A Tale of Two | מברשות היילייטינג של סיגמא

2.11.16


חדות העין מביניכן הבחינו כי פרט קטן אך משמעותי השתנה בקוביית ה-About Me שבצידו הימני של הבלוג. התחלתי ללמוד! זה כמעט שבוע שלם שאני סטודנטית שנה א', והתחושה הכללית הנה הלם, עוד קצת הלם, חוסר אונים מסוים אבל גם הרבה התרגשות, אנשים חדשים ואתגרים אינטלקטואלים. הניסיון האקדמי שלי עדיין זעיר, אבל כבר עכשיו אני מתחילה להבין למה מתכוונים בכך שזו תקופה עמוסה... וזו בדיוק הסיבה שבגללה החלטתי לפרסם היום פוסט קצרצר וספונטני, כדי שלא תחשבו שהאוניברסיטה הספיקה להשכיח ממני את מה שחשוב באמת :-)

אחד האירועים המשמחים ביותר שקרו לאחרונה בעולם הביוטי הישראלי הוא הגעתה של סיגמא לארץ. יצרנית המברשות האהובה והמוצלחת (שכבר מזמן לא מתעסקת רק במברשות, אגב) בחרה בגילטי כמשווקים הרשמיים שלה בארץ, וכבר עכשיו ניתן לרכוש נתח נכבד ממוצריה באתר. מחירי המברשות בגילטי קרובים מאוד לתמחור המקורי, וכמובן - משלוח חינם כל השנה ברכישה מעל 150 ש"ח (פלוס הנחת נאמנות או 10% בהרשמה לניוזלטר). מי שמעוניינת בהחלט יכולה להמשיך ולהזמין מהאתר הרשמי במבצעים - בכל זאת, הבלאק פריידי ממש מעבר לפינה - אך בפעם האחרונה שעשיתי זאת לקח למברשות האומללות כארבעה חודשים להגיע אליי... ותודה לדואר ישראל על התרגיל באיפוק!

זה הזמן להזכיר שממש לפני שנה פרסמתי כאן סקירת ענק של כל מוצרי סיגמא שברשותי, והיא רלוונטית יותר מאי פעם... מוזמנות להציץ!  


מי שקוראת את הבלוג בקביעות ודאי נתקלה בחיבתי להיילייטרים. ובכן, זה לא סוד שהחיבה הזו הגיעה לאחר תקופה לא קצרה של תיעוב. מי שלא מסתדרת עם היילייטר לא תצליח להבין את הקסם שמאחורי המוצר המהפנט הזה. וגם אני הייתי שם, פעם, במקום החשוך הזה. היו לי את ההיילייטרים הנכונים אבל היה חסר שם משהו שיגרום לכל החלקים להתחבר. משהו שיהפוך את זה מסתם נצנוץ יפה לחלק אינטגרלי בחיי... ולדבר הזה קוראים "מברשת נכונה".

את ההארה שלי (תרתי משמע) אני חייבת למברשת F35 של סיגמא, אחת הרכישות המוצלחות ביותר שביצעתי עד היום (אני כבר זוממת על אחותה הגדולה, ה-F25). יש לה צורת מושלמת ואף מברשת אחרת לא מצליחה להניח היילייטר יפה כמוה. היא לא גדולה מדי - כך שההארה נשארת רק באזורים הרצויים - אבל היא מספיק רכה ומעוגלת כדי להבטיח טשטוש מעודן ומחמיא. ההפך המושלם מפסי שימר גסים, לא משנה באיזה היילייטר תשתמשו!

השמועה אומרת שהיא גם נהדרת להנחת פודרה מתחת לעיניים, אבל אני מסרבת לאפשר לה לצאת לחופש מתפקידה החשוב. מברשת חובה בכל אוסף!

לרכישה: סיגמא (25$) | גילטי (110 ש"ח)



האהבה העצומה שלי ל-F35 גרמה לי לסקפטיות יתרה כשקיבלתי לסקירה את ה-F03*, שמאוד מזכירה בצורתה את ה-Setting Brush של ריל טכניקס. אני מאוד אוהבת את זו של ריל טכניקס להנחת וקיבוע קונסילר, אבל אישית מעולם לא התחברתי אליה כמברשת היילייטינג. אבל היי - לא פוסלים שום דבר עד שמנסים!

בכל הנוגע להנחת היילייטרים עדינים וימיומיים (כמו ה-Lightscapade הנהדר של מאק) לא עפתי ממנה. הסיבים הסינטטיים שלה לא הרימו הרבה חומר והתוצאה שהתקבלה הייתה עדינה מדי לטעמי. עם היילייטרים מפוצצי פיגמנט, לעומת זאת - Think Mary Lou-Manizer - היא עשתה עבודה מעולה. הצורה המדויקת והסיבים הרכים יוצרים אפקט פיזור מוצלח מאוד ואפשרו מקסימום שליטה בעת ההנחה. בנוסף, הסיבים הסינתטיים עובדים מעולה עם היילייטר קרמי! הם עוזרים לבנות ולטשטש את החומר בצורה אחידה, וחוסכים לסטריליות שבינינו את הצורך ללכלך את האצבעות ;)

לרכישה: סיגמא (20$) | גילטי (88 ש"ח)



אם הייתי צריכה להכריע ביניהן, אין ספק שהייתי בוחרת ב-F35. היא הולי גרייל מהשימוש הראשון, ואף עשתה שינוי ניכר בשגרת האיפור שלי (לא יוצאת מהבית בלי היילייטר! Viva la highlife!). עם זאת, גם ה-F03 היא אופציה נחמדה למי מכן שמתחברת לצורה/היילייטרים קרמיים. ומי כמונו יודעת שלרוב זה ממש לא נגמר רק במברשת אחת...



אני מקווה שנהניתן מהפוסט הקצר אך תכליתי הזה (ממש עצרתי את עצמי מלחפור וזה היה מאתגר!). אשמח לשמוע על המברשות האהובות עליכן מסיגמא וכמובן מהי מברשת ההיילייטינג המנצחת שלכן :-)

תודה רבה שקראתן, יום מקסים!



גילוי נאות: מברשת F03 התקבלה לסקירה. קישורי אפילייט

6 תגובות

  1. מי זאת הסטודנטית היפה הזו?
    בהצלחה ענקית, קטן עלייך:)
    מברשת 03 מושלמת

    השבמחק
  2. איזה כיף! צריכה לנסות את המברשת הזו! אני דווקא משתמשת בסטינג ומרוצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מצב שתתאכזבי ממנה, היא מושלמת :)

      מחק
  3. אווו מברשות מסקרנות. אני מאוד אוהבת אותן קטנות יחסית להייליט. ברכות על הלימודים!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני! קטנות אך אווריריות. תודה רבה :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.