A New Beginning

2.10.19


ארבע וחצי שנים עברו מאז שפתחתי את הבלוג שלי, "שיקסע". ארבע וחצי שנים מדהימות, שבמהלכן עשיתי והשגתי הרבה יותר ממה שאי פעם העזתי לחלום. 

כשכתבתי את הפוסט הראשון שלי הייתי בטירונות, חיילת צעירה עם אהבה עזה לשפתונים שרק רצתה לחלוק את רשמיה עם העולם. באותם ימים חייתי על בלוגים וערוצי יוטיוב שעסקו באיפור וטיפוח, אבל לא דמיינתי שיום יבוא והפרויקט הקטן שלי יהפוך למשהו רציני, בלוג אמיתי עם קהל קוראים קבוע שמחכה לעדכונים, תוצאות בגוגל והכרה ממותגים בארץ ובעולם. אני זוכרת את הפעם הראשונה שקיבלתי מוצרים לסקירה ממאק והרגשתי שזהו, עשיתי את זה! מילדה בת 14 שנכנסת לחנות כדי לקנות את הפלואידליין הראשון שלה, הפכתי לבחורה צעירה שכדאי לקחת בחשבון. 

באופן טבעי, עם השנים הפעילות שלי בבלוג השתנתה - מצילומים מטושטשים בפלאפון עברתי למצלמה מקצועית ולתוכנות עריכה, ובהתאם כל פוסט התחיל להרגיש כמו הפקה קטנה ודרש יותר זמן והשקעה. היו תקופות שפרסמתי המון, אפילו פעמיים בשבוע, והיו תקופות עמוסות יותר שבהן עלה בקושי פוסט אחד בחודש. המשכתי לכתוב בבלוג גם בשירות הקבע שלי, בחופשה הקצרה שאחרי השחרור ולאורך התואר. הבלוג היה חלק ממה שאני עושה בכל שלב בחיים, וכל עוד זה תלוי בי - אני מתכננת להמשיך כך. 

עם הזמן התחלתי להרגיש יותר ויותר שאני רוצה לשתף בבלוג תחומי עניין נוספים שלי. על אף שלעולם לא יגיע היום שבו אשתעמם מלכתוב על קונסילרים, מתחשק לי לנצל את הפינה הקטנה שלי באינטרנט לעוד דברים שממלאים את חיי - כמו סדרות נהדרות בנטפליקס, ספרים מופלאים או האלבום המצוין של ליזו שלאחרונה אני לא יכולה להפסיק לשמוע... בחודשים האחרונים הכנסתי תכנים שכאלה לבלוג ב"טפטופים" - בהתחלה כחלק מהמועדפים החודשיים שלי ובהמשך גם כפוסטים עצמאיים. 

אחד היתרונות הגדולים באינסטגרם של הבלוג (שבו אני פעילה בעיקר בסטוריז, אבל אולי גם זה ישתנה מתישהו) הוא שאני יכולה לשמור על קשר רציף עם הקהל שלי. מי שעוקבת אחריי באינסטגרם נחשפת לעיתים קרובות יחסית לדברים שאני עושה, שומעת או חושבת, ומהפידבקים שקיבלתי מכן - נראה שנחמד לכן להתעדכן בשטויות שלי. אז אחרי הרבה מחשבה החלטתי שאני רוצה לנצל את השנה החדשה להתחלה חדשה-ישנה, וסוף סוף לתת בבלוג ביטוי למכלול הדברים שמעניינים אותי - בתקווה שהם יעניינו גם אתכן. 

אז מה הולך להיות כאן, בעצם? הרבה מאותו דבר, ועוד. אתן עדיין תקבלו סווטצ'ים של שפתונים בגוון חום-ורדרד או טרקוטה (כי אף פעם לא יהיו לי מספיק, כמובן!) אבל לצידם יופיעו גם המלצות על ספרים ועל סדרות, טיפים לעצלניות כמוני שמנסות לשמור על כושר ולמעשה כל דבר שנראה לי רלוונטי, מעניין או שימושי לשתף עמכן. ובגלל ששינוי פנימי תמיד כיפי יותר כשהוא מגיע עם שינוי חיצוני, בוודאי שמתן לב שהבלוג עבר מתיחת פנים ("Rebranding", אם תרצו) וכעת הוא נושא שם חדש: The A List. אני מודה לאלטר אגו הנאמנה שלי, השיקסע, על פועלה - אבל שתינו התבגרנו והגיע הזמן לדף חדש ;) 

בנימה אישית יותר, אני מתרגשת מאוד מהשינוי ומודה לכל מי שליוותה אותי בשנים האחרונות וצפתה בבלוג צומח ומתפתח. באופן קוסמי ונהדר, הפוסט הנוכחי הוא הפוסט ה-200 במספר שאני מפרסמת בבלוג (יש עוד כמה עשרות בטיוטות...). כיף לראות איזו דרך ארוכה עשינו ביחד, ואני מקווה שתיהנו מהבלוג המחודש לפחות כמו קודם - אם לא יותר! 

עדי

6 תגובות

  1. מזל טוב! מחכה לעוד, שיקסונת ��

    השבמחק
  2. בהצלחה נהדרת שלי!! העיצוב, הוייב מאוד הולמים אותך ואת הכיוון החדש שאת לוקחת את הבלוג.
    זוכרת איך גיליתי את הבלוג שלך כאילו זה היה אתמול ואיזו דרך עשית מאז, גם בבלוג וגם בחיים האישיים.
    גאה בך!!
    מתרגשת לראות את כל התכנים החדשים שעתידים לבוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממלאת אותי בנוסטלגיה! תודה רבה <3

      מחק
  3. כיף גדול לנו הקוראים :)
    מזל טוב! תתחדשי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!מקווה שלכולנו יהיה כיף :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.