A Touch Of Purple | לוק איפור סתווי

20.10.16


אומנם עדיין לא קר או אפור מספיק בשביל להכריז בבירור שהסתיו הגיע, אבל לוח השנה לא משקר. אנחנו כבר עמוק בתוך אוקטובר, מתחיל להחשיך מוקדם ואם יש לכן מזל אפילו הרגשתן משב רוח או שניים בימים האחרונים... ובינינו, זה כל התירוץ שהייתי צריכה כדי להתחיל להתאפר בגוונים הסתווים האהובים עליי.

סגלגלים, מאובים, חומים קרים ואפרפרים - כמה קל להפוך בחורה למאושרת. תוסיפו שפתון כהה או עמוק ותקבלו לוק הורס במינימום השקעה. אז היום הכנתי לכן פוסט קצר וקולע על איך ליצור לוק איפור סתווי, פשוט ויפה - וגם כמה המלצות על מוצרים שיעזרו לכן בהשגת המטרה.

Flormar - Cozy Quartet Eyeshadows*


פלורמר ידועים בקולקציות המתחלפות שלהם (כתבתי עליהן כאן בעבר), והפעם מדובר בקולקציית ג'ינס סופר חמודה ומשמחת. קיבלתי לסקירה את רביעיית הצלליות בגוון Nude Plums* שפשוט צועקת "סתיו" - גוונים סגלגלים-חומים בגימור מאט, בדיוק כמו שאני אוהבת. שמעתי הרבה דברים טובים על הצלליות של פלורמר כך ששמחתי להתנסות סוף סוף בפורמולה המדוברת.

הצלליות הבהירות מאוד מאוד פיגמנטיות, כשהמצטיינת של הפלטה היא הצללית בגוון חול שמיטשטשת מדהים ובכללי עושה עבודה נהדרת כבסיס וצבע מעבר. הצללית הוורודה מאוד פיגמנטית אך קצת קשה לטשטוש. שתי הצלליות הכהות מיטשטשות בצורה טובה להפתיע, אך דורשת בנייה כדי להגיע לרוויית צבע טובה. בסה"כ מדובר ברביעייה חמודה מאוד ונגישה (55 ש"ח) שמאפשרת יצירת לוק פשוט ומחמיא במינימום מאמץ.


איך יצרתי את הלוק שלפניכן: הנחתי את הצללית בגוון חול כבסיס וטשטשתי בנדיבות לשקע כדי להבטיח מעבר צבעים חלק. השתמשתי בצללית החומה בשקע והעמקתי את הצל עם הצללית הסגולה, אותה הנחתי גם בזווית החיצונית של העין. הנחתי את הצללית הוורודה בחצי הפנימי של העין ולסיום ערבבתי בין הצללית הסגולה והחומה וטשטשתי בקו הריסים התחתון. שתי דקות בסה"כ :)


כבסיס, אגב, השתמשתי בפריימר החדש שלי ממאק - Extended Eye Base, שקניתי בנסיעתי האחרונה לארה"ב. יצא לי להשתמש בו כבר כמה פעמים ועד כה אני מאוד מרוצה. הצלליות מיטשטשות מעליו בצורה מושלמת והגוונים נראים רוויים ועשירים. טרם יצא לי לבחון את העמידות שלו במצבי קיצון (חכו לתחילת הלימודים...) אבל ממה שראיתי בינתיים מדובר במוצר מוצלח מאוד שכנראה יספיק להמון זמן. הידד!


Bourjois - Volume Reveal Mascara*


אם תהיתן מה זו המסקרה המהממת שעל הריסים שלי בתמונה, מדובר ב-Volume Reveal* החדשה של בורז'ואה. מעבר לגימיק המובן מאליו - מראה מגדילה על גבי המסקרה היא תוספת גאונית ומאוד מאוד מוצלחת - היא באמת מסקרה טובה, שמפרידה בין הריסים בצורה מושלמת ומעניקה להם אורך נדיב ומודגש. היא פחות תתאים למי שמחפשת נפח מטורף דמוי ריסים מלאכותיים, אבל התוצאה הסופית יפה מאוד בעיניי. יש לה מברשת סיליקונית נוחה וגמישה ובסה"כ מדובר באחת המסקרות המוצלחות שיצא לי לנסות בזמן האחרון. 


Clarins - Instant Light Lip Comfort Oil*


כשבאים להתאים שפתון למראה עיניים, יש שתי אופציות: האופנתית או הפרקטית. בהמשך הפוסט תמצאו את האפשרות הטרנדית שכולכן מצפות לה - שפתון סגלגל, עמוק ודרמטי - אבל בתכלס, לרוב אעדיף מוצר שפתיים שהוא low-maintaince, קל לשימוש ולא דורש תחזוקה קפדנית. תשלבו את זה עם היובש הכרוני בשפתיים שלי ותקבלו במחיאות כפיים את אחד המוצרים המקסימים שיצא לי לנסות לאחרונה, וכזה שפשוט לא יוצא לי מהתיק: Instant Light Lip Comfort Oil* של קלרינס.

קלרינס היו הראשונים, לדעתי, שהוציא שמנים לשפתיים (למרות שדי מהר YSL הוציאו סדרת מוצרים דומה) וכבר בהשקה המקורית הם משכו את תשומת ליבי - מה שקורה בכל פעם שקלרינס משיקים מוצר חדש... אחרי ההצלחה המסחררת של הגוון המקורי (דבש), השיקו במותג שני גוונים חדשים ומקסימים - Red Berry ו-Raspberry. הגוון שברשותי הוא 02 Raspberry והוא מושלם, עם ריח מתקתק ונעים ונגיעת גוון ורדרד.

התחושה על השפתיים הרבה יותר קלילה מכל גלוס שניסיתי, והוא עושה עבודה טובה בהזנתן. אני אוהבת להשתמש בו גם כבסיס לשפתונים מייבשים וככזה הוא פשוט נפלא. לא דביק, לא מעיק - פשוט מוצר מפנק שכל כך כיף לשלוף ולחדש באמצע היום.

הגוון שלו לא מאוד דומיננטי כפי שתראו בסווטץ' (הנחתי מעט מייקאפ על השפתיים כדי לנטרל את גוונן הטבעי), אבל הוא No brainer מושלם בכל פעם שרוצים לשים משהו על השפתיים ופשוט לא יודעים מה. הגימור המבריק שלו נותן לשפתיים מראה עסיסי ומלא וכמו שבטח הבנתן כבר, אני התאהבתי :)



MAC - Satin Lipstick in Rebel


ואם בכל זאת נחליט להיות צפויים, לגמרי הייתי משדכת ללוק הזה את השפתון הסתווי-חורפי הכי מפורסם של מאק - Rebel. אין מכורת איפור אמיתית שלא מכירה, ניסתה או קנתה אותו, וגם לי היו תקופות שלא הצלחתי להפסיק להשתמש בו. מה שמעניין בו הוא שלמרות הגוון הקלאסי הגימור שלו שונה מרוב השפתונים בסגנון - Rebel איננו מאט אלא שפתון בגימור Satin, עתיר בלחות ולא "שטוח". החיסרון העיקרי הוא שלעיתים הוא מתקבל לא אחיד בעת ההנחה, אבל אין ספק שהגימור הרך תורם לתחושת נוחות משמעותית בעת לבישתו. אני אוהבת במיוחד את הסטיין המשגע שהשפתון תמיד משאיר אחריו, ולא נעלם גם באכילה ושתייה. אם עוד לא בדקתן את Rebel, הסתיו הקרוב זו ההזדמנות שלכן!


אני מקווה שנהניתן! אשמח אם תספרו לי מה המוצרים האהובים עליכן ליצירת לוק סתווי מנצח, ואם יצא לכן לנסות חלק מהמוצרים שמופיעים בפוסט :)

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

10 תגובות

  1. קסם של פוסט. אשמח לעוד פוסטים קצרים ויומיומיים בסגנון!

    השבמחק
  2. אוי רבל מדהיםםםםם
    ממש ממש ממש בא לי!! אבל אבל אבל..יש ליכל כך הרבה שפתוניםםםם

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לו לא מעט דיופים, בטוחה שתוכלי למצוא אצלך גוונים דומים :)

      מחק
  3. הריסים האלה! שכה יהיה לי טוב! ביחד עם צבע העיניים שלך, הרסת אותי. אני חייבת את המסקרה הזאת בחיים שלי!

    השבמחק
  4. עדיין מתקשה להיפרד מהקיץ אבל אוהבת את הגיוון באיפור והלקים והמעבר למראה המודגש יותר.
    האריזת ג'ינס הזו של פלורמר ממש ממש מתוקה ואני גם מאוד אהבתי את השמן לשפתיים של קלרינס!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חולה על החורף :) השמן פשוט מצוין!

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.