I ♥ October

26.10.16


אוקטובר נגמר עוד רגע ולראשונה מאז שפתחתי את הבלוג אני גאה להכריז: עבר עליי אוקטובר טוב! הקוראות הוותיקות אולי יזכרו את שנאתי לחודש אוקטובר, שאיכשהו תמיד טמן בחובו דברים רעים ומשברים אישיים עבורי. ובכן, לא עוד. שברתי את הקללה ובשעה טובה ומוצלחת הצלחתי להעביר את חודש אוקטובר עם אנרגיות גבוהות וחיוביות. בנוסף, החודש רשמתי הישג נוסף וחריג עבורי: במשך כל אוקטובר הקפדתי ללכת לחדר הכושר לא פחות משלוש פעמים בשבוע. כן כן, שלוש פעמים בשבוע! כפרה עליי. 

לצד השמחה על אוקטובר המוצלח, לא אכחיש שאני די מתרגשת (וקצת לחוצה) לקראת תחילת לימודיי באוניברסיטה. ביום ראשון הקרוב אני מתחילה שנה ראשונה של לימודי משפטים אחרי קצת פחות מארבעה חודשי "אזרחות". עוד לא הספקתי להתרגל לחלוטין לסטטוס החדש שלי כמשוחררת, וכבר אני הופכת לסטודנטית! הזמן טס ואני רק מחזיקה אצבעות שיהיה כיף, מעניין וכמובן שיישאר לי מספיק זמן להשקיע גם בעצמי ובבלוג :)

אז אחרי ההקדמה החיובית הזו, let's get to business:

Yves Rocher - Radiant Youth Corrector Pen


איב רושה מפורסמים בעיקר הודות למוצרי הטיפוח המפנקים שלהם, אבל אסור לשכוח שלמותג יש גם ליין איפור לא קטן שזוכה לביקורות חיוביות ברחבי הרשת. מהרגע הראשון שהם הגיעו לארץ שמתי עין על טוש ההארה/קורקטור הזהוב, שמעבר למראהו האלגנטי והיפה מגיע גם בגוון סלמוני-ורדרד שמושלם לתיקון כהויות מתחת לעיניים. 

אני אוהבת אותו מאוד לימים של איפור קליל, כי יש לו מרקם דק שלא מצטבר בקמטוטים ולא נראה עשוי גם כשמעמיסים ממנו עוד ועוד. הכיסוי שלו לא מלא אבל הגוון המדויק עושה עבודה יפה מאוד בהארת ונטרול הכחלחלות מתחת לעיניי. אני משתמשת בו די הרבה לאחרונה (הוא לוקח חלק ב-10 pan project החדש שלי, מוזמנות לעקוב בעמוד הפייסבוק) ואני חושבת שבהחלט מדובר במוצר ראוי בקטגוריית טושי ההארה. החיסרון העיקרי שלו, בעיניי, הוא האפליקטור שמתקשה להחזיק את החומר מבלי ללכלך את האריזה. מצורפת תמונה לא מצונזרת:


המוצר מגיע בשלושה גוונים: ורדרד (שלי), בז' וזהוב. מחירו המלא הוא 112 ש"ח אבל באיב רושה כמעט תמיד יש מבצעים משתלמים. את מוצרי המותג אפשר לרכוש בסניפים ברחבי הארץ או באתר האינטרנט.



Guerlain - Terracotta 4 Seasons Bronzing Powder in NUDE


את הברונזר היפיפה הזה של גרלן קיבלתי במתנה מחברתי האהובה גלוסברי, וסיפרתי לכן עליו לראשונה בפוסט הזה (שלמרות היותו די ישן, אהוב עליי עד מאוד). באופן יחסי האוסף שלי דל במוצרי יוקרה (לא כולל מאק, כן?) ורק בשנים האחרונות התחלתי להשקיע פה ושם במוצרים שלאו דווקא נותנים תמורה מלאה למחיר אבל בהחלט מרגישים כיפיים ומפנקים. כחלק מהמגמה הזו התחלתי להושיט את היד יותר ויותר למוצרים שכבר קיימים ברשותי, שעד כה שומשו בחרדת קודש ובזהירות יתרה. ובכן - אם כבר השקעתן את מיטב כספכן במוצר יוקרה, השתמשו בו כל יום לאפקט מקסימלי של "בת האוליגרך" או סתם בשביל להרגיש מיליון דולר :) איפור הרי לא נגמר כל כך מהר, ומי כמוני יודעת...

הברונזרים מסדרת "ארבע העונות" של גרלן מחולקים לארבעה גוונים שיוצרים יחדיו גוון מקסים ומחמיא. 00 NUDE הוא הגוון הבהיר ביותר בסדרה, וכולל בתוכו גם גוון סומק ורדרד שהופך אותו למיוחד בהרבה מברונזר רגיל. בעיניי זהו מוצר ביניים בין סומק לברונזר, כזה עם גוון כה מדויק שנותן חיות וצבע לפנים מבלי להתקבל כתמתם, סמוק או גס. הוא משתלב בטבעיות עם גוון עורי החיוור וניתן להעמיס ממנו עוד ועוד מבלי לקבל תוצאה עשויה מדי. בימים שאין לי כוח ליותר מדי שלבים ושכבות, אני מניחה כמות נדיבה מהברונזר הזה ונהנית ממראה מחמיא אך טבעי, כזה שאף אחד לא ינחש שנעשה באמצעות איפור. לחלוטין מוצר ששווה להשקיע בו (אבל רק אם אתן בהירות מאוד. לבעלות גוון עור בינוני ומעלה עדיף לבחור בגוונים אחרים מהסדרה).

את מוצרי גרלן, אגב, אפשר להשיג במחירים משתלמים במיוחד באיכמיסט הבריטי (40 פאונד לברונזר אחרי הורדת מס... שווה!). לרכישה




il Makiage - Nail Polish in Gossip Girl*


אני מנסה לקחת את עצמי בידיים (תרתי משמע) ולהפסיק לחלוטין עם ההרגל המגונה שמלווה אותי כבר שנים - כסיסת ציפורניים. הרבה יותר קל להימנע מכסיסת ציפורניים כשיש עליהן לק, ולכן אני מקפידה להחליף לקים באופן תדיר. הגוון ששבה אותי החודש הוא Gossip Girl* של איל מקיאג', אותו קיבלתי לסקירה כבר בשנה שעברה (כחלק מקולקציית החורף של המותג) אבל לא ניסיתי עד עכשיו משיקולי דיגום צבאי :P

מדובר באחד הגוונים המושלמים ביותר לחורף - ורוד-סגול עמוק, עשיר בפיגמנט ואטום תוך שתי שכבות (אני תמיד מוסיפה שלישית לכל צרה שלא תבוא). הפורמולה נהדרת ואחידה, מאוד נוחה למריחה נטולת אסונות. המברשת העבה והקצרה הופכת את כל המלאכה לפשוטה פי כמה וכמה וגם העמידות הפתיעה לטובה - שבוע שלם ללא צ'יפים (עד ההסרה). יופי של לק!



Sabon - Nail & Cuticle Oil*


כחלק משגרת טיפוח הציפורניים החדשה שלי, התחלתי לפנק אותן מדי ערב בשמן המזין* של סבון. כשאני לא כוססת אותן, הבעיה העיקרית היא העור המסכן מסביב לציפורן אותו אני נוהגת לנשוך ולתלוש בכל פעם שאני קצת מוטרדת או לא מרוכזת. השמן של סבון מרגיש קליל ונעים על העור והכי חשוב - נספג במהירות, כך שאני לא צריכה לעצור לחלוטין את שגרת יומי ולהמתין עד שיואיל בטובו להתייבש... הוא משאיר את העור מסביב לציפורן רך, מוזן ובעל חזות חיננית יותר, ולמרות שבטווח הארוך לא הבחנתי בשיפור משמעותי אני כן מבחינה בהקלה מיידית. לגמרי מוצר ששווה לשמור בתיק ולשלוף בעת הצורך!


Rimmel - Sunshimmer Instant Self Tan Mousse


אוקטובר היה מלא בחגים, מה שאומר דבר אחד - לבשתי הרבה שמלות. הרבה שמלות אומר הרבה רגליים חשופות, מה שהופך את כל עניין הקספריות שלי לקצת פחות נסבל מבדרך כלל. למרבה המזל ההזמנה שלי מפיליוניק הגיעה, ועמה המוס המשזף של רימל - Sunshimmer Instant Tan Mousse. שמעתי עליו דברים טובים ובעיקר חיפשתי משזף זול, נוח למריחה ובגוון בהיר יחסית. ובכן - דינג דינג דינג!

תצורת המוס הופכת אותו לסופר פשוט וקל למריחה, אפילו לחסרת ניסיון כמוני. השתמשתי בכפפת שיזוף זולה שהזמנתי ומרחתי אותו היטב על רגליי הלבנבנות. הוא התייבש מהר ולא הכתים את הבגדים או המיטה שלי. תוך שעה קלה השיזוף התפתח לגוון עדין ומחמיא ויום למחרת כבר היו לי זוג רגליים הורסות וזהובות כמוהן לא היו לי מעולם. הגוון Light Matte לא נראה עליי כתום או גס, ואפילו קיבלתי הרבה מחמאות עליו... השיזוף החזיק עליי כשבוע (הלך ודהה אחרי כל מקלחת עד שנעלם) ובשביל המחיר המצחיק וקלות השימוש אני בהחלט חושבת שמדובר פה במציאה נחמדה במיוחד. אם יש לכן המלצות למשזפים נוספים שיחמיאו לבהירות אך לא יותירו אותן חסרות כל, אשמח לשמוע!

8 פאונד בפיליוניק (עכשיו במבצע - 50% הנחה) | לרכישה


SPRING - Diffuser in White Flower*


זה לא סוד שאני מתה על סדרת ה-White Flower* של ספרינג, ולכן חיכיתי בכיליון לסיים את מפיץ הריח של לבידו ולעבור למקבילו הלבנבן... וכפי שחשבתי, הוא לא פחות מנפלא!

קטן קטן (100 מ"ל) אבל ממזר. מפיץ הריח הזה מורגש היטב בכל חלל החדר הגדול שלי, פלוס באמבטיה הצמודה. הוא עמיד ולא דורש יותר מדי תחזוקה (אני בקושי הופכת את המקלות ועדיין נהנית מריח נהדר בכל שעות היממה). הניחוח הנייטרלי מענג ולא מעיק גם אחרי תקופה ממושכת, ובסה"כ אני יכולה להגיד רק דברים טובים על המוצר הזה :)

את מוצרי ספרינג ניתן לרכוש בחנויות נבחרות ברחבי הארץ או באתר האינטרנט | לרכישה


אני מקווה שעבר עליכן אוקטובר לא פחות מוצלח משלי, ולמי שכמוני מתחילה ללמוד בשבוע הבא - בהצלחה רבה! אשמח לשמוע על המוצרים שאתן הכי אהבתן החודש, ואם יצא לכן לנסות חלק מהמועדפים שלי.

תודה שקראתן, יום נפלא!




*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

12 תגובות

  1. הלק של איל מקיאג' פשוט מושלם ! איזה גווןןן

    השבמחק
  2. הייתי שמחה לראות תמונת לפני אחרי של המוס!

    השבמחק
    תשובות
    1. פספסת את ההשתפכות שלי בסנאפצ'ט :P אנסה לצלם בהזדמנות

      מחק
  3. אוי טרקוטה מיי לאב...
    וסיקרת לגבי איב רושה!

    השבמחק
  4. כיף לקרוא כמו תמיד :)
    הברונזר של גרלן נראה מעולה אך יקר לכיס סטודנטיאלי :\ יש לך רעיון אולי לדיופ מהדראגסטור שייתן אפקט דומה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אין לי דיופ מושלם אבל לאסנס יש סומק נהדר עם גוון שעל התפר בין ברונזר וסומק. מספרו 40 למיטב זכרוני

      מחק
  5. פוסט נהדר חידשת לי שלירמל יש משזפים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש להם ליין שלם של מוצרי שיזוף אבל לצערי הוא לא הגיע לארץ

      מחק
  6. אני כל כך שמחה שאת עדיין נהנית מהברונזר! ואני חורשת על הלק הזה!

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.