I ♥ November

4.12.16


דצמבר שמח לכולן! אני לא רוצה ליפול לקלישאות, אבל אין ספק שנובמבר פשוט טס לו במהירות האור. לפני רגע חששתי מתחילת הלימודים ועכשיו אני כבר עמוק במערכת, סוחרת בסיכומים ומשננת תתי סעיפים... לא אכחיש שאני עמוסה יותר משציפיתי אבל בינתיים, לשמחתי, זה לא פוגע בבלוג. 

חוץ משלל החוויות והחברים החדשים שהכרתי, הלימודים סיפקו לי שפע הזדמנויות להתאפר ולהתנסות במוצרים חדשים. כמות הפוסטים שמחכים לכן (ולי, שאכתוב אותם!) עצומה, ואני רק מקווה שאצליח לעמוד בלו"ז שהצבתי לעצמי... אז לפני שגם דצמבר ייגמר לי, בואו נעבור למוצרים שעשו לי את החודש:

Maybelline - Fit Me Concealer in 15 Fair


את הקונסילר של מייבלין כבר ציינתי לחיוב בפוסט האחרון, אבל לחלוטין מגיע לו מקום של כבוד במועדפי נובמבר. הסיפור שלי עם הקונסילר הזה מורכב ופתלתל: קניתי אותו מזמן בעקבות היכרות ארוכה עם הקונסילרים המצוינים של מייבלין. בפועל כבר מהשימוש הראשון הגדרתי אותו כמאכזב - הוא היה קרמי מדי, קליל מדי, לא מכסה מספיק ולא מתקבע. הנחתי אותו בצד מבלי להקדיש לו מחשבה נוספת. זאת אומרת, עד שאלינור התחילה לחפור עליו. חפרה וחפרה, ובסוף שכנעה אותי לתת לו צ'אנס נוסף. אני לא יודעת מה עשה את השינוי (זמן? טכניקה?) אבל השורה התחתונה היא שדעתי על הקונסילר זזה ב-180 מעלות ועכשיו אני לגמרי מבסוטה ממנו. כמה מבסוטה? קניתי שניים נוספים ממנו. הזוי, הא? תמיד תקשיבו להמלצות של חברות בלוגריות ;)

אם כבר בהמלצות של חברות עסקינן, מוזמנות להציץ בסקירה הנהדרת שגלוסברי כתבה על הקונסילר (היא השוותה אותו לקונסילר המפורסם של נארס, למי שמחפשת דיופים). 

6 פאונד ב-Feelunique | לרכישה


Illamasqua - Cream Pigment in Hollow


אתן יודעות שבכל הנוגע להצללות אני נוטה לשמור נאמנות למוצר אחד בכל פעם (בשנה האחרונה מדובר בפודרת ההצללות של קווין אוקווין, עליה כתבתי כאן). עם זאת, בחודשים האחרונים יש שחקן חדש באוסף הביתי שלי: הפיגמנט הקרמי של אילמסקה בגוון Hollow.

נתקלתי בלא מעט ביקורות חיוביות על המוצר הזה, החל מהאחיות פיקסיוו (דרכן נחשפתי אליו לראשונה) וכלה בחברה מהממת מהצבא שיצרה באמצעותו עצמות לחיים מושלמות (אלה - This one is for you!). אחרי התלבטויות ממושכות הזמנתי אותו, ואני ממש שמחה על כך!

אז מה זה בעצם Cream Pigment? מוצר קרמי רב שימושי אותו ניתן להניח על עור הפנים, הגוף, העיניים או השפתיים - בהתאם לגוון, כמובן. Hollow הוא גוון טאופי-אפרפר נהדר, ההגדרה המילונית של גוון להצללות (סווטצ'ים בסוף הפוסט). חששתי מאוד שיתגלה ככהה מדי על עורי הבהיר אבל זה לא המקרה - קל מאוד לבנות אותו ולכן הוא לא יעשה לכן בעיות. המרקם שלו הוא קרמי "קשה", יותר מוצק מנוזלי (אבל מיטשטש בקלות רבה). להפתעתי הרבה הוא מחזיק שעות ארוכות על העור גם ללא קיבוע של ממש (אני מרפרפת עם מעט פודרה אבל לא מניחה מעליו מוצר הצללות נוסף).

דרכי ההנחה יכולות להשתנות בהתאם להעדפה - אפשר עם מברשת, ספוגית או אצבעות. אני אוהבת להשתמש בו עם מברשת הקונטור של ריל טכניקס להנחה פשוטה ומהירה. המראה המתקבל מצודד, מחוטב והכי חשוב - טבעי. ביג לייק!

15.20 דולר ב-BeautyBay | לרכישה


Daniel Sandler - Watercolour Blush in Angel


עוד מוצר שהמתין תקופה ארוכה בווישליסט שלי הוא הסומק הנוזלי מבית דניאל סנדלר. דניאל סנדלר הוא מאפר בריטי מהמם (תעקבו אחריו באינסטגרם, הוא קורע) עם ליין איפור סופר איכותי וחדשני. מוצרי הדגל הם ללא ספק סמקי ה-Watercolour המפורסמים, שמגיעים בטווח גוונים רחב ועשיר. השוני בסמקים הללו הוא הטקסטורה המיימית, אותה ניתן לבנות בשכבות ממש כמו צבעי מים. המרקם הייחודי מאפשר ליצור מראה טבעי ומחמיא גם עם גוונים סופר בוהקים (כמו Acid הניאוני, למשל). הפורמולה דקיקה, קלילה ושקפקפה בתחילה כך שקל מאוד לשלוט ברוויית הפיגמנט (ויש הרבה ממנו, אל תטעו!). 

ההתלבטות העיקרית שלי הייתה בשאלת הגוון. כל כך הרבה גוונים יפים ומוצלחים, איך אפשר לבחור? רב המכר המוכר מכולם הוא Cherub, גוון ורדרד בריא ומלאכי שאמור להתאים לכל גווני העור. אבל אני החלטתי להסתמך על המלצותיה של גלוסברי האהובה ולרכוש את Angel - גוון אפרסקי יפיפה עם נגיעת שימר כסוף. ובכן, הוא פשוט נהדר! Angel מעניק ללחיים נגיעת צבע חיונית וקורנת בגימור חי ומחמיא, וכמות המחמאות שאני מקבלת איתו? עצומה. הסומק הזה הוא כמו שנ"צ בבקבוק מבחינת אפקט הרעננות שהוא מעניק לעור (מינוס סימני הכרית על הפרצוף).


לפני השימוש צריך לשקשק היטב את הבקבוקון ולטפטף טיפה או שתיים על המברשת או גב כף היד. הסומק נוזלי מאוד וקל לטשטוש עם אצבעות, מברשת או ספוגית. שימו לב שהחומר סופר פיגמנטי וטיפה אחת או שתיים ללחי מספיקות בהחלט - כך שהגוון שבחרתן יחזיק מעמד תקופה ארוכה.

העמידות מרשימה מאוד - הגוון לא דוהה גם לאחר שעות ארוכות של לבישה. עקרונית ניתן להניח את הסמקים הנוזליים גם על השפתיים, אבל טרם בדקתי את האפשרות הזו לעומק. אני מאוד מאוד מרוצה מהגוון שברשותי וכבר זוממת על כמה נוספים... מומלץ בחום רב.

14.50 פאונד ב-Feelunique | לרכישה


Flormar - Silk Matte Liquid Lipstick*


זה לא סוד שאני מכורת שפתונים, על אחת כמה וכמה שפתוני מאט נוזליים. זו הבחירה הקבועה שלי ביום יום, כשאני רוצה גוון מהמם שאפשר להניח בבוקר ולא לדאוג לגביו עד הערב. עפרה, איל מקיאג', ספורה, NYX, קרליין - האוסף שלי גדוש מותגים ואני תמיד שמחה להרחיב את המשפחה...

ממש לאחרונה השיקו בפלורמר סדרת שפתונים חדשה בשם Silk Matte, שנכון לעכשיו כוללת 8 גוונים מקסימים ולבישים. המחיר, בהתאם לפלורמר, נגיש והוגן - 49.90 ש"ח לפני מבצעים והטבות. 

Cherry Blossom* הוא גוון ורוד עמוק ומיוחד, שהתחבב עליי כבר מהשימוש הראשון (סווטצ'ים בהמשך, מבטיחה). הוא לא בוהק מדי ליום יום אבל מספיק "חי" כדי להוסיף הרבה צבע ואור לפנים. העמידות שלו פשוט נפלאה והוא שורד עליי ארוחות ונשנושים בצורה מרשימה. לקראת סוף היום הוא נמחק מעט דווקא בחלק החיצוני של השפתיים ועיקר הצבע נותר במרכז הפה (עדיף מההפך, בעיניי...). הפורמולה שונה מאוד מהשפתונים של עפרה - היא נוזלית יחסית, מעט מייבשת ומאוד דקיקה. הפיגמנט עשיר מאוד ונמרח באטימות אחרי שכבה אחת בלבד. 

קיבלתי לסקירה גוון נוסף (Dark Violet) שבמבט ראשון נראה מושלם לעונה הקרה - סגול חורפי ואופנתי סטייל Rebel. לצערי המריחה שלו התגלתה כסופר בעייתית ולא אחידה, ככל הנראה עקב גוונו הכהה. זה לא נדיר שיש הבדלי פורמולה בין גוונים (במיוחד כשמדובר בצבעים כהים או בהירים במיוחד) אבל חשוב לקחת זאת בחשבון. 

בסה"כ מדובר במוצר מוצלח מאוד בעיניי (והמחיר! חמישים שקלים!) ואני ממש מתאמצת שלא להתפתות ולרכוש גוונים נוספים... בהחלט שווה לנסות :-)


Ciaté - Nail Polish in Prima Ballerina


את הלק המקסים שבתמונה קיבלתי במתנה בעת שרכשתי מגזין כלשהו מחו"ל. לפניו מעולם לא ניסיתי לקים של Ciaté, ואני חייבת להודות שמדובר בהפסד לא קטן. קודם כל, הגוון: Prima Ballerina הוא אפור נייטרלי, מתוחכם ומתאים לעונה. הפורמולה פשוט מצוינת - קרמית ועשירה, אטומה לחלוטין אחרי שתי שכבות בלבד. היא נמרחת כמו תענוג, מתייבשת מהר ושורדת זמן ממושך (לפחות שבוע) מבלי להתקלף. ולטס טוק דוגרי: יש על הלק הזה סרט. I rest my case.

באופן כללי Ciaté זה מותג שמשקיע באריזות ובשואו מסביב, והסט שהם מציעים לכריסמס הקרב עושה לי חלושעס (מוזמנות להתרשם בעצמכן). לצערי, אני די בטוחה שאי אפשר להשיג את המותג בארץ (ושלל האתרים הבריטיים מהם אני נוהגת להזמין לא שולחים לקים לישראל!). 

מאז שקיבלתי אותו, Prima Ballerina לא יורד לי מהציפורניים (טוב, אני מגזימה. אבל אני מניחה אותו המון!) ובאמת שמדובר בשילוב פנטסטי בין פורמולה נפלאה לגוון מדויק ויפה. חובה להכניס לווישליסט!

התאורה הצהבהבה לא עושה חסד עם הלק, עמכן הסליחה


SPRING - Perfume To-Go in Seychelles Fresh*


ספרינג אף פעם לא מאכזבים אותי. סקרתי בבלוג לא מעט מוצרים מהליין שלהם (לקריאה) ובכל פעם מחדש אני נהנית מהשילוב בין בישום נעים ואיכותי (מיוצר בצרפת!), תמחור הוגן ותחרותי, מבחר מקסים והדובדבן שבקצפת - בעלות ישראלית גאה. 

מאז תחילת הלימודים יש מוצר אחד שלא יוצא לי מהתיק: בושם. אבל לא סתם בושם - בושם To-Go. ספרינג עשו צעד חדשני נוסף והשיקו ליין בשמים באריזות קומפקטיות, כאלו שמותר ואף רצוי לקחת בתיק. הן קלות משקל, דקות ונכנסות לתיק איפור או קלאץ' בלי בעיה. גם המחיר נוח ונעים - 49 ש"ח בלבד. כרגע ניתן להשיג עשרה ניחוחות בתצורת To-Go, מתוכם שלושה לגברים.

סיפרתי לכן בעבר על סיישל פרש*, הניחוח האהוב עליי מהמותג (מתחרה ראש בראש ב-White Flower האלמותי). הוא כיפי, מעורר ואנרגטי עם תווים לימוניים, רעננים ואווריריים. הוא לא פחות מוצלח בגרסת ה - To-Go ואני מקבלת עליו הרבה מחמאות באוניברסיטה. יופי של מוצר לאישה המודרנית, שלא עוצרת לרגע :-)

אגב, ממש בימים האחרונים השיקו בספרינג דוגמיות מתוקות של בשמי המותג - כך שלכל רכישה מהאתר תוכלו לצרף דוגמית מתנה בניחוח שברצונכן לדגום. המומלצים שלי, חוץ מסיישל פרש? White Flower, Cahmere Wood ולגברים Green Essence הנהדר.

49 ש"ח באתר Spring | לרכישה


ואיך אפשר בלי סווטצ'ים...


אני מקווה שעבר עליכן נובמבר מוצלח במיוחד. נצלו את החודש האחרון לשנת 2016 כדי למחוק מטרות אחרונות מה-To Do List, לחגוג עם סטים מוגבלים והכי חשוב - לברך לשלום את החורף שסוף סוף הואיל בטובו להגיע...

אני מקווה שנהניתן מהפוסט! אשמח לשמוע על המוצרים שאתן הכי אהבתן החודש :-)

תודה שקראתן, יום מקסים!




*גילוי נאות: מוצרי ספרינג ופלורמר התקבלו לסקירה

8 תגובות

  1. מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך. תמיד מדובר על מוצרים חדשים ומעניינים. והכתיבה נהדרת..

    השבמחק
  2. חולקות כתמיד אהבות דומות! הזכרת לי להחזיר לחיי את אנג'ל, אני הכי צריכה שינה בבקבוק! הגוון מדהים וכל כך חי :) וגם אני ממש אהבתי את השפתון של פלורמר , כיף של פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! בקרוב אצלנו מלא גוונים חדשים ;)

      מחק
  3. פוסט נהדר... מצטרפת להמלצה על הפיט מי ו... תודה רבה לך שהדלקת אותי על כל כך הרבה מוצרים חדשים!! שוין! ככה עושים למכורה ותיקה? ;) חחחח...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו המכורות האויבות הכי גדולות אחת של השנייה ;) תודה רבה!

      מחק
  4. סקרנית לנסות את הקונסילר הזה. הלקים של Ciate נהדר, כמה חבל שהם נטשו את הארץ כלעומת שבאו

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מאמינה שפספסתי את שהותם בארץ :(

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.