In the Spotlight: Mineralz

5.9.18


מרגש אותי במיוחד לכתוב את הפוסט הזה, שכן לי ולמותג האיפור המינרלי "מינרלז" יש היסטוריה ארוכה ונהדרת. את שרית, הלב הפועם שמאחורי המותג, הכרתי לפני לא פחות משמונה שנים. הייתי אז בת 15 מחוצ'קנת עם אובססיה לאיפור, ונחשפתי למותג (הצעיר יחסית) של שרית על גבי פורום האיפור המיתולוגי בתפוז. אחרי הרבה לבטים לגבי הגוון (וייעוץ סבלני במיוחד מצידה של שרית) ביצעתי את את אחת מקניות האיפור הראשונות שלי ברשת - והשאר היסטוריה...

כדי לחסוך במילים אספר לכן שנהניתי מאוד מהמייקאפ המינרלי שרכשתי ממינרלז, אבל גם הייתי סקרנית - כך שאחרי שהסתיים המשכתי הלאה, לנסות מוצרים חדשים ומעניינים (ומעולם לא הפסקתי, בעצם). Fast forward ארבע-חמש שנים, והינה אני בלוגרית צעירה בתחילת דרכה, שכותבת במרץ על מוצרים וחוויות אבל עדיין לא מנוסה בעבודה מול מותגים גדולים ומשרדי יח"צ משופשפים. כאן שוב נפגשה דרכי עם מינרלז - שרית הייתה בעלת המותג הראשונה שנתנה לי צ'אנס ושלחה לי מוצרים לסקירה בבלוג. זה אולי ישמע קצת מצחיק כיום, כשהבלוג מבוסס ואני זוכה לקבל מוצרים לסקירה על בסיס קבוע - אבל הבעת האמון הראשונית הזו הייתה כל כך משמעותית עבורי, ועד היום אני זוכרת אותה כנקודת מפנה עבור הביטחון העצמי שלי כבלוגרית חובבת (דהיינו, לא במשרה מלאה). הידיעה שסומכים עליי, שמעוניינים בדעתי ושמוכנים להשקיע בי מוצרים - זו הייתה תחושה נהדרת, והעובדה שהיה מדובר במינרלז מכל המותגים שבעולם היוותה סגירת מעגל קסומה.


מאז אותו פוסט מיתולוגי (מוזמנות לקרוא כאן) הזכרתי את מינרלז לא פעם ולא פעמיים, ובאופן לא מפתיע המוצרים שלהם כיכבו בפייבוריטס שלי ועם הזמן - גם באמפטיז. בתור מכורה לדבר, שיש לה הרבה יותר מדי איפור - זה ממש לא מובן מאליו שאני מסיימת מוצרים... כך שהעובדה שחיסלתי ביסודיות לא מעט ממוצרי מינרלז מעידה בעצמה על איכותם. 

בחודשים האחרונים זכיתי בהזדמנות להיזכר מחדש כמה אהבתי את מוצרי הדגל של החברה, וכן להתנסות במוצרים חדשים שהושקו בינתיים. בפוסט הזה אני רוצה לחלוק עמכן את מסקנותיי משלושה-ארבעה חודשים של שימוש תדיר במגוון מוצרי מינרלז - עם גילוי נאות על כך שאני ביג פאן של המותג (כפי שניתן להסיק מההקדמה...) ושכל המוצרים שתראו כאן היום התקבלו לסקירה.

אז אם איפור מינרלי מעניין אתכן, או שאתן מחפשות איפור טבעי ונטול אכזריות, או שסתם מתחשק לכן להיחשף למוצרים מוצלחים - המשיכו לקרוא :)


Mineral Foundation*


כאמור, המייקאפ המינרלי של מינרלז היה המוצר הראשון שניסיתי מהמותג. אם יש מוצר מינרלי אחד שאני חושבת שכל אישה צריכה לנסות (ואפילו להחזיק באוסף דרך קבע) זה מייקאפ. גם אם אתן אוהבות כיסוי כבד ומושלם, גם אם יש לכן עור שמן מאוד שכלום לא מחזיק עליו או שאתן סתם מודאגות מזה שלא כל החצ'קונים יכוסו - תעשו לעצמכן טובה ותנסו מייקאפ מינרלי. לא, הכיסוי לא יהיה מושלם. אבל האמת היא שזה ממש בסדר :) באופן פרדוקסלי, לא פעם דווקא המוצרים שאנחנו מעמיסות על העור כדי שיראה טוב יותר, מושלם יותר, חלק יותר - הם אלו שחונקים אותו ומחמירים את השמנוניות, פצעים וכו'. אף אחת לא צריכה להסתובב עם כיסוי מושלם 24/7, ויש משהו מאוד כיפי בלשמור את השפכטל לאירועים מיוחדים או ימים שבא לך יותר להשקיע. לשימוש יום יומי מייקאפ מינרלי הוא אופציה נהדרת שגם קלה ומהירה מאוד לשימוש וגם מאפשרת לעור "לנשום". אין בו כימיקלים מלאכותיים, בישום סינתטי או כל דבר רע אחר שצפוי לעורר רגישות וגירויים בעור. הסיכוי להתפרצות אלרגית או החמרה של אקנה נמוך משמעותית כשמדובר במייקאפ מינרלי, והוא אפילו מגן על העור מפני קרני UVA מזיקות הודות למינרלים המשמשים כחסמי שמש טבעיים (למרות שעדיין אמליץ להתמרח!).

מייקאפ מינרלי (בדומה לרוב המייקאפים באבקה/פודרה) נראה טוב יותר לאורך היום, כשהשמנים הטבעיים של העור מתחילים לבצבץ - ככה שמדובר ביופי של אופציה לבעלות עור רגיל-שמן; מרגיש קליל על העור, כך שמתאים גם למי שלא אוהבת להתאפר או להרגיש "מסכתית"; קל ופשוט לשימוש, כך שלא נדרשת שום מיומנות או השקעה מיוחדת; נטול רכיבים מן החי, בדומה לשאר מוצרי מינרלז - כך שמתאים מאוד לצמחוניות/טבעוניות, או כל מי שמעדיפה את הקוסמטיקה שלה נטולת אכזריות. 

בעבר השתמשתי בגוונים I Got Life ו-Santa Fe, שהיו מאוד מאוד בהירים (תת גוון ורדרד וצהבהב, בהתאמה). הגוון שהותאם לי כיום הוא White Boys, שעדיין שייך לסקאלה הבהירה (בכל זאת, זו אני) אבל כן מתאים לנגיעת השיזוף שתפסתי בשנה האחרונה, הודות לריבוי ההליכות הרגליות לאוניברסיטה... למרות שהצורה המועדפת עליי של מייקאפ היא מייקאפ נוזלי, בחודשי הקיץ האחרונים השתמשתי במייקאפ המינרלי של מינרלז ללא הפסקה. הוא פשוט בלתי מורגש על העור, וגם אם אני מזיעה הוא לא דוהה או יורד בצורה מגעילה אלא ממש נטמע, כאילו היה חלק טבעי מהפרצוף שלי. מומלץ!

115 ש"ח | לרכישה

Powder Concealer in Halo*


מוצר אהוב נוסף הינו "פודרת הקונסילר" Halo, שבעיניי היא לא פחות מהולי גרייל של ממש. מדובר בפודרה מושלמת לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים עם תת גוון ורדרד נהדר, גריסה דקיקה ומרקם עדין-עדין שלא מדגיש קמטוטים או יובש (סלחו לי על התווית המעט מחוקה - ניסיתי לנקות את הצנצנת עם מגבון שהכיל אלכוהול). לכאורה לא מדובר במוצר "סקסי" במיוחד, אבל כזה שעושה הבדל גדול בתוצאה הסופית.

110 ש"ח | לרכישה

Mineral Blush in Angie*


יש משהו מאוד מאיים בסמקים אבקתיים - קל יחסית להעמיס יותר מדי על המברשת, ואז הדרך לפני ליצן קצרה יחסית... בעבר היה לי סומק אחר של מינרלז בשם Eventually (שכבר לא קיים במלאי), והפעם זכיתי לנסות את Angie - שבעיניי מוצלח אפילו יותר מאחיו הוותיק. מדובר בגוון מאט לא מת, ורדרד טבעי ובריא שנותן נגיעת צבע ללחיים מבלי להדגיש אדמומיות טבעית או להיראות קר/חם מדי. הוא בדיוק גוון ההסמקה שהייתן רוצות שיהיה לכן, ולמרות שהוא מוגדר כמאט הגימור שלו מאוד רך וטבעי. אני פשוט מתה עליו, ומשתמשת בו לא מעט גם עם מייקאפים "רגילים". צריך כמות קטנה יחסית כדי להגיע למראה הרצוי, אבל גם אם העמסתן בטעות יותר מדי על המברשת - קל מאוד לטשטש אותו. יופי של מוצר!

110 ש"ח | לרכישה

Mineral Bronzer in Lovestoned*


אם יש מוצר אחד שפחות התחברתי אליו, זה הברונזר Lovestoned*. יש לי לא מעט טקסטורה בעור, כך שאני מעדיפה את הברונזרים שלי בגימור מאט - והחבר שבתמונה ניחן בגימור מבריק וזוהר שיכול להיראות יפה מאוד על בעלות עור מושלם (אבל לא עליי...). בנוסף יש לו גוון מעט כתמתם שבהנחה לא זהירה פחות מחמיא לעורי הבהיר. אני מוצאת שכמעין Blush-topper הוא ממש חמוד, אבל לא מוצר ששינה את חיי או שחייבים לצרף לאוסף בכל מחיר. עם זאת, ייתכן שבעלות עור שזוף ומושלם משלי יחלקו עליי ודווקא יהנו מהגלואו הקיצי שלו. אני מעדיפה בהרבה את המוצר הבא...

Sculpting Powder*


איזה מוצר מעולה! פודרת ההצללות בגוון Worth It היא לא פחות מהברקה בעיניי. מדובר במוצר איכותי עם גוון חום אפרפר קר שלגמרי נותן פייט למוצרים יוקרתיים ומפורסמים בהרבה בכל הנוגע לביצועים. לא פשוט למצוא מוצרי הצללה מוצלחים שגם ניחנים בתת גוון קר וגם לא מנסים על בעלי חיים, ואני חושבת שהפודרה הזו תהפוך ללהיט גדול בקרב חובבות הז'אנר. צריך כמות קטנטנה בשביל לחצוב לעצמך עצמות לחיים שלא יביישו דוגמנית מתחילה שהדבר האחרון שאכלה היה הראש של העוקבים שלה באינסטגרם. בגלל שצריך כל כך מעט (כדי לקבל כל כך הרבה!) אני מאמינה שזה מוצר שישמש אותי בכיף בשנים הקרובות, ולגמרי שווה את המחיר שלו מבחינת עלות/תמורה. וכבר ציינתי שהוא ממש קר ונהדר? כי הוא קר ונהדר! פשוט תענוג, במיוחד לנוכח הקילוגרמים העודפים שהעליתי בסמסטר האחרון...

[לצערי לא הצלחתי לתפוס בצורה טובה את הגוון שלו בסווטצ'ים שמצורפים בסוף הפוסט. הוא הרבה יותר קריר מבתמונה]

115 ש"ח | לרכישה

Mineral Highlighter in Feels*


מוצר פנים אחרון חביב - שלגמרי הפתיע אותי לטובה - הוא ההיילייטר החדש בגוון Feels*. כשרק קיבלתי אותו החמצתי פנים, שכן אחד הדברים המבאסים כבחורה אשכנזייה להחריד הוא חוסר היכולת to pull off היילייטרים שאינם בהירים כמוני. כל מה שזהוב או אפרסקי לרוב נראה עליי מגוחך, וחוטא למטרה שלו כהיילייטר בהיותו כהה יותר מגוון עורי...

אבל מזל שלא אמרתי נואש, שכן Feels אולי נראה כהה בקופסה - אבל אלוהים אדירים, הוא מבריק! כמות קטנטנה שלו על מברשת יצרה הברקה פשוט משגעת גם על עורי הבהיר. בניגוד להיילייטר הקודם שניסיתי ממינרלז, שהיה עדין מאוד מאוד (R U Mine, למי שזוכרת) - כאן מדובר בהיילייטר לא מתנצל, כזה שמעניק גלואו מהפנט שמושך תשומת לב מיידית לעצמות הלחיים. אם אני מרגישה שהגזמתי קצת עם הכמות אני טופחת עליו עם ספוגית איפור לחה, ונהנית מברק משגע אך מתון שמזכה אותי בהרבה מחמאות. הפתעה נהדרת!

110 ש"ח | לרכישה

L-R: Angie | Worth It | Lovestoned | Feels | Halo | White Boys 


לצערי רוב הסווטצ'ים לא עושים חסד עם המוצרים הנהדרים, שנראים במיטבם כשהם מונחים בצורה עדינה ומטושטשת :) אם תרצו שאעשה לכן סווטצ'ים "בלייב" באינסטגרם, אל תהססו לבקש!

Mineral Eyeshadows*


בנוסף לכל מוצרי הפנים הנהדרים, מינרלז מציעים מגוון עשיר של צלליות מקסימות. אני אישית פחות מסתדרת עם צלליות באבקה, כי אני מוצאת שהן מצריכות יותר התעסקות מצלליות קרם/אבן רגילות. עם זאת, הגוונים שקיבלתי יפים מאוד ואשמח לחלוק את רשמיי לטובת מי מכן שכן חובבת את ז'אנר הפיגמנטים (ויש לא מעט, מסתבר!):

Ray of Light*


Ray of Light היא צללית בגוון זהב בהיר ומטאלי. היא יפה מאוד ומאירה את העין, והדרך המועדפת עליי להשתמש בה היא עם מברשת לחה (עם פיקס+). תתאים לדעתי לכל גוון עיניים, ונהדרת להקפצת ושדרוג לוקים יומיומיים.

La Vie En Rose*


La Vie En Rose (שיר מקסים!) היא צללית מאט בגוון ורוד עתיק. צריך להיזהר איתה כי היא ממש ממש פיגמנטית, אבל הגוון המיוחד שלה נהדר בקפל העין למראה שקצת שובר את הלוק השגרתי של קריס חום משעמם. יפה במיוחד לעיניים בהירות אבל לא רק! 

Like a Stone*


Like a Stone הוא לטעמי הגוון הכי פחות מוצלח ברביעייה, אבל זה כנראה בגלל שאני לא אוהבת גוונים כל כך חמים על העיניים. מדובר בצללית חומה כתמתמה ופיגמנטית מאוד, שלטעמי נותנת לעור הבהיר שלי מראה מעט חולני. הייתי מעדיפה שהגוון יהיה אדום ועמוק יותר (סטייל cocoa bear של מייקאפ גיק) ופחות כתמתם-צהבהב, זו כבר העדפה אישית. 

Chine Girl*


שמרתי את הטוב ביותר לסוף: כמה ש-Chine Girl יפה! זו ללא ספק הצללית הכי משגעת מבין ארבעתן, גוון מיוחד ממש שקשה לתאר במילים - ורוד עשיר עם הבלחות חום וזהב ואפרסק, והכל בגימור מטאלי ומהמם. הצללית הזו מחמיאה בטירוף לעיניים בהירות אבל לא רק, ובשימוש עם מברשת לחה היא יוצרת לוק היסטרי שיהיה מושלם לסתיו הקרוב.

ועכשיו לסווטצ'ים (יבשים לגמרי - הפיגמנט נעשה אפילו עשיר יותר בשימוש רטוב!):

L-R: Like a Stone | Chine Girl | Ray of Light | La Vie En Rose

כל צללית עולה 85 ש"ח ל-3 גרם. לא זול - אבל אם אתן אוהבות צלליות בתפזורת, למינרלז בהחלט יש מבחר מקסים.


לסיכום, אני חושבת שאיפור מינרלי זה עולם שלם וכיפי שכל אחת יכולה למצוא בו נקודת עניין - מייקאפ, צללית מיוחדת או פודרה שימושית. את המוצרים של מינרלז אני אוהבת בזכות האיכות והערכים שמגולמים בהם - מותג ישראלי מקומי, נטול אכזריות, נשי, ובעיקר מאוד מאוד חיובי, ששם דגש על יופי טבעי והעצמה (כפי שניתן להיווכח בעמוד הפייסבוק הרשמי). המוצרים אומנם אינם זולים, אבל חלקם הארי בהחלט שווה את ההשקעה. 

אשמח לשמוע אם יצא לכן להתנסות באיפור מינרלי, ואם כן - איך התרשמתן ממנו ומהם המותגים האהובים עליכן?

תודה שקראתן, יום מקסים!


*גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

5 תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. טוב, אז רק רוצה לעדכן שהיתה לי תכתובת במייל עם שרית, שאותה ציינת בפוסט.
    איזו שירותיות!! איזו התייחסות מהירה!!! חבל על הזמן! מלכה ממש!
    היא באמת באמת משהו מיוחד.
    ואני "סתם" אישה מן הישוב, לא מכירה אותה אישית, ואפילו לא אותך, שיקסע :-) סתם עוקבת נלהבת,
    ומאד אוהבת את הבלוג שלך, הפייסבוק שלך ובכלל.
    אחלה אחלה של המלצה.
    הזמנתי כמובןןןןן, ומחכה מאד לקבלת החבילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המילים החמות!
      תתחדשי על ההזמנה, מקווה שתיהני מהמוצרים לפחות כמוני :-)

      מחק
  3. פוסט מקסים!!! נהניתי לקרוא

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.