טובים השניים מן האחד

26.11.16


יש דברים שפשוט עובדים טוב יותר ביחד - חלב ועוגיות, סרט ופופקורן, קפה ומאפה... שילובים בהם שני הפריטים מוצלחים בפני עצמם, אבל ערכם המשותף שווה פי כמה וכמה (או, כפי שהמורה שלי למתמטיקה הייתה אומרת: "השלם גדול מסך חלקיו").

הפוסט של היום מוקדש לשישה מוצרים מתחום הביוטי שיכולים ללמד את כולנו דבר או שניים על זוגיות ;)



Alexander McQueen - McQueen Eau de Parfum* 


הבושם החדש מבית אלכסנדר מקווין - McQueen Eau de Parfum* גונב את ההצגה כבר ממבט ראשון, עם אריזה יפיפייה ונשית. המורכבות של הבושם באה לידי ביטוי כבר במראה החיצוני: האריזה מקושטת בנוצות בהירות ומלאכיות, הבקבוק האלגנטי חובש פקק כהה עם פיתוחים בזהב ושחור, וכמובן - אי אפשר להתעלם מהנוזל הסגלגל שממלא אותו, ויוצר תחושה של שיקוי מסתורי... הסתירה בין הרכות הנשית לאפלוליות המסקרנת היא בדיוק נקודת הפתיחה ממנה יוצא McQueen Eau de Parfum. התווים העליונים בדמות פרחים לבנים יוצרים איזון נפלא עם ליבת הבושם המסתורית והמתובלנת, שבמצב אחר הייתה פחות מתחבבת עליי. אני מאוד מסכימה עם גלוסברי בכך שהניחוח מזכיר יער אחרי הגשם, ובעיניי יושב בול על ההגדרה של "בושם סתווי".

הבעיה - מבחינתי - מתחילה אחרי ששכבת הריח העליונה מתפוגגת, והקלילות המנחמת של הפרחים הלבנים נוטשת אותי לבד עם התבלינים (פלפל שחור, ציפורן ופלפל ורוד). כפי שציינתי אני פחות מתחברת לניחוחות מתובלים וזה השלב שבו הבושם מאבד חלק ניכר מהקסם שלו בעיניי. עם זאת, אני חייבת לציין לזכותו שהעמידות מופלאה ושורדת שעות רבות על העור. אז מה עושים? 


SPRING - Body Splash in White Flower*


אם החלק שחסר לי בבושם הוא הפרחים הלבנים, פשוט אביא אותם ממקום אחר... ספרינג מוכרים יופי של בודי ספלאש בניחוח White Flower*, שמריח נהדר אבל לא עוצמתי או עמיד כמו בושם רגיל. בעיניי, מדובר בשותף מושלם ל-Layering מעל הבושם של מקווין. השניים מאזנים זה את זה בצורה מופלאה: White Flower מחזיר ל-McQueen את הקלילות שהתנדפה ממנו ו-McQueen מעניק ל-White Flower בסיס יציב ועמוק שהופך אותו למורכב ונעים פי כמה וכמה. 



אני מודה שמדובר בצמד די מפתיע - מקווין היוקרתי והאקסלוסיבי לעומת ספרינג הנגיש והמקומי - אבל היי, כשזה עובד זה עובד! 

>>את McQueen EDP ניתן להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עבור 83$ ל-50 מ"ל או 105$ ל-75 מ"ל. 

>>הבודי ספלאש של ספרינג עולה 39 ש"ח ונמכר באתר האינטרנט של המותג ובנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ.


MAC - Prep + Prime Highlighter in Bright Forecast


אם יש בלוגרית שאני סומכת על המלצותיה בתחום ה-color correcting, זו אלינור. הגברת הפכה את הסוואת העיגולים מתחת לעיניים לאומנות של ממש, וכל מוצר שהיא מאשרת נוסף אוטומטית לווישליסט שלי. 

האמת היא שהבעיה העיקרית שלי אינה כהויות אלא עור שקוף ואשכנזי למהדרין. מתחת לעיניי לא תמצאו שקיות שחורות אלא כלי דם כחלחלים-סגולים, עדות למוצאי המזרח אירופאי... כשהחלטתי להפסיק להתעלם מהבעיה (אני מאוד עצלנית ולרוב לא משתמשת ביותר מקונסילר אחד) הבנתי שאין מנוס אלא לרכוש קורקטור כתמתם. כתום, כידוע, הוא הצבע המנוגד לכחול, ולפיכך אמור לסייע בתיקון הגוון הסורר.

טכנית, ה-Prep+Prime Highlighter מוגדר כטוש הארה. הוא מגיע בארבעה צבעים "מתקנים" (צהבהב בהיר, ורדרד, אפרסק וכתום) וחמישה גוונים "רגילים". אפשר להשתמש בו כקונסילר, קורקטור או טוש הארה - פשוט בחרו את הגוון המתאים לבקשתכן. הגוון שבחרתי הוא Bright Forecast, מעין אפרסק כתמתם. הגוון החמים שלו עושה עבודה מצוינת בהסתרת הכחלחלות, אבל כשלעצמו הוא כהה וכתום לי מדי. וכאן נכנס הפרטנר...


Maybelline - Fit Me Concealer in 15 Fair


כמה אירוני שגם המוצר הזה התחבב עליי בזכות (או באשמת!) אלינור. היא פשוט לא סותמת את הפה לגביו, כך שלמרות שלא אהבתי אותו בהתחלה - נאלצתי לתת לו הזדמנות שנייה (ומזל שכך). לא אאריך עליו במילים כי אני מתכננת להציג אותו לראווה במועדפי נובמבר, אבל אומר שהוא פרטנר מושלם לקורקטור ממאק. הוא מרגיש קליל מאוד כך שאני לא חוששת להניח אותו כשכבה שנייה מעל ה-Prep + Prime, והכיסוי שלו מצליח להסוות לחלוטין את הכתמתמות. מבחינת הגוון הוא מושלם עבורי ובאופן כללי מדובר באחד הקונסילרים האהובים עליי לאחרונה.



אני מאוד אוהבת את הפורמולה של ה-Prep + Prime. הוא דקיק, עמיד ומקבל באהבה שכבה נוספת מעליו, מה שהופך אותו לבסיס אידיאלי לקונסילר. Fit Me של מייבלין יושב עליו נפלא וסוגר את פינת הגוון, מה שיוצר סימביוזה נהדרת בין השניים. 

>>Prep + Prime Highlighter של מאק, 146 ש"ח ל-3.6 מ"ל. לרכישה
>>Fit Me Concealer של מייבלין, 5.99 פאונד ל-6.8 מ"ל. לרכישה




Physician's Formula - Eye Booster Eyeliner in Ultra Black


זה לא סוד שאני מתה על האייליינר טוש של פיזישנס פורמולה. כתבתי עליו כבר מספר פעמים ותמיד יש לי עוד אחד או שניים לגיבוי. הוא מדויק מאוד הודות למכחול דמוי השערות ובאופן כללי מהיר ונוח לשימוש. העמידות שלו מצוינת בעיניי והמחיר נגיש ומתאים לכל כיס. אז מה חסר, אם ככה? ובכן, אם להיות מאוד קטנוניים - הוא לא בדיוק Ultra Black. זה לא שהוא אפור, חלילה, אבל בהחלט רחוק מלהיות האייליינר השחור ביותר שניסיתי... הוא גם דוהה לאורך היום מה שדי מוריד מהדרמטיות המתבקשת. מזל שבאוסף האיפור שלי נמצא השידוך המושלם!


Makeup Geek - Eyeshadow in Corrupt


את הצללית השחורה המושלמת גיליתי לפני שנה וחצי. Corrupt של מייקאפ גיק היא כל מה שרציתי מצללית שחורה: כהה כמו פחם, מאטית לחלוטין ומלאת פיגמנט. שלמות אפלה תמורת 6 דולרים בלבד.

אני מאוד אוהבת להשתמש בה בפני עצמה ליצירת אייליינר מעושן, אבל תמיד מתקשה לשמור על דיוק. כשצללית כל כך פיגמנטית וכהה מונחת ללא בסיס כל טעות עלולה להשאיר חותם (ליטרלי) ולהכתים את העפעף. היא דורשת עבודה זהירה ומדויקת עם מכחול קטנטן, ולרוב אני מוותרת על ציור wing כי אני יודעת שזה פשוט לא יעבוד...



אבל כשהם ביחד? הם בלתי מנוצחים. האייליינר של פיזישנס פורמולה מצייר בקלות קו דקיק ומדויק, והצללית השחורה של מייקאפ גיק מעניקה לו את העושר והדרמה שהיו חסרים לו. אגב, קיבוע אייליינר באמצעות צללית רק תורם לעמידותו, ואם תרצו יכול להעניק עישון עדין ומחמיא לעיניים מבלי להיראות מלוכלך או מרושל. זוג משמים!

>>אייליינר Eye Booster של פיזישנס פורמולה, 10$ ל-0.5 מ"ל. לרכישה 
>>צללית Corrupt של מייקאפ גיק, 6$ ל-1.8 גרם. לרכישה




אני מקווה שנהניתן מהפוסט ושאולי עזרתי לכן לחשוב על שילובים חדשים אותם תוכלו ליישם בשגרת היופי שלכן :-) אשמח לשמוע על השיטות והטריקים שלכן לשלב ולשדך בין מוצרים שונים ומשונים, ואם יצא לכן לנסות חלק מהמוצרים שמוזכרים בפוסט!

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

6 תגובות

  1. אני מכורה לאיילנר טוש של פיזישנס פורמולה! כל כך נוח לעבוד איתו

    השבמחק
  2. האייליינר הזה מצוין! סיקרנת אותי לגבי הבושם, ניחוח של יער אחרי הגשם נשמע נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! הריח שלו מאוד שונה משאר הבשמים באוסף שלי

      מחק
  3. היצירתיות שלך הורגת אותי כל פעם מחדש!
    I DUB THEE QUIN OF CONCEALERS :)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.