2016 | שלום ולא להתראות

1.1.17


2016, באופן לא מפתיע, התנהלה כמו כל מערכות היחסים בחיי. כלומר - התחילה מצוין ואיפשהו במהלך הדרך הפסיקה לשים עליי. משנה שמרעיפה עליי פרחים ואהבה, 2016 הפכה לשנה אגואיסטית וילדותית, כזו שכבר לא שואלת לאן בא לי ללכת, לא מחזירה שיחות והכי גרוע - חושבת שטראמפ זה דווקא ממש סבבה.

2016 הייתה שנה של טרור, הטרדות מיניות ואובדן תרבותי משמעותי, שלא לדבר על השנה שבה גיליתי קשר ישיר בין פיצה למצב הפנים שלי. אבל אל דאגה, עם קצת טיפול פסיכולוגי (ושופינג רגשי) היא באמת תהיה מאחורינו.

בפוסט של היום אציג בפניכן כמה מוצרים חגיגיים (ומנצנצים!) שכיף לפתוח עימם את השנה החדשה, לצד סקירה מרוכזת של המוצרים שהכי אהבתי במהלך 2016. אז... שנתחיל?


*SPRING - מפיץ ריח ענק 


חייבים לפתוח עם הפיל (סטגדיש) שבחדר. מפיץ הריח הענק של ספרינג הוא לא פחות מאשר פריט דקורטיבי מהמם, שמעבר ליופיו הבולט - מפיץ ניחוח רענן ונעים גם בחללים גדולים במיוחד. המפיץ מעוצב כמו בקבוק בושם יוקרתי המלא בנצנצים (!) - מהדורה חגיגית ומיוחדת לכבוד השנה החדשה. הניחוח שקיבלתי הוא Verbana*, ויתחבב מאוד על אוהבת הניחוחות הלימוניים. הוא יוצר בחדר תחושת רעננות ניכרת מבלי להשתלט יתר על המידה, ומהווה מתנה מושלמת לפעם הבאה שאתן מגיעות לחנוכת בית או סתם מתארחות אצל חברים יקרים.


המפיצים המקסימים הללו מגיעים בשלל ניחוחות, ביניהם White Flower המעולה. פשוט מתנה מקסימה לפתוח איתה את השנה!

229 ש"ח ל-700 מ"ל | לרכישה


Michael Kors - Midnight Shimmer Perfume*


מי שחשקה בבישום מנצנץ קצת יותר פרסונלי, תשמח לשמוע על ההשקה החדשה מבית מייקל קורס. סקרתי בעבר כמה בשמים של המעצב - אותם חיבבתי מאוד - וההשקה החדשה לא נופלת באיכותה, אך בהחלט מביאה "טעם" שונה.

Midnight Shimmer* הוא בושם שמוגדר כ"עצי ועשיר", אך בפועל משלב בין תווים עציים ונוכחות "ונילית" חזקה. המתקתקות שלו הפתיעה אותי אך התגלתה כנעימה מאוד, מהסוג שכיף "ללבוש" בעונה הקרה. יש בו איזון טוב בין המתקתקות הבנאלית של הווניל לתווים עשירים אחרים (פרזיה, יסמין, מאסק ואזוב). 

אי אפשר להתעלם מהאריזה המשגעת, שפשוט צועקת "ליל השנה החדשה". הכחול העמוק מזכיר את שמי הלילה (בכל זאת, Midnight...) והנצנצים הזהובים בשילוב הפקק היוקרתי יוצרים חגיגה על השידה. 

269 ש"ח (במקום 545 ש"ח) ל-50 מ"ל; 379 ש"ח (במקום 665 ש"ח) ל-100 מ"ל. להשיג בכל רשתות הפארם ובחנות המותג בקניון רמת אביב.


DKNY - Be Delicious Crystallized Perfume*


השקה חגיגית נוספת מבית דונה קארן - מלכת המהדורות המוגבלות. Be Delicious Crystallized* מזכיר מאוד את בשמי בי דלישס הקלאסיים עם טוויסט עיצובי - במקום קווי מתאר עגולים כתפוח, חלקו התחתון מלוטש כמו קריסטל חגיגי. למרות שהוא פחות מהודר מהבושם של מייקל קורס - הריח שלו מנצח, ובגדול.

כל מי שאוהבת ניחוחות רעננים תמות עליו. יש בו תווים חזקים של תפוח ירוק, מגנוליה, שושנת מים וסיגלית, והתחושה שלו על הגוף נעימה מאין כמוה. בושם אנרגטי, צעיר וכיפי שכיף לשים לאורך כל השנה.

169 ש"ח (במקום 445 ש"ח) ל-50 מ"ל, להשיג בכל רשתות הפארם.


Essence - Gel Nail Polish*


אסנס השיקו סדרת לקים חדשה שמתיימרת לחקות את האפקט המתקבל בלק ג'ל. הסדרה מורכבת מ-24 גוונים מקסימים (6 ש"ח לאחד) ומשני מוצרי "עזר" - בסיס וטופ (10 ש"ח) שאמורים לשפר את הגימור והעמידות. בשבועות האחרונים התנסיתי בלקים (ללא מוצרי העזר) וגיליתי את אחת מפורמולות הלק המשובחות ביותר שיצא לי להכיר!

הלקים מסדרת הג'ל אטומים מאוד (שתי שכבות זה מעל ומעבר), עמידים (שורדים עליי למעלה משבוע) והכי חשוב - מבריקים ויפים כמו לק ג'ל אמיתי. המברשת שלהם קצרה ורחבה, נוחה מאוד למריחה מדויקת ומהירה. אני אישית התאהבתי, וכבר זוממת על גוונים נוספים מהליין.

לכבוד השנה החדשה בחרתי שני גוונים חגיגיים שעובדים נפלא ביחד: 


43 Girl's Best Friend הוא טופ מהמם, עם חלקיקים כסופים עדינים בגדלים משתנים.
33 Wild White Ways הוא לק לבן נ-ה-ד-ר, אטום לחלוטין ומאוד פיגמנטי.

השילוב בין שניהם יוצר מניקור חגיגי ויפה במיוחד (עם מינימום מאמץ - כמצופה ממני...). גם לכן השילוב בין הבסיס הלבן לחלקיקים הכסופים מזכיר שלג?



Sasha's State of Mind - Evil Eye Bracelet*


השנה התאהבתי באלמנט "עין הרע" בתכשיטים. אולי זה בגלל ש-2016 הייתה כזו כלבה, ואולי סתם האמונות הטפלות של סבתא החלו לחלחל - כך או כך, פיתחתי אובססיה. לאחרונה הצטרף לאוסף צמיד הדיסקית* של Sasha's State of Mind, עם תליון עין משובץ קריסטלים. בזמן האחרון אני מתחילה לחוש געגוע לתכשיטי כסף (אחרי שנים במהלכם הזהב השתלט על חיי). יש משהו כל כך נקי ואלגנטי בתכשיטי כסף על עור בהיר, פשוט נפלא!

הקונספט מאחורי התכשיטים של סשה (אנחנו on first name basis עכשיו) הוא דינמיות. התכשיטים ניתנים לשינוי ושדרוג לפי טעמכן האישי, כך שמי שמעדיפה שרשרת זהב עם תליון כסוף תוכל להרכיב לעצמה את העיצוב המבוקש - או סתם לגוון עם תליונים שונים. התכשיטים נטולים ניקל ועופרת, למניעת גירוי בעור, ומגיעים במגוון רחב של עיצובים כך שכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה. 

אומנם אני מקווה ש-2017 תהיה יותר נחמדה אליי, אבל מה שבטוח - הצמיד לא יורד ממני, ככה שאל תחשבו אפילו על לפתוח עליי עין ;-)

289 ש"ח (במקום 319), להשיג באתר המותג | לרכישה 


רגע לפני סיום, צריך לתת כבוד למוצרים שליוו אותי בנאמנות לאורך 2016 המתישה. השנה - עקב חוסר זמן מזעזע - החלטתי לעשות זאת בצורה מתומצתת מאוד. בחרתי 16 מוצרים בלבד (בדגש על מוצרים שלא הופיעו במועדפי 2015) שליוו אותי ממושכות לאורך השנה. קבלו אותם (בסדר רנדומלי לחלוטין)!

1. OFRA Long Lasting Liquid Lipstick in Charmed*: ה-שפתון שלי לשנת 2016. כמעט ולא ירד מהשפתיים שלי ביום-יום, והכי קרוב שאי פעם הגעתי ללסיים שפתון נוזלי (!). צבע מושלם לכל גוון עור ואירוע. לסקירה.

2. MAC Matte Lipstick in Whirl: השפתון הניינטיזי המושלם, ששבר את גבולות הפחד שלי מגווני החום למיניהם. לחלוטין מסמל את נקודת המפנה המשמעותית ביותר שחלה השנה בסגנון האיפור שלי. לסקירה.

3. Essence Lash Princess Volume Mascara: המסקרה שהכי אהבתי השנה, נקודה. המחיר הזעום לעומת התמורה הנהדרת הופך אותה לפייבוריטית שלי, עם ביצועים מרשימים שמעניקים מניפת ריסים דרמטית במינימום מאמץ. לסקירה.

4. Mac Eyeshadow in Omega: השנה ללא ספק הייתה שנת הגבות (מבחינתי), ומעולם לא הקפדתי כל כך למלא ולעצב אותן. הדרך המועדפת עליי לעשות זאת היא באמצעות צללית, כשאומגה היא הבחירה המועדפת. לסקירה.

5. Physician's Formula Lash Boosting Eyeliner: האיילינר הכי טוב שיצא לי לנסות, שכבר שנה שנייה מככב במועדפים שלי. הוא דק, מדויק ועמיד - והמחיר הנוח מאפשר לי לקנות ממנו שוב ושוב ושוב. מומלץ! לסקירה.

6. Kevyn Aucoin The Sculpting Powder: השנה הכרתי מוצר הצללה ששם בכיס הקטן את כל השאר. פודרת ההצללות של קווין אוקווין מושלמת ליצירת עצמות לחיים שיכולות לחתוך סלט, ולחלוטין מנצחת עבורי את 2016. לסקירה.

7. MAC MSF in Lightscapade: פנטזתי על הבונבון הזה זמן רב, והשנה סוף סוף צירפתי אותו לאוסף האיפור שלי. היילייטר מושלם לבהירות, יפיפה ליום יום (ובכללי). לסקירה.

8. BeautyCare HD Blender Sponge: לא יודעת מה הייתי עושה השנה בלי ספוגיות הפלא של ביוטיקייר, בחיי. אני משתמשת בהן מדי יום והגימור שהן מעניקות לבסיס שלי גובל בשלמות. לגמרי אחת מיציאות השנה! לסקירה.

9. Sigma F35 Highlighting Brush: המברשת המנצחת שלי לשנת 2016. בזכותה למדתי לאהוב היילייטר בכל מצב ובכל שעה, ולהניח אותו בצורה המושלמת ביותר. לסקירה.

10. MAC Fix+: השנה גיליתי שהפיקס + של מאק אינו מיתוס אלא אמת, ופשוט נפלא כהכנה לאיפור או שלב סיום. אחד כבר סיימתי, ואין לי ספק שיבואו אחריו עוד רבים... לסקירה.

11. Sebocalm Gentle Cleanser: תרחיץ הניקוי האהוב עליי, שנרכש שוב ושוב. הוא מנקה את העור בצורה נהדרת מבלי לגרות או לייבש אותו, ולחלוטין מככב באוסף הטיפוח שלי. לסקירה.

12. Clinique Pep-Start Eye Cream*: קרם העיניים של קליניק הוכיח את עצמו כמוצלח במיוחד, וללא ספק יירכש בשנית לאחר שיסתיים. הוא קליל אך מזין ומהווה בסיס מושלם לקונסילר. שווה! לסקירה.

13. Biore Aqua Rich Watery Essence SPF 50: לראשונה בחיי אני מקפידה על מריחה יומיומית של קרם הגנה, והכל בזכות קרם ההגנה הקליל והעדין של ביורה. ותודה לגלוסברי שהביאני עד הלום... לסקירה.

14. La Roche-Posay Effaclar K: התכשיר הטיפולי שתמיד עוזר לי לי לשמור על עור מאוזן ונקי משחורים ופצעים. סוס מנצח לא מחליפים! לסקירה.

15. מייבש לק של בוקי סטייל: המייבש הכי טוב שיצא לי לנסות! אל תתנו לשם העממי להטעות אתכן, מדובר ביריב ראוי לסש ויט ולכל מייבש פנסי אחר בשוק. לסקירה.

16. Careline UNCOVER Musk Perfume*: הבושם שהכי הפתיע והתחבב עליי השנה. מי היה מאמין שקרליין יצליחו לרקוח את הניחוח הסבוני המושלם? יופי של מציאה דראגסטורית! לסקירה.


שתהיה לכן שנה מדהימה ומלא בחיוכים! תודה שקראתן :-)




*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

9 תגובות

  1. איזה כיף לקרוא! מקווה ששנת 2017 תעשה איתך חסד רב ורק תחייכי בה!

    השבמחק
  2. איזה כיף לקרוא! מקווה ששנת 2017 תעשה איתך חסד רב ורק תחייכי בה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! שתהיה לך שנה נהדרת :)

      מחק
  3. אהבתי את הסיכום שנה הקצר! לפעמים קצר וקולע זה כל מה שצריך :)

    השבמחק
  4. תקשיביייי האריזה של מייקל קורס פשוט הורסת את הבריאות! שנה חדשה מופלאה יקירה :)

    השבמחק
  5. בואי נצעד יחד ל-2017 עם חיוך ענק על הפנים. להית' 2016!!! הכי הכי להית'.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.