Kérastase | Your Best Travel Partner

27.9.19

צילום אירוע: ליה גלדמן

השבוע החלטתי להתאוורר קצת מכתיבת הסמינריונים ונסעתי לביקור במקום שתמיד עושה לי טוב על הנשמה... נתב"ג! לצערי לא היה לי כרטיס טיסה (חכו חכו לנובמבר) אבל עדיין נהניתי להתארח בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ולשמוע על הגעתו של מותג טיפוח השיער קרסטס למתחם. 

אקדים ואומר שמעולם לא יצא לי להתנסות במוצרים של קרסטס, אבל הם כלל לא זרים לי - אני זוכרת את עצמי כילדה מגיעה עם אמי למספרה ומביטה בעיניים נוצצות על שורות המוצרים הצבעוניים שעמדו מסודרים על המדפים... למרות שלא ממש הבנתי באותו שלב למה כל דבר מיועד, היה כיף כל כך ללטוש עיניים במחזה היוקרתי בזמן שחיכיתי שאמא תסיים לעשות פן. אני אפילו זוכרת שקצת התבאסתי כשהיא רכשה את המוצרים שהתאימו לצרכי השיער שלה (מי ישמע על דבר כזה?!) במקום את אלו שהיו בצבע הכי יפה ;-). 


פאסט פורווד עשור פלוס, והנה אני מוזמנת להשקת המתחם החדש של קרסטס בדיוטי פרי! היום אני כבר לא ילדה והשם "קרסטס" מוכר לי היטב כמותג טיפוח שיער יוקרתי בעל שם עולמי, שאף רשם קרדיט כממציא המסכה הראשונה - ועל כך אני ושאר בלונדיניות העולם מודות לו מקרב לב...

בעיניי, העמדה של קרסטס מרהיבה ביופיה, ואם גם אתן מתרגשות ממראה שורות מסודרות של מוצרים נוצצים - you're in for a treat. מוצרי שיער מקצועיים ויוקרתיים נמכרים לרוב בארץ במספרות, וזה נחמד שאפשר לרכוש אותם גם עצמאית, ללא תלות בספר או במספרה אליה את הולכת. בנוסף, בדיוטי מציעים גם מארזי מוצרים בגודל נסיעות, פתרון מושלם למי שלא רוצה לסחוב איתה לחו"ל מוצרים כבדים, או - אם אתן כמוני - להתנסות במוצרים לפני שאתן מתחייבות לגודל מלא. המארזים נמכרים במבצע של 3 ב-99$, כך שאפשר לצבור סטוקים של הסדרה האהובה עליכן או לערבב.


מוצר ששמו עליו דגש רב בעמדה של קרסטס הוא השמן-סרום Elixir Ultime שהמותג מגדיר בתור "Your Best Travel Partner". המוצר נועד להילחם בפריז, להפחית קצוות מפוצלים ולהוסיף לשיער הרבה ברק - דברים שבהחלט יכולים לעזור אחרי טיסה מייגעת. כולן מכירות את ההשפעה של טיסות על עור הפנים, אבל זה לא שהשיער שלנו נהנה יותר מדי מהאוויר הממוחזר והיבש, מהשינה בישיבה או מהשינויים הפתאומיים במזג האוויר... 


אז מה בעצם קורה בעמדה של קרסטס בדיוטי פרי? לצד הפונקציה המובנת מאליה, של רכישת מוצרים - המותג מציע שירות אבחון ייחודי וחינמי (!) באמצעות מכשיר מיוחד הסורק את הקרקפת והשיער ובודק תכונות כמו בריאות הקרקפת, גמישות השיער, נזק וכו'. התהליך קצרצר ופשוט (אורך כדקה), זמין 24/7 בעמדה ובסופו ניתן לדעת מה מצב השיער ואילו מוצרי קרסטס יתאימו לך במיוחד.


במקרה שלי, למשל, שמחתי לגלות שהשיער שלי במצב טוב משחשבתי (בכל זאת, אני מתעללת בו עם גוונים בלונדיניים!), המכשיר התאים לי את סדרת ה-Discipline לשיער עבה ומרדני, המכילה קרטין שאמור לעזור לו לשמור על מראה חלק ומסודר. מעבר לעובדה שזה אבחון מדויק שקולע בדיוק לצרכי השיער שלי, שמחתי מאוד לגלות שמוצרי הסדרה המדוברת מגיעים בגוון ורדרד משגע...

אחרי האבחון מציעים בעמדה של קרסטס פינוק מיוחד בדמות שירות עיצוב לשיער, הנעשה ע"י אחד משני מעצבי השיער שמאיישים בכל רגע נתון את העמדה. בתור אחת שנוהגת לטוס בעודה טרוטת עיניים ונראית כמו סחבה, מדובר בהצעה מפתה מאוד שתאפשר לכן לנחות ביעדכן מפונפנות ומהממות. ניתן לבחור באחד משני עיצובים המוצעים במקום, הנעשים באמצעות שימוש בשמן-סרום Elixir Ultime שהזכרתי קודם (שגם מגן על השיער מחום!). לאחר שעשו לי פן אספו את שיערי בתסרוקת גבוהה כמו הבלרינה שאני (ביקום מקביל, שבו אני מסוגלת ללכת בקו ישר מבלי למעוד), תוך קליעתו למראה אקסטרה מושקע ומהמם (והכל לקח דקות בודדות!). מקבלים במקום גם עלון עם מדריך מפורט לשחזור המראה בקלות בעצמכן - כך שהשיער שלכן יראה מתוקתק גם בלי מעצב שיער צמוד... 


חשוב לציין שהאבחון ושירות עיצוב השיער שהזכרתי אינם מותנים ברכישת מוצרים - כל מי שמעוניינת מוזמנת לגשת לדוכן של קרסטס ולעבור אבחון ו"תקתוק"! עם זאת, אני בספק שתצליחו לעמוד בפיתוי לנוכח כל הממתקים שיש שם... 

אשמח לשמוע האם יצא לכן להתנסות במוצרי קרסטס, ואם אתן טסות בקרוב - האם תעברו בעמדה לקבלת אבחון ועיצוב?

תודה שקראתן!

צילום אירוע: ליה גלדמן הנהדרת.

*גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את עמדת קרסטס מטעם דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

הוסף רשומת תגובה

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.