Yana Proviz Dodge & Burn Blushes

6.8.19


כבר תקופה ארוכה שאני מתכננת לכתוב פוסט על סמקים ועל החיבה המפתיעה שפיתחתי כלפיהם בחודשים האחרונים (מבחורה שמנסה להילחם באדמומיות לבחורה שלא יוצאת מהבית בלי שתפוחי לחיה ורדרדים - מהפך!), ואיכשהו לא יצא. אני מאמינה שעוד אתייחס לנושא בהרחבה מתישהו בעתיד, אבל היום התכנסנו לחגיגה ספציפית יותר בתחום הלחיים - השקת סמקי Dodge & Burn של יאנה פרוביז!

אם הספקתן לשכוח, לפני כמה חודשים יאנה פרוביז הרחיבה את ליין האיפור שלה עם סדרת Dodge & Burn, על טהרת הקונטור וההארות. הו, כמה שנהניתי מהליין הזה! אהבתי לגביו הכל - את העיצוב, את הקונספט וכמובן את איכות המוצרים בפועל (בדגש על מוצרי ההצללות, כי בהיילייטרים אני פחות משתמשת ביום יום). כשראיתי באינסטגרם המהמם של המותג שהסדרה הולכת להתרחב ולכלול גם סמקים התרגשתי מאוד, כי כאמור - סמקים זה הקטע שלי בחודשים האחרונים.


אין צורך להרחיב על העיצוב המהמם - שזהה לשאר מוצרי הסדרה, שכבר סקרתי כאן. אני חייבת לומר שהופתעתי שהסמקים זהים בגודלם ובמחירם למוצרי ההיילייט והקונטור (125 ש"ח ל-10 גרם). אני מאמינה שהרבה בנות היו מעדיפות כמות חומר "שגרתית" יותר לסומק תמורת הוזלה במחיר (מתי לאחרונה סיימתן סומק?), אבל גם במצב הנוכחי הסמקים מספקים יחס מעולה של תמורה למחיר (הסמקים של מאק עולים 132 ש"ח ל-6 גרם; וזה עוד לפני שהזכרנו את ההבדלים ברמת האריזות והקושי הטמוע בשמירה על מחירים נמוכים בקרב מותגים מקומיים ועצמאיים). לסיכום, אם אתן מחפשות סמקים טובים בכמה שיותר בזול - אני ממליצה בחום על אסנס... אבל אם אתן רוצות להתפנק, להתחדש ולהרחיב את האוסף שלכן (כמו רוב מכורות האיפור שאני מכירה) - התמחור כאן בהחלט סביר.

למעשה, השוני העיצובי היחיד נמצא באריזות הקרטון החיצוניות. אם האריזות של ההיילייטרים היו לבנות והאריזות של הקונטור היו שחורות, האריזות של הסמקים צבועות "חצי-חצי" - מהלך חמוד שמעיד על היותם של הסמקים "מוצרי ביניים" בסדרה וגם קורץ ללוק של יאנה עצמה, עם השיער החצוי והאייקוני. 


הסמקים מגיעים בארבעה גוונים יפים שמתוכם בחרתי וקיבלתי שניים לסקירה:

Sun Kissed* מוגדר כ"גוון טרקוטה חם ליצירת הסמקה טבעית בגימור מאט". בשנייה שראיתי את המילה "טרקוטה" נדלקתי, כי אני סאקרית ידועה של הגוונים האלה (במיוחד בשפתונים!). בעיניי מדובר בגוון ממש מוצלח, בעיקר בזכות העובדה שהבסיס שלו ורדרד (כמו בכל הסמקים בסדרה). רוב סמקי הטרקוטה שיש לי בעלי גוון חום או כתמתם מאוד, ועד כמה שהם יפים - על עורי הבהיר הם נראים יותר מדי כמו ברונזר מאשר כמו סומק (רובנו לא מסמיקות בכתום...). התוצאה שמתקבלת עם הסומק הזה היא בדיוק של "עור צרוב שמש", קצת אדמדם ומאוד בריא למראה (לא בובתי, מה שמרתיע הרבה בנות כשזה נוגע לסומק). אני חושבת שזה גוון אוניברסלי שיחמיא ממש לכל אחת, וילך טוב עם מגוון מראות איפור. הוא מיטשטש היטב ונראה נהדר גם על גשר האף - טכניקה הנחת הסומק האהובה עליי (אני קוראת לה "נסיכת דיסני", ואין צורך להסביר!). למרות שהוא מוגדר כגימור מאט, הוא לא אטום לגמרי ועל העור מתקבל טבעי מאוד.


Peachy Glow* הוא הפייבוריט של יאנה, אבל לצערי דווקא לא נפלתי ממנו. הוא מוגדר כ"גוון אפרסק ורדרד בגימור מבריק, ניתן לשימוש גם כטופ מעל גוונים אחרים". בעיניי מדובר בגוון שיכול לשמש רק כטופר או לכל היותר סומק לבנות שלא אוהבות סומק ורוצות להוסיף קצת הברקה וחיות לעור מעל לברונזור/קונטור. הפיגמנט שלו מאוד עדין ולמרות שההברקה שלו מהממת (בתור מי שפחות מתחברת להיילייטר ביום יום, אני מאוד אוהבת איך שהוא נראה על העור), אני לא חושבת שהייתי רוכשת סומק רק כדי להשתמש בו מעל סמקים אחרים. גם שניסיתי להניח אותו עם מברשת דחוסה יותר (ה-01 של יאנה) הייתי צריכה להתאמץ כדי שיראו טינט ורדרד-אפרסקי על העור (ואני בהירה מאוד). התכונה העיקרית שלו היא הגלואו המקסים, ואני חושבת שהוא באמת נפלא מעל סמקים אחרים (נהדר בשילוב עם ה-Sun Kissed שהזכרתי קודם) - אבל קשה לי לדמיין מצב שהייתי מוציאה 125 ש"ח רק למטרה הזו. חשוב לציין שמדובר בגוון היחיד (בינתיים) שאינו בגימור מאט, כך שאני מאמינה ששאר הגוונים בסדרה יתפקדו בצורה דומה יותר ל-Sunkissed.

L-R: Sunkissed & Peachy Glow, heavily swatched

לסיכום, אני שמחה מאוד שיאנה ממשיכה להרחיב ולפתח את הליין האיפור שלה תוך שמירה על רמה גבוהה של עיצוב, גימור ואיכות. ההמלצה האישית שלי היא על פורמולת המאט, בדגש על גוון Sunkissed הנהדר שמשמש אותי יום יום!

ניתן להשיג את הסמקים בגילטי או באתר המותג.

תודה שקראתן!


*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

2 תגובות

  1. כמה התגעגעתי לקרוא אותך! ועשית לי חשק לסמקים.. אני דווקא מתחברת לקונספט של סומק טופר שיכול לשדרג מראה של סמקים שזנחנו במגרה :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.