המדריך לסטודנטית ה(עי)יפה

15.12.16


חודש וחצי בלימודים ועדיין לא נשברתי. יום יום, בין אם לומדים עד שבע ובין אם לומדים עד תשע, אני מגיעה מאופרת. לפעמים יותר, לפעמים פחות - אבל עד כה הצלחתי לשמור על חזות מטופחת. כן, גם כשאני עייפה. וכן, גם כשאני ממהרת. ותודה לכל הנשמות הטובות (והיו בערך 20 כאלו) שתייגו אותי במם הבא...

@סטודנטים מצייצים

אבל לא אכחיש, ברור לי לחלוטין למה יש בנות שבשלב כלשהו מפסיקות להשקיע. זה דורש זמן שלא לכולן יש, ובעיקר - השקעה. אני לא משלה את עצמי, ברור לי לחלוטין שהייתי יכולה לישון שעה נוספת אם לא הייתי מקפידה על שגרת איפור וטיפוח נרחבת. אבל עשיתי עם עצמי את החישוב והחלטתי שזה משתלם לי. אני באופן אישי מעדיפה לקום לפני שבע אם זה אומר להרגיש נפלא כל היום (וכנ"ל לגבי ימים שבהם העיניים נעצמות אבל אני עדיין גוררת את עצמי לחדר האמבטיה, להוריד את האיפור. העור שלכן יודה לכן בגיל 50!). 

אז איך עושים את זה? איך דואגים לשמור על מראה פרשי ומתוקתק גם בשעות הקשות של הבוקר, ואיך בונים שגרת יופי אפקטיבית אך זריזה, כזו שקל לשמר לאורך זמן?


כמה טיפים מנצחים:

  • מים, והרבה. סטודנטיות שותות הרבה קפה, זה ידוע, אבל זה לא צריך לבוא במקום מנת המים היומית שלכן. ודאו שאתן צורכות לפחות ליטר וחצי של מים על מנת ליהנות מעור רענן וגוף מתפקד. חשוב במיוחד כשיושבים שעות ארוכות בחדרים מחניקים ומייבשים!

  • קרם הגנה, מדי יום. בין אם אתן עוברות מכיתה לכיתה, רובצות על הדשא או סתם יושבות תחת נורות פלורסנט - חשוב להתגונן מפני הקרינה. אנחנו רגילות שאם אין שמש אין סכנה, אבל זה לא נכון. הקרינה נמצאת בכל מקום, אפילו במסכי המחשב שלנו. אז תשקיעו חצי דקה בכל בוקר ותתמרחו. עדיף להיזהר מאשר להצטער (עוד עשרים שנה...)

  • מתקשות להתעורר בבוקר? קפצו למקלחת זריזה. שתי דקות תחת מים קרים יעילות יותר מכל כוס קפה, שלא לדבר על תחושת הרעננות הנהדרת שתלווה אתכן לאורך היום.

  • תכנון מוקדם של פרטי הלבוש חוסך הרבה זמן יקר בבוקר, ויכול לעשות את כל ההבדל בין "אני עייפה אז לובשת כל יום טרנינג וקרוקס" לבין "אני נראית מהמם וזה לקח לי שתי דקות". למיטיבות לכת - הכינו מראש גם את מוצרי האיפור.

  • ארוחת בוקר היא מאסט, ואני לא יוצאת בלעדיה מהבית. זה עניין שלוקח קצת זמן להתרגל אליו, אבל הוא ישפר את איכות חייכן פלאים. אצלי השינוי היה בקיץ שבין כיתה י"א לי"ב, כשלמדתי לפסיכומטרי. מעצלנית שבולסת קורנפלקס מלא סוכר עברתי ללחם מלא, שתי ביצים, לימונדה מפנקת ולסיום קפה - ארוחת בוקר שהותירה אותי מרוכזת, אנרגטית וערנית לשעות ארוכות.


בשביל להשיג מראה רענן במינימום זמן חשוב להקפיד על שגרת טיפוח טובה. כמובן שתמיד אפשר "לרמות" עם פריימרים מאירים, היילייטרים וקונסילרים - אבל מי שתשקיע בעור שלה באופן קבוע תיהנה ממקסימום תוצאות במינימום מאמץ. הלילה הוא הזמן בו אני משקיעה במיוחד בטיפוח העור, כך שבבוקר הוא יהיה מוכן ומזומן ליום חדש ומלא הרפתקאות. הצעד הראשון (אחרי צחצוח שיניים, כמובן) הוא שטיפת פנים, ואני נוטה להשתמש במוצרים שונים עבור הבוקר והערב. אם בערב תרחיץ הניקוי מגיע לאחר הסרת האיפור, בבוקר יש לו חשיבות מיוחדת כגורם העיקרי שמסיר את הג'יפה מהלילה ומכין את הפנים לטיוח ;) 


בחודש האחרון אני משתמשת בקביעות בתרחיץ הפילינג* החדש מסדרת Pep-Start של קליניק. סקרתי בעבר את קרם העיניים המצוין מהסדרה ושמחתי מאוד לצרף לו חבר צבעוני ומושך לא פחות. סדרת Pep-Start פונה לקהל צעיר יחסית (העיצוב המשמח והתמחור - בהתאם!) ומבינה שלנשים צעירות (אהמ, סטודנטיות!) אין הרבה זמן לבזבז בדרך ליום עמוס בעיסוקים. המוצרים בסדרה מתיימרים לתת כמה שיותר בכמה שפחות טרחה, וכפי שציינתי קודם - זו מנטליות שאני מאוד מתחברת אליה לאחרונה... אני אוהבת להשתמש בתרחיץ כדי לרענן ולהמריץ את העור בבקרים, ומוצאת שהגרגרים עוזרים להסיר תאי עור מתים, קילופים ושאר דברים שעשויים לעמוד ביני ובין עור חלק, רך ומוכן לאיפור.

89 ש"ח (מחיר השקה) ברשתות הפארם ובאתר קליניק הישראלי | לרכישה


השלב הבא והמתבקש הוא החזרת לחות לעור, ואין מצב שאני יוצאת מהבית בלי שפינקתי את הפנים שלי עם קרם טוב ומזין. כשיש לך עור מעורב זה טריקי, אבל בחודשים האחרונים אני נאמנה לקרם ותיק ומנצח ומרוצה מאוד. כמובן שאסור להזניח את אזור העיניים העדין, שגם אם בשלב הזה (גיל 21, בייבי) עושה רושם שקט וצייתני - לא שוכח ולא סולח. אני לא סובלת מכהויות משמעותיות (בעיקר כחלחלות שנובעת מהיותי אשכנזייה מדי), והאישיוז שלי בתחום העיניים קצת חורגות מהנורמה - קמטוטים עדינים מתחת לעיניים (עניין של מבנה, לצערי) ונפיחות קבועה בעפעפיים העליונים, שנראית גרוע במיוחד בבקרים.

כדי להילחם בתופעה אני משתמשת באדיקות ב-Seum Grands Yeux* של קלרינס, או בשמו באנגלית - Enhancing Eye Lift Serum. לא עוד עפעפיים נפוחים ונפולים, לא עוד עיניים כבויות ועייפות! הסרום נועד "להרמת" והבהרת אזור העפעף, תוך הפחתת הנפיחות. בנוסף, הוא מכיל תמציות צמחים שמסייעות לטיפוח והזנת הריסים.

בהתחלה לא הייתי בטוחה עד כמה המוצר מתאים לי - בכל זאת, אני צעירה מאוד וסרומים תמיד נשמעו לי כשלב אקסטרה שמיועד לעור בוגר... כשקיבלתי את המוצר חקרתי עליו מעט ברשת והופתעתי לגלות שלא מעט צעירות אסייתיות עושות בו שימוש. ובכן, מסתבר שהתופעות שאני סובלת מהן נפוצות מאוד בקרב נשים ממוצא אסייתי (שהן, אגב, קבוצת המיקוד סביבה פותח המוצר). את הסרום יש למרוח בבוקר ובערב מסביב לעיניים (אני מתחילה באזור "השקיות", עוברת לצדדים ומקנחת בקו הריסים העליון).


אחרי מספר שבועות של שימוש אני יכולה לומר בבירור שאני מאוד מרוצה מהסרום. לא, לא תקבלו כאן "הרמה" של ניתוח פלסטי - אבל אין ספק שהסרום תורם לתחושה של עין "פתוחה" יותר ונפוחה פחות, ונשירת הריסים האיומה שסבלתי ממנה כמעט ונעלמה לחלוטין. הפורמולה מזכירה מעין ג'ל קליל שנספג במהירות בעור, וגוונו הזהוב (בדומה לצבע הבקבוקון) משמר את אפקט היוקרתיות המצופה מחברה כמו קלרינס.

אל תטעו - זה מוצר יקר, ואני לא מכירה הרבה סטודנטיות שיוכלו להרשות אותו לעצמן במחירו המלא. עם זאת, אני בהחלט ממליצה לכן לפקוח עיניים ולחפש אותו במבצעים, כי האפקט המתקבל מוצלח במיוחד!

453 ש"ח ל-15 מ"ל, להשיג בלעדית בסופר פארם.


לא משנה כמה אני מקפידה על שגרת הטיפוח, הלחץ שנלווה ללימודים מזכה אותי לא פעם ב"חברים" חדשים על הפרצוף. אני אוהבת למזער את הסיכויים לכך ע"י ניקוי יסודי פעמיים ביום, ולפחות פעם בשבוע משקיעה במסכה מטהרת טובה (אין על ה-Clear Improvement של אוריג'ינס). עם זאת, כשהפצעונים הסוררים מתעוררים - דרוש פתרון מהיר ויעיל.

בלילות אני אוהבת להשתמש ב-Drying Lotion של מריו בדסקו, שעושה עבודה מצוינת בייבוש פצעים עם סייג אחד - הוא מאוד מאוד בולט. אז אלא אם מתחשק לכן לצאת לרחוב מכוסות בנקודות בהירות, מדובר בפתרון שמוגבל לשטח הבית בלבד... היות ואני מבלה שעות רבות מחוץ לבית, ולפעמים החצ'קון מחליט להפציע באמצע היום - אני לא משאירה דבר ליד הגורל. לאחרונה צירפתי לתיק האיפור שאני לוקחת ללימודים (עם הדפס אננסים מושלם, מיינד יו) מוצר חדש ומוצלח שעונה בדיוק על ההגדרה "טיפול דיסקרטי בפצעים".


Stop Spot* של גרלן מוגדר ע"י החברה כ"נשק מספר 1 לטיפול בפצעים ואדמומיות". הוא מכיל קמפור, אבץ וחומצה סליצילית שעוזרים לחסל את הפצעים מיד עם הופעתם. הייחוד שלו - והסיבה שהצטרף אליי ללימודים - הוא תוספת הגוון, שלא רק מכשירה אותו לשימוש בשעות היום אלא אף מעניקה הסוואה יעילה לאזורים האדמומיים. גודלו הקומפקטי הופך אותו למוצר מושלם לנשיאה בתיק, ונוכחתי לגלות כי הוא אכן עוזר לטפל בפצעים בשלביהם השונים.

ה-Stop Spot הנו חלק מערכת הטיפוח החדשה של גרלן - "My Super Tips". היא מכילה חמישה מוצרים באריזות קטנות וצבעוניות שנוצרו עבור האישה העסוקה והדינמית (סטודנטית, מישהו?). הסדרה מציעה חמישה "פתרונות קסם" לחמש בעיות נפוצות: חוסר בשעות שינה, עור דהוי וחיוור, שפתיים יבשות, עור רגיש ומגורה או פצעונים. חמשת המוצרים יוצרים מעין "ערכת הישרדות" בהתאמה אישית, אותה ניתן לקחת לכל מקום - החל מחדר הכושר וכלה בטיסה ממושכת לחו"ל. בעיניי מדובר בקונספט מתוק ושימושי, שבהחלט משרת את מטרותיו!

158 ש"ח עבור 15 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.


כשזה נוגע לכיסוי אני אוהבת בסיסים שמעניקים מראה רענן, כזה שמצד אחד מכסה את האדמומיות ומאחד את גוון העור ומצד שני לא מטייח הכל ומאפשר לנמשים לבצבץ. הפייבוריט הנוכחי שלי ללימודים הוא ה-Nearly Naked של רבלון, מייקאפ מצוין שכבר הופיע בעבר בבלוג. אומנם אין לו משאבה (למה, רבלון, למה???) אבל השילוב בין הכיסוי הנמוך-בינוני לגימור הטבעי הופכים אותו למייקאפ מושלם עבור הסטודנטית הממוצעת.

כשמו כן הוא, Nearly Naked. הוא גורם לפנים להיראות חלקות, בריאות וקורנות מבלי להעמיס יותר מדי חומר או כיסוי. התאמת הגוון מושלמת עבורי - 120 Vanilla הוא גוון בהיר וצהבהב, שיושב בול עליי בול ומנטרל את האדמומיות. הגימור שלו לא מאט מת ולא Dewy - משהו בין לבין, שיוצר מראה סופר טבעי ומחמיא. אני אוהבת להשתמש בו בעיקר בחורף אבל בטוחה שבעלות עור רגיל-מעורב ייהנו ממנו all year round.


מוצר האיפור החשוב ביותר לסטודנטית הוא ללא ספק קונסילר. לילות ארוכים של למידה מותירים חותם על העור, ואפילו אם הלחץ לא גרם לכן להתמלא בפצעים (lucky bitches) אני בטוחה שמצאתן את עצמכן עם כהויות גרועות מהרגיל. אז אומנם אני משקיעה לא מעט בטיפוח האזור העדין שמסביב לעיניים, ובכל זאת - יש צורך להסוות ולהסתיר את הזוועה. מיטיבות הלכת יגדילו לעשות וישלפו קורקטור או שניים (אני מחבבת את טוש ההארה מסדרת Prep+Prime, עליו כתבתי כאן) אבל רוב הזמן אני מעדיפה לסגור את הפינה עם מוצר אחד זריז.

לא קל להרשים אותי עם קונסילרים - אני מאוד בררנית והאוסף שלי גדוש ומלא במיטב המותגים. נארס? צ'ק. מייבלין? צ'ק. ניסיתי את רוב המומלצים, החל מהפרולונגוור של מאק וכלה ב-LA Girl הפופולרי. בגלל זה (ובגלל הפחד שלי ממחויבות) לרוב תמצאו אותי מגוונת ומשתמשת במוצר אחר בכל פעם, בהתאם למצב הרוח. מדי פעם אני נתפסת לקונסילר מסוים ומנהלת עמו רומן של מספר שבועות - לפני שאעבור לאחד אחר.


המאהב הנוכחי שלי הוא הקונסילר החדש של בורז'ואה מסדרת Radiance Reveal*. אם השם נשמע לכן מוכר, אתן לא טועות - כבר כתבתי על המסקרה המצוינת מאותה הסדרה, ובינתיים היא ממשיכה להפתיע לטובה. אני רוצה לשבח את בורז'ואה על ההחלטה "לעשות עלייה" לליין הזה. מסיבה לא ברורה הרבה חברות קוסמטיקה בוחרות שלא להביא ארצה מוצרי בסיס מצליחים, ולנו נותר רק להתלונן, לבכות ולהזמין מהאינטרנט (מישהו אמר Age Rewind?). אומנם נכון לעכשיו בורז'ואה עושה זאת בצורה חלקית בלבד (בבקשה תביאו לארץ את ה-CC קרם האהוב שלי! וגם את סמקי הקרם, אם אנחנו כבר בקטע) אבל היי - כל התקדמות היא התקדמות.

מה מייחד את קונסילר Radiance Reveal משאר הקונסילרים באוסף שלי? ובכן, האפקט. הקונסילר מעניק מראה קורן ורענן באופן מיידי, לא משנה כמה מעט ישנתי באותו לילה (אולי בזכות החומצה ההיאלרונית שהוא מכיל?).

הגוון (01) בהיר מאוד עם נטייה לוורדרדות, כך שמעבר להסתרת הכהויות אני מקבלת מראה מואר וזוהר. הפורמולה של הקונסילר מעניינת מאוד: דקה יחסית, קרמית וסלחנית מאוד. אני מניחה אותו עם ספוגית לחה בשכבה נדיבה, וזוכה לכיסוי נאה ביותר. בניגוד לקונסילר הקרמי של נארס, שעקב עוביו מצטבר בכל קמטוט אפשרי - הקונסילר של בורז'ואה מחליק על העור ומעניק גימור כמעט "פוטושופי". החיסרון היחידי, בעיניי, הוא מבחר הגוונים המצומצם (שלושה בסך הכל). אבל אם תצליחו להתגבר על מכשול הגוונים, תגלו קונסילר מוצלח מאוד שמהווה תוספת ראויה לכל אוסף איפור.

115 ש"ח (חפשו במבצעים!), להשיג ברשתות הפארם.


הדרך הטובה ביותר להוסיף קצת צבע וחיוניות לפנים (אחרי שנטרלנו את הצבעים הפחות רצויים, כמובן...) היא סומק, בדגש על סמקים נוזליים או קרמיים. השילוב בין הגוון לגימור החי ייצור מראה טבעי ורענן שיסתיר מהעולם את העובדה שאתן רעבות, עצבניות וחרדתיות. המוצר האהוב עליי לשם כך הוא הסומק הנוזלי של דניאל סנדלר, שמעבר להיותו מהמם בצורה אבסולוטית - מיטיב לשרוד על העור שעות ארוכות.

כדי להשלים את הלוק אני תמיד מוסיפה שפתון (ב-99% מהמקרים אני הולכת ללימודים עם שפתון נוזלי בגימור מאט, לרוב של עפרה) ומסקרה, שזה הבייסיק של הבייסיק. גם אם התעוררתי אקסטרה עייפה ואין לי כוח להשקיע, יש משהו בצבע יפה על השפתיים וריסים מודגשים שפשוט גורם לך להיראות כמו בנאדם שסגור על עצמו. אם הצלחתי לישון כמו שצריך בלילה (או, בסבירות גבוהה יותר - קמתי מוקדם מספיק בשביל להתארגן כראוי) אני אוהבת להשקיע קצת מעבר ולשחק עם אייליינר, עפרונות ואפילו צלליות.


כשאני עצלנית מכדי לשלוף את פלטת המייקאפ גיק שלי (אני חייבת לכן פוסט חדש בנושא, אני יודעת) אני נוטה לבחור בצלליות בודדות או בצמדים קלים ונוחים לשימוש. לדוגמא, הדואו החדש והמוצלח של פופה מסדרת ה-Vamp!*. צלליות מהדראגסטור לא ידועות כבעלות פיגמנט מרשים במיוחד, אבל כאן מדובר ביוצא דופן משובח - הפורמולה עשירה בפיגמנט ונמרחת כמו חמאה, גם בשימוש יבש וללא פריימר. בסדרה קיימים שישה צמדים בגוונים שונים ויפים, החל מנייטרלים עדינים וכלה בצבעוניים דרמטיים. 

אני נהנית מאוד מהצמד Bronze Amber 004 שכולל גוון שמפניה מקסים ומאיר עיניים (ליטרלי) לצד חום עשיר ויפיפה. הצלליות מיטשטשות בקלות ומאפשרות יצירת מראה יפה ומחמיא במינימום מאמץ. העמידות לא היסטרית - בערך באמצע היום אני מבחינה בדהייה מסוימת של הצבע ובהצטברות בקפל. לא משהו שאי אפשר לווסת עם פריימר, ועדיין. האריזה הקומפקטית והחמודה מכילה מראה, מה שהופך אותה לנהדרת לנשיאה בתיק לצורך טאץ' אפים או איפור On the go. 

59 ש"ח עד סוף דצמבר (מחיר מלא 129 ש"ח), להשיג בסופר פארם.


אשמח לשמוע על הטריקים שלכן בתור סטודנטיות יפות (ועייפות), איך שנת הלימודים עוברת עליכן עד כה וכמובן - על איזו רוטינה לעולם לא תוותרו? אם יצא לכן לנסות חלק מהמוצרים שבפוסט אשמח לשמוע מה דעתכן!

תודה רבה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה.

13 תגובות

  1. אשמח אם תכתבי פוסט על מה בתיק שלי ללימודים ועוד פוסטים שקשורים לסטודנטיות :)

    השבמחק
  2. איזה גוון הזמנת לנטרול כהויות ב-LA girl? כבר הזמנתי 3 קונסילרים כהים מדי :( תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. קלאסיק אייבורי - יש לו גוון סלמוני שמעולה לנטרול כהויות :)

      מחק
    2. היי מצטרפת לשאלה ואם אני ככה יותר נוטה לסוג מוקה בפנים הצבע הזה גם יתאים להסתרת כהויות?
      ועוד שאלה אפשרי ביום יום להיות עם הקונסילר ללא מייקאפ והוא ישאר עמיד לאורך היום?

      מחק
    3. הוא יכול להתאים לך (אבל יש גם גוון אחד יותר כהה). ממליצה לבדוק בחנות :)
      קונסילר יכול לעבוד גם בלי מייקאפ, ממליצה לקבע עם קצת פודרה.

      מחק
  3. הו, המוצר הזה של גארלן נשמע מסקרן במיוחד!

    השבמחק
  4. גרלן לסטודנטיות? סיריאסלי?

    השבמחק
  5. המלצות ששוות זהב גם ללא סטודנטיות (בתור אחת שמארגנת לעצמה את הבגדים כל יום ערב לפני)

    השבמחק
  6. פוסט כיפי ללא ספק! יש פה כמה מוצרים מאוד מסקרנים

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.