SHOPPING IL 2016 | נובמבר השחור

6.11.16


לא קל להיות ישראלי! כאילו לא די בכל הצרות הביטחוניות, הדיפלומטיות, הפוליטיות והחברתיות - נובמבר השחור מכה חזק מאוד בכיס של כולנו. בלאק פריידי, סייבר מאנדי, יום הרווקים הסיני... כמה שופינג אפשר לדחוס לתוך חודש מסכן אחד? ובכן, כנראה שהרבה אם לוקחים בחשבון את היוזמה המקומית בדמות ShoppingIL.

השנה, בפעם השלישית, יוצעו למשך 48 שעות מבצעים והנחות משמעותיות בלמעלה מ-300 אתרי קניות ישראלים. בין אם אתן חובבות אופנה וביוטי ובין אם תכננתן לרכוש מוצרי חשמל, ספורט או פנאי - כל התחומים מכוסים במסגרת חגיגת הקניות המקוונת.

לכבוד המאורע (שיחול השנה בין התאריכים 10-9 בנובמבר) החלטתי לרכז עבורכן כמה מהמבצעים הנחמדים ביותר שיש ל-ShoppingIL להציע לנו, מכורות האיפור:


>>ל'אוקסיטן מציעים 25% הנחה על כל האתר (!) + מארז מתנה מיוחד ברכישה מעל 600 ש"ח ומעלה.

אני חובבת גדולה של מוצרי ל'אוקסיטן - החל מהקרמים וכלה בבשמים - כך שהנחה של 25% היא לגמרי סיבה למסיבה. אתן מוזמנות להציץ בסקירות קודמות שכתבתי על המותג בכדי לקבל רעיונות לעגלת הקניות שלכן (הפייבוריטים האישיים שלי הם קרמי הידיים המעולים וליין הבישום הנהדר).

שימו לב שההנחה תקפה גם על המארזים המפנקים של ל'אוקסיטן, כך שזו הזדמנות טובה לארגן מתנה לאדם קרוב או אפילו לעצמכן. המארזים היפים מהווים יופי של מתנה במינימום טרחה והכי חשוב - משתלמים כלכלית. (בתמונה - מארז פריחת הדובדבן*, שישתתף גם הוא במבצע)


>>גילטי מציעים עד 80% הנחה על מאות מוצרי איפור וטיפוח + מבצעי Happy Hour מתחלפים.

מבצעים בגילטי זו הזדמנות נפלאה להתחדש במוצרים הנהדרים של עפרה - בדגש על השפתונים הנוזליים וההיילייטרים (לסקירות). בנוסף, כפי שהזכרתי בפוסט הקודם, כעת ניתן לרכוש בגילטי את ליין המברשות המעולה של סיגמא (לסקירות).

אגב, כל מי שתבצע הזמנה מהאתר במהלך ה-ShoppingIL תקבל את רכישותיה במארז Guilty Box במהדורה מיוחדת :-)


>>Sasha's State of Mind מציעים 20% הנחה על כל האתר.

מותג הלייף סטייל Sasha's State oh Mind מציע מבחר מוצרים וביניהם תכשיטים, ארנקים ומפיצי ריח. התלהבתי במיוחד מקולקציית הנרות הדקורטיביים שמתאפיינים בניחוח חזק ומענג (בתמונה - *Terra Indiana, ניחוח אתרוגים מעולה), עיצוב מקסים ובעירה משובחת. זו הפעם הראשונה שאני מבעירה נר עם שלוש פתילות ואין ספק שמדובר בשדרוג איכותי במיוחד. לגמרי ממליצה לנסות!


מבצעי איפור וטיפוח נוספים שלא כדאי לפספס:

>>קליניק: הנחות על מגוון מוצרים וסטים של איפור וטיפוח במהדורה מוגבלת + שליח חינם עד הבית.

>>מאק: קיטים שווים ובלעדיים לאתר מתוך קולקציית החגים המוגבלת Nutcracker Sweet + שליח חינם עד הבית.

>>איב רושה: קונים 2 מוצרים ומקבלים את השלישי במתנה.

>>ללין: רוכשים ב-400 ש"ח באתר ומשלמים 200 ש"ח בלבד + משלוח חינם.

>>אמיקה: 20% הנחה על כל האתר (כולל סטים!) עם בהזנת הקופון שופינג20.


לרשימת כל האתרים המשתתפים ב-ShoppingIL לחצו כאן.


שיהיה לנו בהצלחה... בזבוז נעים!




*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט

4 תגובות

  1. צילומים מהממים אהובה! ♥

    השבמחק
  2. היי, ראיתי הרבה פוסטים שלך על האתר iHerb. אני רוצה לרכוש אבל דבר אחד לא מבינה- באיזו אפשרות משלוח לבחור כשמגיעים לקופה? בDHL שמייקרים את ההזמנה ב80 שקלים (כולל טקס) או בגלובל מייל שעולים 15 ש"ח בלבד? מה ההבדל? תודה רבה

    השבמחק
  3. אני תמיד הולכת על אופציית המשלוח הזולה יותר (רק שימי לב שהיא מוגבלת במשקל). לחבילה אין מספר מעקב כך שזה קצת מבאס, אבל בסוף הן תמיד מגיעות :-)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.