Revlon Photoready | פוטוגניות נרכשת

11.9.15



אני אוהבת את רבלון, זה לא סוד. מדובר באחד ממותגי הדראגסטור האהובים והאיכותיים ביותר בעיניי, לו אני זוכרת חסד נעורים עוד מגיל 14 (תודה לך קולורסטיי! תודה על הגוונים הבהירים במייקאפ עממי!). במשך שנים השתמשתי בקונסילר המעולה מסדרת קולורסטיי (ושוב - מאוד ידידותי לבהירות) ובמייקאפים השונים של החברה. מעולם לא התאכזבתי ממוצרי הפנים של רבלון, שנתנו תמורה מלאה לכסף והוכיחו לי שגם חברת דראגסטור יכולה לשווק מוצרים איכותיים בטווח רחב של גוונים וצבעים.
בהמשך התנסיתי גם בלקים ובמוצרי השפתיים המשגעים (סדרת שפתוני הצ'אבי אף הופיעה במועדפי 2014 שלי),ולמעט אכזבה קלה מממסקרת Lash Potion הסטנדרטית - תמיד נהניתי מכל מוצרי רבלון שברשותי.

אחת מנקודות החוזק של רבלון, בעיניי, היא ההשקה הזריזה (יחסית, כן?) של מוצרים חדשים בארץ. רוב מותגי הדראגסטור יכולים לייבא במשך שנים את אותם מוצרים ותיקים, מבלי לרענן את הסטנדים באף קולקציה חדשה ומעניינת. ברבלון, לעומת זאת, החלו בשנים האחרונות להביא יותר ויותר סדרות שעד כה היו נחלתן הבלעדית של נשות הגולה - בשורה מצוינת למכורות שבנינו (פחות מצוינת לארנק). בעיניי מדובר במגמה מבורכת שהופכת את חוויית הקניות בארץ למהנה ומושכת בהרבה.

וכך, בעצם, זכינו להגעתו של ליין הפוטורדי המפורסם. למי שלא מכירה, מדובר באחד הליינים המפורסמים ביותר של החברה ומטרתו - לגרום לכל אחת להיראות "Picture Perfect" בכל תאורה שיש. המיקוד בליין הוא על מוצרי פנים ועיניים, והוא מכיל לא פחות משלושה פריימרים שונים (כתבתי על אחד מהם כאן). היום אסקור עבורכן שלושה מוצרי עיניים חדשים - שני עפרונות וצללית דו צדדית - שהגיעו לארץ כחלק מהליין. (ספוילר? אהבתי!)




Revlon - Photoready Kajal Matte Eye Pencils*


עפרונות העיניים החדשים שבו אותי ממבט ראשון, ולא במפתיע. למי שלא ידעה, אני חובבת גדולה של עפרונות עיניים ומוצאת אותם מושלמים למראה מאופר בין רגע, מבלי לעבוד קשה מדי. עפרונות העיניים מסדרת פוטורדי מגיעים בארבעה גוונים - שחור, אפור, טורקיז וצהוב - בגימור מאט. אני קיבלתי לסקירה את Matte Charcoal* האפור ו-Matte Lemon* הצהוב.

אתחיל דווקא עם Matte Lemon*, הגוון המפתיע והמשמח ביותר בחבורה - צהוב מאט לימוני, בעל גוון חי ומרענן. מסוג הצבעים שצועקים קיץ, שמש, חופש! מצד אחד יש בו חיבור טוב לפסטליות (כך שהוא יעבוד נפלא באביב בשילוב גוונים רכים יותר) ומצד שני הוא מלא בקוליות לא מתנצלת (שמתחברת לי בראש עם לוקים גיאומטריים סופר אופנתיים).
חשוב לציין שלמרות שצהוב הוא הצבע האהוב עליי באופן אישי, מדובר בגוון לא שגרתי שלרוב נהוג לראות בתצוגות אופנה (ולא בירידה למכולת...). הדרך שמצאתי לשלבו במראות איפור יומיומיים היא בקו המים, כתחליף לעיפרון בגוון שמנת. מדובר בדרך כיפית להעניק לעין מראה פתוח וערני (בכל זאת מדובר בגוון בהיר), יחד עם זריקת צבע מרעננת ללוק נייטרלי "משעמם".




הגוון השני שקיבלתי הוא Matte Charocal*, שהפך לאחת האהבות הגדולות שלי בתקופה האחרונה. אפתח בלציין שאני לא חובבת עפרונות שחורים, בלשון המעטה (ככל הנראה עקב מנת יתר מימי נעוריי...) ומחפשת תמיד אחר אלטרנטיביות נייטרליות להדגשת העיניים. עפרונות חומים או אפורים הם המועדפים עליי, עקב המראה הרך אך מודגש שהם יוצרים.

העיפרון עצמו פשוט משגע - אתן יודעות עד כמה זה קשה למצוא עיפרון אפור מאט? ועוד אחד בעל פורמולה איכותית, ששורדת שעות ארוכות מבלי להימרח? בעיניי Matte Charocal* הוא לא פחות ממצוין. גוון אפור קריר, עם רמז לכחלחלות, שיראה פשוט מדהים (!) בחורף עם שפתיים כהות. אהבה משימוש ראשון.



Revlon - Photoready Eye Art Lid + Line + Lash*



 עברנו מעפרונות עיניים - אחד ממוצרי האיפור הקלאסיים והמוכרים ביותר - למוצר חדשני ומורכב יותר: Photoready Eye Art, צללית דו צדדית במהדורה מוגבלת. הרעיון שמאחורי הצללית הוא יצירת מראה ייחודי לכל אחת, באמצעות משחק עם הצדדים השונים ובנייתם בשכבות. לארץ הגיעו שישה צבעים, וברשותי Peach Prism*.

קודם כל - הגוון משגע. אפרסק מעט מטאלי, שמשתנה בהתאם לאור (זה ורדרד? זה זהוב? מי יודע!). גוון נפלא לכל צבעי העיניים, וכזה שמתאים גם למראות יום יומיים רגועים וגם כבסיס לאיפור מושקע לאירועים. Beaut.
הצד של הצללית מגיע עם אפליקטור שמזכיר ליפגלוס, ואני משתמשת בו בכדי להניח את הצללית על העפעף. היות והצללית נוזלית, אני מוצאת שטשטוש עם האצבע בלבד עלול לגרום לה להתקבל בצורה מעט פאטצ'ית - בעיה שנפתרת ברגע שפעולת הטשטוש נעשית עם מברשת סינתטית. צריך לעבוד איתה מהר, כי ברגע שהצללית מתקבעת היא לא זזה לשום מקום! אני חייבת לציין לשבח את העמידות - אני מניחה את הצללית מעל פריימר (כפי שאני עושה תמיד) והיא פשוט לא זזה לאורך כל יום העבודה (להזכירכן, יש לי עפעפיים סופר שמנוניים!).




הצד השני של הצללית כבר יותר גימיקי בעיניי, אבל מי שאוהבת גליטרים תיהנה ממנו מאוד - מעין ג'לי עמוס גליטרים בגוונים משלימים לצללית, בו ניתן להשתמש בנקודת הדמעות, כתיחום עליון או תחתון, על הריסים או מעל איילינר. ניסיתי אותו בכמה צורות והמועדפת עליי היא מעל אייליינר שחור - הוא מוסיף נצנוץ ועניין למראה, ובעיניי חמוד בעיקר למסיבות.




בקיצור, מדובר במוצר נפלא ולו רק בשביל הצד של הצללית. מישהו ברבלון חייב להבין שהם עלו על נוסחה מנצחת לצללית נוזלית ועמידה, ולהכניס אותן לליין הקבוע של המותג... הצלליות מגיעות בעוד גוונים, כגון ברונזה, ורוד ושחור. אני ממליצה למי שמתעניינת בצללית להזדרז ולבדוק אותה בהקדם, היות ומדובר במהדורה מוגבלת שככל הנראה לא תשוב למלאי.





לסיום, אני רוצה לחלוק עמכן כמה מראות שיצרתי בעזרת המוצרים שבפוסט:


Revlon Eye Art in Peach Prism (shadow side) + Kajal Pencil in Matte Charocal (waterline)



    Revlon Eye Art (glitter side, over Stila Eyeliner) + Kajal Pencil in Matte Lemon (waterline)


Revlon Photoready Kajal Eye Pencil in Matte Charocal (top and bottom lashline)




מקווה שנהניתן מהסקירה! אני אישית מאוד התלהבתי מהמוצרים החדשים ומעודדת את רבלון להמשיך ולחדש לנו, הצרכניות הישראליות :) מאחלת לכולכן סוף שבוע רגוע, ממוזג ונטול חול...


תודה שקראתן, שבת שלום!



*גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

12 תגובות

  1. תמונות מרהיבות יקירה! אני חיייייבת את הצללית פיץ' הזו. חייבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה! הברונזה שלך נראית לא פחות מדהימה

      מחק
  2. יצא לוק ממש מהמם אהבתי את העיפרון הצהוב!

    השבמחק
  3. מהממת קטנה! אהבתי במיוחד את העפרון האפור עלייך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הוא פשוט הברקה בעיניי :) 3>

      מחק
  4. צללית הקרם נראית ואווווו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה עליה! ואין לי שום גוון דומה, אז בכלל בונוס :)

      מחק
  5. העיפרון הצהובבבבבבבבב!!! ואווו!!! חג שמח מתוקית

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהוא פשוט מגניב?! חג שמח מותק!!

      מחק
  6. יפיפייה! איך את מצלמת כ"כ יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! הכל הודות למצלמה החדשה :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.