Winter is Coming

24.12.16


תמיד הגדרתי את עצמי כבחורה של חורף: אני שונאת כשחם לי, נהנית מצלילי הגשם המכה על הגג ורואה ביכולת להתלבש בשכבות לא פחות מאשר פריווילגיה. תה חמים וטעים עושה לי נעים בלב, כנ"ל לגבי מרק - ואין הרבה דברים נחמדים יותר משבת גשומה עמוק בפוך, כשמספיק נעים בפנים אבל עדיין יש עקצוץ קטן של קור שגורם להתחפר עמוק יותר בכרית.

ואיכשהו השנה מצאתי את עצמי נכנעת ל-"Winter Blues". אולי זו המסגרת החדשה והעומס הלא הגיוני שמביאים עמם הלימודים, אולי אלו השמיים הקודרים והצינה באוויר - כך או כך אני קצת יותר עייפה לאחרונה, קצת יותר רגישה וקצת פחות חיובית. פעם הייתי מזנקת מהמיטה בבקרים ועכשיו אני נאבקת להרפות מהשמיכה. המרחק מהחברים הטובים שליוו אותי בשנים האחרונות (בין אם הם עדיין בצבא ובין אם לומדים רחוק ממני) כמו הכפיל את עצמו, ואני מוצאת את עצמי מתגעגעת לשגרה מוכרת ובטוחה. 

היתרון בתוגה חורפית הוא שהיא זמנית, רומנטית קמעה והכי חשוב - מושקעת. במקום סתם דיכאון מעפן הטבע כולו נרתם ליצירת תפאורה מרשימה להרהוריי העגומים. אני יכולה לשבת באוטו ולבהות בחלון המטושטש מאדים כשברקע קרן אן שרה על משהו עצוב. האוויר צורב בגרון, השמיים מחשיכים מוקדם מדי ואין הרבה דברים ששוברים את הלב כמו התחושה הזו של גרביים רטובים בתוך הנעליים (ואפרופו דברים ששוברים לי את הלב - חשבתם פעם על הזהות המגדרית של גרביים?).

ברגעים כאלו צריך גם לדעת להתנער מדכדוך ולהתמקד בכל השפע שהחורף מביא איתו (food aside). ניחוחות עשירים, קרמים מפנקים והכי חשוב - לגיטימציה מחודשת לשפתונים עמוקים. 


OFRA - Vintage Vineyard Collection*


אחד הדברים האהובים עליי בעפרה (מלבד השפתונים, כמובן) הוא ההבנה שכדי לשמור על עניין תמידי וקהל צרכניות דרוך יש לחדש ולהשיק מוצרים באופן קבוע (אם ניתן לעשות זאת במסגרת קולקציה בעלת Theme מסוים - מה טוב!). מזו תקופה ארוכה עפרה משיקים קולקציות שפתונים נושאיות, לרוב כמחווה למקומות שונים ברחבי העולם (בחורף שעבר הייתה זו קולקציית New York Skyline הדרמטית). השנה עפרה התעלו על עצמם, בעיניי, והביאו לנו את אחת הקולקציות היפות ביותר בתולדות המותג: Vintage Vineyard*.

קולקציית השפתונים החדשה מכילה ארבעה גוונים עמוקים ונהדרים בהשראת בירות היין המפורסמות בעולם: מחוז טוסקנה שבאיטליה (קיאנטי, מישהו?), בורדו המפורסמת שבדרום-מערב צרפת, נאפה ואלי שבקליפורניה וקייפטאון, בירת היין של דרום אפריקה. 


מבחינתי הקולקציה מתחלקת לשניים: הגוונים שידברו לכולן (Cape Town ו-Tuscany) וגווני ה-הארד קור (Bordeaux ו-Napa Valley). בעפרה תמיד מצליחים לשמור על איזון בין גוונים מאוד לבישים, שפונים לקהל רחב מאוד של נשים (וגברים) - לבין הבלחות דרמטיות ויוצאות דופן שקורצות בעיקר לקהל באינסטגרם. בהיותי בייסיק ביץ' מוצהרת התכווננתי מיד על הצמד "הלביש" בקולקציה, אבל גם Napa Valley הצליח להפתיע לטובה. דווקא Bordeaux אכזב אותי (ולא רק מבחינת הגוון, שהוא נטו פונקציה של טעם אישי) - הפורמולה שלו הרגישה סמיכה מדי ונמרחה בצורה ממש לא אחידה. 


Cape Town* הוא מבחינתי המנצח הגדול של הקולקציה. הוא נרקח בצורה מדויקת עד לכדי יצירת גוון סגול מושלם, כזה שיחמיא בצורה אוניברסלית למגוון רחב של צבעי עור. הוא מספיק ורוד כדי לא להתקבל Harsh גם על עורי הבהיר, אבל מספיק סגול כדי להזכיר לנו שהחורף הגיע... הוא עמוק ונהדר ומתקבל קצת שונה על כל אחת, ואין יום שאני לובשת אותו ולא מקבלת אינספור מחמאות. הוא מקפיץ עיניים בהירות, לא מצהיב את השיניים והכי חשוב - שורד כמו אלוף אמיתי, גם אחרי זלילת מגש פיצה שלם (סיפור אמיתי).


Tuscany* הוא פייבוריט נוסף מהקולקציה, שאיכשהו מצליח להתקבל עליי שונה לחלוטין משאר הגוונים החומים שיש לעפרה להציע. למעשה, אני מתבאסת שלא זכה להיכנס לפוסט השפתונים החומים הגדול שלי, כי לגמרי מגיע לו שם מקום של כבוד... הוא יותר קריר מ-Mocha, פחות ורוד מ-Charmed ויש בו מעין אפרפרות עדינה אך לבישה שהופכת אותו לתוספת ראויה בהחלט לכל אוסף איפור. אתן כבר יודעות את עמדתי על גוונים ניינטיזיים ותרומתם העמוקה לחברה, וזו בדיוק הסיבה שבשבועות האחרונים אני לובשת אותו כמעט בכל יום.


Bordeaux*, כפי שאמרתי, אכזב ובגדול. מעבר לכך שאני פחות מתחברת לגוון הסגול-מושחר (כמעט כחלחל, למעשה, שמשווה לי מראה חולני משהו) - גם בגזרת הפורמולה הוא לא הצליח להרשים אותי. התקשיתי מאוד למרוח אותו בצורה אחידה ונקייה (ואלוהים יודע שניסיתי). הוא התיישב רק באזורים מסוימים של השפה, דרש מספר שכבות בשביל להגיע למראה סמי-אחיד ובאופן כללי התנהג בצורה שמעולם לא חוויתי עם שפתונים אחרים של עפרה. 


Napa Valley*, לעומתו, הפתיע ובגדול. כפי שציינתי בעבר, אני פחות מתחברת לסגולים כהים ולגוונים מטאליים, אבל איכשהו כאן הצליחו לרקוח גוון שעונה גם על זה וגם על זה - ולעשות זאת בצורה נהדרת! הוא נמרח באחידות, מרגיש נהדר על השפתיים והאפקט המטאלי רק מוסיף לו יופי ועניין. אומנם זה לא מסוג הגוונים שאלך עמם ביום יום, אבל אי אפשר להכחיש שיש בו יופי מסתורי שפשוט צועק "חורף". גוון מושלם לנערות רוק ומתאפרות בעלות ראש פתוח.


את שפתוני Vintage Vineyard תוכלו לרכוש באתר גילטי עבור 80.8 ש"ח ליחידה | לרכישה


MAC - Sable Eyeshadow


אם כבר בגווני יין עסקינן, אני רוצה להתייחס לצללית היפה הזו ממאק - שמשום מה לא הוזכרה עד כה בבלוג. Sable היא צללית חומה עם תת גוון סגלגל שפורץ החוצה בתנאי תאורה מתאימים. יש בה חמימות עדינה "שמקפיצה" עיניים בהירות, אבל ממש לא אדומה בצורה חולנית (צרה מוכרת בצלליות סגלגלות). 

כעיקרון אני לא חסידה גדולה של הצלליות הרגילות של מאק. אני מתה על הפיינטפוטים, למשל, אבל בכל הנוגע לצלליות האבן הרגילות אני מרגישה קצת meh. לרובן אין איכות שאי אפשר למצוא במקום אחר, והשוק מלא בדיופים זולים ונהדרים. בניגוד לפיינפוטים, למשל, שעדיין מצליחים להתעלות על לא מעט מצלליות הקרם בשוק - אני פשוט לא מצליחה להבין את ההייפ סביב הצלליות. 

ועדיין, גם לי יש כמה צלליות ממאק שהצליחו לחדור עמוק ללב. Sable היא אחת מהן, צללית חובה לבעלות עיניים ירקרקות, כחולות או לכל מי שמעוניינת לשלב מעט צבע בלוק בצורה הכי אלגנטית ומעודנת שיש (סווטצ'ים בהמשך).


il Makiage - Mineral Blush in Vogue*


הסומק החורפי האהוב עליי הוא ללא ספק Vogue* של איל מקיאג', עליו כבר חפרתי לכן מספר פעמים בבלוג. המוצרים מהליין המינרלי של איל מקיאג' אהובים עליי בצורה מיוחדת, ויש משהו מקסים באופן בו סומק מינרלי מתיישב על העור. הגוון שלו הוא מעין Mauve מעושן, ורדרד עמוק ועשיר שנראה פשוט נהדר על עור חיוור של חורף. הסמקים מהסדרה הזו מאוד מאוד פיגמנטיים ולכן אני ממליצה להניח אותם בעדינות עם מברשת פלאפית, להסמקה חורפית ויפה במיוחד.



SPRING - Private Collection Candle in Dark Passion*


אחת האהבות הגדולות שלי בחורף היא נרות ריחניים, שמעבר לניחוח הנהדר שהם מפיצים בחדר - תורמים לחימום האווירה ושיפור מצב הרוח. האובססיה האחרונה שלי היא הנר המקסים הזה בניחוח Dark Passion*. אם מראהו האלגנטי והמרשים מפתיע אתכם, דעו כי מדובר במעין תת-מותג של ספרינג בשם Private Collection - מותג בוטיק יוקרתי שעושה שימוש בחומרי גלם יקרים ואיכותיים במיוחד. המותג מציע מגוון רחב של מוצרי בישום לבית, ושתי סדרות של נרות - הקולקציה הלבנה והקולקציה השחורה. 

אני מאוד מרוצה מהעיצוב של הנר: אלגנטיות מינימליסטית במיטבה. למרות שבד"כ אני לא מחבבת ניחוחות מתוקים, ה-Dark Passion מוצלח מאוד בעיניי. הריח עוצמתי עוד לפני ההדלקה, ולאחר מכן הוא מקבל נופך חמים ונהדר שיוצר תחושה נעימה בחדר. הופתעתי לגלות כי גם בחללים גדולים הוא מצליח להתפשט יפה, בהינתן זמן בעירה מספק. בהחלט מרשים.


החיסרון היחידי שהבחנתי בו נובע מכך שלנר שתי פתילות בלבד, ולכן השעווה נמסה בצורה לא אחידה. אני פותרת את זה באמצעות עטיפת הנר במעט נייר כסף - טריק שלמדתי ממאסטרית הנרות הדס שר. הנרות הגדולים יותר (ובגדולים אני מתכוונת עצומים!) מגיעים עם שלוש פתילות, שזה בעיניי המספר האידאלי לבעירה מושלמת :-)

את מוצרי Private Collection ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ או באתר המותג.


Schwarzkopf Professional - Osis+ Blow & Go*


אם יש משהו שאני מקפידה עליו בחורף זה לא לצאת מהבית עם שיער רטוב (נחשו מאיזה מוצא אני...). בד"כ אין לי עצבים לייבש את השיער באופן קבוע, גם בגלל הנזק שזה גורם אבל בעיקר בגלל אלמנט הזמן. לאחרונה גיליתי מוצר נהדר שקיצץ בחצי את משך הזמן שלקח לי לייבש את שיערי העבה - Osis+ Blow & Go*, מבית שוורצקופף פרופשיונל. 

סדרת Osis+ המפורסמת התרחבה לאחרונה עם 8 מוצרים חדשים, וכעת כוללת לא פחות מ-28 מוצרי שיער המיועדים לעיצוב, הענקת טקסטורה ופיניש. קיבלתי לסקירה מספר מוצרים מתוך הסדרה (עליהם ארחיב בהמשך, בפוסט שיוקדש כולו לשיער) אבל הייתי חייבת לעדכן אתכן בהזדמנות הראשונה על האוצר הבלום שכאן!

Blow & Go הוא תרסיס שאמור לזרז את תהליך ייבוש השיער בפן, להעניק לו אפקט אנטי-פריז, ברק והגנה מפני חום. מתיזים אותו על שיער לח, מייבשים בפן ונהנים משליטה משופרת בעיצוב השיער. בפעם הראשונה שהתנסיתי בו החלטתי להיות קשוחה, ובמקום לסחוט את שיערי היטב ולתת לו להתייבש מעט באוויר כפי שאני נוהגת בד"כ - הותרתי אותו ספוג ונוטף מים. אין לי מושג מה יש בספריי הקסמים הזה, אבל השיער שלי היה יבש לחלוטין בתוך פחות מחמש דקות. חמש דקות. משיער נוטף מים לשיער יבש ומעוצב בחמש דקות. M-A-G-I-C! הראיתי לכן את השיער בסנאפצ'ט והסכמתן איתי שהתוצאה המתקבלת לא רק יבשה יותר אלא אף חלקה ומבריקה מהרגיל. בקיצור, סופר מומלץ (במיוחד בחורף...).

התרסיס עולה 97 ש"ח ל-200 מ"ל, לרכישה במספרות נבחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה: 1-800-33-33-22


איך אתן מסתדרות עם בואו של החורף? מדוכאות או מאושרות? אשמח לשמוע על שיטות התמודדות שלכן עם הקור ומצבי הרוח שהוא מביא עמו, מראות האיפור האהובים עליכן וכמובן מה דעתכן על המוצרים שמופיעים בפוסט :-) 

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה.

8 תגובות

  1. את גאון. פוסט מצוין ומשעשע

    השבמחק
  2. הספריי של OSIS נשמע כמו יציאה מעלפת. מסכימה לגבי כל מה שרשמת לגבי השאר :)

    השבמחק
  3. איזה פוסט נהדר וחמים! גם לי יש את אותה תקלה עם הנר, תמיד עדיף 3 פתילים לדעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! מסכימה לגמרי, 3 הוא מספר המזל :)

      מחק
  4. ככל שאני מזדקנת אני פחות ופחות אוהבת את החורף.
    אבל השנה לראשונה רכשתי נרות ואני חייבת להודות שאני אמנם מרגישה כמו קלישאת פינטרסט, אבל שזה גם נורא נורא כיף :) מפזר לי קצת את הווינטר-בלוז.

    השבמחק
    תשובות
    1. קלישאות זה נהדר IRL, ונרות לחלוטין משפרים את מצב הרוח :) מזדהה מאוד לגבי ההזדקנות! מתגעגעת לימים שהייתי רצה בגשם...

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.