שלי קצת יותר, גם אם זה אומר שתי דקות של עיסוי עם הפילינג החדש והמעולה מסדרת הפיאוני* של ל'אוקסיטן. בניגוד למסכה מטהרת שדורשת לפחות רבע שעה + זמן הסרה + השבת לחות לעור, מדובר במוצר זריז ונוח לשימוש שהופך לשמן במגע עם מים - כלומר, העור נותר מלוחח ורך למגע (בעלות עור יבש - יש מצב שתעופו עליו!). טיפ נוסף למקסימום טיפוח במינימום זמן - מגבת פנים ספוגה במים חמים. אין בעד מה...


2. השנה לא אשכח להתבשם מדי יום

אני אוהבת בשמים, ואלוהים יודע שבזכות הבלוג יש לי מספיק לשארית חיי... אז אין שום היגיון מאחורי העובדה שברוב הימים שאני פשוט שוכחת להתבשם לפני שאני יוצאת מהבית. אבל לא עוד! בשמים לא שורדים לנצח והשנה סוף סוף ארגיל את עצמי להתבשם (גם אם אצטרך להניח את בקבוק הבושם הנבחר ליד מברשת השיניים שלי).


3. השנה אני אפסיק להתעלל בשפתיים שלי 

לא, לעולם לא אפסיק להשתמש בשפתוני מאט נוזליים. אבל אולי לא כל יום, ואולי לא בתקופות בהן השפתיים שלי פצועות וזנוחות. למעשה, השנה אנסה להקדים תרופה למכה ולמנוע מהשפתיים שלי לזעוק לעזרה. לא חסרים לי באוסף שפתוני לחות מוצלחים (Reve de Miel, תבורך נשמתך) ואפילו אהבתי לגוונים עשירים וסתווים מצאה מקבילה לחותית בדמות הצ'אבי סטיקס החדשים של איל מקיאג' (הגוון Isla* הוא שלמות בעיפרון שמנמן!). בקיצור, עד כמה שאני נהנית מתחושת הביטחון והיציבות ששפתונים עמידים מעניקים לי - לפעמים בחורה חייבת להתפשר ולנשוך שפתיים (סטגדיש). 

שלא תגידו שלא אמרתי: הצ'אבי סטיקס הנהדרים של איל מקיאג' - L to R | Tazmania | Samui | Isla



4. השנה אזכור שיש לי עור כמה אזורים בגוף שזכאים ליחס, ואקפיד להתמרח!

ההחלטה הזו מלווה אותי כבר שנים, אבל אני פשוט לא מצליחה ליישם אותה (השנה, כמובן, זה יהיה שונה...). השנה אקפיד למרוח קרם ידיים לפחות פעם היום (אני סטודנטית. מה עוד יש לעשות בהרצאות?), אחזיר לעור לחות אחרי המקלחת עם קרם מפנק וריחני, ובימים בהם ארגיש משקיענית במיוחד - אפנק את כפות רגליי הדואבות בקרם המרענן של סבון. ולראייה - עד סוף השנה תראו לפחות כמה קרמים כאלו באמפטיז שלי. בהתחייבות!


5. השנה אשתמש בכל פלטות הצלליות שקניתי, ולא פחות חשוב - אסקור אותן בבלוג

אני בטוחה שאני לא היחידה שרוכשת מוצרים (בדגש על מותרות כמו פלטות צלליות) ובפועל כמעט ולא משתמשת בהם, אבל בעיה ייחודית לבלוגריות היא הצורך המגוחך לא לגעת במוצרים חדשים לפני שצולמו מכל זווית אפשרית. השנה אתעלם מהכלל הזה ואתחיל לטבול אצבעות, להסוויץ' ולהשתמש במוצרים שקניתי - כי עם כל הכבוד לאסתטיקה, אין שום היגיון מאחורי העובדה שעדיין לא נגעתי בלוראק פרו שנרכשה באוגוסט (!). ההחלטה הזו, כפי ששמתן לב, מורכבת משני חלקים - כי גם פלטות שכבר הספקתי לצלם בשלמותן (אהמ, קרלי בייבל ל-Bh Cosmetics, מישהו?) עדיין לא זכו לסקירה ראויה בבלוג. השנה אשלם את חובותיי לחברה, או יותר נכון - לכן, הקוראות שלי...



6. השנה אני אפסיק לקנות back-ups 


אני בלוגרית, ויותר ממה שאני בלוגרית - אני מכורת איפור וטיפוח. האוסף שלי גדוש ועמוס מוצרים, וכדי להכות על חטא - אני לא מפסיקה לקנות גיבויים. לפעמים זה בסדר (למשל, כשמדובר במוצר שאני חוזרת אליו שוב ושוב כבר שנים) אבל לפעמים, עד שאני מספיקה לסיים את הראשון - כבר מצאתי מוצר מנצח אחר, ואז זה סתם בזבוז. העיקרון הזה נכון לגבי טיפוח (שגם לא שורד לנצח...) אבל בעיקר לגבי איפור. גם ככה קשה לסיים איפור, אז אין צורך לצבור ארסנל קונסילרים סגורים שלא יבייש רשת קוסמטיקה בפריסה ארצית... מעתה, ארכוש באק-אפים רק למוצרים שממש קרובים לסיום ולא קיים להם תחליף ראוי באוסף שלי. מבטיחה! 


7. השנה אחליף לק מדי שבוע, ולא אמתין חודשיים עד שיתקלף מעצמו

אומנם לא נגמלתי לחלוטין מכסיסת הציפורניים, אבל המצב במגמת שיפור מתמדת. הדרך הטובה ביותר להימנע מפיתויים (כלומר, מלתת ביס בציפורן) היא לוודא שציפורניי תמיד יהיו מסודרות ומשוחות בלק. יום אחד של לק מתקלף יכול להוביל לרגרסיה משמעותית, כך שחשוב לא לתת לעצלנות לנצח את המטרה. בסופו של דבר יש משהו מאוד נחמד בהקדשת זמן שבועי לטיפוח וסידור הציפורניים, רצוי מול פלייליסט גדוש סרטוני יוטיוב כיפיים. 

ו...זהו :-) שבע החלטות שלא אמורות להיות קשות מדי ליישום, ויעזרו לשנה הקרובה להיות קצת יותר יפה וקצת יותר מטופחת. אשמח לשמוע על ההחלטות השטחיות שלכן לשנת 2017!

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה.

8 תגובות

  1. איזה פוסט מהנה, תודה! שאלה קטנה לגבי השימוש במגבת לניקוי הפנים - האם לפני מריחת קרם לחות את משתמשת במי פנים לכיווץ הנקבוביות שהתרחבו מהשימוש במים החמים? תודה ושתהיה שנה נהדרת תוך הגשמת מטרות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני לא משתמשת במי פנים באופן קבוע - מקסימום שוטפת שוב את הפנים במים קרים כדי לכווץ את הנקבוביות אחרי הניקוי :-) שנה נהדרת!

      מחק
  2. איזה פוסט חמוד! הלוואי ויהיה לי זמן לפחות לשניים ממה שציינת כאן.. אלוהים יודע שיש ימים שאני נרדמת עם איפור מלא עליי, אבוי

    השבמחק
    תשובות
    1. מתנדבת לבוא פעמיים בשבוע להסיר לך איפור ;)

      מחק
  3. לגבי קרם הידיים והרגליים מצאתי שיטה שעובדת -
    אני שמה את הקרמים ממש ליד המיטה ואז כשאני רותה לישון זה כבר שם אז אני מתמרחת.
    מעבר לזה שבגלל שהקרם נשאר כל הלילה על הידיים להבדיל מאשר ביום ששוטפים הרבה את הידיים זה יותר מטבל ביובש.

    השבמחק
    תשובות
    1. רעיון מצוין! מאמצת לעצמי, תודה רבה :)

      מחק
  4. מאיפה הצמיד בתמונה הראשונה?
    מחפשת משהו בסגנון

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.